Entrada
Autor: JoanCG » dv. oct. 05, 2012 7:14 pm
[quote user="Fjodor" post="214315"]No negarem tampoc que, des de que estas per Mototurisme, la teva "imparcialitat" cap a una marca o una altra és ben notòria, per això no critiques ni unes ni altres!!
--------------------
:shock: Ualaaaaa..... ja m'ha tocat el rebre... hahahaha.. ja ho entenc.. jo tinc predilecció per una marca, una manera de fer, de veure les coses, pero les motos m'agraden TOTES!!
Amb més o menys mesura, però totes... que ja fa anys que m'hi barallo!!!
Salut[/quote]
Jeje. Certament al ser aquest un fòrum on es parla de quelcom que ens "aixeca passions", es difícil parlar només des de un racional, que no se'ns escapin comentaris tendenciosos cap a allò que ens encanta a cadascú en particular.
I la veritat es que ho trobo molt bé, poder “deixar-nos anar” en aquest entorn (sense desqualificar a altres màquines, clar). Si quan arribo a casa, li començo a explicar a la meva parella "que si la KTM això, la BMW allò altre, i per contra la Triumph....". En canvi, aquí t’esplaies, i si pel que sigui et poses (parlo per mi, eh?) pesat en algun tema, doncs....res. no et diuen "tira cap a rentar els plats i deixa't de foteses !!!"
A més, els qui tenim motos “menys generalistes” (com deia en Fjodor en un altre lloc), a vegades ens costa no “cridar” una mica més que la resta, rotllo “Teruel existe !!”.
Visca Ducati i KTM !!!!!!!!!! (o KTM i Ducati, va...) :lol:
Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 05, 2012 7:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.