Quants Cops Us Ha Caigut La Moto Al Terra?
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Quants Cops Us Ha Caigut La Moto Al Terra?
jo he votat 7 però també estic al club del + de 7... en asfalt mai, que recordi, ara en pistes, dins de rius, a la neu, en canvi de sentits, en corriols.... la GS te una traça innata en jaure allà on més pendent fà, la Susi doncs el mateix però no m´esforço tant en aguantar-la a la que veig que va a jaure, surto i m'ho miro...
Si totes les caigudes han de ser així ja ho firmo, en aquest tipus de caigudes no he hagut de canviar mai cap peça. Les defenses estan rallades, i els paramans una mica també, però per això son...
Salut
Si totes les caigudes han de ser així ja ho firmo, en aquest tipus de caigudes no he hagut de canviar mai cap peça. Les defenses estan rallades, i els paramans una mica també, però per això son...
Salut
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
jo he posat 4, però igual preguntant a lameva dona diria que son mes. He triat 4 per lo de patetic, que es la que em defineix millor
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
a mi no m'ha caigut mai
jo sempre l'he acompanyat fins al terra quan ella no volia esta dreta :mrgreen:
:cerv
jo sempre l'he acompanyat fins al terra quan ella no volia esta dreta :mrgreen:
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Fent pistes, molts i molts cops. Moto grossa i tio petit, ja se sap... però ja ho porta el plànol.
Per carretera, l'últim cop que recordo va ser fa dos estius. Haviem arribat a Irlanda i buscavem un b&b per passar la primera nit, entrem en un carrer tallat i girem allà enmig, amb la moto ben carregada i ... patapam! Jo a terra mentre l'Anna riu des de la seva Virago. Vàrem comprar un mirallet de la "señorita Pepis" en una botiga i tot arreglat. Fa tansols un mes que he tret la cinta americana i ho he encolat. :oops: :oops:

Uploaded with ImageShack.us

Per carretera, l'últim cop que recordo va ser fa dos estius. Haviem arribat a Irlanda i buscavem un b&b per passar la primera nit, entrem en un carrer tallat i girem allà enmig, amb la moto ben carregada i ... patapam! Jo a terra mentre l'Anna riu des de la seva Virago. Vàrem comprar un mirallet de la "señorita Pepis" en una botiga i tot arreglat. Fa tansols un mes que he tret la cinta americana i ho he encolat. :oops: :oops:

-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Una vegada:
El primer dia de tenir la moto ,al garatge de casa. :eyes
Amb la mainada davant.
Quant mes hi penso mes rabia hem fa. :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Es una LT. que pesa poquet
Ha i sense cap minima consecuencia fisica ni per la moto ni per mi :D
Nomes moral
Amb la mainada davant.
Nomes moral
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="santi64" post="204829"]Una vegada:
Amb la mainada davant.
Nomes moral[/quote]
Aquesta es la que fa més mal :mrgreen: :mrgreen:
Amb la mainada davant.
Nomes moral[/quote]
Aquesta es la que fa més mal :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 224
- Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
- Ubicació: Roda de Ter
Amb la que ting ara,la FJR,dues vegades.
Una,per anar massa confiat...tan a poc apoc...es cala i a terra :wall
L`altre,una parella de companys,amb una RT,la dona baixa pel cantò que no tocaba,i cauen
damunt...i tots per terra :enfadat
Ara que,amb la trialera,no sè,pot ser centenars de vegades :b9 :b9
Una,per anar massa confiat...tan a poc apoc...es cala i a terra :wall
L`altre,una parella de companys,amb una RT,la dona baixa pel cantò que no tocaba,i cauen
damunt...i tots per terra :enfadat
Ara que,amb la trialera,no sè,pot ser centenars de vegades :b9 :b9
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Jo amb la Horne, que fa 5 anys que la tinc, en compto dues: una a Guadalajara intentant pensar on la deixo per parar a fer un mos i quan em decideixo resulta que no havia posat el cavallet :enfadat
La segona un matí anant al cole, devia anar adormida o pensant en no sé què, girant una cantonada se'm va calar i a terra :roll:
Però amb la Seven fifty, que la vaig tenir 13 anys, us asseguro que vaig perdre el compte :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La segona un matí anant al cole, devia anar adormida o pensant en no sé què, girant una cantonada se'm va calar i a terra :roll:
Però amb la Seven fifty, que la vaig tenir 13 anys, us asseguro que vaig perdre el compte :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
La que se la va endur el vent no la compto, oi? Va caure :enfaduu però no em va caure ;) :mrgreen:
Sempre amb un somriure
Núria
Núria
- Carxofa
- Presentats
- Entrades: 44
- Membre des de: dg. juny 10, 2012 10:55 am
- Ubicació: Sant Celoni
- Contacta:
La veritat, m'he fet més mal intentant aguantar-la que deixant-la caure.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Jo la anterior, 2 vegades i una va ser a una surtida de mototurisme, arrencan amb desnivell, ( crec que aquell dia varen ser dues adv al terra al mateix moment) i aquesta 1 cop , devant la casa de CARMEN , de sevilla, no vaig pensar a treure el candau del disc de frè del devant, soc un despistat"""""
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Bones !
Amb moto de muntanya ni cal dir-ho... he perdut el compte.
Per altra banda amb la primera CBR 600 que vaig tenir (jo tenia 22 anys), recordo una nit tornant a casa tard i cansat, paro a una benzinera i pensant-me que havia posat la pota de cabra la vaig fotre a terra amb un terrabastall que em volia fondre tot i estar tot sol (el paio de la benzinera deuria pensar que anava borratxo, pero era només cansament...)
I amb la Multistrada, als pocs dies de tenir-la, maniobrant al parking s'em va calar inesperadament i no vaig tenir temps sinó a deixar-la reposar a terra. Tampoc hi havia ningú que em veies passar per la ridícula situació :mrgreen: per sort només es va toçar un pèl la palanca de canvi.
Salut i Bona revetlla !!
Amb moto de muntanya ni cal dir-ho... he perdut el compte.
Per altra banda amb la primera CBR 600 que vaig tenir (jo tenia 22 anys), recordo una nit tornant a casa tard i cansat, paro a una benzinera i pensant-me que havia posat la pota de cabra la vaig fotre a terra amb un terrabastall que em volia fondre tot i estar tot sol (el paio de la benzinera deuria pensar que anava borratxo, pero era només cansament...)
I amb la Multistrada, als pocs dies de tenir-la, maniobrant al parking s'em va calar inesperadament i no vaig tenir temps sinó a deixar-la reposar a terra. Tampoc hi havia ningú que em veies passar per la ridícula situació :mrgreen: per sort només es va toçar un pèl la palanca de canvi.
Salut i Bona revetlla !!
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="STELVIO 00" post="204783"][quote user="PEPI600" post="204777"]Jo tampoc puc contestar, si compto amb moto gran, son dues i mitja. A més a més les dues senceres el mateix dia :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
La mitja es perquè no va arribar a terra, però em vaig quedar recolzat al bastiment de la porta del garatge 10 minuts, atrapat entre la moto i el pilar de ferro i no tenia pebrots d´aixecar-la, la moto , amb una sola cama, al final amb un exercici de contorsionisme, vaig treure el mobil de la butxaca, em vaig menjar l´orgull i vaig trucar a la dona perque em dones un cop de mà :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Amb moto de muntanya, millor no fer comptes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Pagaria per haver vist això :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Ja et dic que no t´hauria agradat, els renecs que deixava anar i la mala llet que vaig agafar, no eren massa agradables :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
La mitja es perquè no va arribar a terra, però em vaig quedar recolzat al bastiment de la porta del garatge 10 minuts, atrapat entre la moto i el pilar de ferro i no tenia pebrots d´aixecar-la, la moto , amb una sola cama, al final amb un exercici de contorsionisme, vaig treure el mobil de la butxaca, em vaig menjar l´orgull i vaig trucar a la dona perque em dones un cop de mà :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Amb moto de muntanya, millor no fer comptes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Pagaria per haver vist això :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Ja et dic que no t´hauria agradat, els renecs que deixava anar i la mala llet que vaig agafar, no eren massa agradables :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
[quote user="PEPI600" post="204909"]
Ja et dic que no t´hauria agradat, els renecs que deixava anar i la mala llet que vaig agafar, no eren massa agradables :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Aixó si que em costa de creure :eyes :eyes , tú amb mala llet ???
Tú i mala llet, son dos termes que no cuadran junts :mrgreen: :mrgreen:
Ja et dic que no t´hauria agradat, els renecs que deixava anar i la mala llet que vaig agafar, no eren massa agradables :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Aixó si que em costa de creure :eyes :eyes , tú amb mala llet ???
Tú i mala llet, son dos termes que no cuadran junts :mrgreen: :mrgreen:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="Nuria Vs" post="204859"]Jo amb la Horne, que fa 5 anys que la tinc, en compto dues: una a Guadalajara intentant pensar on la deixo per parar a fer un mos i quan em decideixo resulta que no havia posat el cavallet :enfadat
Però amb la Seven fifty, que la vaig tenir 13 anys, us asseguro que vaig perdre el compte :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
He de confessar que amb la Seven fifty em va passar igual, la pobrissona es va endur tots els cops. :mrgreen: de novell.
Però amb la Seven fifty, que la vaig tenir 13 anys, us asseguro que vaig perdre el compte :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
He de confessar que amb la Seven fifty em va passar igual, la pobrissona es va endur tots els cops. :mrgreen: de novell.
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
holaaa
dues vegades, una, davant del bar, a atapeit de gent, on acabavem d'esmorçar tota la colla :-((
i l'altra, per no atropellar un moderno ulleres de pasta que anava badant pel mig del carrer :-(((
v'sss
dues vegades, una, davant del bar, a atapeit de gent, on acabavem d'esmorçar tota la colla :-((
i l'altra, per no atropellar un moderno ulleres de pasta que anava badant pel mig del carrer :-(((
v'sss
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a mi m'han caigut varis cops,en recordo de sonades de ''novato'' baixant Begues deixo la VF sense marxa amb la pota de cabra,tots petan la xerrada i mirant las motos i..........pataplaf,a terra que va :eyes :eyes vaig entendre que en baixada es tenia que posar marxa :oops: :oops: ,allo de si pero no i acompanyar-les a terra varis cops i dos anecdotes d'abuelo cebolleta una amb el meu pare i l'altre amb el sogre,l'un m'agafa la moto que estrenava aquell dia per veure que tal i quan arriva a la cruilla,posa els peus a terra i bssttt la moto a terra i jo cridant LA MOTO LA MOTO,l'emprenyada que va agafar l'home al veure que jo nomes em preocupava per la moto no cal ni que la expliqui jajjajajajaaa,l'altre al meu sogre amb la K ,si puja i tal com puja, ell a terra i la moto a sobre,sort que no es van fer res :tremolant :tremolant , ara si cau trucare al Racc ;) ;)