Hola fa temps que no us visito i aquest post m'ha cridat l'atenció: pel company i per Muntanya.josepgts ha escrit:no volia entrar en el tema per no ferir suscebilitats, perque els BMWistes ho son molt :) però pel post sembla que sigui un problema del concesionari, i jo crec que es un problema de marca, jo conec més de 2 i de 3 que o els hi ha passat com al Adi Kaifern i han comprat una altra marca, o que s'han sentit maltractats per la marca però han tragat perqué els hi agrada la moto, i en diversos concesionaris, no només el muntanya.
per començar a mi lo de comprar una moto en un concesionari de cotxes ja no em dona bon rotllo, i BMW només ven a traves del canal de cotxes (em sembla que algún intent de concesionari de moto exclusiu hi va haber però la marca només hi posava pegues), segon, si et compres una scopy 50 et regalen quelcom, ni que sigui un pitó o un candau, en canvi et compres una moto de 19.000€ i no et regalen res, això sense parlar del preu que cobren per unes motos que son molt maques i molt ben fetes, però que no ens enganyem, porten un motor que tot i molt evolucionat, te més de 30 anys, o de cobrar 240€ per la revisió dels 1000km de una monocilindica de 650 (i al concesionari on l'has comprat)...
podria seguir però em sembla que queda clar el que penso de la marca, per això mai tindré una BMW, tot i que m'agrada molt el producte.
això que ha passat també et pot passar a honda, o yamaha o cualsevol (burros n'hi ha a tot arreu) però evidenment a altres marques es una exepció i a BMW sembla que és lo normal.
Weno, hi ha una manera que no et passi això, ves al concesionari, compra un X5 o cualsevol de més de 60.000€ i digues que també vols una moto, i veuràs com canvia el tracte.
PD: espero que cap BMWista s'emprenyi :oops:
En la meva opinió crec que josepgts ha donat en el clau.
BMW en aquests moments ven masses cotxes i motos per dispensar un altre tracte als seus compradors, senzillament van molt sobrats.
La meva moto, una RT, m'agrada pero la seva marca no la vull veure, i el mateix en cotxes. I els seus preus de compra son totalment abusius per aixó arriben a fer descomptes fins 7000 €, i es que si te'n vas a França veuras que aquest model val bastant meyns que aqui, circunstancia que no pasa amb altres marques. No es un problema de concessionaris es un problema de BMW Iberica.
A Espanya ens ha entrat la febre de les marques Premium i BMW s'ha posat lider d'aquest tema, i si vols tragas i ho compras amb les seves condicions o te'n vas.
El manteniment es escandalós, 220 €+IVA es el preu de les revisions de GS a qualsevol concessionari BMW: Control94, Cayma, Scratch, etc. No es un bon preu, es una exageració, es rabiós veure els joves mecanics que moltes vegades no saben que estant fent i que el preu de l'hora sigui de 40 € fins a 60 €, preu d'enginyer.
Bueno no me enrotllo mes, es una simple opinió i no deixo de reconeixer que son molts bonics els seus cotxes i les seves motos, jo tinc una
A Polvorin li aconsellaria que s'ho agafi amb calma, que t'has comprat una gran moto, pero que el manteniment el facis a Control o a Cayma, i que si vas a aquest ultim no li diguis a Tomas que abans tenies una Deauville i l'has venut perque riure com ho fa de mi.
Salutacions a tots :shock: :shock:
Faig meves les paraules de Josepgts, PD: espero que cap BMWista s'emprenyi :oops:[