1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 1-2-....-35-36 Motos .Estem De Proves
[quote user="Ricmel" post="231964"][quote user="Eva" post="231519"][quote user="Ricmel" post="231508"]Jo tambe he demanat :conducat tanda[/quote]
jeje.. segur que vaig despues de tú......[/quote]
Ja em pensava que no... :nonocat
Estic desitjant llegir les teves impressions :jajacat[/quote]
Eis... com sempre les meves més humils impressions :okcat :okcat , que sinó... al final algú es pensarà que hi entenc algo de motos i ja sabeu que no hi entenc res de res :okcat :okcat :okcat
jeje.. segur que vaig despues de tú......[/quote]
Ja em pensava que no... :nonocat
Estic desitjant llegir les teves impressions :jajacat[/quote]
Eis... com sempre les meves més humils impressions :okcat :okcat , que sinó... al final algú es pensarà que hi entenc algo de motos i ja sabeu que no hi entenc res de res :okcat :okcat :okcat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Eva" post="231973"]
Eis... com sempre les meves més humils impressions :okcat :okcat , que sinó... al final algú es pensarà que hi entenc algo de motos i ja sabeu que no hi entenc res de res :okcat :okcat :okcat[/quote]
Hi entendràs poc o molt o res, però de il•lisió no t'en falta, i això és el que compte per mi. :kiss
Eis... com sempre les meves més humils impressions :okcat :okcat , que sinó... al final algú es pensarà que hi entenc algo de motos i ja sabeu que no hi entenc res de res :okcat :okcat :okcat[/quote]
Hi entendràs poc o molt o res, però de il•lisió no t'en falta, i això és el que compte per mi. :kiss

- VMan
- Presentats
- Entrades: 850
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Re: 1-2-....-36-37 Motos .Estem De Proves
Eva no paras, a veure les diferencies que has trobat amb els models 2009 -2011
Estem esperant el reportatge :picant :picant :picant :picant
Per cert per quant n'estrenes una? :birracat :birracat
Per cert per quant n'estrenes una? :birracat :birracat
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 19, 2013 9:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="VMan" post="232003"]Eva no paras, a veure les diferencies que has trobat amb els models 2009 -2011
Per cert per quant n'estrenes una? :birracat :birracat[/quote]
Uiss, la feina no m´ha deixat preparar res...
A veure si avui faig el resum.
Joan, la K em va de Konya, malgrat no es tant ... més ben dit , ni de bon tros tant polivalent com la gs...
El que si que puc dir que si hagués mantingut la gs, ahir ja hauria encarregat la nova.
Ah i no vull pas dir que tot sigui bo , en aquesta moto... ni de bon tros , però el conjunt em va encantar.
Per cert per quant n'estrenes una? :birracat :birracat[/quote]
Uiss, la feina no m´ha deixat preparar res...
A veure si avui faig el resum.
Joan, la K em va de Konya, malgrat no es tant ... més ben dit , ni de bon tros tant polivalent com la gs...
El que si que puc dir que si hagués mantingut la gs, ahir ja hauria encarregat la nova.
Ah i no vull pas dir que tot sigui bo , en aquesta moto... ni de bon tros , però el conjunt em va encantar.
- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="231981"][quote user="Eva" post="231973"]
Hi entendràs poc o molt o res, però de il•lisió no t'en falta, i això és el que compte per mi. :kiss[/quote]
Tens tota la raó :kiss
Hi entendràs poc o molt o res, però de il•lisió no t'en falta, i això és el que compte per mi. :kiss[/quote]
Tens tota la raó :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 20, 2013 6:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
De moment el video:
[youtube]1ta8uMI_HC0[/youtube]
[youtube]1ta8uMI_HC0[/youtube]
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ja estic impacient per llegir-te!!! A veure quines impressions n'has tret i si em comènces a convènçer pel proper cambi!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Eva
- Presentats
No estava pas programat, però unes quantes coincidències em varen portar a les 11 del dimarts a fer la prova de la nova r1200gs d’aigua.
Com ja sabeu i es habitual en mi , començo sempre dient que jo no entenc res d’aigua i que les meves apreciacions son més que cutre-xuxeres-vulgaris-idepaxucatamboli, però la culpa la va tenir en James i provar motos em va agradar, després del ensurt que vaig patir amb la Vstrom d´en Prony (de qui no ?????) em vaig prometre no provar cap moto que no portés ABS.
Considero ja bàsic portar ABS a la moto, ni de bon tros m’arriscaria per temes de seguretat a comprar , ni tant sols valorar una moto sense ABS.
M’agrada anar en moto i molt, però la seguretat prima davant aquestes ganes de sortir a fer un tomb. Vull sortir, però sobretot en una conducció sota pluja vull saber que tindré més garanties amb una frenada.
I després d’aquest preàmbul ..... anem per feina.
La moto vista de lluny es veu molt moderna i esvelta., de fet les dues tapes laterals el podria classificar de prototip “lunar”

La gs és molt més alta que la K. Mentre vaig tenir el tractor bavares , sempre tenia molt en compte on aparcava la moto, sobretot si era una zona amb desnivell.

Així que em van assentar al damunt vaig retrobar-me amb l’alçada gs. Fins i tot vaig demanar a n´en Roger quin seient era i em va especificar que era el normal en posició baixa. UFFFFFFF, deunidó...la avantatge és que les cames en conducció van molt i molt còmodes .
El seien del copilot fa una espècie de respaldo en el “pompis” molt agradable.

El que em va encantar..... porta control de velocitat !!!!!! wala... així la pots posar a 130 sense tingué que aguantar el gas constant . Aixó és un gran que en grans sortides.... arriba un moment que té’n fartes d’aguantar el accelerador.... d’aquesta manera pots tranquil•lament relaxar el braç.

També portes diferents opcions de conducció : Road, Rain, Dynamic... en un principi no entenia aquestes opcions , però poc a poc amb la K he aprés a utilitzar-les i son de gran ajuda.
El sistema rain t’aguanta molt millor la moto en condicions de pluja, el sistema road, es el habitual i el dynamic..... ohhhhhh és una meravella.... és alegre, alt de voltes i sobretot dona gust de conduir...
Els ABS és pot desconnectar parcialment en cas de conducció en off. Jo no faig off, però aquesta crec que es apta per fer fora pista, de fet l´Edu Camps només l’utilitza per pistes...
El panell de control és modern, però no va ésser el que em va cridar més l’atenció

La pantalla frontal és manumàtica, es a dir es pot pujar i baixar manualment, però crec que no protegeig tant del vent com la pantalla de la Adventure.
Porta un deflactor..... però ... no ho sé... no ho veig prou clar...

Curiosament les rodes em varen semblar més petites i més amples que les habituals de la gs... sobretot la roda del darrera sembla la roda de una moto R

Em va fer gràcia les “agalles de peix” de la moto

Crec que és el radiador... i al darrera es veu el ventilador que refrigera l’aigua...

El sistema de suspensió Telelever ( frontal) i Paralever ( posterior) que treballen de meravella ( de veritat que sobretot el front és una delícia de finura).

El tub d’escapament radicalment diferent al de la gs anterior i crec que es troba al costat oposat del anterior model..

Les maletes de la anterior gs no aniran bé a aquesta gs, els suports els veig molt diferents:

I un element que ja és bàsic: el ESA ( per ajustar la suspensió electrónica de la moto, si vas dues persones, una sola... va de fàbula)

La cardan sembla més llarga que la del model anterior:

Les llums no m’han pas emocionat, crec que ja s’ho podien haver currat una mica més:

Sembles les llums de una gs650.... si es que .....
El que he trobat extremadamentmegafashion ha sigut la clau...

Jo la vull d’aquest estil per la K !!!!!
Ah!!!! Important el cavallet lateral... un 0 , ho sento, però algú ho havia de dir.....
Costa molt de trobar i no crec que aguanti massa bé la moto. La seva posició està massa adelantada i no es veu prou bé.
Vinga.... una vegada dalt la moto i la posem en marxa !!!!!!!
Upsss un moment....el bòxer surt més que en el anterior model, és més ample ... bueno.. aixó em va semblar a mi.
La posem en marxa i..... wala... no es desplaça cap a la dreta quant acceleres una miqueta... molt béeeeeee anem millorant l’espècie !!!! ( ara ja és una mica menys tractor bavares ,jeje.).
Fins aquí tot molt bé.
Posem primera i.... CLOCK el típic soroll de les gs al canvia de marxa.... bueno, vaig pensar, aixó només serà la primera... segona... segon CLOCK.... terçera....ufff terçer clock.... casumlolla.
Bueno la moto que vaig provar tenia 120 km era absolutament nova, potser d’aquí a uns dies ja no fa soroll....
En moviment aquesta moto em confirma que LA GS ES LA MOTO POLIVALENT PER EXCEL.LENCIA.
ES TANT I TANT DOCIL I DE BON PORTAR, que en pocs, molt pocs metres em va tornar a enamorar.
Sort que m he proposat ésser fidel a la K una temporada... que sinó.... De totes maneres, desprès de provar-la i veure que el motor és un 10 os ben asseguro que si encara hagués tingut la gs, al baixar d’aquesta nova ja hauria encarregat el nou model.
Ah i TOT inclòs: maletes, GPS, .... tot .
M´en habia oblidat de comentar que en marxa la he trobat bastant millor que el model del 2009. Molta més sortida, més docilitat i la l hora de frenar és un 10.
La posició dalt la moto es , com al model anterior , molt cómode, tant per la possició dels braços com per la posició del tronc. A mi em molesten les cervicals i la posició dalt de la gs no em molesta per res.
No cal que os expliqui el temperament de la gs, però aquest model és encara més encisador.
Proveu-la, val la pena. No os defraudarà.
Com sempre, aquesta és al meva m´s humil opinió :okcat
Com ja sabeu i es habitual en mi , començo sempre dient que jo no entenc res d’aigua i que les meves apreciacions son més que cutre-xuxeres-vulgaris-idepaxucatamboli, però la culpa la va tenir en James i provar motos em va agradar, després del ensurt que vaig patir amb la Vstrom d´en Prony (de qui no ?????) em vaig prometre no provar cap moto que no portés ABS.
Considero ja bàsic portar ABS a la moto, ni de bon tros m’arriscaria per temes de seguretat a comprar , ni tant sols valorar una moto sense ABS.
M’agrada anar en moto i molt, però la seguretat prima davant aquestes ganes de sortir a fer un tomb. Vull sortir, però sobretot en una conducció sota pluja vull saber que tindré més garanties amb una frenada.
I després d’aquest preàmbul ..... anem per feina.
La moto vista de lluny es veu molt moderna i esvelta., de fet les dues tapes laterals el podria classificar de prototip “lunar”

La gs és molt més alta que la K. Mentre vaig tenir el tractor bavares , sempre tenia molt en compte on aparcava la moto, sobretot si era una zona amb desnivell.

Així que em van assentar al damunt vaig retrobar-me amb l’alçada gs. Fins i tot vaig demanar a n´en Roger quin seient era i em va especificar que era el normal en posició baixa. UFFFFFFF, deunidó...la avantatge és que les cames en conducció van molt i molt còmodes .
El seien del copilot fa una espècie de respaldo en el “pompis” molt agradable.

El que em va encantar..... porta control de velocitat !!!!!! wala... així la pots posar a 130 sense tingué que aguantar el gas constant . Aixó és un gran que en grans sortides.... arriba un moment que té’n fartes d’aguantar el accelerador.... d’aquesta manera pots tranquil•lament relaxar el braç.

També portes diferents opcions de conducció : Road, Rain, Dynamic... en un principi no entenia aquestes opcions , però poc a poc amb la K he aprés a utilitzar-les i son de gran ajuda.
El sistema rain t’aguanta molt millor la moto en condicions de pluja, el sistema road, es el habitual i el dynamic..... ohhhhhh és una meravella.... és alegre, alt de voltes i sobretot dona gust de conduir...
Els ABS és pot desconnectar parcialment en cas de conducció en off. Jo no faig off, però aquesta crec que es apta per fer fora pista, de fet l´Edu Camps només l’utilitza per pistes...
El panell de control és modern, però no va ésser el que em va cridar més l’atenció

La pantalla frontal és manumàtica, es a dir es pot pujar i baixar manualment, però crec que no protegeig tant del vent com la pantalla de la Adventure.
Porta un deflactor..... però ... no ho sé... no ho veig prou clar...

Curiosament les rodes em varen semblar més petites i més amples que les habituals de la gs... sobretot la roda del darrera sembla la roda de una moto R

Em va fer gràcia les “agalles de peix” de la moto

Crec que és el radiador... i al darrera es veu el ventilador que refrigera l’aigua...

El sistema de suspensió Telelever ( frontal) i Paralever ( posterior) que treballen de meravella ( de veritat que sobretot el front és una delícia de finura).

El tub d’escapament radicalment diferent al de la gs anterior i crec que es troba al costat oposat del anterior model..

Les maletes de la anterior gs no aniran bé a aquesta gs, els suports els veig molt diferents:

I un element que ja és bàsic: el ESA ( per ajustar la suspensió electrónica de la moto, si vas dues persones, una sola... va de fàbula)

La cardan sembla més llarga que la del model anterior:

Les llums no m’han pas emocionat, crec que ja s’ho podien haver currat una mica més:

Sembles les llums de una gs650.... si es que .....
El que he trobat extremadamentmegafashion ha sigut la clau...

Jo la vull d’aquest estil per la K !!!!!
Ah!!!! Important el cavallet lateral... un 0 , ho sento, però algú ho havia de dir.....
Costa molt de trobar i no crec que aguanti massa bé la moto. La seva posició està massa adelantada i no es veu prou bé.
Vinga.... una vegada dalt la moto i la posem en marxa !!!!!!!
Upsss un moment....el bòxer surt més que en el anterior model, és més ample ... bueno.. aixó em va semblar a mi.
La posem en marxa i..... wala... no es desplaça cap a la dreta quant acceleres una miqueta... molt béeeeeee anem millorant l’espècie !!!! ( ara ja és una mica menys tractor bavares ,jeje.).
Fins aquí tot molt bé.
Posem primera i.... CLOCK el típic soroll de les gs al canvia de marxa.... bueno, vaig pensar, aixó només serà la primera... segona... segon CLOCK.... terçera....ufff terçer clock.... casumlolla.
Bueno la moto que vaig provar tenia 120 km era absolutament nova, potser d’aquí a uns dies ja no fa soroll....
En moviment aquesta moto em confirma que LA GS ES LA MOTO POLIVALENT PER EXCEL.LENCIA.
ES TANT I TANT DOCIL I DE BON PORTAR, que en pocs, molt pocs metres em va tornar a enamorar.
Sort que m he proposat ésser fidel a la K una temporada... que sinó.... De totes maneres, desprès de provar-la i veure que el motor és un 10 os ben asseguro que si encara hagués tingut la gs, al baixar d’aquesta nova ja hauria encarregat el nou model.
Ah i TOT inclòs: maletes, GPS, .... tot .
M´en habia oblidat de comentar que en marxa la he trobat bastant millor que el model del 2009. Molta més sortida, més docilitat i la l hora de frenar és un 10.
La posició dalt la moto es , com al model anterior , molt cómode, tant per la possició dels braços com per la posició del tronc. A mi em molesten les cervicals i la posició dalt de la gs no em molesta per res.
No cal que os expliqui el temperament de la gs, però aquest model és encara més encisador.
Proveu-la, val la pena. No os defraudarà.
Com sempre, aquesta és al meva m´s humil opinió :okcat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 21, 2013 7:22 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ostres Eva, pel què dius, una moto excel.lent
Qui sap si la propera.... :jajacat
De totes maneres, estic entre "" desacord en tu amb un punt, i és que si es veritat que les llums que portava aquesta, eren una mica "cutres", però pensa que opcionalment, pots agafar els llums LED, que en aquesta que vas portar no les duia, i que crec, que després de les que tu portes a la K, en aquests moments seràn unes de les millors, si nonles millors del mercat.
Com sempre, una bona crònica i una explicació sensacional!!!
De totes maneres, estic entre "" desacord en tu amb un punt, i és que si es veritat que les llums que portava aquesta, eren una mica "cutres", però pensa que opcionalment, pots agafar els llums LED, que en aquesta que vas portar no les duia, i que crec, que després de les que tu portes a la K, en aquests moments seràn unes de les millors, si nonles millors del mercat.
Com sempre, una bona crònica i una explicació sensacional!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Eva
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="232101"]Ostres Eva, pel què dius, una moto excel.lent
Com sempre, una bona crònica i una explicació sensacional!!![/quote]
Gifré, moltes gràcies.....
La K porta unes llums excepcionals, de fet i gràcies a aquestes llums no em fa res conduir de nit. Ja saps que jo soc cegata com un taup, però desde que tinc la K ja no m´ he tornat a queixar mai . Si hi ha una opcio a la gs de llums LED, valdrà la pena agafar-la.
També he oblidat de dir que malgrat la K és una gran moto rutera, de llargues tirades, amb el sistema de pilot automatic que també han col.locat a la gs, de veritat que no em faria res fer-hi grans tirades. Jo crec que a aquesta nova gs hi han afegit detalls francament bons que faran que molts clients gseros es pasin a la nova GS.
Com sempre, una bona crònica i una explicació sensacional!!![/quote]
Gifré, moltes gràcies.....
La K porta unes llums excepcionals, de fet i gràcies a aquestes llums no em fa res conduir de nit. Ja saps que jo soc cegata com un taup, però desde que tinc la K ja no m´ he tornat a queixar mai . Si hi ha una opcio a la gs de llums LED, valdrà la pena agafar-la.
També he oblidat de dir que malgrat la K és una gran moto rutera, de llargues tirades, amb el sistema de pilot automatic que també han col.locat a la gs, de veritat que no em faria res fer-hi grans tirades. Jo crec que a aquesta nova gs hi han afegit detalls francament bons que faran que molts clients gseros es pasin a la nova GS.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
M'agraden molt les teves percepcions, Eva.
Encara em convenceràs i tot!!! :foracat
Encara em convenceràs i tot!!! :foracat
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Aquesta tarda he anat a provar la nova GS. Què puc afegir que no hagi dit l'Eva? Res.
No he trobat que costi pujar-la al cavallet i m'ha semblat que la pota de cabra queda molt vertical, pero en Roger m'ha dit que no perilla.
Tira molt, des dels 86 cv es nota mes que des dels 160cv ;) , i m'ha costat una mica trobar aplom a la roda davantera als revols. En un parell de corves pujant els Angels m'ha saltat el llumet del control de traccio i m'ha sorpres; no corria tant.
Una gran moto, tot i que m'estimo mes un estic mes touring.
No he trobat que costi pujar-la al cavallet i m'ha semblat que la pota de cabra queda molt vertical, pero en Roger m'ha dit que no perilla.
Tira molt, des dels 86 cv es nota mes que des dels 160cv ;) , i m'ha costat una mica trobar aplom a la roda davantera als revols. En un parell de corves pujant els Angels m'ha saltat el llumet del control de traccio i m'ha sorpres; no corria tant.
Una gran moto, tot i que m'estimo mes un estic mes touring.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 21, 2013 10:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Eva
- Presentats
[quote user="Ricmel" post="232187"]Aquesta tarda he anat a provar la nova GS. Què puc afegir que no hagi dit l'Eva? Res.
Una gran moto, tot i que m'estimo mes un estic mes touring.[/quote]
Una Rt o una K ?????
Una Rt o una K ?????
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="Eva" post="232197"][quote user="Ricmel" post="232187"]Aquesta tarda he anat a provar la nova GS. Què puc afegir que no hagi dit l'Eva? Res.
Una Rt o una K ?????[/quote]
:castells
Una Rt o una K ?????[/quote]
:castells
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Jordijd8
- Presentats
- Entrades: 87
- Membre des de: dj. nov. 10, 2011 11:21 pm
- Ubicació: Terrassa
Hola Eva
Tens previst prova la KTM 1190 adventur (llanta 19 davant )??
Tens previst prova la KTM 1190 adventur (llanta 19 davant )??
- Eva
- Presentats
[quote user="Jordijd8" post="232745"]Hola Eva
Tens previst prova la KTM 1190 adventur (llanta 19 davant )??[/quote]
Ja m´agradaria... de fet m´han dit que es una gran moto, gran rival de la gs i crosstourer....
La veritat és que per temes de treball estic bastant desvcinculada de les motos , pero.... sens dubte si tinc ocasió la provaré i penjaré les meves humils impressions.
Darrerament solo afegir un video de la moto en questió i solen tenir moltes i moltes visites.
Un video que pogui penjar de una sortida de mototurisme sol tenir 80-100 visites, però els videos de les darreres proves... fins i tot 3.700 visites...
Tot plegat ben curiós :okcat
Ja m´agradaria... de fet m´han dit que es una gran moto, gran rival de la gs i crosstourer....
La veritat és que per temes de treball estic bastant desvcinculada de les motos , pero.... sens dubte si tinc ocasió la provaré i penjaré les meves humils impressions.
Darrerament solo afegir un video de la moto en questió i solen tenir moltes i moltes visites.
Un video que pogui penjar de una sortida de mototurisme sol tenir 80-100 visites, però els videos de les darreres proves... fins i tot 3.700 visites...
Tot plegat ben curiós :okcat
- Eva
- Presentats
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Eva" post="232776"][quote user="Jordijd8" post="232745"]Hola Eva
Tot plegat ben curiós :okcat[/quote]
Ai, el que fan els cercadors...
:okcat
Tot plegat ben curiós :okcat[/quote]
Ai, el que fan els cercadors...
:okcat
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
- Eva
- Presentats
[quote user="CMB" post="233717"][quote user="Eva" post="233692"]
Bmw Scooter 600 Sport.
Les impressions la propera setmana...[/quote]
Això vol dir que la tens tota una setmana?[/quote]
No, la vaig provar un parell d´horetes i ja està.
Bmw Scooter 600 Sport.
Les impressions la propera setmana...[/quote]
Això vol dir que la tens tota una setmana?[/quote]
No, la vaig provar un parell d´horetes i ja està.