De les 14 persones que han votat, 14 han dit que sí, que miren sovint pel retrovisor.....
I els que no miren no voten o què? :martell
Moderador: Airald
Tranquil Santi, ja se que no passa res i la realitat es aquesta:Sagal ha escrit: ... em sap greu quant veig per exemple l'Albert preocupat quant una cosa falla. Tranquil no passa res, no pot sortir tot perfecte, seria dolent.
Fins l'Ampurda
He vist que heu aportat coses molt interessants, miraré de fer-ne un resum, i d’altres que per nosaltres penso que no son apropiades, també ho vull explicar.James Bond ha escrit: ...Per això l'Albert, i algú més, es preocupant per intentar que surti tot el més be possible i amb el mínim de risc.
Vssssss
007
En això no tens raó, Ramon. El company venia convidat per mí i jo li vaig fer saber dies abans que hi havíen unes normes i uns consells per circular en les sortidas i li vaig demanar que se les mirés, però no em va fer cas o no s'ho va poder mirar. Com comprendràs, jo no puc obligar ningú a llegir-se això o això altre.James Bond ha escrit:Doncs que amb tota la bona fe es va parar per fer cruïlles una persona que era la primera vegada que venia, ni havia tant sols entrat mai al fòrum, venia convidat i ningú li havia parlat dels consells ni les normes per les sortides. Al cap de 10 minuts d'esperar i veure que no venia ningú va arrancar i ens va atrapar als altres, no sabia res de res de l'armilla groga.
Angel ha escrit: ...Si hi hagués una quarta opció “miro els retrovisors quan toca mirar-los” escolliria aquesta. 8)
Bravo ha escrit:Jo en aquest cas estic amb l'Àngel. Miro els retrovisors quan he de mirar. No estic constantment mirant-hi. Penso també que potser s'està fent un gra massa amb lo del diumenge passat.
Llavors, facilito la maniobra d'avançament tot el que puc. Crec que així actúa tothom. Però també és cert que el fet de facilitar l'avançament no dona "patente de corso" per adelantar de qualsevol forma i manera. Diumenge em van fer un parell d'avançaments no massa ortodoxes i no he dit res d'això.
Des de la perspectiva de “cruïller remuntador” us puc dir que no te res a veure la vostra idea de “quan toca” i “facilitar l’avançament”.jordi ha escrit: ... Dons jo soc de l'opinio de l'Angel “miro els retrovisors quan toca mirar-los”
Si has d'anar mirant el retrovisor per veure si ve un cruillero remontador, per mi ja tenim altre motiu per eliminar aquesta figura.
Dons si, es una resposta totalment subjectiva perquè es una opinió personal. 8)Albert ha escrit:Holaaaa,
Aquí tenim una resposta totalment subjectiva, aleatòria i poc indicativa: “miro els retrovisors quan toca mirar-los”. El problema es que per cada un aquest “quan toca” pot ser totalment diferent!!
Angel ha escrit: ...Si hi hagués una quarta opció “miro els retrovisors quan toca mirar-los” escolliria aquesta. 8)
Efectivament, sempre que m’adono que algú em vol avançar l’hi facilito la maniobra, inclús, trec la ma esquerra del puny del manillar indicant amb un va i ve de ma, de darrera cap davant, fent senyal perque qui ve al darrera meu m’avanci.Albert ha escrit: Avançar a l’Angel es una alegria, sempre et veu arribar i s’aparta ostensiblement, sense exageracions però deixant clar que t’ha vist i espera que l’avancis.
James Bond ha escrit:Jo crec que el tema dels cruïllers s'ha anat desvirtuant.
De fet ja tenim molt ben resolt aquest tema des de fa temps, i com s'ha dit en algun altra lloc tothom pot i ha de fer de cruïller, només cal una cosa tant i tant simple com que tothom sàpiga que el que va l'ultim porta l'armilla groga. I ja està 's'ha acabat el problema dels cruïllers i les remuntades.
No cal donar-hi més importància.
Vssssss
007
Steelman ha escrit:DONCS TEMA TANCATJames Bond ha escrit:Jo crec que el tema dels cruïllers s'ha anat desvirtuant.
De fet ja tenim molt ben resolt aquest tema des de fa temps, i com s'ha dit en algun altra lloc tothom pot i ha de fer de cruïller, només cal una cosa tant i tant simple com que tothom sàpiga que el que va l'ultim porta l'armilla groga. I ja està 's'ha acabat el problema dels cruïllers i les remuntades.
Vssssss
007
EXACTE
Només hi ha un risc: si un falla, tot se'n va a norris. Si un cruiller no espera a l'armilla groga i marxa abans, hi haurà un grup que, possiblement, s'equivoqui. Per tant, a la que es deixi un altre cruiller, es trobarà aquest cruiller que no arriba mai l'armilla groga. Per tant, estarà sol com un mussol.James Bond ha escrit:Jo crec que el tema dels cruïllers s'ha anat desvirtuant.
Vssssss
007