Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos

Entrada Autor: Albert_KTM » dv. oct. 05, 2012 10:27 am

Perdona'ls Senyor, perquè no saben el què diuen :lol: :lol:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dv. oct. 05, 2012 10:33 am

Imatge

Ja sabem el què es cou, a Can KTM... :D

Salut

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. oct. 05, 2012 10:36 am

tot el que no sigui fer pistes i camins amb una Enduro lleuguera 100 % ....... el demés es jugar-se la , tard o d´hora llepes si fas molt OFF amb aquestes motos.... pateixes més que disfrutes.... :roll:

Ara bé la KTM tot i ser de les que " no son aptes per a tots els publics " en conducción OFF ..... ja entra a la categoria les maxitrails per la part de sota es a dir, de les que menys pesent,,,,, però clarament
fora d´ambient , o sigui comprada per la majoria per fer carretera i llargues tirades i per un ús GT i aquí si que es necessita cardan , no per que vagi malament la cadena , si no per jugar amb les mateixes
armes que la competencia..... aixó si aire KTM en té una estona llarga..... :roll:

Vaja ! al meu modo d´entendre, eh ?
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 05, 2012 10:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dv. oct. 05, 2012 10:43 am

... jo crec que competència, competència.... només en té en vendes. (que ja sé que això és el motiu principal d'una empresa, vendre..)

Perquè en concepte i en disseny... per mi no en té. :cool:

Sobrao que vaig, coll...

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. oct. 05, 2012 10:48 am

[quote user="Fjodor" post="214301"]a més, segueixo pensant que en una moto trail és el millor sistema de transmissió.[/quote]

Bones!!!

No t'ho negaré pas... però des d'un punt de vista de mercat, potser podrien fer més "mal" a la competencia amb un cardan. Però, és clar, KTM és d'aquelles marques que tenen els seus adeptes i segueix sent fidel al seus inicis.

No negarem tampoc que, des de que estas per Mototurisme, la teva "imparcialitat" cap a una marca o una altra és ben notòria, per això no critiques ni unes ni altres!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;) ;) ;) ;) (perdoneu, però algú ho havia de dir)

Fins aviat!
Imatge

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dv. oct. 05, 2012 10:54 am

Jo crec que totes aquestes fotos, aquestes estripades, aquests deserts ....... és marqueting pur.

Aquesta nova Adventure està clarament orientada a l'asfalt i negar-ho és una tonteria.

Però és que les ventes marquen i l'usuari mitjà busca precisament això, una moto amb estètica trail, que evoqui grans aventures pels deserts de Namibia .... :D però que en realitat vagi bé per carretera, que és per on les posen/posem el 90 % dels usuaris.

Algún dia alguna pistota, per fer-te passar les ganes , 4 derrapades, 4 bassals , uns quants uiuiuiu aaiaiaiaiaiasssss i cap a casa amb la moto i la jaqueta ben bruta .... però la resta de dies són sortides normals per carreteres de revolts.

Per això s'ha fet aquesta moto i crec que per aquest ús no tindrà rival.

Té la mateixa potència que la Ducati, però és infinitament més trail i té més parell motor i a sobre val com uns 6.000 euros menys
Té els mateixos accesòris electrònics que la GS, però pesa 20 Kg menys i té 25 Cv més.
Té els mateixos recorreguts de suspensions que l'actual GSA
.....

En fi, jo ja començo a fer guardiola :lol:

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dv. oct. 05, 2012 12:17 pm

No negarem tampoc que, des de que estas per Mototurisme, la teva "imparcialitat" cap a una marca o una altra és ben notòria, per això no critiques ni unes ni altres!!

--------------------

:shock: Ualaaaaa..... ja m'ha tocat el rebre... hahahaha.. ja ho entenc.. jo tinc predilecció per una marca, una manera de fer, de veure les coses, pero les motos m'agraden TOTES!!
Amb més o menys mesura, però totes... que ja fa anys que m'hi barallo!!!

Salut

Albert_KTM
Presentats

Entrada Autor: Albert_KTM » dv. oct. 05, 2012 6:07 pm

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dv. oct. 05, 2012 7:14 pm

[quote user="Fjodor" post="214315"]No negarem tampoc que, des de que estas per Mototurisme, la teva "imparcialitat" cap a una marca o una altra és ben notòria, per això no critiques ni unes ni altres!!

--------------------

:shock: Ualaaaaa..... ja m'ha tocat el rebre... hahahaha.. ja ho entenc.. jo tinc predilecció per una marca, una manera de fer, de veure les coses, pero les motos m'agraden TOTES!!
Amb més o menys mesura, però totes... que ja fa anys que m'hi barallo!!!

Salut[/quote]

Jeje. Certament al ser aquest un fòrum on es parla de quelcom que ens "aixeca passions", es difícil parlar només des de un racional, que no se'ns escapin comentaris tendenciosos cap a allò que ens encanta a cadascú en particular.

I la veritat es que ho trobo molt bé, poder “deixar-nos anar” en aquest entorn (sense desqualificar a altres màquines, clar). Si quan arribo a casa, li començo a explicar a la meva parella "que si la KTM això, la BMW allò altre, i per contra la Triumph....". En canvi, aquí t’esplaies, i si pel que sigui et poses (parlo per mi, eh?) pesat en algun tema, doncs....res. no et diuen "tira cap a rentar els plats i deixa't de foteses !!!"

A més, els qui tenim motos “menys generalistes” (com deia en Fjodor en un altre lloc), a vegades ens costa no “cridar” una mica més que la resta, rotllo “Teruel existe !!”.

Visca Ducati i KTM !!!!!!!!!! (o KTM i Ducati, va...) :lol:

Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 05, 2012 7:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dv. oct. 05, 2012 7:38 pm

[quote user="Fjodor" post="214301"]Crosstourer? de la nit al dia, ni concepte, ni filosofia s'acosten entre elles...

Doncs jo crec que una KTM amb cardan seria com un cendrer en un scooter... a més, segueixo pensant que en una moto trail és el millor sistema de transmissió.[/quote]

correcte, estic d'acord amb lo que dius, jo parlo del preu de les maquines no de concepte, abans enganxo una TT600 o XR650R per 2.000€ i segur que em diverteixo mes i no pateixo tant :roll: , ja o vaig comenta una vegada després de provar una ST1.2, em quedo amb la meva moto tecnologia a part no i guanyo gaire mes en prestacions (viatges en parella)

tampoc entenc lo del cardan si o si, una moto Trail te que se amb cadena al meu pare

les fotos mol guapes bavejant una miqueta clar que si, d'aquesta bestia, i de les que la acompanyen tinguin el nom que tinguin

...V...
cor V-Twin

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » ds. oct. 06, 2012 8:22 pm

Nomes faltaria!... cadascú gaudeix amb lo seu... i que duri!!!
I que podem per molts anys seguir discutint aqui sobre això... serà MOLT bona senyal!!!

Salut

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » ds. oct. 06, 2012 9:22 pm

[quote user="Albert_KTM" post="214308"]Jo crec que totes aquestes fotos, aquestes estripades, aquests deserts ....... és marqueting pur.

Aquesta nova Adventure està clarament orientada a l'asfalt i negar-ho és una tonteria.

Però és que les ventes marquen i l'usuari mitjà busca precisament això, una moto amb estètica trail, que evoqui grans aventures pels deserts de Namibia .... :D però que en realitat vagi bé per carretera, que és per on les posen/posem el 90 % dels usuaris.

Algún dia alguna pistota, per fer-te passar les ganes , 4 derrapades, 4 bassals , uns quants uiuiuiu aaiaiaiaiaiasssss i cap a casa amb la moto i la jaqueta ben bruta .... però la resta de dies són sortides normals per carreteres de revolts.

Per això s'ha fet aquesta moto i crec que per aquest ús no tindrà rival.

Té la mateixa potència que la Ducati, però és infinitament més trail i té més parell motor i a sobre val com uns 6.000 euros menys
Té els mateixos accesòris electrònics que la GS, però pesa 20 Kg menys i té 25 Cv més.
Té els mateixos recorreguts de suspensions que l'actual GSA
.....

En fi, jo ja començo a fer guardiola :lol:[/quote]

Albert, et dona plenament la raó, per tant +1

Jo la veig com una F800GS amb més pretensions i toc de KTM, per descomptat. No crec que vulguin atacar a la GS directament, sino que renoven i orienten el seu producte top.

Només caldria afegir si per fer rutes llargues per carretera o autopista serà prou còmoda de veritat!

Conec a gent que se l'ha comprat i una vegada ha passat l'enamorament inicial, li veuen pegues i se la treuen de sobre per que no poden disfrutar com aquests 'super campions' que surten a les fotos del catàleg.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » ds. oct. 06, 2012 9:39 pm

Anem a fer una mica de llenya al tema:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

i solen acabar...

Imatge

Entre tots nosaltres conneixem a força gent i podriem comptar amb els dits de la mà a gent que aniria al màxim amb aquestes motos...
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 06, 2012 9:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » ds. oct. 06, 2012 9:41 pm

Mira que m'agrada aquesta imatge..., ja m'hi veig!!!!

Imatge

i la moto també!
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 06, 2012 9:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. oct. 06, 2012 10:40 pm

Haig de reconeixer que KTM te dels millors departaments de fotografies. Son per quedar-te amb la boca oberta :eyes :eyes

Ah! em sembla que també fan motos :mrgreen: :mrgreen:

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dg. oct. 07, 2012 5:24 pm

Si tu... fan amotus de veritat... :lol:

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dg. oct. 07, 2012 10:21 pm

Jo he de reconeixer que la marca Taronja m'està tirant cada cop més. Serà que es de les poques que mantenen una mica els ideals vagi on vagi el mercat? o potser que estic visquent massa aprop de Colomers ;)

Us heu fixat quines gomes porten les 1190 Adv? semblen les Michelin Desert, tinc unes ganes de provar-les :twisted: , ara només falta una moto que les pugui muntar amb dignitat.

Salut

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. oct. 07, 2012 11:32 pm

Molt maca aquesta KTM.

Però amb tot el que ensenyeu encara no he vist res que no pogués fer amb la meva...si volgués. :roll: :mrgreen:
Salut i kilómetres

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. oct. 08, 2012 9:19 am

Colomers Orange!!!! :lol:

Siono (mil)... cadascú fa el que pot i vol amb la seva moto, home!!

Parlem de conceptes, no?

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 09, 2012 10:58 pm

No puc parlar malament de les KTM perquè ara el meu nano en te una i l'últim cop que ens varem "barallar" en vaig sortir amb els lligaments creuats posteriors trencats. :tremolant

Imatge

Jo tinc una mala costum i és que, encara que m'agraden totes, no en criden l'antenció les que surten del meu Concepte de moto. Això no vol dir que siguin grans motos per qui les necessiti.
Quan veig una maxitrail asfaltica ( 85/15, 80/20 ó 70/30) embolicada de fang fins a dalt de tot, en fa mal el cor. Crec que no son les motos adequades per fer segons qué. Que ho poden fer...c*llons, és pot fer de tot, més o menys bé, amb qualsevol cosa quan toca.

Un que és sensible. :D
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “General”