Yamaha SuperTénéré 1200. Rival de la BMW GS Adventure?
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Yamaha SuperTénéré 1200. Rival de la BMW GS Adventure?
Randy discrepo amb tu
Lo del l'alçada de la moto es important sobretot en motos de pes.
Ja em diras si en una moto de mes de 230kg si no toques a terra, com t´ho fas
Ja em diras si en una moto de mes de 230kg si no toques a terra, com t´ho fas
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Yamaha SuperTénéré 1200. Rival De La BMW GS Adventure?
[quote user="Steelman" post="119010"]Randy discrepo amb tu
Ja em diras si en una moto de mes de 230kg si no toques a terra, com t´ho fas[/quote]
jo crec que tu Randy jo ho has dit mes amunt, cal buscar amb la vista sempre una pedra, l´acera o un punt alçat ,per posar-hi un peu a l hora de parar, jo també havia anat a fer camins amb gent baixeta amb XR´S Xt 1988 etc. i amb el temps arrivavent a agafar una maestria impressionant.
Una altre cosa es que anant per ciutat , haguis de posar el peu a terra de cop per alguna maniobra imprevista....ja ets a terra.
:enfaduu
Ja em diras si en una moto de mes de 230kg si no toques a terra, com t´ho fas[/quote]
jo crec que tu Randy jo ho has dit mes amunt, cal buscar amb la vista sempre una pedra, l´acera o un punt alçat ,per posar-hi un peu a l hora de parar, jo també havia anat a fer camins amb gent baixeta amb XR´S Xt 1988 etc. i amb el temps arrivavent a agafar una maestria impressionant.
Una altre cosa es que anant per ciutat , haguis de posar el peu a terra de cop per alguna maniobra imprevista....ja ets a terra.
:enfaduu

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Doncs jo crec que és un problema de seguretat, però també de comoditat i de......edat :lol:
Als 20 pujar i baixar de la moto, ho fas en marxa. Als 40, ja costa i als 50...uff! ja no dic res dels 60..... :eyes
Tots coneixem o hem conegut algú que per pujar a la mtto, primer la posa en marxa i desprès s'hi puja, com amb una bicicleta, però també és cert que no arribar be a terra (sobretot en pistes) pot significar caure o no. Sobretot ara que les motos cada cop son més i més grosses. No és el mateix una lobito que una GS...
Personalment, desprès del viatge al Marroc de l'any passat vaig tenir que rebaixar el seient. Cada cop que entrava a una pista de sorra i s'inclinava una mica la moto, quan aconseguia posar el peu al terra, la inclinació era tant gran que ja no tenia força per adreçar-la. Resultat: una investigació de primera ma del diferents tipus de sorra.... :lol:
Als 20 pujar i baixar de la moto, ho fas en marxa. Als 40, ja costa i als 50...uff! ja no dic res dels 60..... :eyes
Tots coneixem o hem conegut algú que per pujar a la mtto, primer la posa en marxa i desprès s'hi puja, com amb una bicicleta, però també és cert que no arribar be a terra (sobretot en pistes) pot significar caure o no. Sobretot ara que les motos cada cop son més i més grosses. No és el mateix una lobito que una GS...
Personalment, desprès del viatge al Marroc de l'any passat vaig tenir que rebaixar el seient. Cada cop que entrava a una pista de sorra i s'inclinava una mica la moto, quan aconseguia posar el peu al terra, la inclinació era tant gran que ja no tenia força per adreçar-la. Resultat: una investigació de primera ma del diferents tipus de sorra.... :lol:
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
La meva KTM Adventure es molt alta i jo no vaig menjar gaire ColaCao de petit. :oops:
Total, m'he posat un seient de gel que baixa 2 cm l'altura i he abaixat les barres de les forquilles delanteres.
Ara toco més bé a terra, però també soc del parer que no cal tocar amb els dos peus plans per anar segur. Amb pràctica te'n surts força bé, despenjan-te una mica i posant només un peu, però bé !!
Per cert, i tornant al tema del post :mrgreen:
D’ aqui
http://rideforlife.super-tenere.com/

Total, m'he posat un seient de gel que baixa 2 cm l'altura i he abaixat les barres de les forquilles delanteres.
Ara toco més bé a terra, però també soc del parer que no cal tocar amb els dos peus plans per anar segur. Amb pràctica te'n surts força bé, despenjan-te una mica i posant només un peu, però bé !!
D’ aqui
http://rideforlife.super-tenere.com/

- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Ostres, llavors, existeix de veritat, jejejejejejeje..
Sembla que al noi li costi aguanta la ST una mica no ¿?, aquesta asimetria la mata :( :(
gracies per les fotos i l'enllaç
...V...
Sembla que al noi li costi aguanta la ST una mica no ¿?, aquesta asimetria la mata :( :(
gracies per les fotos i l'enllaç
...V...
cor V-Twin
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La blava Yamaha-Sonauto m'encanta!!!

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ostres, la trobo moooolt maca !!!
- XaviTwin
- Presentats
en el solo moto [strike]mensua[/strike]l d'aquesta setmana surt una proba, per qui interessi ;)
a mi m'agrada la negra, però aquesta asimetria no mola.. :)
pd: ja tenim la Vara modernitzada amb forquilla invertida i tot :) :)
...V...
a mi m'agrada la negra, però aquesta asimetria no mola.. :)
pd: ja tenim la Vara modernitzada amb forquilla invertida i tot :) :)
...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 13, 2010 10:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
cor V-Twin
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
al motociclismo tambe i per qui parli Frances
http://www.moto-station.com/article8428 ... er-t-.html
http://www.moto-station.com/article8428 ... er-t-.html
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
La vermella-negra-gris----UFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Accepto donacions de MOTORISTEROS per comprarla!!
Accepto donacions de MOTORISTEROS per comprarla!!
Ex ...moltes coses
- Albert_KTM
- Presentats
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Fan gràcia els comentaris de l'estil:
"Qui vol tanta electrònica? Jo tinc la KTM Adventure sense ABS i sense res i espero que continuïn així"
o
"No és que sigui cara, és que necessito una feina més bona"
"Qui vol tanta electrònica? Jo tinc la KTM Adventure sense ABS i sense res i espero que continuïn així"
o
"No és que sigui cara, és que necessito una feina més bona"
- XaviTwin
- Presentats
[quote user="Storm" post="119567"]Fan gràcia els comentaris de l'estil:
o
"No és que sigui cara, és que necessito una feina més bona"[/quote]
jeje, jo també una feina mes bona i un garatge mooooolt grant :)
...V...
o
"No és que sigui cara, és que necessito una feina més bona"[/quote]
jeje, jo també una feina mes bona i un garatge mooooolt grant :)
...V...
cor V-Twin
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Hi ha coses que fan gràcia, al menys a mi es clar. Mes amunt heu escrit que si la Tenere 660 ha estat un fracàs, que si s’ha d’arribar al terra, que si es una Varadero amb cardan, que si pot ser competència per la GS... y jo que potser soc molt simple penso que no cal complicar-se tant la vida.
N’estic segur que en la actualitat la moto líder de vendes en el sector maxi-trail que se suposa que son motos per poder circular fora d’asfalt no han trepitjat mai una pista de terra en la gran majoria, es fa servir com a moto per viatjar amb comoditat per la seva postura de conducció. La Tenere 660 no l’han venut mes per que te poc motor per fer turisme i massa pes per a fer trail de veritat. A la GS nomes li pot fer la competència en vendes una moto que porti l’anagrama BMW, i comparar aquestes motos amb la Varadero, penso que s’ha de començar per comparar els preus.
Totes aquestes motos poden tenir el seu espai al mercat i conviure a la carretera. La nova ST 1200 sembla que pot ser una gran moto i n’estic segur de que si no surt cap problema imprevist de disseny els que decideixin comprar-ne una n’estaran molt contents, i per molt de temps. Però els mercats sembla que no es moguin realment per les necessitats reals dels compradors, si no per les modes que sovint son promogudes per grans campanyes publicitàries de les marques, i per certes facilitats en la compra mitjançant uns finançaments en las que la moto no es teva mai, però sempre pagues una quota.
I que ningú no es prengui aquest comentari com a un atac a cap model o marca, que no ho es, penso que totes tenen el seu punt fort i el seu punt feble, però realment els compradors sovint sembla que anem força desorientats: no comprem la moto que ens cal, si no la que ens agrada per un o altre motiu, i en mes o menys temps la volem canviar per una de diferent.
:( :( :(
Hi ha coses que fan gràcia, al menys a mi es clar. Mes amunt heu escrit que si la Tenere 660 ha estat un fracàs, que si s’ha d’arribar al terra, que si es una Varadero amb cardan, que si pot ser competència per la GS... y jo que potser soc molt simple penso que no cal complicar-se tant la vida.
N’estic segur que en la actualitat la moto líder de vendes en el sector maxi-trail que se suposa que son motos per poder circular fora d’asfalt no han trepitjat mai una pista de terra en la gran majoria, es fa servir com a moto per viatjar amb comoditat per la seva postura de conducció. La Tenere 660 no l’han venut mes per que te poc motor per fer turisme i massa pes per a fer trail de veritat. A la GS nomes li pot fer la competència en vendes una moto que porti l’anagrama BMW, i comparar aquestes motos amb la Varadero, penso que s’ha de començar per comparar els preus.
Totes aquestes motos poden tenir el seu espai al mercat i conviure a la carretera. La nova ST 1200 sembla que pot ser una gran moto i n’estic segur de que si no surt cap problema imprevist de disseny els que decideixin comprar-ne una n’estaran molt contents, i per molt de temps. Però els mercats sembla que no es moguin realment per les necessitats reals dels compradors, si no per les modes que sovint son promogudes per grans campanyes publicitàries de les marques, i per certes facilitats en la compra mitjançant uns finançaments en las que la moto no es teva mai, però sempre pagues una quota.
I que ningú no es prengui aquest comentari com a un atac a cap model o marca, que no ho es, penso que totes tenen el seu punt fort i el seu punt feble, però realment els compradors sovint sembla que anem força desorientats: no comprem la moto que ens cal, si no la que ens agrada per un o altre motiu, i en mes o menys temps la volem canviar per una de diferent.
:( :( :(
Sort,
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
[quote user="ALBERT_KTM" post="119068"]La meva KTM Adventure es molt alta i jo no vaig menjar gaire ColaCao de petit. :oops:
.........................[/quote]
Moltes gràcies per les fotos i els links, però m'he permes de canviar-te la mida de la super foto, dificulta força la correcta lectura dels missatges, procura tenir-ho en compte siuspalu.
Merci.
:oops: :oops: :???:
[quote user="ALBERT_KTM" post="119068"]La meva KTM Adventure es molt alta i jo no vaig menjar gaire ColaCao de petit. :oops:
.........................[/quote]
Moltes gràcies per les fotos i els links, però m'he permes de canviar-te la mida de la super foto, dificulta força la correcta lectura dels missatges, procura tenir-ho en compte siuspalu.
Merci.
:oops: :oops: :???:
Sort,
- Ignasi Tapia
- Presentats
- Entrades: 61
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
- Ubicació: Barcelona
Yamaha ja m'ha informat que tindré la Superténéré a finals de Maig... Quan la tingui ja informaré...
Del més enllá es pot tornar... en moto!!
- Albert_KTM
- Presentats
[quote user="Albert" post="119594"]Holaaaa,
....y jo que potser soc molt simple penso que no cal complicar-se tant la vida.
[/quote]
No puc estar més d'acord amb tu ;)
Abans de canviar la moto per l'actual KTM 990 Adventure, vaig estar a punt a punt de quedarme la GS i ara, quan hi penso mes fredament, veig molt clar que les BMW es venen "soles" bàsicament per dos grans temes.
1- Pla Select
2- Suposada aureola de marca de prestigi ( actualement sestà perdent molt )
Això fa que et plantegis aquesta moto ( o aquesta marca ) quan en realitat, si no fos per això , te'n miraries una altra.
Però qui és el guapo que es posa a fer-li la competéncia de veritat a les BMW ???
Qui és el guapo que comança un pla Select amb altres motos ??
Qui s'atreveix a "assegurar" un preu de reventa de la moto passats 3 anys ??
Qui de veritat fagi això i a més, disposi d'uns productes adequats al mercat, pot fer realment molt de mal a la omniopresent BMW.
Només que Yamaha disposes d'un Select amb aquesta moto restaria moltes ventes a la GS. O almenys llegint el foro BMW veig a molta gent una mica farta dels problemes de fiabilitat de les ultimes motos, del tracte rebut als concesionaris de la marca i dels preus abusius que cobren per reparaccions i accesoris.
Si fins i tot els incondicionals comencen a mirar altres opcions .... imagina't amb els que no busquem una marca sinó una moto que ens agradi ( que som la majoria )
En fi, a veure com evoluciona el mercat
....y jo que potser soc molt simple penso que no cal complicar-se tant la vida.
[/quote]
No puc estar més d'acord amb tu ;)
Abans de canviar la moto per l'actual KTM 990 Adventure, vaig estar a punt a punt de quedarme la GS i ara, quan hi penso mes fredament, veig molt clar que les BMW es venen "soles" bàsicament per dos grans temes.
1- Pla Select
2- Suposada aureola de marca de prestigi ( actualement sestà perdent molt )
Això fa que et plantegis aquesta moto ( o aquesta marca ) quan en realitat, si no fos per això , te'n miraries una altra.
Però qui és el guapo que es posa a fer-li la competéncia de veritat a les BMW ???
Qui és el guapo que comança un pla Select amb altres motos ??
Qui s'atreveix a "assegurar" un preu de reventa de la moto passats 3 anys ??
Qui de veritat fagi això i a més, disposi d'uns productes adequats al mercat, pot fer realment molt de mal a la omniopresent BMW.
Només que Yamaha disposes d'un Select amb aquesta moto restaria moltes ventes a la GS. O almenys llegint el foro BMW veig a molta gent una mica farta dels problemes de fiabilitat de les ultimes motos, del tracte rebut als concesionaris de la marca i dels preus abusius que cobren per reparaccions i accesoris.
Si fins i tot els incondicionals comencen a mirar altres opcions .... imagina't amb els que no busquem una marca sinó una moto que ens agradi ( que som la majoria )
En fi, a veure com evoluciona el mercat
- XaviTwin
- Presentats
[quote user="Albert" post="119594"]Holaaaa,
:( :( :([/quote]
Apoyo la moción.. :bow
es costums de moda com sempre, la R no te entrada, les nakeds fa temps que guanyen terreny a Europa i els nous models anomenats Trail en diferentes versions si estan menjant terreny, i que passa amb les trails de sempre ¿que te un mercat petit perquè ja no tenen la tirada del Dakar perquè es corren amb 450?, tinc una Varadero 1000 i una Africa, i per les meves necessitats actuals la tenere 660 "l'he provat" em tira mol i si fos un 800 de 80cv no dubtaria tant ;)
ara les fabriques tenen un màrqueting amb incògnites, vídeos imaginatius, preguntes a client i rutes esplèndides per vendra la moto, que no deixa de ser una passió, i segurament uns quants continuem comprant per passió mes que per raó " es a dir necessitat d'us real"
...V...
:( :( :([/quote]
Apoyo la moción.. :bow
es costums de moda com sempre, la R no te entrada, les nakeds fa temps que guanyen terreny a Europa i els nous models anomenats Trail en diferentes versions si estan menjant terreny, i que passa amb les trails de sempre ¿que te un mercat petit perquè ja no tenen la tirada del Dakar perquè es corren amb 450?, tinc una Varadero 1000 i una Africa, i per les meves necessitats actuals la tenere 660 "l'he provat" em tira mol i si fos un 800 de 80cv no dubtaria tant ;)
ara les fabriques tenen un màrqueting amb incògnites, vídeos imaginatius, preguntes a client i rutes esplèndides per vendra la moto, que no deixa de ser una passió, i segurament uns quants continuem comprant per passió mes que per raó " es a dir necessitat d'us real"
...V...
cor V-Twin
- Kpeps
- Presentats
un cop mes la realitat es millor que la ficcio,per mi las fotos dels medis no li han fet justicia,sembla una tanqueta de guerra i no ho es,sembla pesadisima i potser ho es pero quan ti pujes queda en no res,sembla altisima i tocas amb els peus a terra a la pefeccio,un acavat de cardan molt fi que li dona lleugeresa,potser per aixo no li han montat un monobraç i han posat un basculant amb un tirador amb acavat d'alumini que no li queda pas malament,de radera vista desde el costat si que te una semblansa a la Adventure per la forma dels seient,pero res mes els faros de radera son de la familia,el frontal es molt com ho diria,lleuger,ja que te una forma que sembla tot suspes a l'aire,en resum per les meves apreciacions,crec que Yamaha ha lograt una moto grosa pero a la primera impresio que es lo que queda,pluma.las llantas son un dels altres acavats que la configuracio dels radis m'ha agradat,be el preu de 14.990 € fara decidir a mes d'un,o no.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="120820"]un cop mes la realitat es millor que la ficcio,per mi las fotos dels medis no li han fet justicia,sembla una tanqueta de guerra i no ho es,sembla pesadisima i potser ho es pero quan ti pujes queda en no res,sembla altisima i tocas amb els peus a terra a la pefeccio,un acavat de cardan molt fi que li dona lleugeresa,potser per aixo no li han montat un monobraç i han posat un basculant amb un tirador amb acavat d'alumini que no li queda pas malament,de radera vista desde el costat si que te una semblansa a la Adventure per la forma dels seient,pero res mes els faros de radera son de la familia,el frontal es molt com ho diria,lleuger,ja que te una forma que sembla tot suspes a l'aire,en resum per les meves apreciacions,crec que Yamaha ha lograt una moto grosa pero a la primera impresio que es lo que queda,pluma.las llantas son un dels altres acavats que la configuracio dels radis m'ha agradat,be el preu de 14.990 € fara decidir a mes d'un,o no.[/quote]

perque veieu el que dic,a terra si arriva perfecte aqui amb sabates i ja veieu.....

perque veieu el que dic,a terra si arriva perfecte aqui amb sabates i ja veieu.....