Penitentes VI
Moderador: Airald
- nargoni
- Presentats
- Entrades: 25
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 11:29 am
Re: Penitentes VI
Hello de nou
He parlat amb el Ramon, i veig que no coincidim d'horari.
jo poso el que probablement farem nosaltres, encara que no és segur del tot.
Sortim d'Alàs (La Seu) cap a Lleida via Port del Cantó, Tremp, Camarasa, per estar a la capital de la terra ferma pels volts de les 14:00 (pot ser abans i tot). Estirarem les cames una mica al bar que hi ha a la A2 i menjarem alguna cosa, just a la sortida que porta a l'Aeroport d'Alguaire. Hi ha una benzinera i un bar 24hores, entre altres equipaments com ara un tal PUNT X...
Si no s'afegeix ningú farem via per la N2 cap a Saragossa tot xino-xano.
Si al Josep li sembla be l'horari, podem anar junts de Lleida cap allà. Si vas mes d'hora o més tard, m'ho dius i intento ajustar horaris, ja que nosaltres depenem de l'horari de la residència canina on hem de portar els peluts.
Josep, t'envio un privat amb el meu mòbil.
I a veure si algú agafa el dorsal del Mike, i fem via cap allà.
He parlat amb el Ramon, i veig que no coincidim d'horari.
jo poso el que probablement farem nosaltres, encara que no és segur del tot.
Sortim d'Alàs (La Seu) cap a Lleida via Port del Cantó, Tremp, Camarasa, per estar a la capital de la terra ferma pels volts de les 14:00 (pot ser abans i tot). Estirarem les cames una mica al bar que hi ha a la A2 i menjarem alguna cosa, just a la sortida que porta a l'Aeroport d'Alguaire. Hi ha una benzinera i un bar 24hores, entre altres equipaments com ara un tal PUNT X...
Si no s'afegeix ningú farem via per la N2 cap a Saragossa tot xino-xano.
Si al Josep li sembla be l'horari, podem anar junts de Lleida cap allà. Si vas mes d'hora o més tard, m'ho dius i intento ajustar horaris, ja que nosaltres depenem de l'horari de la residència canina on hem de portar els peluts.
Josep, t'envio un privat amb el meu mòbil.
I a veure si algú agafa el dorsal del Mike, i fem via cap allà.
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...t' he fet una trucada perduda per que tinguis el meu telefon.
...em penso que no coincidim gaire amb l' horari. Jo sortiré de Girona per l' eix a las 9 del matí i passaré per lleida cap a les 11,30, i tot xino-xano per els Monegros fins a Saragossa a on m' esperen per dinar.
...em penso que no coincidim gaire amb l' horari. Jo sortiré de Girona per l' eix a las 9 del matí i passaré per lleida cap a les 11,30, i tot xino-xano per els Monegros fins a Saragossa a on m' esperen per dinar.

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Em sembla que ens mullarem :tremolant
L'any passat ens vam posar l¡'equip d'aigua abans de sortir i no ens el vam treure fins a l'arribada.
Sembla que aquest any serà més perdedor, tot i que en l'edició anterior i havia un parell de trams que tela, molta gent va tirar pel dret agafant una altra carretera.
Por las características del recorrido de este año, debe cuidarse mucho el seguimiento del Libro de Ruta para evitar perderse en el tramo francés y convertirse en un "Niño de Lourdes", ya que este año hay tramos complicados con ausencia total de señales indicativas.
El recorrido supera los 700 km e incluye 17 puertos de Montaña. En total hay dos puertos que pueden presentar problemas por nieve o hielo según como transcurra el invierno, por lo que en ese caso la lista se reduciría a 16 Puertos.
Los desvíos que hay que hacer para evitar esos puertos son tanto o más bellos que el propio paso por los puertos, por lo que el recorrido, ya sea por un lado o por otro, siempre será precioso.
Otro tema importante es el estado del firme, que después de las comprobaciones realizadas hasta la fecha presenta un magnífico estado en la práctica totalidad del recorrido, lo que nos asegura un recorrido placentero. Sólo falta saber como se comportará el invierno con los firmes.
L'any passat ens vam posar l¡'equip d'aigua abans de sortir i no ens el vam treure fins a l'arribada.
Sembla que aquest any serà més perdedor, tot i que en l'edició anterior i havia un parell de trams que tela, molta gent va tirar pel dret agafant una altra carretera.
Por las características del recorrido de este año, debe cuidarse mucho el seguimiento del Libro de Ruta para evitar perderse en el tramo francés y convertirse en un "Niño de Lourdes", ya que este año hay tramos complicados con ausencia total de señales indicativas.
El recorrido supera los 700 km e incluye 17 puertos de Montaña. En total hay dos puertos que pueden presentar problemas por nieve o hielo según como transcurra el invierno, por lo que en ese caso la lista se reduciría a 16 Puertos.
Los desvíos que hay que hacer para evitar esos puertos son tanto o más bellos que el propio paso por los puertos, por lo que el recorrido, ya sea por un lado o por otro, siempre será precioso.
Otro tema importante es el estado del firme, que después de las comprobaciones realizadas hasta la fecha presenta un magnífico estado en la práctica totalidad del recorrido, lo que nos asegura un recorrido placentero. Sólo falta saber como se comportará el invierno con los firmes.
-
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 1:50 pm
- Ubicació: Manresa
Que us vagi, molt bé. Espero l´any próxim poder assirtir.
En quan al dorsal, m´ho a agafat un company forero vasc del CLUBVSTROM. Bon tio.
Un abraçada.
En quan al dorsal, m´ho a agafat un company forero vasc del CLUBVSTROM. Bon tio.
Un abraçada.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ostres, per desgràcia ja hi ha hagut el primer accident!
Per sort al final tot ha quedat en un ensurt tot i que es podia haver matat. Ha estat a la part françesa del port del Portillon a un quilòmetre i mig de la frontera, en un revolt de dretes que fa cambi de rasant. Suposo que al fer el cambi de rasant no deu haver vist el revolt i ha tirat recte per un precipici bastant alt.
Al arribar al fons hi havia molta bardissa i com que ja havia pogut reduir molt la velocitat al final unes rascades al pilot i a la moto i res mes.
Pel què sembla era de Valladolid, o sigui que en principi no és cap dels participants d'aquest foro.
Als participants, desitjar-los que la tornada a casa no sigui dura, i ja ens fareu la crònica!
Per sort al final tot ha quedat en un ensurt tot i que es podia haver matat. Ha estat a la part françesa del port del Portillon a un quilòmetre i mig de la frontera, en un revolt de dretes que fa cambi de rasant. Suposo que al fer el cambi de rasant no deu haver vist el revolt i ha tirat recte per un precipici bastant alt.
Al arribar al fons hi havia molta bardissa i com que ja havia pogut reduir molt la velocitat al final unes rascades al pilot i a la moto i res mes.
Pel què sembla era de Valladolid, o sigui que en principi no és cap dels participants d'aquest foro.
Als participants, desitjar-los que la tornada a casa no sigui dura, i ja ens fareu la crònica!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Carai, trencaferro, esperem que el pilot no s'hagi fet res tal i com dius. :???:
El temps com està per allà dalt?
Bona penitència als que la feu. :D
El temps com està per allà dalt?
Bona penitència als que la feu. :D

- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
En principi ha marxat pel seu propi peu, es queixava de dolor a les costelles però no semblava res important.
El temps ben enubolat, amb ràfegues de vent i de tant en tant algunes gotes disperses. Lo tipic er aguesta epòca ena Val.
El temps ben enubolat, amb ràfegues de vent i de tant en tant algunes gotes disperses. Lo tipic er aguesta epòca ena Val.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Ra-mon
- Presentats
Ei, ja hem arribat !
Tot a anat molt bé.
Ja miraré de posar quatre fotos i el track.
Només savia que un va fer un recte sense conseqüències al Serrablo, ja coneixem com és¡ aquesta carretera, plena de bonys i gravilla, a més a més estava moll i teniem el sol de cara.
En una sortida amb 500 motos sembla que hi hauria d'haver més problemes per les característiques d'algunes carreteres i la durada de la ruta però tothom va molt al tanto i no es veuen imprudències.
Ahir al sortir, a les 7 del matí, a Saragossa estava núvol i durant la ruta ens van caure quatre gotes que no feien necessari usar el trajo d'aigua i molt de vent a la zona del Portalet.
Es dona la sortida a grupets de 4 motos cada minut, sembla ser que la GC de les Espanyes prohibeix als organitzadors anar motos agrupades.
Aquí els mossos no hi posen pegues als grups de motos molt nombrosos ? En les sortides mensuals en molts moments podem ser una cinquantena de motos molt juntes, no ens han dit mai res ?
Tot a anat molt bé.
Ja miraré de posar quatre fotos i el track.
Només savia que un va fer un recte sense conseqüències al Serrablo, ja coneixem com és¡ aquesta carretera, plena de bonys i gravilla, a més a més estava moll i teniem el sol de cara.
En una sortida amb 500 motos sembla que hi hauria d'haver més problemes per les característiques d'algunes carreteres i la durada de la ruta però tothom va molt al tanto i no es veuen imprudències.
Ahir al sortir, a les 7 del matí, a Saragossa estava núvol i durant la ruta ens van caure quatre gotes que no feien necessari usar el trajo d'aigua i molt de vent a la zona del Portalet.
Es dona la sortida a grupets de 4 motos cada minut, sembla ser que la GC de les Espanyes prohibeix als organitzadors anar motos agrupades.
Aquí els mossos no hi posen pegues als grups de motos molt nombrosos ? En les sortides mensuals en molts moments podem ser una cinquantena de motos molt juntes, no ens han dit mai res ?
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Ramon,me´n alegro que tot hagi anat bé !!!
Ara tens que penjar les 4 fotos......................................... o més,tampoc et direm res ;)
Ara tens que penjar les 4 fotos......................................... o més,tampoc et direm res ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
ja es bo,si t'ho has pasat be i ja ets a casa perfecte,ara queda fer una mica de cronica per els curiosos ;) ;) i si a mes de 4 son 8 fotos,millor :mrgreen: :mrgreen: m'en alegro que us hagi anat de conya i el temps,hagi acompanyat.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 01, 2011 10:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Collonut, que us hagi anat bé, esperem la cŕonica , la ruta i les fotos :cerv
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, Ramon... m'alegra llegir que tot a anat be.
Ara ja deus estar pensant en el proper any, o no!
Salut! ;)
Ara ja deus estar pensant en el proper any, o no!
Salut! ;)
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="167741"]Ara ja deus estar pensant en el proper any, o no![/quote]
Ara que ja sóc «veterano» i tinc plaça assegurada potser que no m'ho deixi perdre ;)
A la tardor es fa una ruta anomenada «puertos miticos», segons com vagi igual també m'hi apuntu.
A veure si a l'any vinent us animeu i hi anem una bona colla
Per cert, records de Ivantxu, Fenix i Burgués de HTC , diumenge vaig estar esmorzant amb ells.
Ara que ja sóc «veterano» i tinc plaça assegurada potser que no m'ho deixi perdre ;)
A la tardor es fa una ruta anomenada «puertos miticos», segons com vagi igual també m'hi apuntu.
A veure si a l'any vinent us animeu i hi anem una bona colla
Per cert, records de Ivantxu, Fenix i Burgués de HTC , diumenge vaig estar esmorzant amb ells.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Bensobreviscut! esperem la crònica...
El proper any ja mi pots apuntar (si ho haig de fer jo, sempre faig tard o no m'enrecordo)
El proper any ja mi pots apuntar (si ho haig de fer jo, sempre faig tard o no m'enrecordo)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="167901"]Bensobreviscut! esperem la crònica...
El proper any ja mi pots apuntar (si ho haig de fer jo, sempre faig tard o no m'enrecordo)[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9
Ja que ho fas per l´amic Pascual,em faras memoria a mí????? Em fará gracia fer "Penitencia" :mrgreen: :mrgreen:
El proper any ja mi pots apuntar (si ho haig de fer jo, sempre faig tard o no m'enrecordo)[/quote]
Ja que ho fas per l´amic Pascual,em faras memoria a mí????? Em fará gracia fer "Penitencia" :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 03, 2011 9:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="167934"][quote user="Pasqual" post="167901"]Bensobreviscut! esperem la crònica...
Ja que ho fas per l´amic Pascual,em faras memoria a mí????? Em fará gracia fer "Penitencia" :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Amic Stelvio00, aquest any ningú m'ha fet memòria a mi i una mica més i se m'escapa. :evil:
L'any vinent de fer-me i fer-vos memòria :lol:
Ja que ho fas per l´amic Pascual,em faras memoria a mí????? Em fará gracia fer "Penitencia" :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Amic Stelvio00, aquest any ningú m'ha fet memòria a mi i una mica més i se m'escapa. :evil:
L'any vinent de fer-me i fer-vos memòria :lol:
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Ramon,
No ser per que, però em dona la sensació de que tant amic del pascual..... dons no VEUREM CRONICA!!!
(qui va amb un coix, al final.......) :mrgreen:
o es que pot ser serà una senyora crònica?????
No ser per que, però em dona la sensació de que tant amic del pascual..... dons no VEUREM CRONICA!!!
(qui va amb un coix, al final.......) :mrgreen:
o es que pot ser serà una senyora crònica?????
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 1:50 pm
A mi m´han de tornar el dorsal 350, osigui que si tinc la moto a punt...... i no falla res, espero anarl´any pròxim. Ja farem un recordatori entre tots.
Moltes felicitat Ramon de que tot hagi anat bé. :D . Espero rodar amb tu l´any próxim o igual una mica abans.... :razz:
Estic esperant les 4 fotos promeses.
Salut.
Moltes felicitat Ramon de que tot hagi anat bé. :D . Espero rodar amb tu l´any próxim o igual una mica abans.... :razz:
Estic esperant les 4 fotos promeses.
Salut.