Aneu a 110?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Aneu A 110?
[quote user="Trencaferro" post="163203"]
Em sembla que el primer espot que va censurar el nostre "fantàstic" govern ja des d'aleshores, si no recordo malament era a finals dels 80, i va ser el del fantàstic R-21 Turbo, que sortia disparat "picant-se" amb un helicopter.
El varen fer treure perquè deien que incitava a la velocitat.... :enfadat
Per cert, a veure si algú el troba a veure si el podeu penjar![/quote]
[youtube]o2SjVF60UxU[/youtube]
Em sembla que el primer espot que va censurar el nostre "fantàstic" govern ja des d'aleshores, si no recordo malament era a finals dels 80, i va ser el del fantàstic R-21 Turbo, que sortia disparat "picant-se" amb un helicopter.
[youtube]o2SjVF60UxU[/youtube]

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="163209"][quote user="Trencaferro" post="163203"]
[youtube]o2SjVF60UxU[/youtube][/quote]
Sant Randy, el patró de les causes impossibles ( i videos ) !!!! :mrgreen:
[youtube]o2SjVF60UxU[/youtube][/quote]
Sant Randy, el patró de les causes impossibles ( i videos ) !!!! :mrgreen:

-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
[youtube]5g6k3VprErg[/youtube]
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Carai, quina rapidesa!!!!
Moltes gràcies pels videos, no els havia sabut trobar mai!
Aqui el varen passar unes poques vegades abans que el censuressin i de casualitat el vaig poder veure i tot i que en aquells dies jo pensava més amb bicis que amb cotxes o motos em va impactar.
Deu ser per això que ara em feia gràcia la versió moderna d'aquell motor.... :oops:
Us imagineu que el fessin ara??? El sr. P.Navarro podria estar tres dies treient espuma per la boca de l'ensurt!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Moltes gràcies pels videos, no els havia sabut trobar mai!
Aqui el varen passar unes poques vegades abans que el censuressin i de casualitat el vaig poder veure i tot i que en aquells dies jo pensava més amb bicis que amb cotxes o motos em va impactar.
Deu ser per això que ara em feia gràcia la versió moderna d'aquell motor.... :oops:
Us imagineu que el fessin ara??? El sr. P.Navarro podria estar tres dies treient espuma per la boca de l'ensurt!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 24, 2011 8:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Quins records: Aquest cotxe vaig anar a la seva presentació-prova. La van fer a Madrid, per autovies i carreteres de la Sierra. Era blanc, nou, però a la nit el vaig tornar que no es veia res del frontal... Una gruixuda capa d'insectes ho tapava tot tret de la zona del vidre que netejaven les escombretes. Vint i pocs anys, aquell coet, tot gratis i la poli fent la vista grossa... bufff, quins temps
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Storm" post="163251"]Quins records: Aquest cotxe vaig anar a la seva presentació-prova. La van fer a Madrid, per autovies i carreteres de la Sierra. Era blanc, nou, però a la nit el vaig tornar que no es veia res del frontal... Una gruixuda capa d'insectes ho tapava tot tret de la zona del vidre que netejaven les escombretes. Vint i pocs anys, aquell coet, tot gratis i la poli fent la vista grossa... bufff, quins temps[/quote]

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Jo no paso mai de 100... la meva gs estosega a partir de 110 :???: :???: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
el Excelentissim Sr.Pere Navarro, ha dit per la TV. que aixó dels 110 va per llarg mentre no baixi el preu de la benzina.
:enfadat
:enfadat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 14, 2011 8:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Jo normalment arranco de zero i vaig accelerant. Mentre no arribo a 110, vaig a menys de 110. Quan arribo a 110, vaig a 110. Després, com que sóc prudent, no us ho escriuré pas. :mrgreen:
Salut,
Salut,
- Diablet79
- Presentats
- Entrades: 10
- Membre des de: dt. abr. 12, 2011 12:32 am
- Ubicació: Granollers
Doncs jo la veritat es que a mes de 110 amb la meva moto vas molt tens i no tira molt mes, jeje, aixi que la solc respectar!
Amb cotxe m'he acustumat a no correr gaire, no vull que em treguin cap punt, i aixo que cuant em vaig treure el carnet el mes normal era anar a 160 i fins i tot habia anat a 200 amb el meu Lancia Delta, ara sortiria a les noticies com un temerari i hem ficarien a la preso s'hi m'enganxesin.
Penso que amb els anys a la majoria ens sembla una Bogeria anar a 160 per exemple, qui us diu que d'aqui 10 anys no semblara una bogeria anar a 120 com fins ara? Cada cop ens posen mes problemes per disfrutar conduint, en serta mesura ens treuen la llibertat que en ofereixen els vehicles a motor.
Crec que amb als anys al vehicle li diras que et porti del punt A al B i t'hi portara automaticament mentre tu vas sentat en un sofa sense fer res!
Aixi que disfrutem i conservem les nostres marevelloses maquines abans d'arribar aquest punt.
Amb cotxe m'he acustumat a no correr gaire, no vull que em treguin cap punt, i aixo que cuant em vaig treure el carnet el mes normal era anar a 160 i fins i tot habia anat a 200 amb el meu Lancia Delta, ara sortiria a les noticies com un temerari i hem ficarien a la preso s'hi m'enganxesin.
Penso que amb els anys a la majoria ens sembla una Bogeria anar a 160 per exemple, qui us diu que d'aqui 10 anys no semblara una bogeria anar a 120 com fins ara? Cada cop ens posen mes problemes per disfrutar conduint, en serta mesura ens treuen la llibertat que en ofereixen els vehicles a motor.
Crec que amb als anys al vehicle li diras que et porti del punt A al B i t'hi portara automaticament mentre tu vas sentat en un sofa sense fer res!
Aixi que disfrutem i conservem les nostres marevelloses maquines abans d'arribar aquest punt.