Dues Paraules
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Dues Paraules
Josep,
enhorabona !!!!!!!!!!
Va vinga.... quina moto es ????????
enhorabona !!!!!!!!!!
Va vinga.... quina moto es ????????
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Mikelgs" post="121339"] FELICITATS!!!
Si necessites fer km dons aprofita diumenge :mrgreen:
i ara deu tocar.......ficar rodes de tacos a la K :b9
PD: màquina de fotos nova:màquina de rodes nova ;)
Que la disfrutis amb salut i km :lol:[/quote]
Vindria de gust, Mikel, però hem de ser a dinar a casa, i la prova s'acaba a l'altre punta del país.. :( :(
Si necessites fer km dons aprofita diumenge :mrgreen:
i ara deu tocar.......ficar rodes de tacos a la K :b9
PD: màquina de fotos nova:màquina de rodes nova ;)
Que la disfrutis amb salut i km :lol:[/quote]
Vindria de gust, Mikel, però hem de ser a dinar a casa, i la prova s'acaba a l'altre punta del país.. :( :(
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Moltes felicitats
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Gearbox" post="121338"]Vinga và... aquesta no m'ha sortit tant moguda !!! ;)
[/quote]
Je,je, entre l'Alucinamaripili amb el joc d'adivina el motorista i en MikelGs amb les pistes de la gincana només faltava en Gearbox amb la moto nova ;)
Ostres, jo no la veig borrosa però una mica petita, no ? :eyes

Je,je, entre l'Alucinamaripili amb el joc d'adivina el motorista i en MikelGs amb les pistes de la gincana només faltava en Gearbox amb la moto nova ;)
Ostres, jo no la veig borrosa però una mica petita, no ? :eyes

- Gearbox
- Presentats
Bé, després del missatge d'en Ra-mon, amb la foto reconstruïda ja em dono per vençut.
Primer l'Steelman, endevinant les paraules i el model, i ara la foto sencera... ja veig que amb aquests craks de la informàtica no hi tinc res a pelar. :crys
Doncs sí... ens hem firat una moto !!!!
Després de missatges privats amunt i avall amb gent de fòrum, preguntant les vostres impressions sobre aquestes màquines (gràcies a tots per la vostra col.laboració), ens hem decidit per aquesta. És una R1200RT, equipada per viatjar, amb tres maletes i bossa sobre dipòsit. És de segona mà, però està com nova. De fet, per nosaltres és nova !!! ;)
També ens havíem mirat seriosament la Pan, de la qual tothom en parla meravelles, però al final ha pogut la marca babaresa.
Aquí us deixo la foto ben enfocada, encara que després del missatge d'en Ra-mon, no calia (ja et fotaré, Ramon :sado ).
Gràcies a tots per les felicitacions... a la propera sortida ho remullem !!!

Primer l'Steelman, endevinant les paraules i el model, i ara la foto sencera... ja veig que amb aquests craks de la informàtica no hi tinc res a pelar. :crys
Després de missatges privats amunt i avall amb gent de fòrum, preguntant les vostres impressions sobre aquestes màquines (gràcies a tots per la vostra col.laboració), ens hem decidit per aquesta. És una R1200RT, equipada per viatjar, amb tres maletes i bossa sobre dipòsit. És de segona mà, però està com nova. De fet, per nosaltres és nova !!! ;)
També ens havíem mirat seriosament la Pan, de la qual tothom en parla meravelles, però al final ha pogut la marca babaresa.
Aquí us deixo la foto ben enfocada, encara que després del missatge d'en Ra-mon, no calia (ja et fotaré, Ramon :sado ).

Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 26, 2010 11:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
doncs es trigat com 24 hores a decidir-te , a gaudirle molt i molt :razz:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Felicitats per la nova màquina.
nota: la diferència entre nosaltres i els nens és el preu dels regals ;)
nota: la diferència entre nosaltres i els nens és el preu dels regals ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Enhorabona !!! Es veu molt ben cuidada !!! ... Benvingut al mon boxer !!!!

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 27, 2010 12:11 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Gearbox
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="121411"]Enhorabona !!! Es veu molt ben cuidada !!! ... Benvingut al mon boxer !!!![/quote]
Gràcies, Jesus... no és la primera experiència amb boxer... fa anys vàrem tenir una R45 amb quatre maletes, pantalla alta i fars de llarg abast (d'aquells rodons i grossos) que ens va dur per tot Europa. ;)
Gràcies, Jesus... no és la primera experiència amb boxer... fa anys vàrem tenir una R45 amb quatre maletes, pantalla alta i fars de llarg abast (d'aquells rodons i grossos) que ens va dur per tot Europa. ;)
- Jesus
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="121414"][quote user="Jesus GS" post="121411"]Enhorabona !!! Es veu molt ben cuidada !!! ... Benvingut al mon boxer !!!![/quote]
Gràcies, Jesus... no és la primera experiència amb boxer... fa anys vàrem tenir una R45 amb quatre maletes, pantalla alta i fars de llarg abast (d'aquells rodons i grossos) que ens va dur per tot Europa. ;)[/quote]
Una R45 :eyes ... tinc un company que s'està restaurant una ... és maquíssima.
Gràcies, Jesus... no és la primera experiència amb boxer... fa anys vàrem tenir una R45 amb quatre maletes, pantalla alta i fars de llarg abast (d'aquells rodons i grossos) que ens va dur per tot Europa. ;)[/quote]
Una R45 :eyes ... tinc un company que s'està restaurant una ... és maquíssima.
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 27, 2010 12:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Enhora bona Josep i Dolors, que la disfruteu moltíssim !
Ves amb compte, però, amb la sotragada que fa quan l'engegues, això dels tractors bavaresos ... ;)
Ves amb compte, però, amb la sotragada que fa quan l'engegues, això dels tractors bavaresos ... ;)
- Jesus
- Presentats
[quote user="Ra-mon" post="121416"]Enhora bona Josep i Dolors, que la disfruteu moltíssim !
Ves amb compte, però, amb la sotragada que fa quan l'engegues , això dels tractors bavaresos ... ;)[/quote]
Ramon, realment és el que sobta més el primer cop que la portes .... Ep!!! que la moto bascula cap a un cantó !!! :eyes :eyes :eyes
PD: On et vas ficar Diumenge a la tornada pirata??? Qeu vaig que tenir que tornar tot sol. :evil:
Ves amb compte, però, amb la sotragada que fa quan l'engegues , això dels tractors bavaresos ... ;)[/quote]
Ramon, realment és el que sobta més el primer cop que la portes .... Ep!!! que la moto bascula cap a un cantó !!! :eyes :eyes :eyes
PD: On et vas ficar Diumenge a la tornada pirata??? Qeu vaig que tenir que tornar tot sol. :evil:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 27, 2010 12:39 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="121395"]Bé, després del missatge d'en Ra-mon, amb la foto reconstruïda ja em dono per vençut.
Després de missatges privats amunt i avall amb gent de fòrum, preguntant les vostres impressions sobre aquestes màquines (gràcies a tots per la vostra col.laboració), ens hem decidit per aquesta. És una R1200RT, equipada per viatjar, amb tres maletes i bossa sobre dipòsit. És de segona mà, però està com nova. De fet, per nosaltres és nova !!! ;) Doncs ja saps que tens fer,Nordkapp es un bon lloc per veure si tot va bé ;) ;) ;)
Aixo ho diu per quedar bé amb el sector PAN.............. :666 :666 :666
[/quote]
Després de missatges privats amunt i avall amb gent de fòrum, preguntant les vostres impressions sobre aquestes màquines (gràcies a tots per la vostra col.laboració), ens hem decidit per aquesta. És una R1200RT, equipada per viatjar, amb tres maletes i bossa sobre dipòsit. És de segona mà, però està com nova. De fet, per nosaltres és nova !!! ;) Doncs ja saps que tens fer,Nordkapp es un bon lloc per veure si tot va bé ;) ;) ;)
Aixo ho diu per quedar bé amb el sector PAN.............. :666 :666 :666

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Gearbox" post="121414"][quote user="Jesus GS" post="121411"]Enhorabona !!! Es veu molt ben cuidada !!! ... Benvingut al mon boxer !!!![/quote]
No tens cap fot de la R45, he intentat buscar una amb quatre maletes i no l'he trobat. Em pica la curiositat això de les 4 maletes.... :eyes
No tens cap fot de la R45, he intentat buscar una amb quatre maletes i no l'he trobat. Em pica la curiositat això de les 4 maletes.... :eyes
- Gearbox
- Presentats
[quote user="Espia" post="121431"] ...No tens cap fot de la R45, he intentat buscar una amb quatre maletes i no l'he trobat. Em pica la curiositat això de les 4 maletes.... [/quote]
Quan dic quatre maletes vull dir dos maletes laterals, top case i bossa sobre dipòsit... 2+1+1 = 4 !!! ;)
Quan dic quatre maletes vull dir dos maletes laterals, top case i bossa sobre dipòsit... 2+1+1 = 4 !!! ;)
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Felicidades por la adquisicion!!!! a DISFRUTARLA :form :form :form :form :form
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ondia la R45 :eyes :eyes el meu pare en tenia una,quan posava els intermitents tenia un avisador acustic,modes de l'epoca,quan em vaig treure el carnet em va dir,agafala per desfogarte abans de comprarne una,vaja ferro,els meus amics que anaven amb les Hurricane,RD 80 i algun amb la streaker pasada a 125,em fotien uns repasos a les rectes que em, deixaven content,a les curves si que s'aguantava si,despres de cremarli dos embragues ja no me la va deixar mes i em va comprar la VF 750 F,gracies PAPA ;) ;) era un mal invent per Alemans pobres aquella moto. :eyes :eyes si despres la trobo ja posare una foto,meva amb la moto i 22 anys menys :mrgreen: :mrgreen:
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:eyes :eyes :shock: si senyor, xulíssim la RT felicitats i fer KM, :shock: :eyes
:b9 :b9 :b9 "Menys mal que no era la del nen"
:b9 :b9 :b9 "Menys mal que no era la del nen"
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta: