EL MEU APRENENTATGE

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: EL MEU APRENENTATGE

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. ago. 13, 2010 9:00 am

Ra-mon a veure si t'aclares que la liaras encara mes a l'Angeleta

[quote user="Ra-mon" post="130818"]Angeleta, no t'hi atabalis gaire amb aquests dibuxets que t'han posat, tu mira d'anar pel mig del teu carril, sense trepitjar cap línia i aniràs molt bé.[/quote]

[quote user="Ra-mon" post="131647"]Per cert Angeleta, AQUÍ parla extensament de les curves: fases, trassada, posició, etc.[/quote]

Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 9:10 am, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. ago. 13, 2010 11:53 am

[quote user="James Bond" post="131653"]Ra-mon a veure si t'aclares que la liaras encara mes a l'Angeleta

[quote user="Ra-mon" post="130818"]Angeleta, no t'hi atabalis gaire amb aquests dibuxets que t'han posat, tu mira d'anar pel mig del teu carril, sense trepitjar cap línia i aniràs molt bé.[/quote]

[quote user="Ra-mon" post="131647"]Per cert Angeleta, AQUÍ parla extensament de les curves: fases, trassada, posició, etc.[/quote]

Vsssssssss
007[/quote]

James, amb l'ajuda d'Hijpanitat l'Angeleta fa uns progressos considerables, sembla que ha avançat molt en aquests últims dies i segurament deu estar interessada en adquirir informació tècnica i no cal dir que la que proporciona el Dr. Infierno és de lo millor que hi ha. :roll:

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. ago. 13, 2010 12:04 pm

Carai, jo ja fa temps que tinc el carnet, però em sembla que encara no he après a anar en moto, potser que algún dia contracti els serveis d'algún dels Hijpanitas perquè me n'ensenyi... :eyes
De moment començaré per llegir el PDF que tant amablement ens heu deixat ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. ago. 13, 2010 12:05 pm

[quote user="Ra-mon" post="131666"]James, amb l'ajuda d'Hijpanitat l'Angeleta fa uns progressos considerables, sembla que ha avançat molt en aquests últims dies i segurament deu estar interessada en adquirir informació tècnica i no cal dir que la que proporciona el Dr. Infierno és de lo millor que hi ha. :roll:[/quote]

Resulta que quan li posem en Frank, l'Alucina i jo no cal, ni que sigui treta del Dr. Infierno com va ser la que vaig posar jo.

Ara que li poses tu si que val.

Com diu el Sagal, et direm el crack a tu a partir d'ara.

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 12:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dv. ago. 13, 2010 2:04 pm

La veritat és que estic encantada dels professors que estic tenint i ho vull especificar ja que aquest post es titula, justament "El meu aprenentatge".

He de dir que, si he de fer honor a la veritat, no puc deixar d'esmentar un professor "a l'ombra" i el qualifico així perquè durant dos anys, mentre anava de paquet, m'anava donant informació de com s'havia de conduir: s'ha d'anar en formació, als avançaments cop de gas i quedar el temps mínim possible al lateral del vehicle avançat... coses de sentit comú però que, de vegades per costum o per excés de confiança, podem oblidar.

I ara que he fet el salt cap al seient del davant, agraeixo enormement els consells via Mototurisme que molts m'esteu donant (alguns ja m'aconsellàveu pel que fa a les compres de moto, eh, Randy... :kiss ) i encara més agraïda que "se m'emportin". He de ser sincera i confessar que em feia patir ser una mena de llosa que fes de tap i que molestés a les sortides, però el fet d'haver rebut invitacions, m'ha fet molt i molt contenta.

Moltes gràcies a tots :kiss :cerv
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. ago. 13, 2010 2:05 pm

Tota informació és bona :D Sempre es pot aprendre alguna cosa. :mrgreen:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 13, 2010 2:22 pm

[quote user="Angeleta" post="131687"]

.....

[/quote]

Sempre has demostrat un gran interès, i això fa que TOTS t'ajudem dins les nostres possibilitats, i quan et convidem a donar un tomb i ets la primera en apuntar-te ens estàs demostrant que realment en fiques de interès, i això ens omple d'orgull i (Honda segons l'ARBE) satisfacció als que hem compartit ruta amb tu. :kiss

Sobretot, segueix com estàs fent ara, i t'asegurem que en dos dies tu mateixa riuràs quan recordis les teves primeres sortides. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dv. ago. 13, 2010 3:29 pm

[quote user="GRUM" post="131668"]Carai, jo ja fa temps que tinc el carnet, però em sembla que encara no he après a anar en moto, potser que algún dia contracti els serveis d'algún dels Hijpanitas perquè me n'ensenyi... :eyes
De moment començaré per llegir el PDF que tant amablement ens heu deixat ;)[/quote]

Sr. Grum,

A Hijpanitat només venem aire, per tant, no esperi trobar gaire més que això. Però deliberarem sobre la possibilitat d'impartir cursets de moto si la oferta es sucosa. :D Lamentablement l'admissió de nous socis es tancada i la decisió o no d'obrir-la es prendrà en una propera assemblea que es celebrarà no sabem quan ni sabem on (esperarem la convocatòria de la nova presidenta).
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 3:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. ago. 13, 2010 9:32 pm

[quote user="Randy-650" post="131691"] Sempre has demostrat un gran interès, i això fa que TOTS t'ajudem dins les nostres possibilitats, i quan et convidem a donar un tomb i ets la primera en apuntar-te ens estàs demostrant que realment en fiques de interès, i això ens omple d'orgull i (Honda segons l'ARBE) satisfacció als que hem compartit ruta amb tu. :kiss

Sobretot, segueix com estàs fent ara, i t'assegurem que en dos dies tu mateixa riuràs quan recordis les teves primeres sortides. :lol:[/quote]

Ostres Randy, ho has clavat, anava a escriure les mateixes paraules que has escrit tu.

Ànims Angeleta ja veuràs com en un tres i no res t'hauran passat totes les pors i hauràs agafat molta experiència i seguretat.

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 9:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dv. ago. 13, 2010 9:37 pm

+1
Imatge Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. ago. 13, 2010 11:47 pm

A veure, angeleta.., dimonis que foren angels.., gent que està a l'ombra.. que si professors que es diuen doctor infierno.., això és pot convertir en tot un cel o tot un infern al final. Anem a provar de fer llum.

CA-RRE-TE-RA

Carretera és un camí que va al bosc, és un camí que a vegades inclús no es veu, carretera és un sò constant,uns passos de ball, carretera és mirar a una noia quan s'allunya, és l'inici d'una pelicula, és el ketchup i la mostassa, es una semanaa, carretera és una paraula infiniiita, és una constelació d'estrelles,és obrir una porta, carretera pots ser tu, sigues la carretera.

I ara diràs i direu, i com es pot ser la carretera?

La resposta ja sabeu qui la dona..

[youtube]OW-cnizLDEE[/youtube]

Buida la teva ment, alliberat de les formes, posa l'aigua en una ampolla i serà l'ampolla, posa-la en una tetera i sera la tetera, l'aigua pot fluir o colpejar, sigues l'aigua amiga meva.

Resumint, sigues l'aigua petita saltamontes, bè rectifico, sigues l'aigua petita Llagosta.

Per aprendre a vegades és millor oblidar, cada patinada serà un nou límit trobat, cada error una nova lliçò, i tot plegat una muntanya russa plena d'experiències i emocions, per a dur-te a la teva pròpia perfecciò.

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dv. ago. 13, 2010 11:56 pm

Clec que ala haulà quedat tot molt més clà. Calam amb les caleteles...

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » ds. ago. 14, 2010 12:07 am

Angeleta, tu mateixa ho vas veient, amb els km s'agafa experiencia, i llegir i rebre consell, sempre ajuda.

[quote=Randy]
Correcte. Ni hi ha ni ha hagut mai una HD amb ABS. Tinc entès dins la meva ignorància moteril que HD va estar molts anys estudiant com poder ficar un posa-llaunes o posa-gots a les motos perquè els pilots poguéssin anar bebent en les interminables rectes (per si els avions han de fer un aterratge d'emergència) d'EEUU limitades a 60 m/h, però finalment no van aconseguir-h[/quote]

Doncs jo aquests dies en porto una, d'aquestes, HD Electra Glide amb ABS.
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 14, 2010 9:46 am

[quote user="Sergi3" post="131809"]

Doncs jo aquests dies en porto una, d'aquestes, HD Electra Glide amb ABS.[/quote]

Doncs m'ho has fet mirar, i efectivament, hi han uns models que en porten, sobretot les turisme:

http://www.arpem.com/motos/modelos/harl ... idson.html

Ja ho deia jo...dins la meva gran incultura motorista..... :oops: Gràcies per rectificar-me. :D

I bon viatge. Ja ens ho explicareu això de la Ruta66 amb HD, ok? :jump
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”