ENTRE TOTS FAREM LA MOTO(La nostra)PERFECTE
Moderador: Airald
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
He vist que l’Esteelman posa com a defecte de la Varadero l’indicador de combustible, be, a la R 1200 GS l’hi passa el mateix. Quan omples el dipòsit de gasolina l’indicador de combustible marca lògicament a dalt de tot, a mida que es van fent quilometres van desapareixent les ratlletes que ho indiquen però a mig dipòsit les ratlletes desapareixen sobtadament quedant-ne només dues de visibles amb el conseqüent canguel-lo de pensar que de baixar les ratlletes a aquell ritme no arribar ni a la pròxima gasolinera.
Per sort i coneixent el problema, quan poso gasolina sempre poso el primer parcial a zero i se que tinc una autonomia de uns 260 Km avanç no entri la reserva.
Resumint, entenc com un dels defectes de la GS una mala gestió del indicador de gasolina.
Nota: A mida que se’m vaguin venint a la ment els defectes els aniré posant.
Salutacions.
Per sort i coneixent el problema, quan poso gasolina sempre poso el primer parcial a zero i se que tinc una autonomia de uns 260 Km avanç no entri la reserva.
Resumint, entenc com un dels defectes de la GS una mala gestió del indicador de gasolina.
Nota: A mida que se’m vaguin venint a la ment els defectes els aniré posant.
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
En 4ª practicament s'asoleix la velocitat punta, en 5ª arriva i en 6ª la podries mantenir a 7000rpm (la zona roja comença a 10.000rpm), però el problema es que la moto no pot anar-hi ja que tot trontolla, es un problema de diseny, per això ve em molts menys cavalls que la TL siguent el mateix motor uns 40cv menys. Tot i aixìs 94cv em sembla, la 4ª en dona 110cv.Randy-650 ha escrit:En quina velocitat agafes tu la velocitat punta amb la 1000? :shock:siono1000 ha escrit:Molt bé, la V-Strom 1000 :
- 20 km/h més de velocitat punta. Aixó será imposible ja que el diseny no ho permet.
Tinc entés que amb el teu moto s'agafa en quarta. La cinquena i la sexta sols serveixen per portar el motor baix de voltes. :roll:
Ara estic esperant un aparatet que en diuen Rec-destrictor que enganya a la centraleta i li fa creure que sempre va en 4ª i aixís dona en totes les marxes 110cv i que la velocitat punta aumenta fins a 235km/h però que la moto per aerodinámica no está preparada o sigui que l'aument de potencia no serveix per aumentar la velocitat punta solsament es aprofitable en 1ª,2ª,3ª,5ª. En 6ª per notarla més plena.
El Rec-destrictor el fabrica un del foro V-Strom i per 20€ que val en faré la prova.
Salutacions.
Salut i kilómetres
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!siono1000 ha escrit:En 4ª practicament s'asoleix la velocitat punta, en 5ª arriva i en 6ª la podries mantenir a 7000rpm (la zona roja comença a 10.000rpm), però el problema es que la moto no pot anar-hi ja que tot trontolla, es un problema de diseny, per això ve em molts menys cavalls que la TL siguent el mateix motor uns 40cv menys. Tot i aixìs 94cv em sembla, la 4ª en dona 110cv.Randy-650 ha escrit:En quina velocitat agafes tu la velocitat punta amb la 1000? :shock:siono1000 ha escrit:Molt bé, la V-Strom 1000 :
- 20 km/h més de velocitat punta. Aixó será imposible ja que el diseny no ho permet.
Tinc entés que amb el teu moto s'agafa en quarta. La cinquena i la sexta sols serveixen per portar el motor baix de voltes. :roll:
Ara estic esperant un aparatet que en diuen Rec-destrictor que enganya a la centraleta i li fa creure que sempre va en 4ª i aixís dona en totes les marxes 110cv i que la velocitat punta aumenta fins a 235km/h però que la moto per aerodinámica no está preparada o sigui que l'aument de potencia no serveix per aumentar la velocitat punta solsament es aprofitable en 1ª,2ª,3ª,5ª. En 6ª per notarla més plena.
El Rec-destrictor el fabrica un del foro V-Strom i per 20€ que val en faré la prova.
Salutacions.
I tot això cal?? si després no es pot correr... :roll: :roll:
D'acord que els xavalins de 14 anys toquin la moto per guanyar 3 CV, en tenen 4CV, però amb les motos que volten per aquí, cal tenir 10CV més... si ja en tens gairebé 100!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Fins aviat!

- Siono1000
- Presentats
No cal el 98% del temps, però en un viatge llarc d'Autopista, sempre hi ha aquell moment en que la gent es torna boja i la veritat a mi em molesta no poder gaudir com la resta. Total son 10-15 km però els trobot a faltar. Si tant sols arrives a 220 km/h i no et deixen massa, ja t'has tret l'aburriment de sobre. Es politicament incorrecta...que hi farem.carles ha escrit:Bones!!!siono1000 ha escrit:En 4ª practicament s'asoleix la velocitat punta, en 5ª arriva i en 6ª la podries mantenir a 7000rpm (la zona roja comença a 10.000rpm), però el problema es que la moto no pot anar-hi ja que tot trontolla, es un problema de diseny, per això ve em molts menys cavalls que la TL siguent el mateix motor uns 40cv menys. Tot i aixìs 94cv em sembla, la 4ª en dona 110cv.Randy-650 ha escrit: En quina velocitat agafes tu la velocitat punta amb la 1000? :shock:
Salutacions.
I tot això cal?? si després no es pot correr... :roll: :roll:
D'acord que els xavalins de 14 anys toquin la moto per guanyar 3 CV, en tenen 4CV, però amb les motos que volten per aquí, cal tenir 10CV més... si ja en tens gairebé 100!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
Fins aviat!
A la meva vida motorista tinc pendent una RR, no es la moto que necesito...però uns messos tenirne una... ja m'agradaria. Si es pogués una de cada tipus. Com que no es pot...la trail més R.
Salutacions.
Salut i kilómetres
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
siono1000 ha escrit:En 4ª practicament s'asoleix la velocitat punta, en 5ª arriva i en 6ª la podries mantenir a 7000rpm (la zona roja comença a 10.000rpm), però el problema es que la moto no pot anar-hi ja que tot trontolla, es un problema de diseny, per això ve em molts menys cavalls que la TL siguent el mateix motor uns 40cv menys. Tot i aixìs 94cv em sembla, la 4ª en dona 110cv.Randy-650 ha escrit:En quina velocitat agafes tu la velocitat punta amb la 1000? :shock:siono1000 ha escrit:Molt bé, la V-Strom 1000 :
Salutacions.
Aviam, aqui hi ha una mica d´embolic amb el desarrollus i els cavalls, a veure si un motor treu 100 Cv per exemple, tant els treu amb tercera, quarta, cinquena o sisena o amb punt mort.... :?
Una altre cosa es que porti el "desarrollo" tan llarg que aquests 100 cv. siguin incapaços de pujar MES de voltes el motor amb les marxes mes llargues...
Potser per qué el motor "PUGUI" amb els "desarrollus" neccessites aquest
25 CV més, ara bé hi ha una sol.lució mes barata: Possa una corona amb un parell o tres mes de dents o un pinyò de sortida amb un o dos pinyons menys. i escurçaràs el "desarrollo" i pujaràs una miqueta més de voltes en qualsevol marxa.
Compte amb aquests xips, no es que no vagin bé, però a vegades, canvien el mapa d´injecció i nomès donen aquest cavalls a dalt de tot, treient baixos, vaja, que has d´anar sempre amb el mànec obert, per circuit OK, però en conducció normal..... :roll: , de totes maneres pel que val.....es pot provar......
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 18, 2007 10:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola Angel:Angel ha escrit: conseqüent canguel-lo de pensar que de baixar les ratlletes a aquell ritme no arribar ni a la pròxima gasolinera.
Salutacions.
El tema de l´indicador de la benzina, que no se t´encén el triangle d´alerta quant arriba la reserva i el Quilomètres que manquen amb la benzina i el promitj de consum actual ?????????

- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
A mi també em passa el que diu l'àngel, fins a la meitat de l'indicador, va baixant a poc a poc, peró arribat a aquest punt, baixa de cop i volta fins que es queda només amb 2 ratlletes, i l'autonomia que diu que et queda, baixa de uns 150-160 Kms. a 60 Kms. i aquí es manté durant bastants Kms. amb el triangle groc de reserva encès.
Jo he comprovat que quan s'encén el triangle groc, encara queda gasolina per fer uns 150 Kms. més, fins i tot he arribat a fer uns 20 Kms. amb l'autonomia a cero (amb el consequent "canguelo" :? ) i al posar gasolina sols m'hi han entrat 17 Litres, quan en teoria el dipósit es de 20 Litres.
Tot aixó ho vaig comentar al concessionari en passar la 1era revisió i la resposta va ser que aixó passa degut a la forma que té el dipósit i que és totalment normal. (la qual cosa no vol dir que no ho consideri una cosa a millorar de la moto).
I ja que m'hi poso, també diré que considero un defecte que la presa de corrent sigui de les petites, la qual cosa t'obliga a comprar un adaptador si hi vols conectar qualsevol aparell.
Salut.
Jo he comprovat que quan s'encén el triangle groc, encara queda gasolina per fer uns 150 Kms. més, fins i tot he arribat a fer uns 20 Kms. amb l'autonomia a cero (amb el consequent "canguelo" :? ) i al posar gasolina sols m'hi han entrat 17 Litres, quan en teoria el dipósit es de 20 Litres.
Tot aixó ho vaig comentar al concessionari en passar la 1era revisió i la resposta va ser que aixó passa degut a la forma que té el dipósit i que és totalment normal. (la qual cosa no vol dir que no ho consideri una cosa a millorar de la moto).
I ja que m'hi poso, també diré que considero un defecte que la presa de corrent sigui de les petites, la qual cosa t'obliga a comprar un adaptador si hi vols conectar qualsevol aparell.
Salut.
BMW R 1200 GS
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Hola.gs12 red ha escrit:Hola Angel:Angel ha escrit: conseqüent canguel-lo de pensar que de baixar les ratlletes a aquell ritme no arribar ni a la pròxima gasolinera.
Salutacions.
El tema de l´indicador de la benzina, que no se t´encén el triangle d´alerta quant arriba la reserva i el Quilomètres que manquen amb la benzina i el promitj de consum actual ?????????
gs12red:
No em referia a cap problema quan entra la reserva, aquesta funció la fa be. Arriba un punt en que s’encén el triangle groc indicant que ha entrat en reserva i visualitzant els quilometres teòrics que queden per fer avanç no s’hagi exhaurit aquesta.
A lo que em refereixo, i en Serrallonga també ens ho explica, es que quan l’indicador de gasolina esta mes o menys a la meitat de sobte fa un baixon exagerat en pocs quilometres recorreguts la qual cosa posa a qualsevol un xic nerviós encara que sigui coneixedor del problema.
A el Serrallonga l’hi han dit en el concessionari que el problema es degut a les irregularitats que te el dipòsit de gasolina per motius de disseny. I el que diem nosaltres es que estem en un període en que la tecnologia avança a passos de gegant i els senyors de BMW i altres marques només han posat indicadors de nivell de gasolina per les seves motos quan el haurien d’haver fet es posar un sistema on ens indiqui la capacitat real expressada en litres (en el nostra cas) a fi i efecte que tenir una informació molt mes precisa sobre la gasolina que disposen en qualsevol moment.
Salutacions.
Salutacions moteres.
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
Jo m'he acostumat a fer el càlcul de la gasolina que em queda mirant el consum mitjà que marca l'ordinador, que pel que sembla si que és bastant fiable, i els kms. que porto fets desde l'últim cop que he posat benzina, fent la regla de tres saps els litres que et queden al dipósit i els kms. que pots fer més o menys.
Salut.
Salut.
BMW R 1200 GS
- Siono1000
- Presentats
La V-Strom 1000 porta una restricció de potencia en totes les marxes menys en 4ª. Aquesta restricció actua sobre el FI System per "dulcificar" el comportament.gs12 red ha escrit:
Aviam, aqui hi ha una mica d´embolic amb el desarrollus i els cavalls, a veure si un motor treu 100 Cv per exemple, tant els treu amb tercera, quarta, cinquena o sisena o amb punt mort.... :?
Una altre cosa es que porti el "desarrollo" tan llarg que aquests 100 cv. siguin incapaços de pujar MES de voltes el motor amb les marxes mes llargues...
Potser per qué el motor "PUGUI" amb els "desarrollus" neccessites aquest
25 CV més, ara bé hi ha una sol.lució mes barata: Possa una corona amb un parell o tres mes de dents o un pinyò de sortida amb un o dos pinyons menys. i escurçaràs el "desarrollo" i pujaràs una miqueta més de voltes en qualsevol marxa.
Compte amb aquests xips, no es que no vagin bé, però a vegades, canvien el mapa d´injecció i nomès donen aquest cavalls a dalt de tot, treient baixos, vaja, que has d´anar sempre amb el mànec obert, per circuit OK, però en conducció normal..... :roll: , de totes maneres pel que val.....es pot provar......
L'aparell en questió no puja la potencia sinó que l'hi treu la restricció pel sistema d'enganyar la centraleta fent-li creure que totes les marxes son 4ª. Ara me tornat a llegir el fil aquell.
Potencia de la moto en 4ª: 98cv. No 110 com havia dit.
Potencia a la resta de marxes: 88cv.
Al ser la 6ª un overdrive, els 10cv més fan que la pugui estirar una mica més, tot i aixís no arriva de molt a la zona vermella del motor. De totes maneres la velocitat punta es anecdótica, ja que per diseny no es gens recomanable assolir-le, però a la resta de marxes provarem quina sensasió dona.
Salutacions.
Per cert, la V-Strom també te aquest problema del indicador de bencina, les primeres ratlles son eternes i les últimes no et dons compte i ja vas en reserva.
Salut i kilómetres