SOM NOSALTRES MATEIXOS QUE FEM PERILLOS EL MOTOCICLISME ????
Moderador: Airald
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Re: SOM NOSALTRES MATEIXOS QUE FEM PERILLOS EL MOTOCICLISME
[quote user="Kpeps" post="166198"]
has conduit mai una RR??no es cuestio de tenir cull....portar-las es un plaer,s'aguantan en curves com no les altres,frenen de nassos i acceleren de pelicula son maquinas excelents
p.d. IEIE no vulguis fer que el mon sigui aburrit,ja en tenim prou amb tantas lleis,amb una mica de seny ni ha prou.[/quote]
Pep, no pierdas tiempo, no lo entenderan :roll:
has conduit mai una RR??no es cuestio de tenir cull....portar-las es un plaer,s'aguantan en curves com no les altres,frenen de nassos i acceleren de pelicula son maquinas excelents
p.d. IEIE no vulguis fer que el mon sigui aburrit,ja en tenim prou amb tantas lleis,amb una mica de seny ni ha prou.[/quote]
Pep, no pierdas tiempo, no lo entenderan :roll:
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Brum-brum" post="165228"][quote user="Caganer" post="165167"]Jo no freno
Ho vaig escoltar una vegada i em va semblar una barbaritat, però és ben cert:
"frena millor qui necessita frenar menys, és a dir, donar el cop just de gas al sortir de revolt i en recta, per encarar el següent revolt amb un mínim de frenada"
S'aconsegueixen mantenir ritmes globals per tram altets, fent una conducció molt relaxada i segura.[/quote]
el que es diu al ritme.
Sacrificar correr a les rectes per guanyar pas per corba, jo ho intento fer[/quote]
Porto 53.000 km i encara no m'han canviat les pastilles del davant. Les del darrera van aguantar 36.000 km. I no sóc pas una tortuga... RITME és la paraula
Ho vaig escoltar una vegada i em va semblar una barbaritat, però és ben cert:
"frena millor qui necessita frenar menys, és a dir, donar el cop just de gas al sortir de revolt i en recta, per encarar el següent revolt amb un mínim de frenada"
S'aconsegueixen mantenir ritmes globals per tram altets, fent una conducció molt relaxada i segura.[/quote]
el que es diu al ritme.
Sacrificar correr a les rectes per guanyar pas per corba, jo ho intento fer[/quote]
Porto 53.000 km i encara no m'han canviat les pastilles del davant. Les del darrera van aguantar 36.000 km. I no sóc pas una tortuga... RITME és la paraula
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Sí, he viscut hiverns llargs i he anat a fora buscar més neu i més fred. No em podeu negar que la gent que volta per l'hivern és diferent a la que volta per l'estiu (i no són els calçotets llargs i la bufanda lo que els diferencia). A això em refería.
Crec que m'explicat clarament; les RR's no m'apassionen, tampoc em desagraden. Simplement, són motos dissenyades per anar depressa i jo no "sóc capaç" de portarles com cal. És una qüestió d'ètica, o de fustracions. Tampoc portaría una Beta de trial per l'autopista o una custom a una crono d'enduro. Les RR's són fetes per córrer i a la carretera no es pot córrer. És sencill.
Si algú creu correcte "passejar" una moto ultraesportiva a ritmes legals per una autopista o per la collada de Tosses, doncs... endavant. I si algú veu correcte fer anar aquestes motos "d'una altre manera" per carretera oberta, doncs que li tallin el coll. O l'enviïn a un circuit.
(No vull prohibir rès, només tallar colls) ;) ;) ;)
Crec que m'explicat clarament; les RR's no m'apassionen, tampoc em desagraden. Simplement, són motos dissenyades per anar depressa i jo no "sóc capaç" de portarles com cal. És una qüestió d'ètica, o de fustracions. Tampoc portaría una Beta de trial per l'autopista o una custom a una crono d'enduro. Les RR's són fetes per córrer i a la carretera no es pot córrer. És sencill.
Si algú creu correcte "passejar" una moto ultraesportiva a ritmes legals per una autopista o per la collada de Tosses, doncs... endavant. I si algú veu correcte fer anar aquestes motos "d'una altre manera" per carretera oberta, doncs que li tallin el coll. O l'enviïn a un circuit.
(No vull prohibir rès, només tallar colls) ;) ;) ;)
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
bravo IEIE! les coses clares!

By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Koper, al final pensaran que tú i jo tenim algo...
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
be, no seriem els unics de la web :)
nobody is perfect! ahhahahaha
nobody is perfect! ahhahahaha
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Doncs jo crec que si!,
Avui va tornat a passar un paio (pe rno dir una altre cosa) per la ronda litoral fent "S" entre cotxes a més de 120km/h, el fotut es que jo estava avançant un camió i el paio si ha fotut entre el camió (dreta) i jo (esquerra) sort n'ha tingut que duc ben reglats els miralls l'he vist m´he fet més a l¡esquerra i he deixat de donar gas pq sino ...
en fi :enfadat
Avui va tornat a passar un paio (pe rno dir una altre cosa) per la ronda litoral fent "S" entre cotxes a més de 120km/h, el fotut es que jo estava avançant un camió i el paio si ha fotut entre el camió (dreta) i jo (esquerra) sort n'ha tingut que duc ben reglats els miralls l'he vist m´he fet més a l¡esquerra i he deixat de donar gas pq sino ...
en fi :enfadat