Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Video Comparativa: Multistrada 1200 Vs BMW GS 1200
[quote user="Espia" post="115090"]
Ara no em compraria cap moto sense ABS. [/quote]
Ni jo. És potser l´únic que realment crec que ens pots fer falta realment per la nostra seguretat.
Ni jo. És potser l´únic que realment crec que ens pots fer falta realment per la nostra seguretat.

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Realment preciosa.
Paso a modo rotllo ON :
Abans de la meva actual KTM 990 Adventure , tenia la Ducati Hypermotard 1.100 de la qual estava super content, però a la que li faltava una mica de polivalencia.
Això ja ho sabia quan la vaig comprar, però com que me'n vaig enamorar, doncs la vaig comprar igual. Tot i això la moto que a mi m'hagués anat bé, era la Multistrada, però no hi havia manera que m'agradés. Aquell frontal ... no m'entrava de cap manera
Però quan va sortir la nova Multi Aaaaaaaaaaaaaaaaaa QUINA PASSADA !!!
Així que me'n vaig anar cap al Concesionari Ducati que em va vendre la Hyper per parlar amb ells i fer numeros pel canvi.
Com que ja feia més de dos anys que hi anava, doncs ja hi ha una mica de confiança i va el mecànic i em diu :
Espera't un any ( o més ) per veure com surt tot això ..... i per deixar que els mateixos mecànics ens formem, ja que si deixa de funcionar qualsevol d'aquestes coses que porta ... no sabem ni per on agafar-ho
Així que em vaig treure la Multi del cap :eyes
Ufff... quin rollo :mrgreen:
Paso a modo rotllo ON :
Abans de la meva actual KTM 990 Adventure , tenia la Ducati Hypermotard 1.100 de la qual estava super content, però a la que li faltava una mica de polivalencia.
Això ja ho sabia quan la vaig comprar, però com que me'n vaig enamorar, doncs la vaig comprar igual. Tot i això la moto que a mi m'hagués anat bé, era la Multistrada, però no hi havia manera que m'agradés. Aquell frontal ... no m'entrava de cap manera
Però quan va sortir la nova Multi Aaaaaaaaaaaaaaaaaa QUINA PASSADA !!!
Així que me'n vaig anar cap al Concesionari Ducati que em va vendre la Hyper per parlar amb ells i fer numeros pel canvi.
Com que ja feia més de dos anys que hi anava, doncs ja hi ha una mica de confiança i va el mecànic i em diu :
Espera't un any ( o més ) per veure com surt tot això ..... i per deixar que els mateixos mecànics ens formem, ja que si deixa de funcionar qualsevol d'aquestes coses que porta ... no sabem ni per on agafar-ho
Així que em vaig treure la Multi del cap :eyes
Ufff... quin rollo :mrgreen:
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
És d'agrair la sinceritat d'aquests mecànics, però com s'enteri el seu cap els fotaran al carrer ... no li estant fent cap favor a Ducati amb aquesta propaganda :eyes ... encara que ja diuen que : " cuando el rio suena .. agua lleva " 
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 12, 2010 6:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
coi Albert-ktm ,quina resposta et va donar aquet mecanic :eyes :eyes i que se la pensa comprar ell per saber els fallos que pot tenir i remenar-la??? no es gaire normal aixo...........Ducati si ha gastat molt diner en aquesta moto peque a la seva red comercial li enfonsin aixi el llançament :tremolant :tremolant
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 12, 2010 10:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Ja et dic que a mi m'agrada pensar que era més una resposta d'un "amic" que d'un mecànic de motos.
Ja et dic que hi ha força confiança.
De tota manera, no crec pas que digués cap barbaritat. En quasi tots els models nous hi ha problemes de joventut i en un com aquest (amb tanta electronica ) lo unic que em va aconsellar es que deixés passar un temps prudencial i que altres es vagin troban els possibles problemes.
Per mi va ser un bon consell, molt assenyat i no es va carregar Ducati en cap moment. Al contrari, es un talibà de la marca :mrgreen:
Ja et dic que hi ha força confiança.
De tota manera, no crec pas que digués cap barbaritat. En quasi tots els models nous hi ha problemes de joventut i en un com aquest (amb tanta electronica ) lo unic que em va aconsellar es que deixés passar un temps prudencial i que altres es vagin troban els possibles problemes.
Per mi va ser un bon consell, molt assenyat i no es va carregar Ducati en cap moment. Al contrari, es un talibà de la marca :mrgreen:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="ALBERT_KTM" post="115495"]De tota manera, no crec pas que digués cap barbaritat. En quasi tots els models nous hi ha problemes de joventut i en un com aquest (amb tanta electronica ) lo unic que em va aconsellar es que deixés passar un temps prudencial i que altres es vagin troban els possibles problemes.
[/quote]
Estic d´acord amb aquest raonament.
Una moto nova, i no parlo de un restyling d´un model, si no una moto NOVA NOVA; crec que es millor deixar un temps (Un any) per que revissin els possibles pecats de joventut.
[quote user="Randy-650" post="115094"][quote user="Espia" post="115090"]
Ni jo. És potser l´únic que realment crec que ens pots fer falta realment per la nostra seguretat.[/quote]
Jo fins que no provi una moto amb ABS que no es noti...no em comprare motos amb ABS
[/quote]
Una moto nova, i no parlo de un restyling d´un model, si no una moto NOVA NOVA; crec que es millor deixar un temps (Un any) per que revissin els possibles pecats de joventut.
Ni jo. És potser l´únic que realment crec que ens pots fer falta realment per la nostra seguretat.[/quote]
Jo fins que no provi una moto amb ABS que no es noti...no em comprare motos amb ABS
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Steelman" post="115514"][quote user="ALBERT_KTM" post="115495"]De tota manera, no crec pas que digués cap barbaritat. En quasi tots els models nous hi ha problemes de joventut i en un com aquest (amb tanta electronica ) lo unic que em va aconsellar es que deixés passar un temps prudencial i que altres es vagin troban els possibles problemes.
[/quote]
donç aixo d'esperar un any en algunes marcas es un gran error, perque despres d'un any pots estar comprant producte obsolet,ademes per alguna cosa estan les campanyes de millora que de tant en tant surten en totes les marcas :crys que fan pensar: o haguesiu pogut provar abans,pero es clar no es pot provar tot.
Jo fins que no provi una moto amb ABS que no es noti...no em comprare motos amb ABS[/quote]
has de pensar que molta gent no li salta mai l'ABS i la seguretat no es perque si,pero ja saps le dita ,....abse frena i abse no ;) ;) ;) ;)
[/quote]
donç aixo d'esperar un any en algunes marcas es un gran error, perque despres d'un any pots estar comprant producte obsolet,ademes per alguna cosa estan les campanyes de millora que de tant en tant surten en totes les marcas :crys que fan pensar: o haguesiu pogut provar abans,pero es clar no es pot provar tot.
Jo fins que no provi una moto amb ABS que no es noti...no em comprare motos amb ABS[/quote]
has de pensar que molta gent no li salta mai l'ABS i la seguretat no es perque si,pero ja saps le dita ,....abse frena i abse no ;) ;) ;) ;)
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Steelman" post="115514"][quote user="ALBERT_KTM" post="115495"]De tota manera, no crec pas que digués cap barbaritat. En quasi tots els models nous hi ha problemes de joventut i en un com aquest (amb tanta electronica ) lo unic que em va aconsellar es que deixés passar un temps prudencial i que altres es vagin troban els possibles problemes.
[/quote]
[/quote]
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="ALBERT_KTM" post="115495"] En quasi tots els models nous hi ha problemes de joventut i en un com aquest (amb tanta electronica ) lo unic que em va aconsellar es que deixés passar un temps prudencial i que altres es vagin troban els possibles problemes.
[/quote]
Per aquest motiu NO aconsello a ningú comprar-se la nova VFR-1200. ;)
[quote user="Steelman" post="115514"]
La meva Bandy no ha saltat mai encara, sols una vegada el del darrera en una baixada molt forta i amb asfalt en mal estat, però tot i això si no n'hagués dut d'ABS no crec que hagués passat res, era controlable. Ho he provat en pasos de vianants en dies de pluja i tampoc ha saltat mai. :shock:
Aviam si és que em van enganyar amb això de l'ABS.... :enfadat
[/quote]
Per aquest motiu NO aconsello a ningú comprar-se la nova VFR-1200. ;)
La meva Bandy no ha saltat mai encara, sols una vegada el del darrera en una baixada molt forta i amb asfalt en mal estat, però tot i això si no n'hagués dut d'ABS no crec que hagués passat res, era controlable. Ho he provat en pasos de vianants en dies de pluja i tampoc ha saltat mai. :shock:
Aviam si és que em van enganyar amb això de l'ABS.... :enfadat

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Si tens oportunitat, prova la honda CB 1000 R amb ABS i frenada compartida.
A mi em va deixar bocabadat. Impecable.
Una com aquesta:
[img align=left]http://www.tablondeanuncios.com/imagene ... 099935.jpg[/img]
Si tens oportunitat, prova la honda CB 1000 R amb ABS i frenada compartida.
A mi em va deixar bocabadat. Impecable.
Una com aquesta:
[img align=left]http://www.tablondeanuncios.com/imagene ... 099935.jpg[/img]
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Leckerk..ja la vaig probar ;)
viewtopic.php?f=1&t=5045&highlight=dn01
viewtopic.php?f=1&t=5045&highlight=dn01
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="115523"]
Aviam si és que em van enganyar amb això de l'ABS.... :enfadat[/quote]
Randy: es que ja ho diu el nom: ABS frena, ABS no ( A veces frena a veces no ) :crys ka dolent!!!!!
Randy: es que ja ho diu el nom: ABS frena, ABS no ( A veces frena a veces no ) :crys ka dolent!!!!!

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Gs12 red" post="115600"][quote user="Randy-650" post="115523"]
Randy: es que ja ho diu el nom: ABS frena, ABS no ( A veces frena a veces no ) :crys ka dolent!!!!![/quote]
Doncs a mi si que m'ha saltat l'ABS ( amb pluja, en sec mai ), tant amb el Burgman 650 com a la GS1200 i segur que em va salvar d'una bona galeta. :mrgreen:
Randy: es que ja ho diu el nom: ABS frena, ABS no ( A veces frena a veces no ) :crys ka dolent!!!!![/quote]
Doncs a mi si que m'ha saltat l'ABS ( amb pluja, en sec mai ), tant amb el Burgman 650 com a la GS1200 i segur que em va salvar d'una bona galeta. :mrgreen:
Gas a la burra!!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
error 696969
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 14, 2010 6:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Doncs si el que busqueu es un provador oficial de sistemes electronics, per aquí en corre un que no te cap mania per fer-los funcionar tots a ple rendiment.
El seu sistema es facil: ABS-STC-TALLADA D'ENCESA i aixis anar fent tota l'estona. :shock:
Si pogues probar totes les motos del mercat, podria fer una bona comparativa d'ABS's, sistemes de tracció i tota la resta d'ajudes a la conducció. I la durabilitat en condicions extremes de funcionament.
Encara que, el que realment li faria falta no hi ha cap moto que el porti.
Com li diguem "amistosament", en contes de puny de gas hauria de portar un pulsador ON/OF. :D
Salut.
El seu sistema es facil: ABS-STC-TALLADA D'ENCESA i aixis anar fent tota l'estona. :shock:
Si pogues probar totes les motos del mercat, podria fer una bona comparativa d'ABS's, sistemes de tracció i tota la resta d'ajudes a la conducció. I la durabilitat en condicions extremes de funcionament.
Encara que, el que realment li faria falta no hi ha cap moto que el porti.
Com li diguem "amistosament", en contes de puny de gas hauria de portar un pulsador ON/OF. :D
Salut.
Salut i kilómetres
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Espia" post="115682"]error 696969[/quote]
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salut i kilómetres
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Tant d'ABS...deixeu-vos de mar*****des.
Com els frens de la K75 no hi ha res...
No hi ha res que freni tant poc, vull dir. :b9 :b9
Aquesta moto no en necessita d'ABS. El fre del davant no el clavaras mai... ja pots apretar, ja.
I el del darrere, si vas amb copilot, tampoc et serà fàcil de clavar-lo. :mrgreen:
Aquesta moto no en necessita d'ABS. El fre del davant no el clavaras mai... ja pots apretar, ja.
I el del darrere, si vas amb copilot, tampoc et serà fàcil de clavar-lo. :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="115689"]
[/quote]
No? Els de la Bandy. I tot i això que ara porto Galfer de les bones, però pel meu gust no frena el que hauria de frenar. :???:
Jo que estic acostumat a frenar amb un dit per poder anar jugant amb el gas..... :enfadat
[/quote]
No? Els de la Bandy. I tot i això que ara porto Galfer de les bones, però pel meu gust no frena el que hauria de frenar. :???:
Jo que estic acostumat a frenar amb un dit per poder anar jugant amb el gas..... :enfadat

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Ara afegint a la festa la KTM 990 SMT i Triumph Tiger:
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
Salut.
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
Salut.