LOGO-NOU--VISIBLE A KMS....
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: LOGO-NOU--VISIBLE A KMS....
També us podríeu comprar tots un casc vermell, això almenys quan us trobéssiu algú aquest no pensaria «mira, en Ra-mon» sino «mira, un de mototurisme.cat» ;)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Guixmo" post="135195"]:b9 :b9 :b9 :b9
amb tots els meus respectes, però el qui vulgui sortir del armari :flor que ho faci, :lol: però no fent pintar de fucsia les motos dels altres... :cerv .a mi de petit em van ensenyar que el forat que tenim el final de l'esquena es de sortida no d'entrada!!!!
ara començo a patir per quan em toqui un revisio de prostata :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Per això no pateixis home tant sols entren el dit, lo fotut que ara ja és norma és la colonoscopia, aqui si que entren fins a tope. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
amb tots els meus respectes, però el qui vulgui sortir del armari :flor que ho faci, :lol: però no fent pintar de fucsia les motos dels altres... :cerv .a mi de petit em van ensenyar que el forat que tenim el final de l'esquena es de sortida no d'entrada!!!!
ara començo a patir per quan em toqui un revisio de prostata :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]
Per això no pateixis home tant sols entren el dit, lo fotut que ara ja és norma és la colonoscopia, aqui si que entren fins a tope. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Ra-mon" post="135200"]També us podríeu comprar tots un casc vermell, això almenys quan us trobéssiu algú aquest no pensaria «mira, en Ra-mon» sino «mira, un de mototurisme.cat» ;)[/quote]
Aquesta m'agrada més ... jo ja en tinc un de vermell !!! :D

Aquesta m'agrada més ... jo ja en tinc un de vermell !!! :D

Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 07, 2010 2:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!