...Caram, i jo sense saber-ho...tants dies pendent d'altres assumptes...!!!
Pel que a mi respecte, ja sabeu que no sóc gens asidu a les revistes de motos que ronden per les nostres terres, i menys a les seves comparatives. Senzillament m'aburreixen...i molt!!!
De la Varadero, doncs no en puc dir gran cosa, a part que últimament n'estan sortint per totes bandes, al menys dintre del foro, i suposo que per alguna cosa déu ser. De tota manera, a mi personalment no m'acaba de fer el pes, tot i que de pesar, pesa lo seu...!!!
De la GS 1200 en puc parlar una mica més.
Aquí va un secret...
Resulta que quan va sortir la GS 1200, ...m'en vaig enamorar... :oops: :oops: :oops: (però no ho expliqueu a ningú, ok???)
Vaig pensar que aquella seria la meva pròxima moto, tot i que de la Triumph Sprint n'estava més que satisfet.
Un dia, un company em va deixar probar la seva GS 1200.
No sabeu amb les ganes que la vaig agafar...
Abans de baixar de la moto, ja tenia dicidit que no me la compraria.
A mi no em va agradar!!!
I que quedi clar que es tracte d'una opinió personal.
Al foro hi han unes quantes GS 1200, i els seus propietaris n'estan la mar de contents, i això és el que compte.
siono1000 ha escrit:Referent al tema de les motos vull sembrar la pau. Totes les motos actuals son lo suficienment bones, totes, com perque no hi hagi quasi diferències, només petits matissos. Aon hi ha diferencia es en la gent que les compre:
- Els que volen "aparentar".................BMW.
- Els que es deixent "mediatitssar".......HONDA.
- Els que es deixen "enganyar"...........YAMAHA.
- Els que estan "ON"..........................ITALIANES.
- Els "raros"......................................ANGLESES.
- Els que realment hi entenen.............SUZUKI.
En l'ultim grup hi ha una diferencia, els "nens" porten 650 i els HOMES 1000.
El que si m'agradaria dir company siono1000, és que coneixent a l'Àngel, al Tonet, al Javi, al Pere BMW, i al "gran" Terraxaman entre altres "bemeuvistes", puc afirmar sense por a equivocar-me que no tenen cap intenció d'aparentar res. Tot al contrari.
Quan penso amb el Depardie, o amb el David, o amb el McKinley, o amb l'Steelman, et puc dir que ells han triat les seves Varaderos perque simplement els hi agrada aquesta moto. El meu amic Gerard, per posar un exemple més directe, somiava amb aquesta moto. Jo sé els esforços que ell i l'Anna han hagut de fer per tenir-la, i t'asseguro Siono1000, que no s'han deixat mediatitzar...
Et podria parlar d'en JordiTrident, que tot i portar actualment una Triumph Trident 900, el seu cor parla italià, i més concretament el que surt de la factoria de MotoGuzzi, i la veritat, està totalment involucrat en el món de les motos. Tu com a soci de la AMM, segur que no et perds mai la seva secció "El retrovisor" de la revista "Moteros".
Coneixes al Simón??? És un motarre igualadí. Actualment porta una Yamaha FJR 1300. La seva anterior moto va ser una...FJR 1300 a la que li va fer 250.000 km en 4 anys!!! Dubto molt que s'hagués deixat enganyar, i si realment va ser així, doncs benvingudes siguin les enganyifes!!!
Em sap greu dir-ho, però tenint en compte les teves paraules, crec que d'home no en conec cap. De nens si que en conec molts, i la veritat, veient com van les coses millor que mai es fagin grans...
Pel que fa als que anem amb Triumph, doncs ja m'ho deia la meva mare que jo era rarot, potser per això als 22 o 23 anys d'edat em vaig comprar una Suzuki DR 800, però en tot cas, segur que algun company del foro et podria explicar alguna de les meves rareses!!!
Ah!!! Una cosa més...Suposo que no cal dir que entre totes les V-Strom 1000, la única que val la pena és la vostra, oi???
P.D.:
VISQUEN LES MOTOS I ELS MOTARRES!!!