Tema merda: molta gent fa el que veu a fer ( per què haig de recollir les deixalles, si el de costat no ho fa ????)
( m´agradaria veure com tenen a casa seva )
Tema rallye: Per que et creus que es va " inventar " el Dakar ??? cada vegada es mes dificil organitzar Rallyes a Europa, de terre quasi impossible i dels altres , entre ecologistes , propietaris de terrenys, pagessos , parcs naturals, etc. será dificil veure Rallyes ( els que teniu una certa edat, abans els Rallyes eren Rallyes de veritat de hores i hores de cotxe durant tot el dia i tota la nit , no com els d´ara ) :roll:
Encara que ara no vingui al cas, aquest istiu vaig passar un dies a la Selva Negra d´Alemanya i portava uns tracks per anar fer Trekking, imagineu Kms i Kms. quadrats de boscos verges , en que tot estava absolutament regulat : camins per fer a peu, camins per fer Trekking, camins per bici BTT !!!! Asfaltats !!!!!, amb indicacions de multes severes i incautació de vehicles ,!!!!!! fins i tot estava prohibit recollir rovellons !!!!!!! ( que n´hi havien a cabassos ) ,i res de 4x4 i menys motos .
A França dissabte passat vaig anar a fer uns camins des del Pertús fins Prats de Mollò amb la Gs i per no tornar enrera a mig camí vaig pasar angunia degut a la quantitat de lletreros de prohibició, fins i tot que serien avisats els Rangers de France, circulation seulement a vehicles autorises
En fi, ja m´hi tornat a enrollar. :evil:
Rally Catalunya Costa Daurada
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Rally Catalunya Costa Daurada
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 27, 2010 7:00 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Rally Catalunya Costa Daurada
[quote user="Gs12 red" post="143690"]
A França dissabte passat vaig anar a fer uns camins des del Pertús fins Prats de Mollò amb la Gs i per no tornar enrera a mig camí vaig pasar angunia degut a la quantitat de lletreros de prohibició, fins i tot que serien avisats els Rangers de France, circulation seulement a vehicles autorises
[/quote]
Amb carinyo et dedico aquest video. :mrgreen:
[youtube]oqMCR3JGB9U[/youtube]
[/quote]
Amb carinyo et dedico aquest video. :mrgreen:
[youtube]oqMCR3JGB9U[/youtube]