I la millor moto aventurera del món és......................

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: I La Millor Moto Aventurera Del Món és..................

Entrada Autor: Fjodor » dv. set. 14, 2012 9:11 am

Home! depèn d'on vagis et poses els dipòsits o no... No sé quants lereros valen, però si fas una previsió per un viatge per altres continents és necessari, oi? com si mires altres accessoris. També vaig veure un alemany que portava uns dipòsits als laterals adaptats de la Rally 450. No sé. Suposo que el consum és el de menys quan planejes un viatge llarg. No canviaras de moto pel consum!
A més... consum, consum... tot gasta si cargoles el puny... i ja se sap, la potència i les prestacions tenen un cost, és el consum.
La veritat és que no sé quan consumeix la meva moto ni m'interessa, no ho he mirat mai.

Per cert, benvingut!! :D

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dv. set. 14, 2012 12:29 pm

[quote user="Sergi3" post="212365"]Independenment de com sigui l'aventura, veig que sempre ho plantajeu, com a "jo, la meva moto, els meu trastos", es a dir una moto una persona, d'aquesta manera si podem parlar de motos mes o menys "petites", comodes pel conductor, però, i si parlem de "jo, acompanyant, la nostra moto, els nostres trastos"?, Ferieu servir la mateixa moto?

:cerv[/quote]

Certament en molts casos no. Parlem de posar-hi gairebé 80 kgs més sobre la moto i de no poder fer tirades massa llargues ni utilitzar el seient del darrera per posar-hi coses ni per anar descansant el cul i l'esquena, i tot això té un cost. Jo considero que amb acompanyant el bicilindric gairebé ja es comença a fer necessari, tot i que sobre aquella teneré potser encara ...
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 14, 2012 12:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dv. set. 14, 2012 12:36 pm

Això t'amotlles a la moto que tens, no?

Jo ho he fet amb XT, amb Super Tenere i amb 990 ADV... i carregues en coseqüència...

Cuco
Presentats

Entrada Autor: Cuco » dv. set. 14, 2012 12:37 pm

[quote user="CMB" post="212362"]

Caram!

Bentornat!

A part d'aquesta explicació de moto aventurera i aventura en moto que has fet, deus tenir moltes coses més per explicar, oi? ;)

Veig que la Transalp, no serveix per TransAnd, ni per TransAfr, ... :halfcry[/quote]

Mercés. Unes quantes per explicar, si. Ja m'hi estic posant... Després no et queixis que ja saps que soc de rotllo fàcil, jajaja.

El cert és que la Transalp s´ha portat com una campiona, i és una moto molt vàlida per grans viatges. El que passa es que la seva relació pes/potència/capacitat off és molt justa. Un pes buida d'uns 200 kgs per una 680 cc. és excessiu malgrat els dos cilindres. És a dir, que crec sincerament que les 800 que tenen el mateix pes son superiors als efectes que comentem, especialment atès que tenen el mateix consum o inferior.

Cuco
Presentats

Entrada Autor: Cuco » dv. set. 14, 2012 12:44 pm

[quote user="Fjodor" post="212383"]Això t'amotlles a la moto que tens, no?

Jo ho he fet amb XT, amb Super Tenere i amb 990 ADV... i carregues en coseqüència...[/quote]

Si, si, exacte, una moto son dues rodes i un motor, i amb aquesta premisa realment es pot anar a tot arreu amb la moto que tinguis, si bé les conseqüències mecàniques, la durada o la comoditat lògicament canviaran en cada cas.

No estic d'acord amb tu però quan dius que el consum/autonomia no té massa importància. No parlem només del preu de la benzina (que també implica molta diferència en un viatge de 20.000 kms per exemple), sino que he estat massa vegades a 10.000 kms de casa, sól, de nit, en països extranys i a vegades perillosos, potser plovent i amb l'agulla de la reserva que gairebé sortia per sota els rellotges... i francament, provo d'evitar tornar-hi...
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 14, 2012 1:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dv. set. 14, 2012 1:07 pm

És clar... sempre t'hi pots trobar... encara que portis un remolc amb una cuba...

Suposo que cada lloc, cada circumstància... et fan actuar en conseqüència.

Acumular experiència disminueix les vicissituds.

Salut

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. set. 14, 2012 9:10 pm

[quote user="Cuco" post="212382"] tot i que sobre aquella teneré potser encara ...[/quote]
Jo la veig un pel justa per dos.... pero fa bona pinta ben preparada..

Imatge

Ah, i hi ha gent que fa viatgets i escapades a duo amb aquesta moto, com l´Amic Gatho.
http://www.elgatho.com/
Ex ...moltes coses

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dv. set. 14, 2012 10:51 pm

[quote user="Steelman" post="212469"][quote user="Cuco" post="212382"] tot i que sobre aquella teneré potser encara ...[/quote]
Jo la veig un pel justa per dos.... pero fa bona pinta ben preparada..

Imatge

Ah, i hi ha gent que fa viatgets i escapades a duo amb aquesta moto, com l´Amic Gatho.
http://www.elgatho.com/[/quote]

m'agrada, pero prefereixo un motor com el de la kle, bicilindric, en tirades llargues hem dona mes confiança, i com a moto, no deixa de ser molt lleugereta...

en fi, que hem quedo amb la meva antiga kle...

:666

Respon

Torna a “General”