PORRA MOTO GP 2011
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: PORRA MOTO GP 2011
En marco no va fer res il.legal. Ell corre així i ja esta. Els resultats arribaran. El que passa es que els pneumatics encara eren freds. Si hi ha un espai i ell ho veu clar, s'hi fot. Es agressiu. Es el seu estil. En Llorenç se'l va trobar davant. M'ho he mirat mil vegades.
No crec que es pugui titllar a un pilot d'il.legal, ni que es pot esperar. Tot passa en pocs segons. Mira que té mala sort aquest paio!
Maverick, sublim. Marquez també.
125 és l'essència del motociclisme de competició.
No crec que es pugui titllar a un pilot d'il.legal, ni que es pot esperar. Tot passa en pocs segons. Mira que té mala sort aquest paio!
Maverick, sublim. Marquez també.
125 és l'essència del motociclisme de competició.
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Mes del mateix, aquest tio no aprèn. Fem una mica de memòria. Això no és nou, i si no, recordem-nos de quan estava en 250. En el seu currículum porta unes quantes accions que l'avalen com a pilot inconscient, d'això van prendre bona compte pilots com Baptista, Barbera, Aoyama, Luthi, Lorenzo, Pedrosa, Stoner, Dovizioso i pot ser algun més. Passini una vegada li va parar una mica els peus ... i Rossi encara no ha tingut l'oportunitat ... (que casualitat). Que els pneumàtics estaven freds ?...... valeeeeee. Que només volia avançar arriscant una mica més del compte ?...... buenooooo. Que va tenir mala sort ?.... pot ser. Que semblava que volia guanyar la cursa, al primer revolt ?..... Ja està, no?. Sempre és el mateix. Es pensa que està corrent en una cursa de la Playstation, i que si es cau, i tira els seus rivals, no passa res, així que arrisca al límit. Ja van tantes vegades, que està desvirtuant el mundial. A veure si en la pròxima tira a Stoner, (no tinc res en contra) així ja hauria tirat a tots els favorits per a aquest any. M'agrada l'espectacle a les carreres, de veritat que si. Però si l'espectacle en moto Gp s'assembla cada vegada més a les bitlles, ja no m'agrada tant. Compte, tot el meu respecte per les bitlles eh?. Salutacions, i les meves disculpes pel totxo.
V'ssssss
V'ssssss
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Antonio" post="173088"]Mes del mateix, aquest tio no aprèn. Fem una mica de memòria. Això no és nou, i si no, recordem-nos de quan estava en 250. En el seu currículum porta unes quantes accions que l'avalen com a pilot inconscient, d'això van prendre bona compte pilots com Baptista, Barbera, Aoyama, Luthi, Lorenzo, Pedrosa, Stoner, Dovizioso i pot ser algun més. Passini una vegada li va parar una mica els peus ... i Rossi encara no ha tingut l'oportunitat ... (que casualitat). Que els pneumàtics estaven freds ?...... valeeeeee. Que només volia avançar arriscant una mica més del compte ?...... buenooooo. Que va tenir mala sort ?.... pot ser. Que semblava que volia guanyar la cursa, al primer revolt ?..... Ja està, no?. Sempre és el mateix. Es pensa que està corrent en una cursa de la Playstation, i que si es cau, i tira els seus rivals, no passa res, així que arrisca al límit. Ja van tantes vegades, que està desvirtuant el mundial. A veure si en la pròxima tira a Stoner, (no tinc res en contra) així ja hauria tirat a tots els favorits per a aquest any. M'agrada l'espectacle a les carreres, de veritat que si. Però si l'espectacle en moto Gp s'assembla cada vegada més a les bitlles, ja no m'agrada tant. Compte, tot el meu respecte per les bitlles eh?. Salutacions, i les meves disculpes pel totxo.
V'ssssss[/quote]
Totalment d'acord ... no ha fet res il·legal, però :enfadat :enfadat :enfadat ... aquest noi es tindria que dedicar a correr a les super-poles de Superbikes i així no prendria mal ningú :twisted: ... que al final es quedarà corrent sol !!! :shock:
V'sss
GeSus
V'ssssss[/quote]
Totalment d'acord ... no ha fet res il·legal, però :enfadat :enfadat :enfadat ... aquest noi es tindria que dedicar a correr a les super-poles de Superbikes i així no prendria mal ningú :twisted: ... que al final es quedarà corrent sol !!! :shock:
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 26, 2011 10:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
-
- Presentats
Eh! què passa amb les superbikes??????
Ja els hi agradaria als de MotoGP ser tan autèntics com aquests... com que els que remenen calers son ells... i surten a la "tele"...
En Marco NOMÉS TÉ MALA SORT. El que passa és que quan un pilot va com ell fa por. Arribaran els resultats. Ja veureu. És, actualment, un dels millors. I pilota com el que més. I a sobre, és agressiu. És un guanyador.
Per cert... algú pensa dins seu (amb sinceritat)... que Valentino pot guanyar a Mugello? mmm.. jo ho he pensat, i no ho descarto.
Salut a tots/es!
Ja els hi agradaria als de MotoGP ser tan autèntics com aquests... com que els que remenen calers son ells... i surten a la "tele"...
En Marco NOMÉS TÉ MALA SORT. El que passa és que quan un pilot va com ell fa por. Arribaran els resultats. Ja veureu. És, actualment, un dels millors. I pilota com el que més. I a sobre, és agressiu. És un guanyador.
Per cert... algú pensa dins seu (amb sinceritat)... que Valentino pot guanyar a Mugello? mmm.. jo ho he pensat, i no ho descarto.
Salut a tots/es!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Fjodor" post="173121"]
Salut a tots/es![/quote]
Jo. De fet a la porra d'Assen donava per guanyador
al Rossi. Ara que comença a estar físicament al 100% suposo
que a qualsevol cursa donarà la campanada . :D
Salut a tots/es![/quote]
Jo. De fet a la porra d'Assen donava per guanyador
al Rossi. Ara que comença a estar físicament al 100% suposo
que a qualsevol cursa donarà la campanada . :D

-
- Presentats
Espero que si! no perquè m'agradi més en 46 que qualsevol altre, sino per veure'l davant... i fer callar als que l'han matat abans d'hora.
-
- Presentats
-
- Presentats
FP1 Mugello... MotoGP
Pela aquest préssec... ja en té una.

En 125 Terol, primer. Zarco als talons... Maverick 6è...
On va plus...
Pela aquest préssec... ja en té una.

En 125 Terol, primer. Zarco als talons... Maverick 6è...
On va plus...
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Creieu que fa bé en Dani al negar-li la salutació al Simoncelli? :roll:
[youtube]uwGkpxDEYY0[/youtube]
[youtube]uwGkpxDEYY0[/youtube]

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Acabo de veure les imatges i no em sembla bè el que ha fet en Dani.
Per dintre ha de pensar "ja te la fotre peluques",però ha de ser un cavaller i
donar exemple,ha quedat molt "Lorenzo".Les coses es soluciones a la pista,i
ell potser algun día s´equivocarà.
Per dintre ha de pensar "ja te la fotre peluques",però ha de ser un cavaller i
donar exemple,ha quedat molt "Lorenzo".Les coses es soluciones a la pista,i
ell potser algun día s´equivocarà.
Que gran aquest de Bilbao

- Randy-650
- Presentats
Un acudit dolent-dolent....... :D
Com anomenen al Rossi ara?
.
.
.
Va-lentino.
:mrgreen:
Com anomenen al Rossi ara?
.
.
.
Va-lentino.
:mrgreen:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Randy-650" post="173515"]Creieu que fa bé en Dani al negar-li la salutació al Simoncelli? :roll:
[/quote]
la veritat es que crec que ha fet be,es millor no se fals i ser sincer que passar per idiota,fins que aquest xicot no assenti el cap el millor es deixar-lo de banda........va a fer mal i aixo no pot ser.
la meva votacio:
1º Stoner
2º Lorenzo
3º Pedrosa
[/quote]
la veritat es que crec que ha fet be,es millor no se fals i ser sincer que passar per idiota,fins que aquest xicot no assenti el cap el millor es deixar-lo de banda........va a fer mal i aixo no pot ser.
la meva votacio:
1º Stoner
2º Lorenzo
3º Pedrosa
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 02, 2011 11:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
1 LORENZO
2 SPIES
3 SIMONCELLI :eyes
ha veure si en rasco algun !!!!!!!!!!!!!! :crys
2 SPIES
3 SIMONCELLI :eyes
ha veure si en rasco algun !!!!!!!!!!!!!! :crys
- Randy-650
- Presentats
Quina mal-i-feta farà demà en Simoncelli? :enfadat
El meu vot. Veig al Stoner molt fort, per la qual cosa:
1.-Stoner (si no el tira en Simoncelli)
2.-Lorenzo (si no el tira en Simoncelli)
3.-Simoncelli (voldrà fer el valent davant els tifossi)
El meu vot. Veig al Stoner molt fort, per la qual cosa:
1.-Stoner (si no el tira en Simoncelli)
2.-Lorenzo (si no el tira en Simoncelli)
3.-Simoncelli (voldrà fer el valent davant els tifossi)

- PERARNAU
- Presentats
- Entrades: 269
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:59 pm
- Ubicació: Anglès (Girona
1.-Lorenzo
2.-Stoner
3.-Spies
2.-Stoner
3.-Spies
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Kpeps" post="173561"][quote user="Randy-650" post="173515"]Creieu que fa bé en Dani al negar-li la salutació al Simoncelli? :roll:
[/quote]
[/quote]
Una cosa que no soporto es la hipocresia, si li hagués donat la ma, la gent també criticaria, si no ho sent, perque li té de donar ????
Força Dani , demostra-l'hi el que vals, que tot i perdre tres carreres encara estas mes amunt al campionat !!!!!!!!
[/quote]
[/quote]
Una cosa que no soporto es la hipocresia, si li hagués donat la ma, la gent també criticaria, si no ho sent, perque li té de donar ????
Força Dani , demostra-l'hi el que vals, que tot i perdre tres carreres encara estas mes amunt al campionat !!!!!!!!
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
1er Stoner
2on Simoncelli "el pelucas"
3er Lorenzo
Força MARC !!!!!!!!!!!
2on Simoncelli "el pelucas"
3er Lorenzo
Força MARC !!!!!!!!!!!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Ostres ... :eyes que faig tard !!!
1.-Stoner
2.-Simonceli
3.-Lorenzo
Ànims pel Dani i en Toni !!!
1.-Stoner
2.-Simonceli
3.-Lorenzo
Ànims pel Dani i en Toni !!!
Gas a la burra!!!
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Jesus GS" post="173609"]Ostres ... :eyes que faig tard !!!
[/quote]
No, home, no...
A veure...
1- Lorenzo
2- Stoner
3- Pedrosa
Podríem fer una porra a veure a qui tombara el Marco en cada cursa. :mrgreen:
[/quote]
No, home, no...
A veure...
1- Lorenzo
2- Stoner