Ja Tinc Nou TRACTOR!!! SENSACIONS AMB 1.500 KM
Moderador: Airald
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Re: Ja Tinc Nou TRACTOR!!!
ENHORABONA MIQUEL I SRA, A DISFRUTARLA AMB SALUD I MOLSSS KMSS
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Enhorabona Miquel,
De GS a RT és difícil equivocar-se. Com diu en Sapatero per escollir candidat a Madrit, es tracta d'escollir entre bona i molt bona.
:mrgreen: :mrgreen:
De GS a RT és difícil equivocar-se. Com diu en Sapatero per escollir candidat a Madrit, es tracta d'escollir entre bona i molt bona.
:mrgreen: :mrgreen:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
MiquelRT (l'abans anomenat GS) que disfrutis moltíssim la teva nova moto :cerv
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
FELICITATS !!! :cerv
Ara a fer-hi molts de km i disfrutar-la
Vss
Ara a fer-hi molts de km i disfrutar-la
Vss
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="SisoRT" post="131785"]Enhorabona Miquel,
:mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Siso l'has clavat !!! Enhorabona MikeRT !!!
:mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Siso l'has clavat !!! Enhorabona MikeRT !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 7:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Jesus
L’hora de decidir-me per una RT hi va participar en SisoRT sense que ell ho sàpiga.
La sortida que varem fer per el nord de Girona i França, (recordes el 1er de Maig) vaig veure com conduïa la seva RT darrera meu :mrgreen: i amb va agradar molt :lol:
En resum: el que diu en sapatero i en sisoRTl, dons, je,je,je, tota la raó del mon :mrgreen:
Salud i km.
L’hora de decidir-me per una RT hi va participar en SisoRT sense que ell ho sàpiga.
La sortida que varem fer per el nord de Girona i França, (recordes el 1er de Maig) vaig veure com conduïa la seva RT darrera meu :mrgreen: i amb va agradar molt :lol:
En resum: el que diu en sapatero i en sisoRTl, dons, je,je,je, tota la raó del mon :mrgreen:
Salud i km.
MikelRT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 7:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
[quote user="MikelRT" post="131935"]Jesus
Salud i km.[/quote]
Ja veus si m'en recordo ... en SisoRT va molt i molt fi ... i també d'en Panotxa amb la K75 calçada amb els mixtes que anava com un tret !!!! :twisted:

V'sss
Salud i km.[/quote]
Ja veus si m'en recordo ... en SisoRT va molt i molt fi ... i també d'en Panotxa amb la K75 calçada amb els mixtes que anava com un tret !!!! :twisted:

V'sss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 14, 2010 8:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="131938"][quote user="MikelRT" post="131935"]Jesus

V'sss[/quote]
Home, lo d'en PANOTXA no te mèrit :mrgreen:
Ell porta VENTOSES A LAS RODES DE TACOS DE LA K75 i per això amb feia anar de cul per no perdre’l :crys :crys
siau.....

V'sss[/quote]
Home, lo d'en PANOTXA no te mèrit :mrgreen:
Ell porta VENTOSES A LAS RODES DE TACOS DE LA K75 i per això amb feia anar de cul per no perdre’l :crys :crys
siau.....
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D molt xula enhorabona felicitats vinga i a fer KM :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Jesus
- Presentats
[quote user="Mareta" post="132069"]
[/quote]
Aquesta Coca d'RT fa molt bona pinta !!! Us ha quedat un "bodegón" molt guay !!! :mrgreen:
Aquesta Coca d'RT fa molt bona pinta !!! Us ha quedat un "bodegón" molt guay !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Enhorabona Miquel , es molt xula.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Mikel-exGS...moltes felicitats per la nova màquina.
Qui més la gaudirà és la teva dona i la teva esquena. :D :D :D
Salut! ;)
Qui més la gaudirà és la teva dona i la teva esquena. :D :D :D
Salut! ;)
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
una xulada, a gaudirla, ja ens explicaràs allò de les sensacions i demés, sé de poca gent que hagi fet el canvi GS->RT
-----------
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="ARBE" post="133449"]......sé de poca gent que hagi fet el canvi GS->RT[/quote]
Jo en conec a molta gent que ha fet el canvi. Aqui al fòrum sense anar més lluny, en Sagal va fer-ho.
Diuen que van fer-ho doncs amb la GS et carregues molt la zona lumbar, i amb la RT van més descarregats.
Jo en conec a molta gent que ha fet el canvi. Aqui al fòrum sense anar més lluny, en Sagal va fer-ho.
Diuen que van fer-ho doncs amb la GS et carregues molt la zona lumbar, i amb la RT van més descarregats.

- MikelRT
- Presentats
Acabo de fer els primers 1.500 kms i crec que ja estic en condicions de poder explicar sensacions.
Per fermo mes fàcil, he agafat el fil de la Mareta
Maniobrabilitat de la moto en parat:.
Correcta. Jo que tinc espai el garatge saturat..., dons tinc que fer miracles per deixar-la ben arrambada i amb la RT es mes fàcil i mes segur per que no et caigui a sobre.
Posició dalt la moto en conducció :
Jo que tinc las cames mes llargues que la Eva, dons no em representa cap problema el fet de tenir-les una mica mes arronsades. Em sento be amb la posició. Això si, porto el seient en la posició alta.
En quant als miralls , si que trobes una gran diferencia de posició amb la GS, on aquesta porta els miralls ben enlaire, però amb pocs km ja m’hi vaig acostumar. (ah, i no necessito emmirallar-me com la Mareta,je,je)
Pantalla.
Personalment es el millor de la moto. Això de poder adaptar-la sobre la marxa en funció de la velocitat, la carretera o la necessitat de que et toqui el aire, dons per mi es excel•lent. No cal mirar per dintre la pantalla!!! Aquesta te un perfil de corba cap avall que fa que sigui fàcil trobar-li el punt de visió per sobre i no et molesti el aire. En els primers km que vaig fer a la “autopasta” si que notava una sensació rara de rebuf, però un cop trobat el punt d’alçada ja no em molesta. (o pot ser que ja mi he acostumat)
Capacitat de les maletes :
He perdut espai amb las maletes laterals,(abans GIVI) encara que em compensa el fet de clau única per tota la moto: top-case, maletes, porta documents, seient i pany del arranc de la moto. En canvi amb el top-case si que hi em guanyat amb espai.
El seient:
Tot i portar seient de GEL de Top-Sellerie, mai mi havia trobat comada a la GS. He guanyat molt en comoditat i la meva dona igualment, a mes, el respatller del top-case es mes ample i s’adapta molt millor a l’esquena de la meva dona.
El crenat de la moto:
Em cobreix perfectament las cames i no he notat cap pujada de calor dels boxers i això que aquesta setmana apreta. He conduit amb 38º i no he notat pas la escalfor del motor. (la que baixava del cel, si que la notava....)
Conducció :
Quant vaig provar la RT que em va deixar els de can BMW, dons no m’hi vaig trobar gens estrany. Al cap de dues hores de provar-la ja estava convençut que era la meva moto. La trobo molt fàcil de conduir i divertida. La seva resposta es suau, però a l’hora pot ser molt ràpida. Pot ser es que la comparo amb una GS de 5 anys i 98cv, però la finura que te la RT no la tenia la GS, i els boxers no els noto tant com a la GS, es clar que, una moto quant es nova...tot va fi com un violí!!! Un amic em va dir que havia perdut “polivalencia” amb el canvi, però crec que l’única cosa que he perdut es que no podré ficar-me a fer pistes (si que es pot, si es molt necessari, però aquesta moto no es per això, i jo, ja fa temps que de pistes, res de res )
Suspensió :
Per mi problema resolt: Amb la GS, quant anava amb la dona; gira la rodeta. Que anava solt, tornar a girar la rodeta, fins que arriba un punt que deixes la rodeta on es i a mig camí t’en recordes de tots el sants.... (cassom tot i la rodeta dels pebrots) Ara modifiques amb un botonet i aire que vol dir vent...
ALTRES:
LLUM. He guanyat molt mes que a la GS (quant frenava, els frenos es menjavan la llum; problemes de la collita del 2005) :eyes
DIPOSIT: el diposit no es el de la ADV, però crec que puc fer uns 450 km. :razz:
ASC: (control de tracció) De moment no he notat res de res. El botó per desconnectar-lo el porta :roll:
CONSUM BETZINA: 5,3
CONSUM OLI MOTOR: De moment la mirilla està al màxim :mrgreen:
En resum: Tan la meva dona com jo creiem que es un gran canvi i que no ens em equivocat. Buscàvem mes comoditat i ja l’hem trobat i a sobre ens sentim mes segurs a dalt de la moto, tant en marxa, com quant la tinc que maniobrar en parat. Tot i portar pocs kms i per la meva manera de conduir (marxa fina al meu estil) dons he començat a disfrutar... :form
Fins aviat :cerv
Per fermo mes fàcil, he agafat el fil de la Mareta
Maniobrabilitat de la moto en parat:.
Correcta. Jo que tinc espai el garatge saturat..., dons tinc que fer miracles per deixar-la ben arrambada i amb la RT es mes fàcil i mes segur per que no et caigui a sobre.
Posició dalt la moto en conducció :
Jo que tinc las cames mes llargues que la Eva, dons no em representa cap problema el fet de tenir-les una mica mes arronsades. Em sento be amb la posició. Això si, porto el seient en la posició alta.
En quant als miralls , si que trobes una gran diferencia de posició amb la GS, on aquesta porta els miralls ben enlaire, però amb pocs km ja m’hi vaig acostumar. (ah, i no necessito emmirallar-me com la Mareta,je,je)
Pantalla.
Personalment es el millor de la moto. Això de poder adaptar-la sobre la marxa en funció de la velocitat, la carretera o la necessitat de que et toqui el aire, dons per mi es excel•lent. No cal mirar per dintre la pantalla!!! Aquesta te un perfil de corba cap avall que fa que sigui fàcil trobar-li el punt de visió per sobre i no et molesti el aire. En els primers km que vaig fer a la “autopasta” si que notava una sensació rara de rebuf, però un cop trobat el punt d’alçada ja no em molesta. (o pot ser que ja mi he acostumat)
Capacitat de les maletes :
He perdut espai amb las maletes laterals,(abans GIVI) encara que em compensa el fet de clau única per tota la moto: top-case, maletes, porta documents, seient i pany del arranc de la moto. En canvi amb el top-case si que hi em guanyat amb espai.
El seient:
Tot i portar seient de GEL de Top-Sellerie, mai mi havia trobat comada a la GS. He guanyat molt en comoditat i la meva dona igualment, a mes, el respatller del top-case es mes ample i s’adapta molt millor a l’esquena de la meva dona.
El crenat de la moto:
Em cobreix perfectament las cames i no he notat cap pujada de calor dels boxers i això que aquesta setmana apreta. He conduit amb 38º i no he notat pas la escalfor del motor. (la que baixava del cel, si que la notava....)
Conducció :
Quant vaig provar la RT que em va deixar els de can BMW, dons no m’hi vaig trobar gens estrany. Al cap de dues hores de provar-la ja estava convençut que era la meva moto. La trobo molt fàcil de conduir i divertida. La seva resposta es suau, però a l’hora pot ser molt ràpida. Pot ser es que la comparo amb una GS de 5 anys i 98cv, però la finura que te la RT no la tenia la GS, i els boxers no els noto tant com a la GS, es clar que, una moto quant es nova...tot va fi com un violí!!! Un amic em va dir que havia perdut “polivalencia” amb el canvi, però crec que l’única cosa que he perdut es que no podré ficar-me a fer pistes (si que es pot, si es molt necessari, però aquesta moto no es per això, i jo, ja fa temps que de pistes, res de res )
Suspensió :
Per mi problema resolt: Amb la GS, quant anava amb la dona; gira la rodeta. Que anava solt, tornar a girar la rodeta, fins que arriba un punt que deixes la rodeta on es i a mig camí t’en recordes de tots el sants.... (cassom tot i la rodeta dels pebrots) Ara modifiques amb un botonet i aire que vol dir vent...
ALTRES:
LLUM. He guanyat molt mes que a la GS (quant frenava, els frenos es menjavan la llum; problemes de la collita del 2005) :eyes
DIPOSIT: el diposit no es el de la ADV, però crec que puc fer uns 450 km. :razz:
ASC: (control de tracció) De moment no he notat res de res. El botó per desconnectar-lo el porta :roll:
CONSUM BETZINA: 5,3
CONSUM OLI MOTOR: De moment la mirilla està al màxim :mrgreen:
En resum: Tan la meva dona com jo creiem que es un gran canvi i que no ens em equivocat. Buscàvem mes comoditat i ja l’hem trobat i a sobre ens sentim mes segurs a dalt de la moto, tant en marxa, com quant la tinc que maniobrar en parat. Tot i portar pocs kms i per la meva manera de conduir (marxa fina al meu estil) dons he començat a disfrutar... :form
Fins aviat :cerv
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Re: Ja Tinc Nou TRACTOR!!! SENSACIONS AMB 1.500 KM
Culleres Miquel, i altres Mototuristes, foteu unes cròniques que els de Can TontoMoto i el de Can TontoClismo ja poden anar tancant. :mrgreen:
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 25, 2010 9:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
FELICITATS MIQUEL PER L´ESTRENA !!!!!11
QUE LA POGUEU GAUDIR MOLTS KMS !!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUE LA POGUEU GAUDIR MOLTS KMS !!!!!!!!!!!!!!!!!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
La veritat sigui dita, quan he vist el post, he pensat; qui és aquest MIKELRT? No el conec, en tot cas, jo conec al MIKELGS, peró he pensat mira-ho, també t'has de posar al dia, no?
Ostres, ostres, quina bona notícia!
Felicitats per la nova adquisició!
Ostres, ostres, quina bona notícia!
Felicitats per la nova adquisició!