Jo també seguia el fil sensa haver-hi participat d'una manera seriosa.
He llegit tots els comentaris i segurament tots tenen el seu punt de raó i cada un de nosaltres ho enfoca del cantó que li toca.
En el meu cas, si ho enfoqués amb la filosofia del Tiramilles no tindria ni moto perquè no la necessito, és una afició. Jo quan em vaig comprar la moto no vaig fer masses elocubracions, m'agradava la que em vaig comprar (avui encara m'agrada més) i tenia la sort de poder-la pagar. Si no, n'hagués comprat una altra a l'alçada de les meves possibilitat econòmiques.
Hi ha tants motius o raons com persones i per mí totes respectables.
Salut a tots !
Perquè La Gent Quan Es Canvia La Moto Augmenta La Potència?
Moderador: Airald
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Re: Perquè La Gent Quan Es Canvia La Moto Augmenta La Potènc
Hola.
M'agradaria aclarir dues coses:
- Jo no defenso que només poguem tenir allò que realment necessitem ja que si ho miressim així no necessiteriem de cap manera una moto, i potser ni un cotxe, ni tele, ni ordinador, ni mòbil ni...ni...ni...
Jo només penso que dins d'aquesta afició, luxe, lleure que es la moto no cal que a més a més ens marquem unes necessitats i exigencies que en realitast no són reals.
-Lògicament, respecto totes les opinions i opcions sobre aquest tema i la manera en que cada un viu en aquesta societat de consum, però no vol dir que les comparteixi ni les justifiqui.
Només he intentat explicar la meva visió.
Salut!!
M'agradaria aclarir dues coses:
- Jo no defenso que només poguem tenir allò que realment necessitem ja que si ho miressim així no necessiteriem de cap manera una moto, i potser ni un cotxe, ni tele, ni ordinador, ni mòbil ni...ni...ni...
Jo només penso que dins d'aquesta afició, luxe, lleure que es la moto no cal que a més a més ens marquem unes necessitats i exigencies que en realitast no són reals.
-Lògicament, respecto totes les opinions i opcions sobre aquest tema i la manera en que cada un viu en aquesta societat de consum, però no vol dir que les comparteixi ni les justifiqui.
Només he intentat explicar la meva visió.
Salut!!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Perquè La Gent Quan Es Canvia La Moto Augmenta La Potènc
Doncs la moto que jo tinc és la única per mi.. i si me la canvio serà la nova que tindrà MÉS POTÈNCIA. No només per això, és clar... per altres coses, per tema evolutiu, per millores....
Perquè és una progressió.
Ho necesito? no ho sé, ni m'ho plantejo.
Soc un motard de sempre, m'agraden les motos, he corregut curses... m'agrada que tirin, i m'agrada la conducció esportiva... perquè hauria d'anar enrera, en el sentit de tenir menys potència?
Potència no vol dir velocitat... sí accel.leració i prestacions. No concebeixo una màquina sense aquestes dues característiques.
Cadascú busca uns valors, unes prestacions en la seva muntura.
Evidentment que si anés per ciutat o fes unaltra tipus d'activitat no necessitaria la moto que tinc. Però visquent on visc i fent el que faig... és la millor que he tingut... per ara! :D
Perquè és una progressió.
Ho necesito? no ho sé, ni m'ho plantejo.
Soc un motard de sempre, m'agraden les motos, he corregut curses... m'agrada que tirin, i m'agrada la conducció esportiva... perquè hauria d'anar enrera, en el sentit de tenir menys potència?
Potència no vol dir velocitat... sí accel.leració i prestacions. No concebeixo una màquina sense aquestes dues característiques.
Cadascú busca uns valors, unes prestacions en la seva muntura.
Evidentment que si anés per ciutat o fes unaltra tipus d'activitat no necessitaria la moto que tinc. Però visquent on visc i fent el que faig... és la millor que he tingut... per ara! :D
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental