Us heu tret el carnet de cotxe i moto a la primera?
Moderador: Airald
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Re: Us Heu Tret El Carnet De Cotxe I Moto A La Primera?
Ja he votat, jo vaig tenir la sort de fer-ho tot a la primera inclús el de camió.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
em sembla que aqui tenim molts d'aquets carnets que amb el de cotxe et regalavan el de moto :b9 :b9 :b9 :b9
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
als 16 anys em vaig treure l´A1 ( fins a 75 cc. ) a la primera ( per lliure ) portava moto des dels 12 anys. :roll:
als 18 anys el carnet de moto grosa també a la primera.
i el del cotxe ( ja agafava els cotxes de casa des dels 10 o onze anys ) vaig anar-hi per lliure a Montjuic i em van suspendre 4 vegades, ( les proves d aparcament , la L etc es feien amb els cotxes PMM que hi havien per allà ( normalemnt 850 quatre portes del ministeri ) i la circulació hi havies d´anar amb un familiar amb el teu propi cotxe.
a la cinquena vaig aprovar-ho tot ( la teoria estava convalidada des del carnet A1 de moto 16 anys ) :roll:
als 18 anys el carnet de moto grosa també a la primera.
i el del cotxe ( ja agafava els cotxes de casa des dels 10 o onze anys ) vaig anar-hi per lliure a Montjuic i em van suspendre 4 vegades, ( les proves d aparcament , la L etc es feien amb els cotxes PMM que hi havien per allà ( normalemnt 850 quatre portes del ministeri ) i la circulació hi havies d´anar amb un familiar amb el teu propi cotxe.
a la cinquena vaig aprovar-ho tot ( la teoria estava convalidada des del carnet A1 de moto 16 anys ) :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 03, 2010 10:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Jo m'el vaig treure a la segona....i l'hagues tret a la primera si el canvi de la yamaha special amb 3 trillons de km hagues tingut el canvi amb condicions. Just abans de fer la frenada final, on havies de posar segona, la cabrona s'em va quedar en punt mort...amb lo que l'examinador em va suspendre.
Al segon examen, em vaig encarregar de fotra-li una patada, que si no entrava la segona era perque m'hauria carregat la maneta.... :twisted:
Fàcil o xupat no se si es la paraula. Penso que has de tenir un domini de la moto, i sobretot no està nervios, perque fent les practiques tambe ho veia fàcil...però el dia de l'examen ja no ho veia tant fàcil... :roll:
Sigui com sigui, que tinguis molta sort Laia!!
Al segon examen, em vaig encarregar de fotra-li una patada, que si no entrava la segona era perque m'hauria carregat la maneta.... :twisted:
Fàcil o xupat no se si es la paraula. Penso que has de tenir un domini de la moto, i sobretot no està nervios, perque fent les practiques tambe ho veia fàcil...però el dia de l'examen ja no ho veia tant fàcil... :roll:
Sigui com sigui, que tinguis molta sort Laia!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Us heu tret el carnet de cotxe i moto a la primera?
Holaaa,
Doncs jo no va ser a la primera, si no a la segona. Ja feia uns mesos que anava amb la meva Cota 74, iniciant-me en el trial, quan em vaig examinar del carnet A-1 amb una Lobito 75 de l’autoescola, que jo mateix vaig conduir fins al lloc on feien els exàmens.
A l’hora de reduir a segona i frenar em vaig embolicar amb els pedals que les dues motos duien canviats de banda i vaig acabar aturant-me mig metre mes enllà de la ratlla: suspès!
:roll: :roll: :evil:
Doncs jo no va ser a la primera, si no a la segona. Ja feia uns mesos que anava amb la meva Cota 74, iniciant-me en el trial, quan em vaig examinar del carnet A-1 amb una Lobito 75 de l’autoescola, que jo mateix vaig conduir fins al lloc on feien els exàmens.
A l’hora de reduir a segona i frenar em vaig embolicar amb els pedals que les dues motos duien canviats de banda i vaig acabar aturant-me mig metre mes enllà de la ratlla: suspès!
:roll: :roll: :evil:
Sort,
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Es que fa 22 anys no era igual k era, kins records d'aquelles Vespas, als 16anys la teoria i als 18 practica de cotxe i moto, el de moto a la 2 se'm va trenca el cable del embrague vaig tira el pal una vegada parat, i aixo que em vant veure arriba i marxa amb la tzr 80 quina conya
...V...
...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 04, 2010 1:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Cotxe a la primera, moto a la tercera (i no fa pasassa temps, 3 anys)...
He votat tercera..........
He votat tercera..........
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Jo em vaig examinar a Vilafranca ja fa molts anysssssssssssssssssss!!!!!!! tot a la primera, el cert es que tampoc vaig entendre que als 16 i als 18 l'examen de moto ere exactament el mateix, de fet apunteu un mes a la llista, jo també vinc del mon del trial amb una cota 349 "quins temps" :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Sou una colla de Crack`s ......................jo tan cotxe com moto ,a la segona
M`explico ,examen de teorica de cotxe sense anar a autoescola i sense estudiar.....................SUSPES
A la segona .................aprovat
Practicas ....................a la primera
El de moto ,suplement de teorica ,sense estudiar.......................suspes
A la segona ,tot llegint només el vespre abans,.........................aprovat
Practicas.................................................... a la primera
Esta clar que sense estudiar,com volia aprovar........................
M`explico ,examen de teorica de cotxe sense anar a autoescola i sense estudiar.....................SUSPES
A la segona .................aprovat
Practicas ....................a la primera
El de moto ,suplement de teorica ,sense estudiar.......................suspes
A la segona ,tot llegint només el vespre abans,.........................aprovat
Practicas.................................................... a la primera
Esta clar que sense estudiar,com volia aprovar........................
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Jo em vaig treure els dos carnets als 18, la teorica a la primera, la pràctica de moto a la primera (en portava des dels 11 anys) i la pràctica de cotxe a la segona.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="JoanF" post="122658"]Em sembla que sou una mica :mestre
Jo a la primera la teórica i la moto, a la 2ª el cotxe.[/quote]
Jo igual que en Joan
Moto a la primera i cotxe a la segona
Jo a la primera la teórica i la moto, a la 2ª el cotxe.[/quote]
Jo igual que en Joan
Moto a la primera i cotxe a la segona
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D todos ala primera menos el de autocar por confiarme demasiado.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
jo també a la primera !!!! :jump :jump :jump
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Us heu tret el carnet de cotxe i moto a la primera?
[quote user="Albert" post="122728"]
:roll: :roll: :evil:[/quote]
Ara entenc.
Vas agafar mania al pedal de freno i per aixo ara ....
:roll: :roll: :evil:[/quote]
Ara entenc.
Vas agafar mania al pedal de freno i per aixo ara ....
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a veure posem per ordre el tema:
teorica a la 3ª :oops: :oops:
16 anys A1 practica a la 1ª ;)
18 anys A2 practica a la 2ª :crys
18 anys B1 practica a la 3ª :(
si tambe parlem de camions el C1 a la 1ª :twisted:
ja esta tot dit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
teorica a la 3ª :oops: :oops:
16 anys A1 practica a la 1ª ;)
18 anys A2 practica a la 2ª :crys
18 anys B1 practica a la 3ª :(
si tambe parlem de camions el C1 a la 1ª :twisted:
ja esta tot dit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Tot a la primera, en un mateix matí i a sobre vaig arribar tard perquè em vaig quedar adormit!!! Lo millor d'aquells temps es que al mateix dia ja et donaven el provisional, ara et fan esperar, oi que es així???
Per cert, el cost complet dels dos carnets foren 51.000 pessetes de l'any 83. Ja parlo com els iaios.
Salut,
Jordi "Prony"
Per cert, el cost complet dels dos carnets foren 51.000 pessetes de l'any 83. Ja parlo com els iaios.
Salut,
Jordi "Prony"
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Bones!!!
Donçs jo també tot a la primera, i a més cosa que poca gent suposo que podrà dir al mateix dia!!!
Pel mati la pràctica de cotxe a Granollers, i un cop em varen dir que havia aprovat corrents cap al "sucre" de Vic a passar les planxes amb la vespa. Suposo que anava tant content del de cotxe que em va sortir un exàmen "clavat"!!!
De totes maneres em sembla que això era una mica de sort i no posar-te nerviós, tot i que era un mini circuit i no havies de fer pràctiques al carrer. Ara amb la història que han tret del A2 suposo que deu ser més dificil i examinar-me 2 cops ja em faria més mandra... :lol: :lol: :lol:
Donçs jo també tot a la primera, i a més cosa que poca gent suposo que podrà dir al mateix dia!!!
Pel mati la pràctica de cotxe a Granollers, i un cop em varen dir que havia aprovat corrents cap al "sucre" de Vic a passar les planxes amb la vespa. Suposo que anava tant content del de cotxe que em va sortir un exàmen "clavat"!!!
De totes maneres em sembla que això era una mica de sort i no posar-te nerviós, tot i que era un mini circuit i no havies de fer pràctiques al carrer. Ara amb la història que han tret del A2 suposo que deu ser més dificil i examinar-me 2 cops ja em faria més mandra... :lol: :lol: :lol:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!
jo tambe, tots a la 1ª, inclos el materias perillosas, aixo em va servir, per estar-hi, tres anys fen el TIR, ainsssssss, quins temps, era jove i guapo
;) ;) ;) ;)
encara m'enrecordo del 850 del PMM -Parque Movil Ministerio-, es coneixia, tots els circuits d'examen,
salut
jo tambe, tots a la 1ª, inclos el materias perillosas, aixo em va servir, per estar-hi, tres anys fen el TIR, ainsssssss, quins temps, era jove i guapo
;) ;) ;) ;)
encara m'enrecordo del 850 del PMM -Parque Movil Ministerio-, es coneixia, tots els circuits d'examen,
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Donç jo tambe tot a la prinera i el mateix dia , un dia la teorica i l ´altre les practiques de cotxe i de moto , en dos dimarts el vaig tindre.
Vsssssssssssssssssssssssssssss.
Vsssssssssssssssssssssssssssss.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Jo tot a la primera :ban ... però he de reconèixer que sobre tot a la pràctica influeixent molt els nervis.
14 anys Llicéncia Ciclomotor
16 anys A1 ( amb un pot de vespa que ni tirava, ni frenava ni res :enfaduu ... la teòrica ja servia pel cotxe i la moto gran :mrgreen: )
18 anys A2 ( amb una moto de trial que no havia portat mai i sense freno posterior :enfadat ... vaig tenir sort d'aprovar )
18 anys B1 ( vaig trobar-me Girona col·lapsada ... quin merder ... la teòrica ja estava aprovada a l'A2 )
Laiona a veure si tens sort i també et treus el de moto la primera. :form
14 anys Llicéncia Ciclomotor
16 anys A1 ( amb un pot de vespa que ni tirava, ni frenava ni res :enfaduu ... la teòrica ja servia pel cotxe i la moto gran :mrgreen: )
18 anys A2 ( amb una moto de trial que no havia portat mai i sense freno posterior :enfadat ... vaig tenir sort d'aprovar )
18 anys B1 ( vaig trobar-me Girona col·lapsada ... quin merder ... la teòrica ja estava aprovada a l'A2 )
Laiona a veure si tens sort i també et treus el de moto la primera. :form
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 06, 2010 8:12 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Gas a la burra!!!