Triumph TIGER 800

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Triumph TIGER 800

Entrada Autor: XaviTwin » dc. juny 02, 2010 11:52 pm

[quote user="AT" post="122275"]Ja ho he comentat alguna vegada, penso.

Crec que el que falta al mercat es algo semblant a la transalp o versys amb algo més de motor o una Varadero o GS1200 més petita. La triumph entraria de ple en aquest concepte de moto que tinc al cap.

A mi sincerament les trail m'agraden com a disseny de motos, però jo soc com la gran majoria, que no posa la moto a la terra. Jo només la voldría per asfalt, per això cada vegada que surt una noticia d'una moto tipus trail m'interesa.

El que no entenc es perque li diuen trail amb aquest tipus de moto, quan tots sabem el que es una trail...

La meva dona diu Bandit, i jo crec que em trobaria més comode amb una moto que vagi un pel més recte. Una moto que entraria dins del concepte que dic es la V-Strom.....però la veig antiga i mai m'ha acabat d'agradar, però es el tipo de motos que més m'agrada. No se, a veure si van sortint més noticies sobre aquesta triumph.[/quote]

La VStrom 650 es una bona maquina, el temps que porta al mercat i continua sent la 3 trail mes venguda, la 1000 no va tenir èxit i no se perquè, serà per la estètica una maquina molt divertida, com que totes les marques estan veient un filo en les noves trail esperarem que Suzuki tregui una nou model, estar clar que estarà mes orientat al GT que al trail, desgraciadament, ¿ per que ? pel mercat que tenen unes i altres

...V...
cor V-Twin

River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dv. juny 04, 2010 3:42 pm

Feia temps que no escrivia res per aquí. SALUTACIONS :lol: !!!!!

A mi m’agrada força aquesta idea, crec que les maxi trai cada cop son més maxi i per la meva manera de conduir (i alçada) una 750cc o 800cc seria una mol bona cosa.

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dv. juny 25, 2010 6:38 am

Jo vaig estar a punt de firar-me amb una Vstrom 650, i per res veig que sigui una màquina antiga, la seva estética crec que està molt lograda i el seu motor en "V" fa que sigui molt polivalent per carreteres de montanya, ademés té un bon xasis que tens espai suficient per posar-hi maletes i anar comodament amb passatger, el fet que la continuint venent dona molta confiança amb peces de recanvis, ja que hi ha Strom per dies.
V'ssssssssssssssss :D

Respon

Torna a “General”