1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: 1-2-....-27-28 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Ricmel » dg. març 04, 2012 7:58 pm

[quote user="Jsk" post="193971"][quote user="Ricmel" post="193892"]Una moto realment atractiva.

Al web d'Honda hi ha un vídeo del model Enllaç[/quote]

Ricmel, sento dir-te que t'has liat, el video és de la crossRUNNER no de la crossTOURER :lol:[/quote]

Glups :crys

La GS 1150 es una passada. Sembla nova.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 04, 2012 7:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: 1-2-....-28-29 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Eva » dv. març 09, 2012 4:58 pm

Avui m´han pasat aquest video:

[youtube]I-oNJXbg9Ow[/youtube]

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. març 09, 2012 6:09 pm

Ara he llegit les tevse conclusions de la 1150gs del carles...
La 1150 es menys potent, i diria que algo més pesada que la 1200.

El que m´ha sorpres es que diguessis que es nota poc que és boxer.
Jo no lhe portada mai, pero tenia entes que les 1150 (gs i rt) molta gentl es consideraba les "últimes BMW" precissament per que era de les últimes amb tanta tecnologia i pq les vibracions del Bòxer, encara s'hi deixaven nota amb "relativa generositat".
Ex ...moltes coses

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. març 09, 2012 6:17 pm

[quote user="Eva" post="194574"]Avui m´han pasat aquest video:

[youtube]I-oNJXbg9Ow[/youtube][/quote]

Aquest vídeo ja està molt més ben editat i està a l'alçada del que representa la moto. Fa més patxoca!

Per cert, en JesúsGS ja haurà reconegut el seu tram preferit, Tossa! jejeje

Salut

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. març 09, 2012 8:11 pm

[quote user="Steelman" post="194583"]

El que m´ha sorpres es que diguessis que es nota poc que és boxer.
Jo no lhe portada mai, pero tenia entes que les 1150 (gs i rt) molta gentl es consideraba les "últimes BMW" precissament per que era de les últimes amb tanta tecnologia i pq les vibracions del Bòxer, encara s'hi deixaven nota amb "relativa generositat".[/quote]

Jordi, prova-la i tu mateix ho vehoras.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. març 12, 2012 8:57 pm

Estan presentant a Barcelona la Scooter de BMW.

Imatge

Casualitats de la vida ( que de vegades dona moltes i moltes voltes ......) m´ha trocat en Carlos Paulsen* ( Imposible) i ell treballa com a provador de motos per BMW Motorrad alemania i es dedica a fer presentacions de motos per tota Europa.

Aprofitant que està a la Ciutat Comptal, m´ha trucat i demà al migdia anirem a fer un tomb amb aquesta moto per Barcelona.

Al vespre penjo foto ;)

* En Carlos Paulsen em va ajudar a preparar diferents aspectes del viatge a Patagonia. Sençillament a través del foro de bmw motos, em va contactar i em va ajudar .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 12, 2012 9:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

BMW C 650 GT I Bmw 600 Sport

Entrada Autor: Eva » dt. març 13, 2012 7:09 pm

Avui ha sigut un dia tot especial.

A migdia he baixat cap a la ciutat Comptal disposada a conèixer a n´en Carlos Paulsen, a qui només coneixia a través de trucades telefòniques. Ja he comentat que en Carlos és de Canàries .

He agafat el troncomóbil de la tercera edat ( es a dir no he baixat en moto perquè em fa por conduir per Barcelona).
Total que només que he entrat a Barcelona ( sense GPS ) ja m’he perdut... ( bona feina), totes els carrers em semblaven iguals , total que he acabat demanant als mossos la direcció correcte: Hotel Me.

Al comentar-li que era on BMW feia l’exposició de la Scooter desseguida m’han dit.... l’hotel de les motos..... ufff menys mal.
Jo em pensava que tindrien una vintena de motos...... res més lluny de la realitat. Tenen més de 100 scooters BMW matriculades alemanyes que han baixat en camió desde Alemanya.

El hotel no tenia pèrdua i al veure TOTES les motos exposades davant el hotel.... l’he localitzat ràpidament. Com que no he vist ningú mirant cap a l’entrada he trucat a n´en Carlos i en dos minuts ha aparegut.

Moreno, alt, afable i de conversa còmode. M’ha acompanyat a deixar el cotxe al garatge i directament hem anat a veure motos dins el garatge.

Com que havíem quedat que sortiríem a fer un tomb a partir de les 15 hores, he deixat el meu casc dins el cotxe i només he agafat la càmera i el bolso.
He demanat permís per fer fotos ( ja se sap que aquests alemanys millor demanar permís). He vist el dos models : Scooter BMW C 650 GT y BMW C 600 Sport.

Imatge

Imatge

La primera moto que he vist dins el garatge era negra i degut a la foscor no he pogut apreciar les seves característiques a cop d´ull.
Total que després m´en ha ensenyat un altre de color daurat, com el color de la RT d´en Xavier.
Realment preciosa .

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Mentre estava fent fotos, han vingut un parell de instructors, com no, TOTS ALEMANS.

Nanos d’uns 30 anyets, molt guapos i genuïnament bmweros.
Cap d’ells parla espanyol I menys català.

En Carlos parla perfectament alemany , Inglés i Castella.
Total que semblava que estava dins una colònia alemanya a Barcelona.

+ 100 motos bmw´s alemanyes, instructors alemanys, organització alemanya…. Bueno…. És bmw.

Amb en Carlos una vegada abandonat el garatge hem pujat a veure l´espectacle de les motos al carrer. Creieu-me que fan patxoca més de 100 motos totes alineades, classificades per colors, numerades i totes NETES I PULIDES COM SI FOSIN ACABES D´ESTRENAR.

Imatge

En Carlos m’ha explicat les diferents característiques de les Scooters ( ara i després de varies hores de teòrica de mecànica ja no poso tanta cara panolibaixadadelcel) i he entés casi TOT el que m’ha explicat. MOLTES GRACIES JACKS.

Total que desprès hem fet un Café i hem parlat de diferents viatges i ens hem posat una mica al dia.
A Barcelona venen de TOT el món per provar aquestes motos. Venen dels US, Australia…. De tot el món . Tenen cita amb un instructor que els porta a donar una tomb per la ciutat.

En Carlos i TOTS els instructors van oficialment equipat, quin goig que fan:
Botes Bmw de ciutat,
Pantalons model nou, preciosos
Jaqueta groga molt i molt còmode
Casc Airflow 2

ToT ha estat milimetricament estudiat per una posta en escena impecable.

Molt il•lusionada , desde l´inici, per viure aquest espectacle urbà , de sobte he tingut un pressentiment raro que ha anat augmentant segon a segon i que m’ha fet desistir de acompanyar a n´en Carlos de una volta Urbanitas de prop de 1:30 h.

La veritat és que ni jo mateixa puc explicar perquè no he agafat el casc i acompanyat en Carlos a fer un tomb.
Total, que malgrat en Carlos .m´ ha insistit, he preferit tornar cap a casa.
Jo sempre he sentit a dir que per anar en moto s´en ha de tenir ganes i jo no tenia clar el fet d’anar-hi
Com que hi han més díes que llonganisses…. Ja arribarà el moment de provar aquesta moto.

Només em queda aplaudir el mérit de bmw per la posta en escena d´aquesta gran Scooter i també com no, que hagi escollir Barcelona com a seu per aquest esdeveniment.

Imatge

Imatge

Imatge

Carlos un placer y hasta pronto
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 13, 2012 8:04 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: 1-2-....-29-30 Motos (De Moment).Estem De Proves

Entrada Autor: Ricmel » dt. març 13, 2012 8:25 pm

Carai Eva, quines primícies! D'això se'n diu tenir bons contactes.

La moto és molt maca, més que el prototip amb aquells pneumàtics blaus. A Garmisch hi era al juliol i no em va agradar tant com en aquestes fotos.

Queda pendent la crònica de les sensacions en marxa. ;)
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 13, 2012 8:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. març 13, 2012 8:25 pm

Caram Eva, un bon publireportatge!

Un apunt, avui som dimarts 13, serà per això que no has volgut pujar a la moto/scooter?

Salut i gràcies

Carles

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. març 13, 2012 8:45 pm

[quote user="CMB" post="194848"]Caram Eva, un bon publireportatge!

Un apunt, avui som dimarts 13, serà per això que no has volgut pujar a la moto/scooter?

Salut i gràcies

Carles[/quote]

:eyes :eyes :eyes Ostres.... no m´hi havia fixat :eyes :eyes

No soc pas supersticiosa :mrgreen:

Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Entrada Autor: Jon_Garfio » dt. març 13, 2012 8:46 pm

vamos por partes como Jack el destripador...

-La GS 1150 ADV es preciosa, yo estube a punto de comprar una de 2ª pero salia cara para los años que tienen. Decir que pesa bastantes kgs mas que la gs1200 y eso es muy importante, sobre todo si vas cargado con maletas llenas y acompañante.

-El nuevo scooter de BMW que os voy a decir? que vale como una BMW R1200R que es una pedazo de moto y agil para ciudad (me la dejaron un dia). PEro bueno, en vista de todas las TMAX que se ven, imagino que estas "C" se venderan mas o menos bien.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. març 13, 2012 8:46 pm

[quote user="Ricmel" post="194847"]Carai Eva, quines primícies! D'això se'n diu tenir bons contactes.

La moto és molt maca, més que el prototip amb aquells pneumàtics blaus. A Garmisch hi era al juliol i no em va agradar tant com en aquestes fotos.

Queda pendent la crònica de les sensacions en marxa. ;)[/quote]

A veure quin dia en matriculen una a Girona i la provem ;)

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dt. març 13, 2012 10:15 pm

Ostres Eva. Has pensat que podries dedicar-t'hi?? I ho dic seriosament, no perquè et tingui en estima. Es clar que hi ha fèmines que fan aquesta feina però son massa professionals i els falta el "toque" del pilot "de carrer".
Pel que fa ala feina de la gent de BMW, Deu ni do la feina que els deu comportar aquesta organització. Si necessiten un ajudant poden comptar amb mi de manera totalment gratuita.

Jordi "Prony" :ban :ban

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 13, 2012 10:51 pm

que xulo es veu totes les maquinas juntes,merçi per posar-ho explicar el que t'ha semblat ;)
Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. març 14, 2012 8:52 am

Carai, jo fa dies que veig algun grupet més reduit d'aquests scooters voltant pel Bages, suposava que estaven de "promo".
Crec que has fet bé de no pujar-hi si no tenies "good vibrations" ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. març 14, 2012 1:14 pm

[quote user="GRUM" post="194900"]Carai, jo fa dies que veig algun grupet més reduit d'aquests scooters voltant pel Bages, suposava que estaven de "promo".
Crec que has fet bé de no pujar-hi si no tenies "good vibrations" ;)[/quote]

Si, si....

Ells de vegades van fins a Manresa a fer un tomb amb diferents clients de Tot el món.

Ribes
Presentats
Entrades: 185
Membre des de: dt. des. 13, 2011 11:24 am
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Ribes » dc. març 14, 2012 5:15 pm

La veritat es que et podries dedicar a provadora de motos,jejeje :mrgreen: , gràcies per la informació i les proves.
;)

Eva
Presentats

Honda Integra O La Diversió En MaxiScooter

Entrada Autor: Eva » dc. març 14, 2012 7:34 pm

Avui tenia ganes de provar moto i tenia pendent la prova de la Integra, la Maxiscooter de Honda.

Imatge

Jo no havia provat mai una maxiscooter, a casa tinc una Scoopy 125 que utilitzo per anar a treballar a l'estiu . Va molt bé perquè no pesa res i dins el garatge la fas anar com vols, fins i tot la Mar, la meva filla l'entra a garatge o la treu al carrer. No he fet mai trajectes llargs perquè per anar a Girona o Figueres ja agafo la gs o el troncomóbil de la tercera edat.

Total que avui he descobert unaltre segment de motos : la Maxiscooter. Francament no entenia massa bé la seva utilitat, però avui he sortit de dubtes.

Imatge

Amb l´Scoopy hi vaig vestida normal, per lo tant, avui he anat vestida normal només amb el casc i uns guants d´estiu.
Després de les primeres instruccions sobre el nou sistema d'embragatge manual o automàtic ( S ( Sport) o D ( urbà o per autopista)) m´he quedat mirant la moto.....

Mare de Deu que és llarga, de fet medeix uns 2, 20 m de llargada., la sort es que la seva altura es de una escassos 80 cm.

Arribats a aquest punt hem de posar el bolso sota el seient.... no hi quep.... casumlolla... he tingut que agafar el moneder , la camara de fer fotos i la documentació i ja està..... ( ja sé que es pot posar un top case.... però no és el mateix. Sres. De Honda haurien de pensar en que es necessita més espai sota el seient per posar els mínims .

Imatge

La posem en marxa i ja deseguida la finura de Honda es palpable. Ja amb un soroll encisador he demanat el pes de la moto ... 238 kgs OSTRES !!!!!!!!
Compte que la moto pesa bastant....

Imatge

He demanat deseguida la tipologia de la mida de les rodes ( a la meva Scoopy has d´anar en compte al entrar a corba o rodona) no recordo les mides ( ah si, llantes de 17"), semblants a les rodes normals. O sigui que no tenia pas que patir.

Imatge

Imatge

En Jordi m´ha preguntat, a on vas ??? Fins a LLançá ??? Jo l´hi he dit que no... no vull pas anar tant lluny, res a fer un tomb urbá i llestos.
Com sempre.... res més lluny de la realitat.

Vinga continuem... pujo a la moto i no acostumada a les Maxiscooter em costava molt sentar-me bé dalt la moto. Tens el motor al mig i els peus mig tapats per el cranat. Les persones altes de ben segur que tocaran a la part frontal del carenat.

Per prudència he posat l´automatic i en pocs minuts t'acostumes a la posició i conducció.
Només han fet falta un parell de rodones i semàfors dins a Figueres per plantejar-me una prova de debò

No diré pas que m´ha costat, és una moto molt intuïtiva i si la portes amb seqüencial es molt i molt divertida ( estic acostumada amb el cotxe a conduir amb seqüencial i aquest sistema és genial), total que m´he dedicat durant els 45 minuts que he tingut la moto a disfrutar-la i apurar al màxim cada revolt, cada pujada i cada instant de prova.

Imatge

Per el moto no cal patir a les pujades ... tranquil-ament l´he accelerat de 90 a 150. Va més que sobrada.

M´ha fet gracia el sistema de girar les corbes, com a la VFR l´has de llençar dins la corba i entra , malgrat redueixis manualment , molt i molt bé.
El sistema de transmissió es per cadena, no seria millor ja posar-hi cardan ???? En qualsevol cas, malgrat la forcis a reduir de marxa per entrar a corba mai et fa cap lleig ( la gs s´en va la roda del darrera i et dona un susto) i a mitja corba ja li pots donar gas a tope en pocs segons li pots entrar una marxa més llarga.

Imatge

Creieu-me que és una moto per disfrutar, jo he fet les corbes de tornada ( no d'anada , per el tema d'esser prudent) tant o més depresa que amb la gs ( no diré la velocitat, sinó no em deixaran provar cap me´s moto).

Imatge

Imatge

En parat s´ha d´anar al tanto perquè no és fàcil de maniobrar... per el meu gust costa une mica.

Imatge

El sistema de embrague ésta molt i molt bé. Només dins la ciutat i en automàtic has d´anar une mica en compte quant canvia de marxa automàticament.

Imatge

Moto per disfrutar i molt ratonera i fiable . Amb la pantalla de origen, el vent només molesta a partir de 155 km/h.

Vinga aneu-la a provar que val la pena !!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Honda Integra O La Diversió En MaxiScooter

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 14, 2012 8:04 pm

[quote user="Eva" post="194946"]

.......................

Arribats a aquest punt hem de posar el bolso sota el seient.... no hi quep.... casumlolla... he tingut que agafar el moneder , la camara de fer fotos i la documentació i ja està..... ( ja sé que es pot posar un top case.... però no és el mateix. Sres. De Honda haurien de pensar en que es necessita més espai sota el seient per posar els mínims .

.......................

El sistema de transmissió es per cadena, no seria millor ja posar-hi cardan ????

...................
[/quote]

Aquests dos petits detalls treuran moooooltes vendes a aquest model.Imatge

Temps al temps.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Bmw R1200gs 110CV 30 Aniversari

Entrada Autor: Eva » dt. març 27, 2012 12:44 pm

Aquest diumenge, en Joan (Vman ) em va deixar provar la seva gs .

A diferencia de la meva :

1.- Té el seient en la posició alta. Toco un pelin més just al terra, però les cames van més còmodes, més estirades.
2.- La moto d´en Joan té 110 CV, la meva que és del 2009 en té 105 CV. La diferencia de cavalls l´he notat en:
A.- Té més baixos .
B.- En marxa és un pel més sorollosa.

Va esser curiós la vaig agafar en un tram ràpid i sense donar-m´en compta vaig pensar.... és igual que la meva.... però després vaig veure que no vaig arribar mai a posar la 6 marxa.
Va molt més sobrada tant de sortida , com en recuperació.

Francament va molt millor .

Imatge

I els colors d´aquesta serie son molt i molt acertats
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 27, 2012 2:22 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Respon

Torna a “General”