BRUSSEL.LES 10.000
Moderador: Airald
- George
- Presentats
- Entrades: 120
- Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
- Ubicació: Girona
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Perdoneu no mantenir-vos al día, però he estat 4 setmanes seguides amb molta feina a Canaries.
Recapitulem:
1.- Qui s'afegeix a anar-hi en moto? A partir d'ara començaré la llista en un apartat diferent.
2.- Qui vulgui anar-hi en aviò o autocar, visiti la web: deumil.cat
3.- Qui coneix algún hotel a uns 300 kms. + ó - de Brussel.les?.
4.- Qui coneix bé la ruta per fer una previssiò de parades i timming?
5.- Hem de preveure si fa mal temps (neu o pluja) si algú es tirará enrera.
6.- La manifestaciò es a les 11 del matí. Estarem en contacte amb l'organitzaciò per estar-hi amb les motos.
Salut!!!
Recapitulem:
1.- Qui s'afegeix a anar-hi en moto? A partir d'ara començaré la llista en un apartat diferent.
6.- La manifestaciò es a les 11 del matí. Estarem en contacte amb l'organitzaciò per estar-hi amb les motos.
Salut!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
JEPPY ha escrit:Perdoneu no mantenir-vos al día, però he estat 4 setmanes seguides amb molta feina a Canaries.
Recapitulem:
Salut!!!
1) ja t´he respost en un altre post
2) ....
3) Ahir parlant amb l´Albert varem dir de tirar fins a uns 150/200km de Bruseles . No crec que hi hagi problema per troba hotel x dos nits per aquella zona.
4) La ruta del google maps ens fa passar per Luxemburg,... i ens surten uns 1400km. El timing sortir molt d´hora i fer parades moooooolt breus
5) dubto molt que al març nevi
6) Estaras en contacte tu amb els de la organtizacio doncs? ja ens aniras informant
Ex ...moltes coses
- Jeppy
- Presentats
Si, estic en contacte directe amb l'organitzaciò. De fet, la Rosa Mª. hi será junt amb en Joan Albareda de Girona i altres de l'organitzaciò(ella va amb aviò), aixi que es un contacte directe,per tant sabrem en cada moment on son, qué fan i que podem fer nosaltres.
Veig que amb l'Albert (estic esperant la seva inscripciò) coneixeu bé la ruta, aixi que confio amb vosaltres per marcar les trobades i els horaris.
Fins demà
Veig que amb l'Albert (estic esperant la seva inscripciò) coneixeu bé la ruta, aixi que confio amb vosaltres per marcar les trobades i els horaris.
Fins demà
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
3.- 300 potser es massa lluny per llevar-nos el dia 7, esmorzar i estar a lloc a les 11, en tot cas a 245 kms. abans d’entrar a Luxemburg hi podríem dormir tots, però seria interessant trobar alguna cosa una mica mes a prop.
4.- La ruta es fàcil: AutoPasta i fot-li. Des de Tarragona passant per Luxemburg son 1.450 kms. (google Maps diu 12:49 de ruta) i per Paris 1.428 Kms (12:55 de ruta). Com que penso que ni tindrem gaire temps d’aturar-nos a visitar Paris 8) , potser millor anar per Luxemburg i ens evitem la possibilitats de perdre temps travessant Paris.
El Timing es aturar-nos a fer benzina i estirar les cames cada 150 o 200 kms, tirades no massa llargues per poder arribar en condicions i aturades molt curtes per arribar quan abans millor.
5.- Amb el temps pot passar de tot, però fred segur que en farà. Si algú li fa por passar fred que no s’apunti. Si plou, anant per autopista, només ens reduirà una mica la mitjana, però res important (potser 1 hora en total si plogués quasi tot el camí)
6.- El contacte tel deixo per a tu, i si no en tenim no passa res: visitem Brussel•les i tornem
Potser em deixo alguna cosa, ja direu.
8) 8) 8)
3.- 300 potser es massa lluny per llevar-nos el dia 7, esmorzar i estar a lloc a les 11, en tot cas a 245 kms. abans d’entrar a Luxemburg hi podríem dormir tots, però seria interessant trobar alguna cosa una mica mes a prop.
4.- La ruta es fàcil: AutoPasta i fot-li. Des de Tarragona passant per Luxemburg son 1.450 kms. (google Maps diu 12:49 de ruta) i per Paris 1.428 Kms (12:55 de ruta). Com que penso que ni tindrem gaire temps d’aturar-nos a visitar Paris 8) , potser millor anar per Luxemburg i ens evitem la possibilitats de perdre temps travessant Paris.
El Timing es aturar-nos a fer benzina i estirar les cames cada 150 o 200 kms, tirades no massa llargues per poder arribar en condicions i aturades molt curtes per arribar quan abans millor.
5.- Amb el temps pot passar de tot, però fred segur que en farà. Si algú li fa por passar fred que no s’apunti. Si plou, anant per autopista, només ens reduirà una mica la mitjana, però res important (potser 1 hora en total si plogués quasi tot el camí)
6.- El contacte tel deixo per a tu, i si no en tenim no passa res: visitem Brussel•les i tornem
Potser em deixo alguna cosa, ja direu.
8) 8) 8)
Sort,
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
1.- Ja estic apuntat
2.- La meva dona hi va, però ja s'ha buscat ella la vida (és agent de viatges)
3.- Jo miraria de dormir a Brussel·les (en aquest cas ho faria amb la meva dona) el divendres o el més proper que es pugui. Això sí, el dissabte potser sí que valdria la pena fer-ho a uns 300 Km.
4.- En recorreguts d'aquestes característiques per autopista/autovia jo acostumo a portar una velocitat de creuer propera als 140 Km/h, paro als 170-200 Km (si ho permeten tots els dipòsits), una aturada només reposto i l'altra també m'hidrato (pixo segons necessitats) i no dino, sinó que tiro de kit-kat's i potser algun sandvitx. Amb aquestes premises es pot treure perfectament una mitjana de 100 Km/h perfectament.
5.- Si nevés fort potser sí que em tiraria enrera, però faria front als compromisos adquirits.
6.- Em sembla bé que ho gestionis, aixó sí, et demanaria la informació tan aviat com puguis per poder veure'm amb la meva dona.
2.- La meva dona hi va, però ja s'ha buscat ella la vida (és agent de viatges)
3.- Jo miraria de dormir a Brussel·les (en aquest cas ho faria amb la meva dona) el divendres o el més proper que es pugui. Això sí, el dissabte potser sí que valdria la pena fer-ho a uns 300 Km.
4.- En recorreguts d'aquestes característiques per autopista/autovia jo acostumo a portar una velocitat de creuer propera als 140 Km/h, paro als 170-200 Km (si ho permeten tots els dipòsits), una aturada només reposto i l'altra també m'hidrato (pixo segons necessitats) i no dino, sinó que tiro de kit-kat's i potser algun sandvitx. Amb aquestes premises es pot treure perfectament una mitjana de 100 Km/h perfectament.
5.- Si nevés fort potser sí que em tiraria enrera, però faria front als compromisos adquirits.
6.- Em sembla bé que ho gestionis, aixó sí, et demanaria la informació tan aviat com puguis per poder veure'm amb la meva dona.
- Jeppy
- Presentats
Albert, Sergi... ho anirem decidint sobre la marxa i segons les indicacions que des d'aqui la gent ens vagi donant.
Sergi: creus que podré mantenir la velocitat de 140 Kms/h en una Vstrom 650?, amb les maletes i tot???. No ho he fet mai tanta estona i espero estar a l'alçada de la conducció. De totes maneres, com que anirem en grup, veurem la marxa que agafem.
Per trobar-nos amb la familia i els amics que hagin anat en aviò o autocar, crec que haurem de fer servir els móbils. De totes maneres, ja ens posarem d'acord abans de marxar.
Sergi: creus que podré mantenir la velocitat de 140 Kms/h en una Vstrom 650?, amb les maletes i tot???. No ho he fet mai tanta estona i espero estar a l'alçada de la conducció. De totes maneres, com que anirem en grup, veurem la marxa que agafem.
Per trobar-nos amb la familia i els amics que hagin anat en aviò o autocar, crec que haurem de fer servir els móbils. De totes maneres, ja ens posarem d'acord abans de marxar.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
i tant que podras amb la vstromJEPPY ha escrit:Albert, Sergi... ho anirem decidint sobre la marxa i segons les indicacions que des d'aqui la gent ens vagi donant.
Jo vaig anar a paris amb la deu650 carregat, bossa sobrediposit, dos amb la moto i jo era novell
i em va fe gracia pq al cap de dues hores d´haver sortit de paris, al no haver peatges troncals portava uns 280km's justos aixi que ja et garanteixo que pots mantenir la mitjana ;)
Ex ...moltes coses
- Sergibuda
- Presentats
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
una altra cosa se l´horari a sortir
Es molt millor marxar molt d´hora des de catalunya.
No es el mateix el fred de la matinada per aqui que el fred de la nit a l'alçada de bruseles.
Amb l´albert haviem dit de sortir a les cinc com a molt tard de Reus, el que seria a les sis com a molt tard des de Bellaterra[/quote]
Es molt millor marxar molt d´hora des de catalunya.
No es el mateix el fred de la matinada per aqui que el fred de la nit a l'alçada de bruseles.
Amb l´albert haviem dit de sortir a les cinc com a molt tard de Reus, el que seria a les sis com a molt tard des de Bellaterra[/quote]
Ex ...moltes coses
- Sergibuda
- Presentats
- Contacta:
- Jeppy
- Presentats
I de Girona a les 6,45.. fantástic!!!
Això vol dir que circularem quasi tot el temps amb llum de dia i no massa fred. Hora prevista d'arribada a uns 200 kms. de Brussel.les, les cinc de la tarda, no?? Més o menys. Temps per probar la cervesseta d'alli i descansar.
Ah, normalment en moto de muntanya, el més lent anava al devant, però en aquest cas, el que sàpiga on anem... que ens guii a la resta,no???. Steelman???
Això vol dir que circularem quasi tot el temps amb llum de dia i no massa fred. Hora prevista d'arribada a uns 200 kms. de Brussel.les, les cinc de la tarda, no?? Més o menys. Temps per probar la cervesseta d'alli i descansar.
Ah, normalment en moto de muntanya, el més lent anava al devant, però en aquest cas, el que sàpiga on anem... que ens guii a la resta,no???. Steelman???
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
N'hi ha un del fòrum que si va amb tard manté els 180 i amb puntes de 200, imagina que no veu els radars a France..... :lol:JEPPY ha escrit: ...........
Sergi: creus que podré mantenir la velocitat de 140 Kms/h en una Vstrom 650?, amb les maletes i tot???.
...........

- Albert
- Presentats
Holaaaaaa,

En aquest cas no hi ha problema de que ens podem perdre, per tant no hi cap problema per que vagi al devant un o altre, no pateixis gens per això.JEPPY ha escrit: Ah, normalment en moto de muntanya, el més lent anava al devant, però en aquest cas, el que sàpiga on anem... que ens guii a la resta,no???. Steelman???
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Els unics "problemes" que podem tenir son quant et desvies de l´autopista que va cap a Italia i agafes l aque puja coma LyonAlbert ha escrit:Holaaaaaa,
En aquest cas no hi ha problema de que ens podem perdre, per tant no hi cap problema per que vagi al devant un o altre, no pateixis gens per això.JEPPY ha escrit: Ah, normalment en moto de muntanya, el més lent anava al devant, però en aquest cas, el que sàpiga on anem... que ens guii a la resta,no???. Steelman???
![]()
![]()
I despres quant estem dins a Bruseles que si que sera mes complicat, pero... amb gps
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
- George
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Pensa que de Tarragona/reus a Girona hi ha uns 200km'sGeorge ha escrit:Hola tots.
Jo crec que dormir a 200Km de Bruseles, és masa lluny. Perquè no ens apropem més?
A l'aeroport de Bruseles hi ha un Hotel de la cadena F1, que son barats (45€ aprox)
George
Aixi que no es el mateix 1300 que 1500 en un dia ;)
Jo 200km's potser tb ho trobo un pel lluny pero uns 150,100 ja esta be ;)
Ex ...moltes coses
- George
- Presentats
Pardoneu, no hi havia pensat, disculpas.Steelman ha escrit:Pensa que de Tarragona/reus a Girona hi ha uns 200km'sGeorge ha escrit:Hola tots.
Jo crec que dormir a 200Km de Bruseles, és masa lluny. Perquè no ens apropem més?
A l'aeroport de Bruseles hi ha un Hotel de la cadena F1, que son barats (45€ aprox)
George
Aixi que no es el mateix 1300 que 1500 en un dia ;)
Jo 200km's potser tb ho trobo un pel lluny pero uns 150,100 ja esta be ;)