Carnet A2

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Re: Carnet A2

Entrada Autor: Edelweiss » dg. juny 13, 2010 8:59 pm

[quote user="Randy-650" post="123841"]Amb les ganes que en tens no dubto que en menys de dos mesos ja tens al carnet. :D

I quan el tinguis, què tal mirar la nova VT 750 S, el nou model de Honda, rèplica de les Harley? :razz:

http://www.honda-montesa.es/modelos/2010/VT750S/[/quote]

Ualahhhhhhhh Randy :eyes

Moltes gràcies per la sugerencia...! he vist l'enllaç i es preciossa... (prenc bona nota). ;)
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dg. juny 13, 2010 9:02 pm

[quote user="Albert G" post="123850"]Un altre perill a la carretera :tremolant :tremolant :tremolant
Es broma eh? :b9 , has fet un molt bon pas, a veure quant tardem en veure’t en una sortida!!!!
:cerv[/quote]

Gràcies Albert... !

Jo tambè espero veurens aviat el perfil per la carretera... jeje :razz: :form
ImatgeImatgeImatge

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dg. juny 13, 2010 9:05 pm

[quote user="Sagal" post="123864"]Felicitats i a veure si abans de vacances d'agost ja el pots tenir[/quote]

Abans d'agost Sagal...? :eyes je,je

La veritat es que seria genial...!!! :jump :form
ImatgeImatgeImatge

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dg. juny 13, 2010 9:14 pm

[quote user="Pasqual" post="123911"]Felicitats per la decisió.

Fina que no tinguis el carnet. pots intentar venir de paquet en alguna sortida (sempre hi hauran voluntàris per portar-te), encara que t'aconsello que si t'ho diu en Sacot t'hi neguis a no ser que siguis una GRAAAAAAAAAN amant del risc (i a més inconscient com la Laiona :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ). Que expliqui com li va anar el diumenge baixant de San Pere de Rodes, encara se senten els xisclets per la muntanya! :lol:

I si et fa por no seguir-nos, pensa que el Sr. Mototurisme te un kit amb dues rodetes per deixar als novells a les primeres sortides.. :lol: :lol:

ImatgeImatge[/quote]

Mooolt bo Paqual...!!! :b9 :b9

Quina conya i quin bon rotllo, això es el que fa que sou tan especials... :castell :razz: (de totes maneres a veure que en diu la Laiona d'en Sacot...) je,je :roll: :roll: :roll:

Per cert, ja podeu guardar-me aquet Kit, de ben segur que en les sortides amb certa dificultat em pugui fer falta... je,je
:form :b9 :b9
ImatgeImatgeImatge

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dg. juny 13, 2010 9:20 pm

[quote user="Miquel xlv" post="123944"]Hola ,

Carme , no tinc pas l' intenció de "xafar la guitarra a ningu " pero

si no tinc mal entes el nou carnet A-2 limita el poder motos de una cilindrade mes grand de 500 cc i de 47 cv maxim

" En lo que respecta a los carnés de motocicleta y ciclomotor, las principales novedades que se introducen para adaptar nuestra normativa a la europea son básicamente dos. Por un lado, la creación del carnet A2, con el que se podrán conducir motos de hasta 500 cc y una potencia máxima de 47 CV.

El A2 está pensado para mayores de 18 años como paso intermedio entre el A1 (hasta 125 cc para mayores de 16 años) y el A (motos de más de 500 cc y mayores de 20 años con 2 años de experiencia en A2 y previo paso por una prueba de control de aptitudes y comportamientos) "

La VT 750 S per cv potser si qu es podria porta ja que te 44 cv pero per cilindrade crec que no

Miquel
Vss[/quote]

Moltes Gràcies per l'informaciò Miquel...! :razz:

M'haure de fer una llista dels models que no s'en surtin d'aquestes limitacions i de l'estil que mes n'agradi... (s'aceppten sugerencies... ja m'enviareu quan pugueu enllaços per donar-li un cop d'ull i anar fen comparativa de models, prestacions i preus). :pc ;)
ImatgeImatgeImatge

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dg. juny 13, 2010 9:26 pm

[quote user="Gearbox" post="123946"]Felicitats per la decissió, Carme.

D'aquí a dos dies ja et veig amb moto i acompanyant-nos a les sortides
I recorda... l'armilla groga sempre anirà més lenta que el més lent de la colla, per tant "don't worry, be happy" !! ;)[/quote]

Gràcies Gearbox...! ;)

A veure si aviat puc acompanyar-vos a les sortides (i amb les opinions que sempre he llegit sobre les organitzacions de Mototurisme :bow segur que puc anar tranquila).
:form
ImatgeImatgeImatge

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dg. juny 13, 2010 9:30 pm

[quote user="Jordi Runer" post="123948"]Hola que tal.

Enhorabona per la decissió, crec que no n'hi ha res millor que portar la teva pròpia moto.
Això sí, sempre al teu ritme, nunca vulguis anar per sobre de les teves possibilitats, qui tingui presa que passi.
Es més, sempre ves per sota de les teves possibilitats, aixi en cas de necessitat sempre tindràs marge de error.

Una salutació i molta sort.[/quote]

Molt bons els consells Jordi...! :razz:

La veritat es que soc molt prudent en cotxe, i el que em dius ho tindre present tan aviat pugui sortir a rodar amb dues rodes... je,je :form ;)
ImatgeImatgeImatge

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dl. juny 14, 2010 3:46 pm

Mira que bé! Així podrem formar un grup de "novates" (però per poc temps, eh?)

Sort!
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dl. juny 14, 2010 5:41 pm

[quote user="Angeleta" post="124070"]Mira que bé! Així podrem formar un grup de "novates" (però per poc temps, eh?)

Sort![/quote]

Espero Mireia poguer tenir aviat la mateixa sort que tu...! je,je :roll:

Aixi que ja podem anar buscan un NOM DEL GRUP DE "NOVATES".... ! s'aceptan sugerncies... je,je ;)
ImatgeImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 14, 2010 5:54 pm

No es una Harley pero per apendre crec que pot ser molt bona opcio!
Es la Kymco Venox 250cc
Imatge

O la Hysoung Aquila 250cc
Imatge
Ex ...moltes coses

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dl. juny 14, 2010 8:51 pm

[quote user="Steelman" post="124113"]No es una Harley pero per apendre crec que pot ser molt bona opcio!
Es la Kymco Venox 250cc
Imatge

O la Hysoung Aquila 250cc
Imatge[/quote]

Molt bufona Steelman...! m'agrada ....

L'acabo de donar un cop d'ull a la web (el preu força be...! tambe ;) ).

http://www.kymco.es/motos/venox-250.html

Moltes gràcies per la sugerencia... :lol:
ImatgeImatgeImatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dt. juny 15, 2010 11:11 am

Personalment, trobo bastant més maca la Venox que la Aquila, però si t'interessa una Hyosung, tinc uns amics que només fan servir la Harley Night Train d'ell i segurament es venguin la Hyosung Aquila 250cc d'ella. Els ho podria comentar o posar-vos en contacte...
Jo sóc del parer que es bò començar per categories petites i anar pujant, així agafes confiança a la moto i t'acostumes a rodar i traçar, sense haver de patir pel pes i la maniobravilitat, sempre tindràs temps de comprar alguna cosa més grossa un cop ho dominis.
Conec gent que per comprar com a primera moto una de grossa, han acabat agafant por i ho han deixat...
Pas a pas ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Willy
Presentats
Entrades: 95
Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
Ubicació: Alt Penedès

Entrada Autor: Willy » dt. juny 15, 2010 7:19 pm

Hola:
Tot i que pensi com en Grum (qe millor a poc a poc i bona lletra), el que es va dir al principi de limitar la cilindrada va acabar no sent cert, i només queda limitada la potència:

"Tal y como finalmente viene estipulado en el BOE: "El permiso A2 autoriza para conducir motocicletas con una potencia máxima de 35 kW y una relación potencia/peso máxima de 0,2 kW/kg y no derivadas de un vehículo con más del doble de su potencia".

Esto quiere decir que lejos de imponer un límite de cilindrada de menos de 500 cc, como nos informó Interior y la propia DGT, que a día de hoy sigue haciendo hincapié en ello, el nuevo carnet A2 establece los límites estipulados en la normativa europea pensada para ponerse en marcha en todos los Estados miembros a partir de enero de 2013, mientras que en España se pondrá en marcha a finales de este año (adelantándose a los plazos de la UE), y que consiste en que podremos conducir motos de hasta 47 CV. No podrán limitarse para este carné A2 motos que superen el doble de esa potencia ni que excedan los 0,2 kW/kg. El límite pues para limitar a 47 CV estaría en motos de 95 CV de potencia máxima en versión libre y de 175 kg de peso mínimo."

Per el que s'obre un bentall més ampli que el de les 250 (si vols clar!!!)

apa molta sort que seguir en en un tres i no res ja el tens.

Per cert una curiositat que no te res a veure amb les motos, ets escaladora? es que el teu abatar hem te desconcertat!

V'sss

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dt. juny 15, 2010 10:43 pm

[quote user="GRUM" post="124233"]Personalment, trobo bastant més maca la Venox que la Aquila, però si t'interessa una Hyosung, tinc uns amics que només fan servir la Harley Night Train d'ell i segurament es venguin la Hyosung Aquila 250cc d'ella. Els ho podria comentar o posar-vos en contacte...
Jo sóc del parer que es bò començar per categories petites i anar pujant, així agafes confiança a la moto i t'acostumes a rodar i traçar, sense haver de patir pel pes i la maniobravilitat, sempre tindràs temps de comprar alguna cosa més grossa un cop ho dominis.
Conec gent que per comprar com a primera moto una de grossa, han acabat agafant por i ho han deixat...
Pas a pas ;)[/quote]

Doncs no esta malament tampoc..., es questiò d'anar fen una bona llisteta de Models i preus i finalment, quan aconsegueixi el carnet, tenir.lo clar per decidir quina es la mes recomanable... (tindre present el que em comentes d'aquets amics teus), estic d'acord amb tu en que millor es anar pas a pas... ;)
ImatgeImatgeImatge

Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Guixmo » dt. juny 15, 2010 11:06 pm

Carme, jo encara no fa un any que tinc el carnet i mira on he anat!!!!!
el mes dde juny em vaig apuntar a l'autoescola, i amb un mes ja el tenia!!!
així que anims i per el tema moto no pateixis en tens moltes per triar i remenar!!!!!

fes molts testos es la manera de fer i trobar les preguntes xorres del examen, jo el principi es el que mes m'emprenyava i m'engoixava, pero les practiques un pimpam!! tot i que la circulacio la vaig aprovar a la segona, ja que per no posar el dos peus a terra en un stop em van suspendre, per tna al fer un stop els dos peus a terra!!!!! :razz: :razz: :razz:

va que la trobada del mes d'agost ja podras venir, encara que sigui amb una moto de lloguer.... a no ser que facis com jo!, em vaig apuntar a l'autoescola i casi el mateix dia vaig demanar la moto, i el dia 11 de juliol ja l'estrenava!!!

Salud i anims!

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. juny 15, 2010 11:07 pm

Carai carai, un nou carnet en projecte. Me n'hi alegro!!
En un plis esta fet això.

Ara que.. :roll: Mototurisme crea adicciò? Mototurismitis? Quina en serà la causa? i la vacuna? val la pena vacunar-s'hi?

Nota: carai edelweis quina feinada a contestar tothom. si amb el carnet fas igual en un plis el tens.. quina mala llet la meva, eh? que ho has pogut llegir..? jeje

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dt. juny 15, 2010 11:16 pm

[quote user="Willy" post="124317"]Hola:
Tot i que pensi com en Grum (qe millor a poc a poc i bona lletra), el que es va dir al principi de limitar la cilindrada va acabar no sent cert, i només queda limitada la potència:

"Tal y como finalmente viene estipulado en el BOE: "El permiso A2 autoriza para conducir motocicletas con una potencia máxima de 35 kW y una relación potencia/peso máxima de 0,2 kW/kg y no derivadas de un vehículo con más del doble de su potencia".

Esto quiere decir que lejos de imponer un límite de cilindrada de menos de 500 cc, como nos informó Interior y la propia DGT, que a día de hoy sigue haciendo hincapié en ello, el nuevo carnet A2 establece los límites estipulados en la normativa europea pensada para ponerse en marcha en todos los Estados miembros a partir de enero de 2013, mientras que en España se pondrá en marcha a finales de este año (adelantándose a los plazos de la UE), y que consiste en que podremos conducir motos de hasta 47 CV. No podrán limitarse para este carné A2 motos que superen el doble de esa potencia ni que excedan los 0,2 kW/kg. El límite pues para limitar a 47 CV estaría en motos de 95 CV de potencia máxima en versión libre y de 175 kg de peso mínimo."

Per el que s'obre un bentall més ampli que el de les 250 (si vols clar!!!)

apa molta sort que seguir en en un tres i no res ja el tens.

Per cert una curiositat que no te res a veure amb les motos, ets escaladora? es que el teu abatar hem te desconcertat!

V'sss[/quote]

Moltes Gràcies Willy per l'informaciò... ja veurem finalment amb el model que m'agradi si s'ha de limitar... ;)

Referent al meu abatar, no soc escaladora....! je,je, la veritat es que he fet sortides amb el CEC (Centre Excursioniste de Catalunya), pero tan sols d'excursions...
:razz:
ImatgeImatgeImatge

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dt. juny 15, 2010 11:30 pm

[quote user="Guixmo" post="124400"]Carme, jo encara no fa un any que tinc el carnet i mira on he anat!!!!!
el mes dde juny em vaig apuntar a l'autoescola, i amb un mes ja el tenia!!!
així que anims i per el tema moto no pateixis en tens moltes per triar i remenar!!!!!

fes molts testos es la manera de fer i trobar les preguntes xorres del examen, jo el principi es el que mes m'emprenyava i m'engoixava, pero les practiques un pimpam!! tot i que la circulacio la vaig aprovar a la segona, ja que per no posar el dos peus a terra en un stop em van suspendre, per tna al fer un stop els dos peus a terra!!!!! :razz: :razz: :razz:

va que la trobada del mes d'agost ja podras venir, encara que sigui amb una moto de lloguer.... a no ser que facis com jo!, em vaig apuntar a l'autoescola i casi el mateix dia vaig demanar la moto, i el dia 11 de juliol ja l'estrenava!!!

Salud i anims![/quote]

Ostres Guixmo ja signaria per aconseguir-lo com tu... jeje, (de moment avui ha sigut el primer dia en la motoescola fen pràctiques amb el simulador i no veigis m'he topat 2 vegades amb 2 camions ! je,je). :enfadat

Moltes gràcies pels teus anims...!
:razz:
ImatgeImatgeImatge

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dt. juny 15, 2010 11:34 pm

[quote user="Vendetta" post="124401"]Carai carai, un nou carnet en projecte. Me n'hi alegro!!
En un plis esta fet això.

Ara que.. :roll: Mototurisme crea adicciò? Mototurismitis? Quina en serà la causa? i la vacuna? val la pena vacunar-s'hi?

Nota: carai edelweis quina feinada a contestar tothom. si amb el carnet fas igual en un plis el tens.. quina mala llet la meva, eh? que ho has pogut llegir..? jeje
[/quote]

Apa doncs ja ho veus Vendetta ! Un altre en projecte.... (a veure si es realitat en poc temps) i respecte a la vacuna ja em direu si al final Mototurisme es converteix en una pandemia i ens haurem de vacunar tots... je,je !
ImatgeImatgeImatge

Edelweiss
Presentats

Eiiih Amics Ja Tinc Mitj A2(ara Comença Lo Mes Complicat)

Entrada Autor: Edelweiss » dt. set. 07, 2010 12:21 pm

Hola amics...!!!

Ahir vaig fer l'exàmen de teòrica i he entrat a la web de la DGT (ja que a partir de les 12:00 penjaben els resultats) i veig que ja tinc mitj A2, aixì que ja puc començar les practiqueeeees....! :ban :ban :ban :ban

Ara comença lo mes dificil :roll: , pero espero aviat poguer acompanyar-vos ;)
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 07, 2010 12:28 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “General”