Primeres impressions de la Yamaha SuperTenere 1200
Moderador: Airald
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Culleres si ja portes més de 5.000 Km !!! M'ha agradat molt l'explicació que fas sobre les primeres impessions de la moto ( ingeniós el métode per desconnectar l'ABS :eyes ).
El que no mágradat és el problema que comentes de l'escalfor que prové del radiador ... pot ser treurant algun tipus de deflector ???
Respecte a l'escapament, jo potser el ficaria en carbó, no s'escalfa tant com el Titani.
Amb aquesta béstia ja serà més difícil seguir-te l'estela !!!
V'sss
El que no mágradat és el problema que comentes de l'escalfor que prové del radiador ... pot ser treurant algun tipus de deflector ???
Respecte a l'escapament, jo potser el ficaria en carbó, no s'escalfa tant com el Titani.
Amb aquesta béstia ja serà més difícil seguir-te l'estela !!!
V'sss
Gas a la burra!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo estic d'acord amb tot el que ha escrit l'Steelman (i fins aqui puc escriure ):mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssssss
007
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Jesus GS" post="130250"]
[/quote]
Conductivitat tèrmica titani: 21,9 W/(K·m)
Conductivitat tèrmica carboni: 129 W/(K·m)
[/quote]
Conductivitat tèrmica carboni: 129 W/(K·m)

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="James Bond" post="130257"]Jo estic d'acord amb tot el que ha escrit l'Steelman (i fins aqui puc escriure ):mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssssss
007[/quote]
I ens deixes així ?????
Vssssssssss
007[/quote]
I ens deixes així ?????

- Jesus
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="130260"][quote user="Jesus GS" post="130250"]
[/quote]
Conductivitat tèrmica carboni: 129 W/(K·m)[/quote]
C*ll*ns !!! Vols dir !!! :eyes A l'escape que tinc a la Susi la part de Fibra de carbó sembla k no s'escalfa tant com la de titani ... però deu ser no més una impressió meva ... :shock: ... pero tant l'Elena com jo ens hem cremat amb els de Titani i mai amb els de Carbó ... :roll:
Apa ja em puc anar a dormir, que ja he aprés una cosa nova ... gràcies crak per il·luminar-nos. :mrgreen:

[/quote]
C*ll*ns !!! Vols dir !!! :eyes A l'escape que tinc a la Susi la part de Fibra de carbó sembla k no s'escalfa tant com la de titani ... però deu ser no més una impressió meva ... :shock: ... pero tant l'Elena com jo ens hem cremat amb els de Titani i mai amb els de Carbó ... :roll:
Apa ja em puc anar a dormir, que ja he aprés una cosa nova ... gràcies crak per il·luminar-nos. :mrgreen:

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 01, 2010 11:16 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Nois, jo no puc fer una anàlisi tècnica, primer perquè no l'he probada i segon i més important: no sería un bon "probador".
De totes maneres avui he vist la "bèstia" en directe i no sé si era la moto o era en Jacks però més que correr, volava baix.
CO..CO..CO..LLONSSSSSSSSSSSS !
De totes maneres avui he vist la "bèstia" en directe i no sé si era la moto o era en Jacks però més que correr, volava baix.
CO..CO..CO..LLONSSSSSSSSSSSS !
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
mireu que si canvieu l´escapament per un altre, que no es perdi el catalitzador......= garantia = posible alteració injecció :roll:

- Jesus
- Presentats
[quote user="Gs12 red" post="130378"]mireu que si canvieu l´escapament per un altre, que no es perdi el catalitzador......= garantia = posible alteració injecció :roll:[/quote]
Gs12, pels comentaris que fas es veu que hi entens un rato de mecànica :mrgreen: ... com veus el tema de ficar Carbó i el Titani ?... Jo encara crec que el silenciós de carbó crema menys que un de Titani :roll:
Gs12, pels comentaris que fas es veu que hi entens un rato de mecànica :mrgreen: ... com veus el tema de ficar Carbó i el Titani ?... Jo encara crec que el silenciós de carbó crema menys que un de Titani :roll:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. ago. 02, 2010 11:57 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
crema menys el de fibra de carboni ( es un sucedàni ) 

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Jesus GS" post="130271"][quote user="Randy-650" post="130260"][quote user="Jesus GS" post="130250"]
[/quote]
[/quote]
Potser això ens acabi d'il·luminar:
"Se denomina fibra de carbono a un compuesto no metálico de tipo polimérico, integrado por una fase que da forma a la pieza que se quiere fabricar...
Es un material muy caro, de propiedades mecánicas elevadas y ligero. Al igual que la fibra de vidrio, es un caso común de metonímia, en el cual se le da al todo el nombre de una parte, en este caso el nombre de las fibras que lo refuerzan.
Al tratarse de un material compuesto, en la mayoría de los casos -aproximadamente un 75%- se utilizan polímeros termoestables. El polímero es habitualmente resina epoxi, de tipo termoestable aunque otros polímeros, como el poliéster o el viniléster también se usan como base para la fibra de carbono aunque están cayendo en desuso.
Tela de fibra de carbono.Las propiedades principales de este material compuesto son:
Elevada resistencia mecánica, con un módulo de elasticidad elevado.
Baja densidad, en comparación con otros elementos como por ejemplo el acero.
Elevado precio de producción.
Resistencia a agentes externos.
Gran capacidad de aislamiento térmico.
Resistencia a las variaciones de temperatura, conservando su forma, sólo si se utiliza matriz termoestable.
Buenas propiedades ignífugas. "
[/quote]

Potser això ens acabi d'il·luminar:
"Se denomina fibra de carbono a un compuesto no metálico de tipo polimérico, integrado por una fase que da forma a la pieza que se quiere fabricar...
Es un material muy caro, de propiedades mecánicas elevadas y ligero. Al igual que la fibra de vidrio, es un caso común de metonímia, en el cual se le da al todo el nombre de una parte, en este caso el nombre de las fibras que lo refuerzan.
Al tratarse de un material compuesto, en la mayoría de los casos -aproximadamente un 75%- se utilizan polímeros termoestables. El polímero es habitualmente resina epoxi, de tipo termoestable aunque otros polímeros, como el poliéster o el viniléster también se usan como base para la fibra de carbono aunque están cayendo en desuso.
Tela de fibra de carbono.Las propiedades principales de este material compuesto son:
Elevada resistencia mecánica, con un módulo de elasticidad elevado.
Baja densidad, en comparación con otros elementos como por ejemplo el acero.
Elevado precio de producción.
Resistencia a agentes externos.
Gran capacidad de aislamiento térmico.
Resistencia a las variaciones de temperatura, conservando su forma, sólo si se utiliza matriz termoestable.
Buenas propiedades ignífugas. "
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Doncs jo aportaré una visió molt particular, i és comentar la filia/fobia cap als fabricants, que veig condiciona moltes opinions.
Si es fa una valoració pretesament objectiva d'un model de moto, no entenc perquè es té en compte la marca, fins a ser el més important de tot, i començem amb "jo soc anti-tal" o és que jo soc elsquigui-ista.... , no ho entenc.
És com amb les càmeres de fotos: canonistas i nikonistas, i si ets dels uns ja només que trobes pegues a les altres... Quina mandra ! trobo que aquestes opcions de militància gratuïtes, i banals, fan que ja es prejutjin o s'agafi tot amb una perspectiva distorsionada, i és una pena perquè és una posició excloent vers altres opcions, no sé si m'explico, és tancar molt el camp de visió.
Jo vaig tenir una Canon G5, ara una Panasonic FZ50, i en un futur potser tingui una Pentax o una Nikon o.... no sé, el model de càmera amb les prestacions que cregui satisfarà les meves necessitats, i dic el model de càmera, el fabricant, per a mí va en segon lloc.
Amb les motos em passa igual, vaig tenir la Dominator, ara l'Africa Twin, i en un futur... doncs tot sembla indicar que passa per GS la cosa.. .perquè ? doncs perquè crec que és la moto que millor m'anirà, en segon terme (o tercer, o me la pela ...) que sigui BMW, ves què hi farem !
Si es fa una valoració pretesament objectiva d'un model de moto, no entenc perquè es té en compte la marca, fins a ser el més important de tot, i començem amb "jo soc anti-tal" o és que jo soc elsquigui-ista.... , no ho entenc.
És com amb les càmeres de fotos: canonistas i nikonistas, i si ets dels uns ja només que trobes pegues a les altres... Quina mandra ! trobo que aquestes opcions de militància gratuïtes, i banals, fan que ja es prejutjin o s'agafi tot amb una perspectiva distorsionada, i és una pena perquè és una posició excloent vers altres opcions, no sé si m'explico, és tancar molt el camp de visió.
Jo vaig tenir una Canon G5, ara una Panasonic FZ50, i en un futur potser tingui una Pentax o una Nikon o.... no sé, el model de càmera amb les prestacions que cregui satisfarà les meves necessitats, i dic el model de càmera, el fabricant, per a mí va en segon lloc.
Amb les motos em passa igual, vaig tenir la Dominator, ara l'Africa Twin, i en un futur... doncs tot sembla indicar que passa per GS la cosa.. .perquè ? doncs perquè crec que és la moto que millor m'anirà, en segon terme (o tercer, o me la pela ...) que sigui BMW, ves què hi farem !
-----------
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Steelman, em descuidava una cosa MOOOOOLT important:
FELICITATS PER LA NOVA MOTO
i gràcies per les teves opinions. També voldriem escoltar l'opinió de la Natàlia com a acompanyant. És més comoda que la Varadero? Tocas amb el peu a terra als revolts?
FELICITATS PER LA NOVA MOTO
i gràcies per les teves opinions. També voldriem escoltar l'opinió de la Natàlia com a acompanyant. És més comoda que la Varadero? Tocas amb el peu a terra als revolts?
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 5:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
G12Red & Pasqual, gracies pels aclariements sobre les avantages de la Fibra de Carbó ... ja deia jo que aillava la calor millor que el Titani !!! :mrgreen: ( Randy ... et deixaré convidar-me a un café el dia que ens veiem ... que al pas que anem no se quant será !!! )
Arbe, penso igual que tu, això de les marques es secundari, jo n'he tingut Honda, Yamaha, Suzuki i ara BMW, ... cadascuna d'elles en el seu moment l'ha he comprat pensant que era la que s'adaptava millor a les meves necessitats ( sempre dintre del meu pressupost, es clar !!! ).... per quant la GS ? :twisted:
V'ssss
Arbe, penso igual que tu, això de les marques es secundari, jo n'he tingut Honda, Yamaha, Suzuki i ara BMW, ... cadascuna d'elles en el seu moment l'ha he comprat pensant que era la que s'adaptava millor a les meves necessitats ( sempre dintre del meu pressupost, es clar !!! ).... per quant la GS ? :twisted:
V'ssss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 03, 2010 9:44 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Ignasi Tapia
- Presentats
- Entrades: 61
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
- Ubicació: Barcelona
Arbe, tens tota la raó pel que fá referència al "marquisme" però vull fer una puntualitzacio que, al menys en el meu cas, ha tingut una influencia molt important a l'hora de decidir la compra: EL CONCESSIONARI. Si trobes un que et tracti com cal i, si pot ser i com diuen als cursets comercials, que "et sorprengui" pel la qualitat de la relació, crec que té una gran importància a l'hora de decidir i repetir concesió i per tant Marca de moto. Repeteixo que es tracta de una opinió personal, però la meva experiència (en aquest cas amb Motos Ausió, Concessionari Yamaha de Vic) m'ha portat a repetir força vegades...
Del més enllá es pot tornar... en moto!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Totalment d'acord, Ignasi, un altre argument que sota el meu punt de vista suma en contra del servilisme incondicional cap a una marca concreta perquè si. El tracte, disposició i professionalitat de la gent amb qui hauràs de tractar pot ser més determinant que el fet que sigui tal o tal altre marca.
p.d. Jesus, jo crec que aviat.
p.d. Jesus, jo crec que aviat.
-----------
- Joscoma
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
- Ubicació: vic (osona)
- Contacta:
sembla que será la anti1200gs.
aixó és bó.
encara que la trobo molt cara(carisima)
no trobeu?
aixó és bó.
encara que la trobo molt cara(carisima)
no trobeu?
- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
Steelman!! Veig que et vas acostant al lado oscuro discretament....
Ja estas a 1200... ara només et falta posar-hi GS al davant :lol: :lol: :lol:
ENHORABONA PER LA NOVA ADQUISICIÒ!!!!
Ja estas a 1200... ara només et falta posar-hi GS al davant :lol: :lol: :lol:
ENHORABONA PER LA NOVA ADQUISICIÒ!!!!
- Avisiset
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
- Ubicació: Segrià
:D :D :D Enhorabona per la nova adquisició, crec que l´has encertada, i moltes grácies pel teu reportatge.
Disfruteho-la amb bona salut. Per molts anys.
Disfruteho-la amb bona salut. Per molts anys.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Primeres impressions de la Yamaha SuperTenere 1200
SEGONES IMPRESSIONS

PD: No fa falta dir gaire cosa més no?

PD: No fa falta dir gaire cosa més no?
Ex ...moltes coses
- Pafontí
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
- Ubicació: Valls i Capafonts
Encara no he vist cap Super tenere pel carrer, només en vaig veure una pel salo de la moto de reus i era la de color gris, i la de color blau que es la que més m'agrada no l'he vist en persona.
A veure si els que la teniu tombeu més que no les vec :lol:
A veure si els que la teniu tombeu més que no les vec :lol: