Moviment 140 Km/h A Autopista I Autovia

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Moviment 140 Km/h A Autopista I Autovia

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. feb. 15, 2010 5:43 pm

Home... allà on pots anar a 102, també pots anar a 140. Un sot fa igual de mal a ambdues velocitats, malauradament :(
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dt. feb. 16, 2010 5:42 pm

[quote user="Miquelpericas" post="108584"]Home... allà on pots anar a 102, també pots anar a 140. Un sot fa igual de mal a ambdues velocitats, malauradament :([/quote]

i a 240 igual el saltes, empalmar be un doble fent motocross es qüestió de trobat la velocitat justa, si ho fas, l’atarratge es molt suau..... :D

No, seriosament, a mes velocitat menys probabilitat d’esquivar sots i trampes.....

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 16, 2010 5:56 pm

EL problema en el fons es el de sempre.
El que mata no es la alta velocitat, si no la velocitat inadecuada!
En el cas de A2 que comentes , Tramunt, amb les pesimes condicions de la caretera doncs seria molt inadecuada la velocitat de 120. Pero per exemple en l´AP7 , 140 no seria pas una alta velocitat.
Si es inadecuada, ja dependria de cada individur, com ara que 120 ja es inadecuada per segons qui.

De totes maneres, MiquelPericas, discrepo amb tu amb una cosa...

La diferencia d´anar a 120 a 140 es que en cada segon a 120 circules 33,3m i a 140 38,3, amb el que tens 5 metres menys en el temps de reaccio (sense contar que la distancia de frenada s´allarga)
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 16, 2010 6:55 pm

Jo no hi donaria més voltes a aquest tema ( de bon rotllo eh ? ) ara imagineu-vos que algú de l´administració llegeix zquest post hi veu que una part dels usuaris de les autovies-autopistes está en la disjuntiva de 140 si 140 no.

Si veu que nosaltres ja dubtem de si s´augmenta la velocitat per autopista., més aviat estariem a favor de reduir la velocitat amb fenomens metereologics advers
per exemple estaria d´acord en reduir la velocitat a 120 amb mullat, però a 140 en sec i en condicions normals.i sobretot saver a QUINA velocitat es la máxima en cada tipus de traçat.

Tu vas a França per exemple, i saps perfectament quina es la velocitat en cada tipus de via, es a dir a 110, 130 etc
no com aqui que una mateixa autopista ( autovia ) per ex. C16 que hi troços a 80 a 100 i 120 ......

De totes maneres vaig llegir que el Rubalcaba i el José Blanco, estaven bastant presionats per les concessionaries de les autopistes de peatge, en el sentit de que potser així , a les de peatge s´augmentant una mica la velocitat , tambe augmentaria el trànsit de cotxes, que han baixat bastant la facturació.

De totes maneres nomès cal anar per la AP7 per exemple de Mollet a Girona en amunt o de Valls a Saragossa i veure a quina velocitat real circula la gent ( 140 o més )

Els unics que no han donat llum verd al tema son els de sempre la DGT i el inefable Pere Navarro. :roll:
Imatge

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dt. feb. 16, 2010 8:18 pm

[quote user="Steelman" post="108304"]A mi em sembla molt be...
Pero primer hem d´aconseguir que les autopistes siguin multicarril, I aixo no esta a mans de l´administració si no dle usuaris.
De que ens serveix tenir autopistes que puguis anar a 140 si tothom circula per el mig ?[/quote]

l'has clavat Jordi!

Jo, desde que un cop miran't un reportatge per la tele vaig sentir un "garrulo" dient:

- Pero si el carril de la derecha es pá lo camione"!

Aquell dia ja vaig dir...malament anem...

i no era un tio gran...era un xaval....

primer de tot hauriem de tenir educació a l'hora de circular...i aquí ningu es posa a la dreta...ni a les escales del corte ingles...

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dc. feb. 17, 2010 10:22 am

Deixant de banda el comentaris que he fet abans, segueixo meditant........... i a mi m’és igual si pugen el límit a 140 sempre i quan ho facin a vies que ho permetint, ( a catalunya diria que sols podria ser algun trams de AP7 ).

Personalment no trobo cap passió en la velocitat, 140 per mi es mes xivarri al casc.

A mi m’agrada cremar gasolina apurar frenades, acceleracions, fer traçades bones, tenir un bon suroll a l’ escape que t’estimuli els sentits, pero un cop estàs a la recta, 120 o 140, es mes suroll i una agulla una mica mes trempada.
Sols ho puc ententre per la gent que fa de comercial, ha de fer molt kms i els floreix dins el cotxe.

Es curiós, la gent es compra super vehicles amb totes les pujades possibles i després hi vol estar el menys temps possible dins, “140 vs 120 guanyaré uns minuts per no estar dins el meu super vehicle!!.....”

( Ho sento...., si em dieu que soc una mica raro no sereu els primers.... :D )
Tramunt l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 17, 2010 10:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Willy
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
Ubicació: Alt Penedès

Entrada Autor: Willy » dc. feb. 17, 2010 8:55 pm

Un altre que signa.
tot i que estic completament d'acord amb l'steelman, hi ha gent que sembla que els hi treguin punts si surten del carril del mig!!

[quote user="Steelman" post="108304"]A mi em sembla molt be...
Pero primer hem d´aconseguir que les autopistes siguin multicarril, I aixo no esta a mans de l´administració si no dle usuaris.
De que ens serveix tenir autopistes que puguis anar a 140 si tothom circula per el mig ?[/quote]

Respon

Torna a “General”