[quote user="Storm" post="248689"]
101 CV
228 kilos (plena)
[/quote]
perque vols mes cv's ?? el que conta en aquestes motos es el par motor i la potencia la dona a les 4000 voltes enlloc de les 6400 de l'anterior,li han baixat casi 2 l el consum i 228 kg en ple es molt livia,conta que hi han motos d'aquesta categoria que pesan 50 kg mes,la pujada de cilindrada es el que fot una mica ja que passa de 1000 cc amb lo que l' IMC es dobla en el preu i l'ABS no desconectable per els que els agradi fer pistas (un residual 5 %) ,repeteixo,una maquina a tenir en conta.
[quote user="Kike Esteban" post="248789"] 1º No és el mateix un motero que té una GS que un que té una V-Strom 1000.
2º Al cap i a la fí estàvem parlant de Suzuki i ja hem desviat el tema.
[/quote]
1º potser si en te una de cada al garatge si que es el mateix ''motero''.....encara que si te una BMW no es ''motero''...es motorista.... igual que si te una V-STROM 1000 que en conec algun de propietari que pot donar lliçons magistrals (disculpa pero per mi la paraula motero es sinonim de delincuent sobre rodes)
2º amb aixo et dono la rao
3º tot lo altre...noi.......... :nonocat :nonocat
Nova V-Strom 1000
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8182
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Nova V-Strom 1000
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 11, 2013 9:55 am, en total s’ha editat 3 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 1:50 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Nova V-Strom 1000
A mi m´agrada molt, tinc la V-1000 i li he tret molt de suc.
Esperarem un parell d´anys :picant a veure com es comporta en carretera i si baixa una miqueta del preu de sortida que el veig una mica carot :sonat !!!
Esperarem un parell d´anys :picant a veure com es comporta en carretera i si baixa una miqueta del preu de sortida que el veig una mica carot :sonat !!!
- Jordi
- Presentats
- Entrades: 3103
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Re: Nova V-Strom 1000
Jo tinc molt clar que el que m'agradaria es una trail Japonesa (es pot comprar paral·lela) amb motor en V i amb cardan. La única que hi ha es la CrossTourer, però malauradament els que hi entenen de motos em diuen que "ni pensar-hi" pel tema de que pesa com dos elefants amb obesitat mòrbida.
Sabent que la meva antiga V-Strom fou una moto excel·lent, si aquesta nova hagués portat cardan, segurament l'hauria comprat però, desprès de la Adventure, ni se'm passa pel cap tornar a pensar en el tema d'untar la punyetera cadena. Crec que Suzuki l'ha cagat.
Jordi "Prony"
Sabent que la meva antiga V-Strom fou una moto excel·lent, si aquesta nova hagués portat cardan, segurament l'hauria comprat però, desprès de la Adventure, ni se'm passa pel cap tornar a pensar en el tema d'untar la punyetera cadena. Crec que Suzuki l'ha cagat.
Jordi "Prony"
-
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: dl. set. 02, 2013 1:14 pm
- Ubicació: Canet de Mar / Alt Maresme
Re: Nova V-Strom 1000
[quote user="Kpeps" post="248796"][quote user="Storm" post="248689"]
101 CV
228 kilos (plena)
[/quote]
perque vols mes cv's ?? el que conta en aquestes motos es el par motor i la potencia la dona a les 4000 voltes enlloc de les 6400 de l'anterior,li han baixat casi 2 l el consum i 228 kg en ple es molt livia,conta que hi han motos d'aquesta categoria que pesan 50 kg mes,la pujada de cilindrada es el que fot una mica ja que passa de 1000 cc amb lo que l' IMC es dobla en el preu i l'ABS no desconectable per els que els agradi fer pistas (un residual 5 %) ,repeteixo,una maquina a tenir en conta.
[quote user="Kike Esteban" post="248789"] 1º No és el mateix un motero que té una GS que un que té una V-Strom 1000.
2º Al cap i a la fí estàvem parlant de Suzuki i ja hem desviat el tema.
[/quote]
1º potser si en te una de cada al garatge si que es el mateix ''motero''.....encara que si te una BMW no es ''motero''...es motorista.... igual que si te una V-STROM 1000 que en conec algun de propietari que pot donar lliçons magistrals (disculpa pero per mi la paraula motero es sinonim de delincuent sobre rodes)
2º amb aixo et dono la rao
3º tot lo altre...noi.......... :nonocat :nonocat[/quote]
Aclariment: El raonament "No es el mateix un motero que té una GS que un que té una V-Strom" és d'en Randy. Jo només responía citant-lo, però no ho sembla perquè ho vaig fer malament. La meva opinió: M'interesa més la persona que la màquina que porta. Que cadascú porti o compri la màquina que pugui o vulgui i a gaudir dels Kms que d'això es tracta.
Salut.
Kike.
101 CV
228 kilos (plena)
[/quote]
perque vols mes cv's ?? el que conta en aquestes motos es el par motor i la potencia la dona a les 4000 voltes enlloc de les 6400 de l'anterior,li han baixat casi 2 l el consum i 228 kg en ple es molt livia,conta que hi han motos d'aquesta categoria que pesan 50 kg mes,la pujada de cilindrada es el que fot una mica ja que passa de 1000 cc amb lo que l' IMC es dobla en el preu i l'ABS no desconectable per els que els agradi fer pistas (un residual 5 %) ,repeteixo,una maquina a tenir en conta.
[quote user="Kike Esteban" post="248789"] 1º No és el mateix un motero que té una GS que un que té una V-Strom 1000.
2º Al cap i a la fí estàvem parlant de Suzuki i ja hem desviat el tema.
[/quote]
1º potser si en te una de cada al garatge si que es el mateix ''motero''.....encara que si te una BMW no es ''motero''...es motorista.... igual que si te una V-STROM 1000 que en conec algun de propietari que pot donar lliçons magistrals (disculpa pero per mi la paraula motero es sinonim de delincuent sobre rodes)
2º amb aixo et dono la rao
3º tot lo altre...noi.......... :nonocat :nonocat[/quote]
Aclariment: El raonament "No es el mateix un motero que té una GS que un que té una V-Strom" és d'en Randy. Jo només responía citant-lo, però no ho sembla perquè ho vaig fer malament. La meva opinió: M'interesa més la persona que la màquina que porta. Que cadascú porti o compri la màquina que pugui o vulgui i a gaudir dels Kms que d'això es tracta.
Salut.
Kike.