Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1200 Liquid Cooled
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
es maca,sense canviar gaire,pero amb unas lineas mes modernetes !!!! las llantas d'aleacio no m'agraden gaire,s'assemblen una mica las de la Triumph que son horribles,ja ens i acostumarem :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
D'acord amb tu, Kpeps. M'agrada molt més la de radis. Amb llantes d'aleació perd. Amb radis i tacs guanya agressivitat.
Salut
Salut
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
ara mirant-la una mica mes,de radere sembla molt buida amb el seient d'una peça,faltan las ansas per el passatger,esperem que es puguin fer servir las maletas de las d'ara :roll: encara que sembla l'anclatge diferent a la part de sota,tipus las antigues 1100-1150's
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Be, en general crec que ha guanyat...
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Kpeps" post="214011"]ara mirant-la una mica mes,de radere sembla molt buida amb el seient d'una peça,faltan las ansas per el passatger,esperem que es puguin fer servir las maletas de las d'ara :roll: encara que sembla l'anclatge diferent a la part de sota,tipus las antigues 1100-1150's[/quote]
Jo que hem pensava que havien canviat el cardan i l'escape de lloc per donar feina als fabricants de maletes... potser les d'alumini si son reversibles esquerra-dreta es pot fer algun arreglo?
Els 238kg deuen ser sense ni un gram de benzina oi? esta bé...
M'agrada...Però :twisted: ...
Salut
Jo que hem pensava que havien canviat el cardan i l'escape de lloc per donar feina als fabricants de maletes... potser les d'alumini si son reversibles esquerra-dreta es pot fer algun arreglo?
Els 238kg deuen ser sense ni un gram de benzina oi? esta bé...
M'agrada...Però :twisted: ...
Salut
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Aquesta de tacs i Akrapovic... ja m'agrada un xic més... ha guanyat en agressivitat. Potser té un aspecte més compacte.
L'hauriem de provar.
El que em fot es aquest zeppelin de motor que porta...
L'hauriem de provar.
El que em fot es aquest zeppelin de motor que porta...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
:roll:

Aquest és la meravella de la nova 1190 ADV... petit i mal parit... el més pur estil KTM...

Aquest és la meravella de la nova 1190 ADV... petit i mal parit... el més pur estil KTM...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Doncs a mi precisament no. La HP Enduro de davant era un accident del dissenyador...
Precisament m'agrada el bec que s'ha estilitzat i l'aspecte general més compacte que té. Amb Akrapovic, és clar...
i... imagina't que portés un motor bi derivat de la 1000 RR de SBK que tenen...
Seria ja per mirar-la més d'aprop, oi?
Precisament m'agrada el bec que s'ha estilitzat i l'aspecte general més compacte que té. Amb Akrapovic, és clar...
i... imagina't que portés un motor bi derivat de la 1000 RR de SBK que tenen...
Seria ja per mirar-la més d'aprop, oi?
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Aquest motor m'agrada més:

No he llegit informació, però suposo que han millorat:
. Refrigeració per aigua
. Embragatge i cardant antirrebot
. Gas electrònic amb millora del control de tracció
. La imatge es veu més moderna i actualitzada
. Posició botó intermitents
. Vibracions al ralentí (crec que no!!!)
Altres coses no cal millorar, ja que ja anaven molt bé:
. sistema de suspensió
. posició de conducció
. consum
. rendiment en general del motor
Salut

No he llegit informació, però suposo que han millorat:
. Refrigeració per aigua
. Embragatge i cardant antirrebot
. Gas electrònic amb millora del control de tracció
. La imatge es veu més moderna i actualitzada
. Posició botó intermitents
. Vibracions al ralentí (crec que no!!!)
Altres coses no cal millorar, ja que ja anaven molt bé:
. sistema de suspensió
. posició de conducció
. consum
. rendiment en general del motor
Salut
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Hi han detalls que m'atrauen l'atenció:
-Cardan de la sèrie K 1300: reducció de costos?
-Accelerador electrònic: és el futur dels acceleradors?
-Nodiuen res de l'Adventure? No sé pas com posaran un dipòsit de més capacitat...
-Primeres unitats entregades a la primavera de L'any proper: doncs perquè les presenten?
-Moto pelada: no porta res, sols dues rodes i un motor. La llista d'accesoris encareix un ou i part de l'altre el producte final.
Llista d'opcions i packs: :shock:
• Pré-équipement pour système de navigation.
• Système d’alarme antivol DWA.
• Poignées chauffantes.
• Clignotants à LEDs sous verre blanc.
• Ligne d’échappement chromé.
• Selle basse (820 mm).
• Kit de surbaissement.
• Roues à rayons croisés.
• Phare à LEDs avec éclairage diurne.
• Éclairage diurne.
• Ordinateur de bord Pro.
• Support de valise gauche/droit.
• Protège-mains.
• Régulateur de vitesse.
BMW R 1200 GS 2013 – LES PACKS D'OPTIONS
Pack actif
Antipatinage ASC et modes de pilotage.
Régulateur de vitesse.
Éclairage diurne.
Pack Confort
Support de valise gauche/droit.
Clignotants à LEDs sous verre blanc.
Protège-mains.
RDC.
Pack Tourisme
ESA dynamique.
Support de valise gauche/droit.
Ligne d’échappement chromé.
Poignées chauffantes.
Ordinateur de bord Pro.
Clignotants à LEDs sous verre blanc.
Protège-mains.
Pré-équipement pour système de navigation.
Pack Dynamisme
ESA dynamique.
Antipatinage ASC.
Modes de pilotage.
Pré-équipement pour système de navigation.
Phare à LEDs.
Clignotants à LEDs sous verre blanc.
Prdinateur de bord Pro.
ACCESSOIRES
Protection
• Pare-cylindres Enduro.
• Sabot moteur Enduro.
• Bouchon de sécurité pour réservoir d’huile.
• Système d’alarme antivol DWA.
• Protecteur de phare (uniquement pour le tout terrain).
• Protège-mains.
Bagagerie
• Valise Vario gauche/droite.
• Topcase Vario.
• Support pour topcase sur porte-bagages.
• Porte-bagages pour remplacer la selle passager.
• Sac intérieur pour valise Vario.
• Sac intérieur pour topcase Vario.
• Dosseret pour topcase Vario.
• Support pour valise Vario.
• Sacoche de réservoir, grand format, étanche.
• Sacoche de réservoir, petit format, étanche.
Look/visibilité
• Clignotants à LEDs sous verre blanc.
• Phare additionnel à LEDs.
Echappement
• Silencieux sport Akrapovic.
Ergonomie et confort
• Selle Rallye avec porte-bagages (890 mm, non réglable).
• Selle pilote (850/870 mm).
• Selle pilote basse (830/850 mm).
• Selle pilote haute (870/890 mm).
• Levier de frein réglable.
• Repose-pied pilote avec platine intérieure flexible, réglable.
• Repose-pied larges.
• Saute-vent teinté.
• Poignées chauffantes.
Navigation et la communication.
• GPS BMW Motorrad Navigator IV.
• Sacoche Function pour Navigator.
Entretien/technique.
• Prise additionnelle.
• Lampe à LEDs pour la prise de bord.
• Outillage de bord avec set d’entretien.
• Béquille d’atelier.
• Chargeur de batterie.
• Jeu de barillets.
-Cardan de la sèrie K 1300: reducció de costos?
-Accelerador electrònic: és el futur dels acceleradors?
-Nodiuen res de l'Adventure? No sé pas com posaran un dipòsit de més capacitat...
-Primeres unitats entregades a la primavera de L'any proper: doncs perquè les presenten?
-Moto pelada: no porta res, sols dues rodes i un motor. La llista d'accesoris encareix un ou i part de l'altre el producte final.
Llista d'opcions i packs: :shock:
• Pré-équipement pour système de navigation.
• Système d’alarme antivol DWA.
• Poignées chauffantes.
• Clignotants à LEDs sous verre blanc.
• Ligne d’échappement chromé.
• Selle basse (820 mm).
• Kit de surbaissement.
• Roues à rayons croisés.
• Phare à LEDs avec éclairage diurne.
• Éclairage diurne.
• Ordinateur de bord Pro.
• Support de valise gauche/droit.
• Protège-mains.
• Régulateur de vitesse.
BMW R 1200 GS 2013 – LES PACKS D'OPTIONS
Pack actif
Antipatinage ASC et modes de pilotage.
Régulateur de vitesse.
Éclairage diurne.
Pack Confort
Support de valise gauche/droit.
Clignotants à LEDs sous verre blanc.
Protège-mains.
RDC.
Pack Tourisme
ESA dynamique.
Support de valise gauche/droit.
Ligne d’échappement chromé.
Poignées chauffantes.
Ordinateur de bord Pro.
Clignotants à LEDs sous verre blanc.
Protège-mains.
Pré-équipement pour système de navigation.
Pack Dynamisme
ESA dynamique.
Antipatinage ASC.
Modes de pilotage.
Pré-équipement pour système de navigation.
Phare à LEDs.
Clignotants à LEDs sous verre blanc.
Prdinateur de bord Pro.
ACCESSOIRES
Protection
• Pare-cylindres Enduro.
• Sabot moteur Enduro.
• Bouchon de sécurité pour réservoir d’huile.
• Système d’alarme antivol DWA.
• Protecteur de phare (uniquement pour le tout terrain).
• Protège-mains.
Bagagerie
• Valise Vario gauche/droite.
• Topcase Vario.
• Support pour topcase sur porte-bagages.
• Porte-bagages pour remplacer la selle passager.
• Sac intérieur pour valise Vario.
• Sac intérieur pour topcase Vario.
• Dosseret pour topcase Vario.
• Support pour valise Vario.
• Sacoche de réservoir, grand format, étanche.
• Sacoche de réservoir, petit format, étanche.
Look/visibilité
• Clignotants à LEDs sous verre blanc.
• Phare additionnel à LEDs.
Echappement
• Silencieux sport Akrapovic.
Ergonomie et confort
• Selle Rallye avec porte-bagages (890 mm, non réglable).
• Selle pilote (850/870 mm).
• Selle pilote basse (830/850 mm).
• Selle pilote haute (870/890 mm).
• Levier de frein réglable.
• Repose-pied pilote avec platine intérieure flexible, réglable.
• Repose-pied larges.
• Saute-vent teinté.
• Poignées chauffantes.
Navigation et la communication.
• GPS BMW Motorrad Navigator IV.
• Sacoche Function pour Navigator.
Entretien/technique.
• Prise additionnelle.
• Lampe à LEDs pour la prise de bord.
• Outillage de bord avec set d’entretien.
• Béquille d’atelier.
• Chargeur de batterie.
• Jeu de barillets.


- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Randy-650" post="214026"]Hi han detalls que m'atrauen l'atenció:
-Cardan de la sèrie K 1300: reducció de costos?
-Accelerador electrònic: és el futur dels acceleradors?
-Nodiuen res de l'Adventure? No sé pas com posaran un dipòsit de més capacitat...
-Primeres unitats entregades a la primavera de L'any proper: doncs perquè les presenten?
-Moto pelada: no porta res, sols dues rodes i un motor. La llista d'accesoris encareix un ou i part de l'altre el producte final.
...[/quote]
Bufa, futur dius!
Ja es ben present a moltes motos. Per exemple la Triumph Explorer i la Honda Crosstourer entre d'altres.
T'asseguro que es nota i molt la finura de funcionament.
Per exemple obres gas a tope sobre una pista de terra i la moto no comença a bandejar i tampoc passa d'uns 15 km/h. Perfecte! Simplement desconfigurant el CT això desapareix i tens el funcionament bàsic de tota la vida.
Salut
-Cardan de la sèrie K 1300: reducció de costos?
-Accelerador electrònic: és el futur dels acceleradors?
-Nodiuen res de l'Adventure? No sé pas com posaran un dipòsit de més capacitat...
-Primeres unitats entregades a la primavera de L'any proper: doncs perquè les presenten?
-Moto pelada: no porta res, sols dues rodes i un motor. La llista d'accesoris encareix un ou i part de l'altre el producte final.
...[/quote]
Bufa, futur dius!
Ja es ben present a moltes motos. Per exemple la Triumph Explorer i la Honda Crosstourer entre d'altres.
T'asseguro que es nota i molt la finura de funcionament.
Per exemple obres gas a tope sobre una pista de terra i la moto no comença a bandejar i tampoc passa d'uns 15 km/h. Perfecte! Simplement desconfigurant el CT això desapareix i tens el funcionament bàsic de tota la vida.
Salut
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
CMB, a moltes el què es diu moltes, no, eh?
I això que dius d'obrir a fons en una pista de terra i no actuar, aisssss!! :crys perquè no tornen els 250 2T??? :crys
Vols dir que no ens estem acostumant massa a tenir tota la feina feta quan es va en moto?
Jo no en tinc ni p.i. d'anar en moto, però l'últim que faria és tenir una moto amb control de tracció.
I això que dius d'obrir a fons en una pista de terra i no actuar, aisssss!! :crys perquè no tornen els 250 2T??? :crys
Vols dir que no ens estem acostumant massa a tenir tota la feina feta quan es va en moto?


-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
Per aixo vull jo una EXC 300 2T!!!!!
Pilot més que màquina.
Spirit...
Pilot més que màquina.
Spirit...
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Randy-650" post="214029"]CMB, a moltes el què es diu moltes, no, eh?
I això que dius d'obrir a fons en una pista de terra i no actuar, aisssss!! :crys perquè no tornen els 250 2T??? :crys
Vols dir que no ens estem acostumant massa a tenir tota la feina feta quan es va en moto?
Jo no en tinc ni p.i. d'anar en moto, però l'últim que faria és tenir una moto amb control de tracció.[/quote]
Ai el dia que et toqui cambiar-la.... A més, crec que la teva preferida, aquesta nova GS el control de tracció no és opcional, el porta si o si. No diguis mai d'aquesta aigua no en veuré......jajajaja ;)
I això que dius d'obrir a fons en una pista de terra i no actuar, aisssss!! :crys perquè no tornen els 250 2T??? :crys
Vols dir que no ens estem acostumant massa a tenir tota la feina feta quan es va en moto?
Ai el dia que et toqui cambiar-la.... A més, crec que la teva preferida, aquesta nova GS el control de tracció no és opcional, el porta si o si. No diguis mai d'aquesta aigua no en veuré......jajajaja ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Trencaferro" post="214031"]
Ai el dia que et toqui cambiar-la.... A més, crec que la teva preferida, aquesta nova GS el control de tracció no és opcional, el porta si o si. No diguis mai d'aquesta aigua no en veuré......jajajaja ;)[/quote]
Trencaferro-------->
<------------ un servidor
Ai el dia que et toqui cambiar-la.... A més, crec que la teva preferida, aquesta nova GS el control de tracció no és opcional, el porta si o si. No diguis mai d'aquesta aigua no en veuré......jajajaja ;)[/quote]
Trencaferro-------->



- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Randy-650" post="214029"]CMB, a moltes el què es diu moltes, no, eh?
I això que dius d'obrir a fons en una pista de terra i no actuar, aisssss!! :crys perquè no tornen els 250 2T??? :crys
Vols dir que no ens estem acostumant massa a tenir tota la feina feta quan es va en moto?
Jo no en tinc ni p.i. d'anar en moto, però l'últim que faria és tenir una moto amb control de tracció.[/quote]
DISCREPO !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Quan deia moltes, volia dir de models nous, per exemple BMW K1600, Honda VFR, Yamaha XTZ 1200, R1, R6, ...
Us dono la raó que una moto d'enduro/trial/trail amb potencia i pes controlat no hi té cabuda aquesta electònica, però amb una moto de 250-300kg de pes i 130cv o més, doncs benvinguda sigui per afegir seguretat en la conducció.
Ara mateix l'ús de l'ABS està més que extès i tant sols et salvi la vida en una caiguda ja està meś que amortitzat, malgrat el seu tacte no pugui agradar massa a alguns conductors. Tot dependrà de la intromissió i efectivitat de l'actuació del sistema.
Doncs igual amb el control de tracció, no? Tal com dius tu, pels que no tenim n.p.i de conduir, si ens trobem amb una situació delicada en la carretera i el control de tracció ens ajuda doncs millor!!!
Salut i bon control!
I això que dius d'obrir a fons en una pista de terra i no actuar, aisssss!! :crys perquè no tornen els 250 2T??? :crys
Vols dir que no ens estem acostumant massa a tenir tota la feina feta quan es va en moto?
DISCREPO !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Quan deia moltes, volia dir de models nous, per exemple BMW K1600, Honda VFR, Yamaha XTZ 1200, R1, R6, ...
Us dono la raó que una moto d'enduro/trial/trail amb potencia i pes controlat no hi té cabuda aquesta electònica, però amb una moto de 250-300kg de pes i 130cv o més, doncs benvinguda sigui per afegir seguretat en la conducció.
Ara mateix l'ús de l'ABS està més que extès i tant sols et salvi la vida en una caiguda ja està meś que amortitzat, malgrat el seu tacte no pugui agradar massa a alguns conductors. Tot dependrà de la intromissió i efectivitat de l'actuació del sistema.
Doncs igual amb el control de tracció, no? Tal com dius tu, pels que no tenim n.p.i de conduir, si ens trobem amb una situació delicada en la carretera i el control de tracció ens ajuda doncs millor!!!
Salut i bon control!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
[quote user="Kpeps" post="214011"]ara mirant-la una mica mes,de radere sembla molt buida amb el seient d'una peça,faltan las nansas per el passatger,esperem que es puguin fer servir las maletas de las d'ara :roll: encara que sembla l'anclatge diferent a la part de sota,tipus las antigues 1100-1150's[/quote]

Si que en porta de nances. :shock:



Si que en porta de nances. :shock:



