Excés de velocitat? Si t'enxampen et quedes sense moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Excés De Velocitat? Si T'enxampen Et Quedes Sense Moto

Entrada Autor: Jesus » dl. des. 27, 2010 6:04 pm

Per acabar no més penjar el video del Sr. Pere Navarro : " Fes el que jo digui però no el que jo faci "

[youtube]Zk3hcIlfzr8?fs=1[/youtube]

V'sss ;)
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 27, 2010 6:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Excés De Velocitat? Si T'enxampen Et Quedes Sense Moto

Entrada Autor: Trencaferro » dl. gen. 03, 2011 1:24 pm

Ja tinc el nou codi penal, amb lo què m'he llegit les noves reformes, i la veritat que no hi veig tant problema com s'havia dit, inclús la reforma farà contents als que tant defensen l'educació vial. M'explico:

Es considera al vehicle com "instrument del delicte" sempre hi quan n'hi hagi hagut, evidentment, lo què autoritza al jutge a decomissar-lo, cosa que fins ara ja es podia fer però només en el cas dels conductors "kamikazes". O sigui que ara a part d'aquests, pot ser per crear un greu risc a la circulació, posant en perill la vida de les persones, amb conduccions temeraries, conduit sota els efectes d'alcohol i o drogues, conduint sense haver obtingut mai cap permis de conduir o tinguent-lo retirat per manca de punts, conduint amb excessos de velocitat penals i conduint utilitzant inhibidors de radar.

Donat el gran número de conductors que acaben a presó, això del decomis només serà una pena substitutòria, excepte en els casos que hi hagi un homicidi o lesins greus, que aleshores si que és obligatòria la pena de presó.

Altres dubte que exposaveu era el de si el delicte s'ha comès amb un vehicle el qual el propietari és un altre, en aquests casos la fiscalía l'intervindrà preventivament per tornar-lo al seu propietari, sempre i quan aquest demostri que la comprat de manera legal, i que l'havia deixat de "bona fe".
Els vehicles decomisats, quedaran en mans de les administracions, o aniran a parar a entitats sense ànim de lucre com per exemple les que fan EDUCACIÓ VIAL a les escoles.
Un altre punt és el que el fiscal pot reclamar el vehicle per entregar-lo a les VICTIMES.

Espero que hagi quedat el tema ben clar, si abans de llegir el nou C.P. Ja hi estava d'acord, ara encara hi estic més tant en els casos com en les formes que planteja.

Salut!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Respon

Torna a “General”