Em sap greu pero em donc de baixa

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. feb. 10, 2007 1:44 pm

atramuntanat ha escrit:jo nomes volia matitzar que alla on diuen "a d'altres companys els han fet fora de fòrums "de motos" suposadament espanyols amb excuses ", que:

a bmwmotos.com no van fer fora ningu, vam marxar voluntariament, ho dic per no enterbolir mes aquest tema,
Perdona però discrepo del que d’aquest fòrum que has mencionat no ens han fet fora hi ha moltes maneres de fer-nos fora i com tu ja saps amb el que era al àmbit de Sector Tramuntana amb tota la prepotència varen prohibir al nom que ens identificava i desprès dins el post del sector al parlar amb català cosa que es un fet anti constitucional jo puc escriure on vulgui amb la meva llengua un altre cosa es que amb contestin.
També recordo (El Plan Ibarretxe) va derivar a insuls a Catalunya es va tancar quant alguns ans varem defendre no mentres els insuls, Al boicot al cava català (sense comentaris) i d’altres be si això no es fotre’t fora ja m’explicaràs..
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 10, 2007 4:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » ds. feb. 10, 2007 1:49 pm

Senyors, SI US PLAU, no creuen que el tema ja està molt parlat...

No podríem deixar-lo ja, per favor... :wink: :wink: :wink:

:!: i Vvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino

Vvvvvvssss

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. feb. 10, 2007 4:42 pm

Ei Anna, sí, ja està força parlat, però sempre és millor deixar-ho tot clar per que no hi hagin males interpretacions i quedin tots els dubtes resolts, com allò que jo deia: "que els havien fet fora", que no era així exactament. Com ha dit un altre company, no és bó amagar el cap sota l'ala!
El problema es haver de defensar-nos dels qui ens acusen del que podriem fer! no del que hem fet. :( Que si volem posar fronteres a Catalunya......... que si ....... (jo encara ara estudio idiomes per millorar les comunicacions amb el món, i tinc amics espanyols sense cap problema) I per això ens diuen catalanistes.............Doncs si és així, amb molt de gust!
Josey Wales l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 10, 2007 4:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeUnforgiven

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » ds. feb. 10, 2007 4:45 pm

Anna ha escrit:Senyors, SI US PLAU, no creuen que el tema ja està molt parlat...

No podríem deixar-lo ja, per favor... :wink: :wink: :wink:

:!: i Vvvsss
Hola Anna si tu o l’administrador o qui sigui creu que es te que tancar al post no serè jo que digui el contrari però desprès de llegir-me tot el que s’ha escrit i de la manera que sa fet amb respecta i diàleg amb felicito i felicito a tots als membres d’aquest fòrum es un verdader plaer ser un mes

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » ds. feb. 10, 2007 8:18 pm

burruktala ha escrit:[

Crec que els catalans, però, tenim una cultura i una llengua pròpies, i que aquestes (per molt que alguns vulguin) no marquen una frontera, però si una manera de pensar, de fer i de viure, i dir això, no cal espantar-nos. És un fet, que no podràs negar, i més si has donat una volta per aquests móns de deu.
Company Miquel ,per al meu pare t`equivoques de mig a mig cuan dius que una cultura i una llengua ens fan pensar ,fer i viure de una manera determinada.Ja voldriem els alemans del REITCH dir que van fer el que van fer per culpa de la seva cultura i la seva llengua i per on vivien.
Si ho van fer va ser per la seva incultura i per que no s`estimaven on vivian. I si ho van fer es per que no es van a donar que avans que un pais,una raça o una llengua;Estan les personas.I així als hi va anar.
Que tu o jo tinguem una llengua i una cultura,crec que no ens fa igual a aquells que es dediquen a viure del acomiadament de persones o a explotarles.Per molt que parlin,visquin o siguin de la mateixa "cultura " que nosaltres.
BUFF COM ME ENROTLLO. :shock:
Però cura!!! Que pot fer mala sang, i el pitjor, que moltes vegades es fa sense voler.
Qui no vulgui pols,que no vingi a l`era. :wink: :666
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “General”