M'HA ESTAFAT MUNTANYÀ DE GRAN VIA

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
DeuBCN
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm

Entrada Autor: DeuBCN » ds. jul. 14, 2007 1:08 pm

josepgts ha escrit:no volia entrar en el tema per no ferir suscebilitats, perque els BMWistes ho son molt :) però pel post sembla que sigui un problema del concesionari, i jo crec que es un problema de marca, jo conec més de 2 i de 3 que o els hi ha passat com al Adi Kaifern i han comprat una altra marca, o que s'han sentit maltractats per la marca però han tragat perqué els hi agrada la moto, i en diversos concesionaris, no només el muntanya.

per començar a mi lo de comprar una moto en un concesionari de cotxes ja no em dona bon rotllo, i BMW només ven a traves del canal de cotxes (em sembla que algún intent de concesionari de moto exclusiu hi va haber però la marca només hi posava pegues), segon, si et compres una scopy 50 et regalen quelcom, ni que sigui un pitó o un candau, en canvi et compres una moto de 19.000€ i no et regalen res, això sense parlar del preu que cobren per unes motos que son molt maques i molt ben fetes, però que no ens enganyem, porten un motor que tot i molt evolucionat, te més de 30 anys, o de cobrar 240€ per la revisió dels 1000km de una monocilindica de 650 (i al concesionari on l'has comprat)...

podria seguir però em sembla que queda clar el que penso de la marca, per això mai tindré una BMW, tot i que m'agrada molt el producte.

això que ha passat també et pot passar a honda, o yamaha o cualsevol (burros n'hi ha a tot arreu) però evidenment a altres marques es una exepció i a BMW sembla que és lo normal.

Weno, hi ha una manera que no et passi això, ves al concesionari, compra un X5 o cualsevol de més de 60.000€ i digues que també vols una moto, i veuràs com canvia el tracte.

PD: espero que cap BMWista s'emprenyi :oops:
Hola fa temps que no us visito i aquest post m'ha cridat l'atenció: pel company i per Muntanya.

En la meva opinió crec que josepgts ha donat en el clau.

BMW en aquests moments ven masses cotxes i motos per dispensar un altre tracte als seus compradors, senzillament van molt sobrats.

La meva moto, una RT, m'agrada pero la seva marca no la vull veure, i el mateix en cotxes. I els seus preus de compra son totalment abusius per aixó arriben a fer descomptes fins 7000 €, i es que si te'n vas a França veuras que aquest model val bastant meyns que aqui, circunstancia que no pasa amb altres marques. No es un problema de concessionaris es un problema de BMW Iberica.

A Espanya ens ha entrat la febre de les marques Premium i BMW s'ha posat lider d'aquest tema, i si vols tragas i ho compras amb les seves condicions o te'n vas.

El manteniment es escandalós, 220 €+IVA es el preu de les revisions de GS a qualsevol concessionari BMW: Control94, Cayma, Scratch, etc. No es un bon preu, es una exageració, es rabiós veure els joves mecanics que moltes vegades no saben que estant fent i que el preu de l'hora sigui de 40 € fins a 60 €, preu d'enginyer.

Bueno no me enrotllo mes, es una simple opinió i no deixo de reconeixer que son molts bonics els seus cotxes i les seves motos, jo tinc una

A Polvorin li aconsellaria que s'ho agafi amb calma, que t'has comprat una gran moto, pero que el manteniment el facis a Control o a Cayma, i que si vas a aquest ultim no li diguis a Tomas que abans tenies una Deauville i l'has venut perque riure com ho fa de mi.

Salutacions a tots :shock: :shock:

Faig meves les paraules de Josepgts, PD: espero que cap BMWista s'emprenyi :oops:[

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. jul. 15, 2007 11:38 pm

DeuBCN ha escrit:
josepgts ha escrit:no volia entrar en el tema per no ferir suscebilitats, perque els BMWistes ho son molt :)
per començar a mi lo de comprar una moto en un concesionari de cotxes ja no em dona bon rotllo, i BMW només ven a traves del canal de cotxes (em sembla que algún intent de concesionari de moto exclusiu hi va haber però la marca només hi posava pegues),
podria seguir però em sembla que queda clar el que penso de la marca, per això mai tindré una BMW, tot i que m'agrada molt el producte.

Weno, hi ha una manera que no et passi això, ves al concesionari, compra un X5 o cualsevol de més de 60.000€ i digues que també vols una moto, i veuràs com canvia el tracte.

Hola fa temps que no us visito i aquest post m'ha cridat l'atenció: pel company i per Muntanya.

En la meva opinió crec que josepgts ha donat en el clau.

BMW en aquests moments ven masses cotxes i motos per dispensar un altre tracte als seus compradors, senzillament van molt sobrats.

La meva moto, una RT, m'agrada pero la seva marca no la vull veure, i el mateix en cotxes. I els seus preus de compra son totalment abusius per aixó arriben a fer descomptes fins 7000 €, i es que si te'n vas a França veuras que aquest model val bastant meyns que aqui, circunstancia que no pasa amb altres marques. No es un problema de concessionaris es un problema de BMW Iberica.

A Espanya ens ha entrat la febre de les marques Premium i BMW s'ha posat lider d'aquest tema, i si vols tragas i ho compras amb les seves condicions o te'n vas.

El manteniment es escandalós, 220 €+IVA es el preu de les revisions de GS a qualsevol concessionari BMW: Control94, Cayma, Scratch, etc. No es un bon preu, es una exageració, es rabiós veure els joves mecanics que moltes vegades no saben que estant fent i que el preu de l'hora sigui de 40 € fins a 60 €, preu d'enginyer.

Bueno no me enrotllo mes, es una simple opinió i no deixo de reconeixer que son molts bonics els seus cotxes i les seves motos, jo tinc una

A Polvorin li aconsellaria que s'ho agafi amb calma, que t'has comprat una gran moto, pero que el manteniment el facis a Control o a Cayma, i que si vas a aquest ultim no li diguis a Tomas que abans tenies una Deauville i l'has venut perque riure com ho fa de mi.

Salutacions a tots :shock: :shock:

Faig meves les paraules de Josepgts, PD: espero que cap BMWista s'emprenyi :oops:
DeuBCN ha escrit:
josepgts ha escrit:no volia entrar en el tema per no ferir suscebilitats, perque els BMWistes ho son molt :)

això que ha passat també et pot passar a honda, o yamaha o cualsevol (burros n'hi ha a tot arreu) però evidenment a altres marques es una exepció i a BMW sembla que és lo normal.

PD: espero que cap BMWista s'emprenyi :oops:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola DeuBCN:

No se com et dius de nom per dirigirme a tú i a en josepgts , però el teu escrit m´ha cridat l´atenció en alguns aspectes que m´agradaria matitzar: :wink:

Primerament hi han bastants (mira la llista de concessionaris a tot Espanya) que siguin
Concesión oficial i venen nomès motos.i no cotxes, inclús per nosaltres es millor doncs cobren bastant menys l´hora que els multi-vehicle. :wink:

Després el tema manteniment BMW ( en el cas de les Boxer ) fa una primera revisió als 1000 Kms. que depén del concessionari et pot cobrar o no., després hi ha una revisió als 10000 Kms. i una altre anual(important) o dels 20000 Kms. que en el cas que explicava, en el meu cas va costar 220 € + IVA= 258 €
Et desglosso la factura :

1 filtre d´aire : 13,21
1 filtre d´oli : 13,60
4 bujies : 44,16
4 litres d´oli castrol GPS : 52,49
1 litro valvulina : 9.40
+ reglatge de valvules + diagnosis System ( analitzador d´averies) 2,25 hores x 40 €= 90 €

Que es car? Clar que es car, però a la línea de les altre marques de motos japoneses ( o menys) a cuant cobren les hores control 94 (honda) o altres concessionaris de Barcelona , però es el que hi ha, qui es compra una BMW assumeix una mica, aquest “fet diferencial” i es consola pensant que el manteniment (les despesses de manteniment) seràn en principi inferiors a una japonesa.( només el reglatge de válvulas a una 4 cilindres ja et costaría aixó) :wink:

El problema de prepotencia de la marca i que s´han sentit maltractats per la marca???
La veritat no se que vols dir, si per cas es un problema de mala educació de algunes persones que no serveixen per aquesta feina, no crec que Bmw Espanya digui al seus concessionaris “ Aneu de prepotens i maltracteu als clients que aixó ens anirá bé per vendre mes motos”

En cuant al preu de la Bmw R1200 RT que indiqueu totalmet abusius aquí a espanya
I mirat per Internet el preu a diferents paissos i efectivament aquí es a on es mes cara de tot arreu per una diferencia de 650 €

Alemanya = 15690 € + 340 € de despesses de matriculació i “no se que més”
França = 16600 €
Italia = 16600 € (igual que a França)
Espanya=17250 €
GB = 17084 € (al canvi)
Com veus les diferencies no son tant grans i a més a més si a nosaltres ens fan tant descomptes ….per conpensar aquest preus tant abusius…..

Per altre part compensa aquest diferencial de preus amb una bona politica de garanties i amb envío de recanvis.

I es que el mon BMW motos es una mica un altre mon, hi ha qui se la compra per fer moltissim kilometres l´any i qui se la compra perqué es una moto amb imatge i “prestigi” i que l´hi fá només 1500 Kms. l´any.

El que em xoca una mica es que diu: que tens una RT i que t´agrada però que no t´agrada la marca…..entenc que diguis per exemple: jo volía comprar-me un Toyota però no m´el compro perqué es concessionarí es massa lluny i no tinc combinació…

En el primer sempre pots retirar-l ´hi l´anagrama i els adhesius…… :twisted:

En el que estic d´acord amb el josep amb les marques Premium ….

Aixó no vol dir que si surt alguna Honda o Yamaha o la que sigui i que m´agradi me la comprí…. I faré el que em digui la marca…..o no la tindré……

Ah? I felicitats al Josepgts per la moto que té, es una moto que sempre m´ha agradat i no em faría res, tenirne una al meu garatge…. Guardala i cuidala que una moto s´estima molt si es molt nova o molt vella…… :!:
Imatge

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dl. jul. 16, 2007 2:14 am

hola gs12red.

en lo dels concesionaris he de dir que no estic molt al dia, jo només coneixia l'scratch de Terrassa i fa 3 anys o així em varen comentar que ja no en venien, només en reparaven, pel que dieu veig que no és així, i tots els que tenen bmw que conec l'han comprat en concesionaris multivehicle com tu dius ( i tots en diuen pestes) o de 2ª ma i tots n'estàn contentissims.

en lo del tracte, explicaré un cas que per mi es el més escandalós perqué ho reuneix tot, un mol bon amic meu volia una trail "de veritat" i evidentment va triar la gs650, ve dons va agafar el talonari (no té problemes económics) i va anar a un concesionari per sortir d'allà amb la moto (a la espera de matriculació, clar, i no recordo el concesionari però li puc preguntar) total que per començar li diuen que allà la té que se la miri, quan diu que l'interessa, i demana algún descompte o regal primer li diuen que el client de BMW no demana descomptes, i que ells aquesta moto la venen perqué els hi obliguen, perqué per una moto d'aquell preu no els hi valia la pena perdre-hi temps. L'amic va fer cridar al cap de vendes i li va dir que la voia, que portava els diners, però que gràcies a la gestió del venedor se la podien fotre pel c... Fins aqui la prepotencia que com dic ja habien viscut altres coneguts. Però la seva dona que sabia que li encantava la moto i no s'en compraria una altra, va i li regala pel seu cumpleanys, la compra a keldenich (em sembla que es diu així) el tio super content, la moto genial... total que li diuen que ha de passar la típica revisió dels 1000km i em diu a mi que l'acopanyi, que la vol portar on la varen comprar que segur que li feien més barata o li regalaven (ara no sé però abans era molt normal),la portem, i al dia seguent l'anem a buscar, i ohhh sorpresa 250€ :shock: però no s'acava aqui, tornem cap a sant cugat i jo veig que fa coses rares a les curves... total que al arribar mirem i li habien enganxat el cable de l'accelerador i al girar accelerava, i tornem i rient li diuen "ostres quin fallo, deixalà i t'ho arreglem" despres de 4 crits li van fer al moment... evidentment mai més ha portat la moto a concesionari oficial, la porta a un tio de sant cugat que basicament toca bmw's i es veu que ho fa molt bé.

dels preus no sé com va per paisos, però evidentment son molt cares, reconeixent que totes le marques ho son, i jo tot i que si que hi ha gent que la compre per lo de la marca premium, crec que la majoria la compren perqué es un molt bon producte, i el problema es que ells ho saben que tenen un bon producte i d'aqui els altres problemes.

en fi... jo es que soc molt "reaccionari" i no soporto que em tractin malament i com ja vaig dir sembla que en bmw es algo "normal". i menys quan tinc altres opcions igual de bones, això no vol dir que quant en veig passar una no senti una mica "d'enveja" :oops: :D

resecte a la meva moto, evidentment es una màquina com a poc "molt especial" però la veritat, ja se li noten els anys, si la compares amb motos de fa 10 anys (la meva en te 15) està molt per sobre d'elles, però si la compares amb motos d'ara... molt més pes, poc agil, motor exup=consum d'oli... :cry: això t'ho jo i en confiança, però senti dir a algú que la meva moto no es lo millor que s'ha fabricat mai el pelo!! :evil: :D

espero que ens coneguem a la sortida del 29 i et pugui parlar de lo bona que es la meva moto abans de sortir, perqué a la carretera només podré tancar el casc am la pantalla fosca i amagar-me :oops: :D

DeuBCN
Presentats
Entrades: 39
Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm

Entrada Autor: DeuBCN » dl. jul. 16, 2007 8:19 pm

gs12 red ha escrit:
Hola DeuBCN:

No se com et dius de nom per dirigirme a tú i a en josepgts , però el teu escrit m´ha cridat l´atenció en alguns aspectes que m´agradaria matitzar: :wink:

Primerament hi han bastants (mira la llista de concessionaris a tot Espanya) que siguin
Concesión oficial i venen nomès motos.i no cotxes, inclús per nosaltres es millor doncs cobren bastant menys l´hora que els multi-vehicle. :wink:

Després el tema manteniment BMW ( en el cas de les Boxer ) fa una primera revisió als 1000 Kms. que depén del concessionari et pot cobrar o no., després hi ha una revisió als 10000 Kms. i una altre anual(important) o dels 20000 Kms. que en el cas que explicava, en el meu cas va costar 220 € + IVA= 258 €
Et desglosso la factura :

1 filtre d´aire : 13,21
1 filtre d´oli : 13,60
4 bujies : 44,16
4 litres d´oli castrol GPS : 52,49
1 litro valvulina : 9.40
+ reglatge de valvules + diagnosis System ( analitzador d´averies) 2,25 hores x 40 €= 90 €

Que es car? Clar que es car, però a la línea de les altre marques de motos japoneses ( o menys) a cuant cobren les hores control 94 (honda) o altres concessionaris de Barcelona , però es el que hi ha, qui es compra una BMW assumeix una mica, aquest “fet diferencial” i es consola pensant que el manteniment (les despesses de manteniment) seràn en principi inferiors a una japonesa.( només el reglatge de válvulas a una 4 cilindres ja et costaría aixó) :wink:

El problema de prepotencia de la marca i que s´han sentit maltractats per la marca???
La veritat no se que vols dir, si per cas es un problema de mala educació de algunes persones que no serveixen per aquesta feina, no crec que Bmw Espanya digui al seus concessionaris “ Aneu de prepotens i maltracteu als clients que aixó ens anirá bé per vendre mes motos”

En cuant al preu de la Bmw R1200 RT que indiqueu totalmet abusius aquí a espanya
I mirat per Internet el preu a diferents paissos i efectivament aquí es a on es mes cara de tot arreu per una diferencia de 650 €

Alemanya = 15690 € + 340 € de despesses de matriculació i “no se que més”
França = 16600 €
Italia = 16600 € (igual que a França)
Espanya=17250 €
GB = 17084 € (al canvi)
Com veus les diferencies no son tant grans i a més a més si a nosaltres ens fan tant descomptes ….per conpensar aquest preus tant abusius…..

Per altre part compensa aquest diferencial de preus amb una bona politica de garanties i amb envío de recanvis.

I es que el mon BMW motos es una mica un altre mon, hi ha qui se la compra per fer moltissim kilometres l´any i qui se la compra perqué es una moto amb imatge i “prestigi” i que l´hi fá només 1500 Kms. l´any.

El que em xoca una mica es que diu: que tens una RT i que t´agrada però que no t´agrada la marca…..entenc que diguis per exemple: jo volía comprar-me un Toyota però no m´el compro perqué es concessionarí es massa lluny i no tinc combinació…

En el primer sempre pots retirar-l ´hi l´anagrama i els adhesius…… :twisted:

En el que estic d´acord amb el josep amb les marques Premium ….

Aixó no vol dir que si surt alguna Honda o Yamaha o la que sigui i que m´agradi me la comprí…. I faré el que em digui la marca…..o no la tindré……

Ah? I felicitats al Josepgts per la moto que té, es una moto que sempre m´ha agradat i no em faría res, tenirne una al meu garatge…. Guardala i cuidala que una moto s´estima molt si es molt nova o molt vella…… :!:
Hola GS, no vull tampoc personalitzar pero per no perdre cap punts dels tractats:

1. Si et sembla que un preu de 54 € per 4 litros de Castrol GP, o les hores a 40 € es un preu adient no tinc res a dir. A mi no em em sembla correcte que un oli de 24 € em costi el doble quan a ells segur que els hi surt per força menys, aquests marges comercials son dificils de trobar en altres negocis, i l'hora d'oficial 1ª no supera els 25 €. En aquest foro suposo que algú pot donar preus del que costar fer el manteniment d'una Varadero inclos el reglatge de valvules als 24000 km i veurem "el fet diferencial". I amb la mateixa política de recanvis i garanties.

2. El tema de prepotencia de marca, crec que es molt clar quan els clients del concesionari de Vigo veuen com a pesar de les seves cartes li treuen la concessió a l'actual i li donen a un altre que es multi-vehicle i a on els preus son mes ...diguem de l'estil BMW.

Es prepotencia quan el preu de la goma de la tapa de balancines puja en 6 mesos el 150% el seu preu i BMW Iberica contesta que tenen llibertat de preus els concesionaris.

Es prepotencia el tracte que reps en un concessionari. A vegades si portas traje la cosa canvia.

I així moltes mes que explicaria pero que faria massa llarg el post.

3. Respecte als preus crec que hauriem de comprovar el nivell adquisitiu d'aquests mercats que comentes i a llavors treure conclusions mes acurades. I no has mirat els cotxes.

4. Suposo que no m' he explicat respecte a la meva RT. M'agrada la moto, m'agrada la seva estabilitat, m'agrada la ergonomia, etc disfruto molt d'ella.
Pero no m'agrada la falta de fiabilitat (reten de cardan, amortidor de darrera, reten de cigonyal, discos de fre, etc), no m'agradan el preus de manteniment d'una moto de mes tecnologia que les altres del mercat, no m'agrada les poques explicacions que donen el taller quan surt un problema, etc, etc, questions que son propies de la marca.

Per cert, tots els boxer tenen aquestes avaries, es questió de temps.

5. La GTS va ser un crack a la seva epoca, llàstima que Yamaha no va continuar el seu desenvolupament.

Tot aixó son les meves opinions, amb tot el respecte pels demes.

En definitiva, que crec que a vegades ens prenen el pel.

V'sssss

Genis
Imatge

Respon

Torna a “General”