PER DEFERÈNCIA AMB LES SENYORES

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: PER DEFERÈNCIA AMB LES SENYORES

Entrada Autor: Albert » dv. maig 28, 2010 6:06 am

Holaaaa,

[quote user="Vendetta" post="121216"]
Jo nomès proposava solucions, complexes, però com que l'steelman i l'albert tan sols diuen a veure..,, i clar, això és una resposta politicament correcte, pero....................... ............. .... i els entenc..
[/quote]

Moltes gràcies Vendetta per la teva comprensió a la meva resposta “políticament correcta”, i perdona que ho torni a repetir, intentarem fer el que es pugui, però les rutes les continuarem planificant en funció de les carreteres atractives per conduir, sigui per el seu traçat o per el paisatge per on transcorren, i dels indrets que vulguem visitar.

Merci.

:| :|
Sort,

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. maig 31, 2010 9:41 pm

[quote user="ARBE" post="121331"]ho sento, però no puc aguantarme de dir-ho: quina sort ser tio !!! :lol:[/quote]

Aquest cap de setmana en una parada de reagrupament i per fer una foto de grup, de cop i volta ens vàrem quedar sense senyores, havien caminat mes de 800 metres cap un bosc a fer les seves necessitats, tot i que al cap de mitja hora teníem de parar on ho podrien haver fet sense presses. ja que h havien molts bars i restaurants oberts i era on havíem previst parar per aquesta situació.

Algunes d'elles em varen comentar que quan van per del desert, allà no hi ha boscos ni arbres per amagar-se i fan servir uns aparells que els permet fer les seves necessitats a peu dret com el homes.

Caldrà de fer una compra conjunta per situacions d'emergència ? :D

Vsssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 31, 2010 9:51 pm

[quote user="James Bond" post="122049"]
Algunes d'elles em varen comentar que quan van per del desert, allà no hi ha boscos ni arbres per amagar-se i fan servir uns aparells que els permet fer les seves necessitats a peu dret com el homes.
Caldrà de fer una compra conjunta per situacions d'emergència ? :D
Vsssssssssss
007[/quote]

:eyes :eyes molt pitjor,no se si aixo que dius d'aquet aparell del desert es veritat,pero ho trobo molt antihigienic,arrivat el cas crec que som prou adults per mirar a un altre banda i ja esta ;) ;)
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. maig 31, 2010 9:54 pm

[quote user="Kpeps" post="122055"][

:eyes :eyes molt pitjor,no se si aixo que dius d'aquet aparell del desert es veritat,pero ho trobo molt antihigienic,arrivat el cas crec que som prou adults per mirar a un altre banda i ja esta ;) ;)[/quote]

Tu pot ser lo adult que vulguis, però a les senyores el hi agrada tenir intimitat, a mes totes portaven kleneex per netejar-se, la higiene en primer lloc i com he dit abans eren tots unes senyores netes i polides com cal.. La majoria de les que m'ho varen dir segur que porten mes quilòmetres fets en moto que tu i jo junts
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 31, 2010 10:00 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. maig 31, 2010 10:03 pm

[quote user="James Bond" post="122056"][quote user="Kpeps" post="122055"][

:eyes :eyes molt pitjor,no se si aixo que dius d'aquet aparell del desert es veritat,pero ho trobo molt antihigienic,arrivat el cas crec que som prou adults per mirar a un altre banda i ja esta ;) ;)[/quote]

Tu pot ser lo adult que vulguis, però a les senyores el hi agrada tenir intimitat, a mes totes portaven kleneex per netejar-se, la higiene en primer lloc i com he dit abans eren tots unes senyores netes i polides com cal.. La majoria de les que m'ho varen dir segur que porten mes quilòmetres fets que tu i jo junts[/quote]

potser no ho he entes be,saps que pasa,es que soc molt imaginatiu i lo del aparell per fer...... de peu....i on netegen l'aparell???no se no se,d'altre banda no dubtava pas de la netedad de les senyores :oops: :oops: i lo dels km's segur que en el meu cas si.
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. maig 31, 2010 10:03 pm

[quote user="Albert" post="121554"]Holaaaa,

[quote user="Vendetta" post="121216"]
Jo nomès proposava solucions, complexes, però com que l'steelman i l'albert tan sols diuen a veure..,, i clar, això és una resposta politicament correcte, pero....................... ............. .... i els entenc..
[/quote]

Moltes gràcies Vendetta per la teva comprensió a la meva resposta “políticament correcta”, i perdona que ho torni a repetir, intentarem fer el que es pugui, però les rutes les continuarem planificant en funció de les carreteres atractives per conduir, sigui per el seu traçat o per el paisatge per on transcorren, i dels indrets que vulguem visitar.

Merci.
:| :|[/quote]

I es clar que és politicament correcte, accepta-ho. De sempre que s'intenta parar en un lloc correcte. Però si no es pot, per la carretera, no es pot. Sencillament això. I que com sempre se seguirà intentant si es pot. Si inclùs a mi, quan anem els dos, a vegades ja em costa parar en un lloc correcte, sense fer esperar el temps excessiu, ara imagina't un grup de tants.

Respon

Torna a “General”