Triumph Tiger 1200 Explorer
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Triumph Tiger 1200 Explorer
Bones!!!
Està prou bé... la llàstima és el preu, però veient com estan sortint totes ultimament, de 15000 no en baixa cap d'aquestes maxi-trails de darrera fornada! Potser esperar-se un temps i començaran a sortir de segona mà, i agradi o no es devaluaran més que les BMW (com la resta), amb el que potser queden més ajustades i amb pocs quilòmetres!
Fins aviat!
Està prou bé... la llàstima és el preu, però veient com estan sortint totes ultimament, de 15000 no en baixa cap d'aquestes maxi-trails de darrera fornada! Potser esperar-se un temps i començaran a sortir de segona mà, i agradi o no es devaluaran més que les BMW (com la resta), amb el que potser queden més ajustades i amb pocs quilòmetres!
Fins aviat!

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Carles" post="193057"]Bones!!!
Fins aviat![/quote]
trobo que el preu esta en linia del que es troba en totes las marcas,el motor es tricilindric i l'aspecte de la moto es molt maco,crec que tindran un ninxol de mercat molt acceptable,Triumph es una marca que en venda de motos noves fa poc descontes i de 2ª ma en general no en volen ni veure en aquests models de bona venda,de 2ª ma Carles tens rao si pasa com les 800 es devaluen una barbaritat en comparacio a altres.
Fins aviat![/quote]
trobo que el preu esta en linia del que es troba en totes las marcas,el motor es tricilindric i l'aspecte de la moto es molt maco,crec que tindran un ninxol de mercat molt acceptable,Triumph es una marca que en venda de motos noves fa poc descontes i de 2ª ma en general no en volen ni veure en aquests models de bona venda,de 2ª ma Carles tens rao si pasa com les 800 es devaluen una barbaritat en comparacio a altres.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Hola
Doncs jo trobo que amb aquests preus, perdran possibles vendes, estan a la par amb la BMW R 1200GS i el logo de BMW tira molt per a molta gent, sense valorar si és vàlid o no!
El temps donarà la raó!
Mireu la Yamaha ST 1200, per exemple!
Salut
Doncs jo trobo que amb aquests preus, perdran possibles vendes, estan a la par amb la BMW R 1200GS i el logo de BMW tira molt per a molta gent, sense valorar si és vàlid o no!
El temps donarà la raó!
Mireu la Yamaha ST 1200, per exemple!
Salut
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Han de copiar cilindrada...i preus :(
El video oficial de la Tiger 1200.
[youtube]j52oQ-lyqb4[/youtube]
Amb tot si jo ara m´hagues de comprar una maxitrail nova...em compraria la seva germana petita, la Tiger 800.
Menys de 10.000€, 100CV, polivalent i amb suficient capacitat per viatjar dues persones, que mes volem?
El video oficial de la Tiger 1200.
[youtube]j52oQ-lyqb4[/youtube]
Amb tot si jo ara m´hagues de comprar una maxitrail nova...em compraria la seva germana petita, la Tiger 800.
Menys de 10.000€, 100CV, polivalent i amb suficient capacitat per viatjar dues persones, que mes volem?
Ex ...moltes coses
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
deu ni do quint armari mes guapo,em sembla que amb aquest preu i la merda de la crisis tinc sort que la tdm vagi be i duri uns quants anyets :eyes
-
- Presentats
- Entrades: 12
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 11:00 pm
- Contacta:
Neeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote user="Steelman" post="193268"]Han de copiar cilindrada...i preus :(
Menys de 10.000€, 100CV, polivalent i amb suficient capacitat per viatjar dues persones, que mes volem?[/quote]
La Cardan, Jordi, la Cardan.
No vull mes cadenes!!!!!!!!!!!!
Salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[quote user="Steelman" post="193268"]Han de copiar cilindrada...i preus :(
Menys de 10.000€, 100CV, polivalent i amb suficient capacitat per viatjar dues persones, que mes volem?[/quote]
La Cardan, Jordi, la Cardan.
No vull mes cadenes!!!!!!!!!!!!
Salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
i 40 cavalls mes!!!
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 05, 2012 9:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Gràcies per la info, aquesta tarda truco al concessionari de Reus ;)
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No veig enlloc la llista de concessionaris Triumph a Catalunya. :enfadat I no en conec cap... :???:
Algú pot buscar-ho, aviam si ho veu? :roll:
Algú pot buscar-ho, aviam si ho veu? :roll:

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Gràcies, xatu. :lol:
T'anava a dir... Hi anem dissabte a provar la Tiger 1200?
però ara que ho veig la més propera que tenim és a BCN ciutat, i jo passo de ficar-me dins la 'jungla' amb la moto. :tremolant
T'anava a dir... Hi anem dissabte a provar la Tiger 1200?

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Acabo de trucar al concessionari de Reus i....
Jo els hi he donat la noticia :eyes :eyes :eyes
Dimecres m´ha dit que els hi ve un comercial i que ja em diran
Dimecres m´ha dit que els hi ve un comercial i que ja em diran
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Steelman" post="194169"]Acabo de trucar al concessionari de Reus i....
Dimecres m´ha dit que els hi ve un comercial i que ja em diran[/quote]

Dimecres m´ha dit que els hi ve un comercial i que ja em diran[/quote]

- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ostres...què fot el pavu aquest de les ulleres aquí? :eyes :eyes ja m'ha entrat el mal rotllo d'aquest post...amb lo bé que anaba...
;)
-
- Presentats
- Entrades: 12
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 11:00 pm
- Contacta:
Neeessssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pel que jo se, a BCN n'havia d'arribar una unitat aquesta setmana per tenir-la llesta pel dia 10.
Ves a saber si estara matriculada per probar-la, o arriba justet per poder-la exposar.
Amb la Honda Crosstourer passa el mateix (seran cosins, els dels concessionaris???). Aquesta setmana els arriba una i fins la setmana que ve no la tindran matriculada, amb el que no es podra provar fins la setmana que vé.
Salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pel que jo se, a BCN n'havia d'arribar una unitat aquesta setmana per tenir-la llesta pel dia 10.
Ves a saber si estara matriculada per probar-la, o arriba justet per poder-la exposar.
Amb la Honda Crosstourer passa el mateix (seran cosins, els dels concessionaris???). Aquesta setmana els arriba una i fins la setmana que ve no la tindran matriculada, amb el que no es podra provar fins la setmana que vé.
Salut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fdvill l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 05, 2012 9:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Si vols,pots vindre aqui a Alcarras, Randy que tambe n' hi ha un.Benimoto
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Geroni" post="194206"]Si vols,pots vindre aqui a Alcarras, Randy que tambe n' hi ha un.Benimoto[/quote]
Per aixo te he fet el toc, que i vols anar?
Per aixo te he fet el toc, que i vols anar?
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Randy-650
- Presentats
Hi ha un detall que m'atrau: si poseu al Google (amb Opera, amb Safari no surt) Triumph observareu que encara estan muntant la red de concessionaris:
-quieres ser concesionario Triumph?
Què vol dir això? Doncs que la marca encara no està ben definida a Espanya. Fa temps va canviar el importador i sembla que volen començar de nou. O sigui, que podría ser que el tema de recanvis anés com el Govern Balear, campi que pugui i madikita l'últim.
Qualsevol se la juga a tenir una Triumph, i més un model que acaba de sortir al mercat, no? :roll:
[quote user="Geroni" post="194206"]Si vols,pots vindre aqui a Alcarras, Randy que tambe n' hi ha un.Benimoto[/quote]
Gràcies per l'oferiment, ho tindré en compte. :D
-quieres ser concesionario Triumph?
Què vol dir això? Doncs que la marca encara no està ben definida a Espanya. Fa temps va canviar el importador i sembla que volen començar de nou. O sigui, que podría ser que el tema de recanvis anés com el Govern Balear, campi que pugui i madikita l'últim.
Qualsevol se la juga a tenir una Triumph, i més un model que acaba de sortir al mercat, no? :roll:
Gràcies per l'oferiment, ho tindré en compte. :D

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Mes videos " First ride " en terres andaluses
[youtube]kRBctHefwWQ[/youtube]
:roll:
[youtube]kRBctHefwWQ[/youtube]
:roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 06, 2012 11:03 am, en total s’ha editat 2 vegades.