AVUI ENS HEM FET MAL....(a l'orgull)
Moderador: Airald
- johnnyenglish
- Presentats
- Entrades: 25
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:25 am
- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
- DAVID973
- Presentats
- Entrades: 154
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
- Ubicació: Agramunt(Lleida)
- Burgmuppet
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:34 am
- Ubicació: Reus
Ànims Miquel i Carme!
El veritablement important es que estigueu be.
D'altra banda cal que, tot i no deixar-nos acovardir pels esdeveniments, tinguem sempre present que malgrat la nostra pericia i la gran seguretat que ens dona la tecnologia de les nostres màquines, sempre podem trobar elements aliens que ens posin en perill ....molta precaució a la carretera nois!!!
El veritablement important es que estigueu be.
D'altra banda cal que, tot i no deixar-nos acovardir pels esdeveniments, tinguem sempre present que malgrat la nostra pericia i la gran seguretat que ens dona la tecnologia de les nostres màquines, sempre podem trobar elements aliens que ens posin en perill ....molta precaució a la carretera nois!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
Randy, crec, només crec, que l'abs si estàs tomban, i frenes no crec et salvi, ja que ja estás derrapan lateralment,( per humitat o grava) si l'abs farà que no es clavi si, peró si derrapa, ja estas llest, no clavaras, peró ja ets al terra. Dit d'altre manera,l'abs farà que no es bloquejin les rodes al frenar, peró la derrapada no la treu i en curva, si derrapes del devan.........
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ja ho sé això, Pere, ja ho sé, home. :D
Però pensa que moltes caigudes en revolts son per tocar el fre massa fort. Moltes.
Que per cert, aquest migdia he passat pel revolt aquest on va caure en Miquel i se m'han ficat els pèls de punta....... :?
Però pensa que moltes caigudes en revolts son per tocar el fre massa fort. Moltes.
Que per cert, aquest migdia he passat pel revolt aquest on va caure en Miquel i se m'han ficat els pèls de punta....... :?

- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
D’entrada aprofitar de nou a tothom, les mostres d’ànim i ajud. que hem rebut. Tant aquí en el foro, com a nivell particular, per telèfon, privat, mòbil o msn.
De veritat que en aquests casos, es veu que això no és un simple i fred lloc de cibertrobada.
Sou tots una colla collunuda.
Per altra costat, cullo!!!! Quin mal fot això de les costelles... Sobretot posar-se al llit. No hi ha manera d’enxampar la postura (de dormir....eh!!!! que de les altres ni provar-ho). Semblem dos avis reumàtics.
La moto de moment li canviaré només l’estrep, l’intermitent, i el pelacrash. Això últim, estic segur que va salvar la moto de destrosses més grans al cadenat, i que la meva cama dreta no tingui cap cop.
ABS no en porta la meva moto. Vaig valorar-ho, i com molta gent em deia que per carreteres irregulars donava problemes, i al ser el que acostumen a fer nosaltres, doncs vaig deixar-ho córrer.
La veritat és que les rodes que porto són pràcticament noves. Ja havia comentat que no m’acabava d’adaptar a elles i precisament recordo, que en aquell moment estava pensant que els hi començava a trobar el gust. Pot ser vaig confiar massa en aquell moment amb les rodes, recordo que no anava molt ràpid (evident que massa per a la corba en aquelles condicions), parlant amb la Carme, quant vaig notar quelcom que no havia notat fins llavors, com la roda de darrera donava una sacsejada i patinava.
Va ser uns instant,el temps de dir osties!!!!, va tornar a agafar i de cop, un altre vegada va relliscar, i a terra.
No crec que fos frenant, això ho podria dir el Xavi que anava al darrera. I no ho crec, perquè va ésser sortint de la corba (per la trajectòria nostra i de la moto a terra).
Si hagués sigut d’entrada, en la frenada, segur ara no seriem aquí, perquè ens haguéssim menjat el guardarrail.
Joer últimament m’enrotllo un tou,
Gràcies a tots.
De veritat que en aquests casos, es veu que això no és un simple i fred lloc de cibertrobada.
Sou tots una colla collunuda.
Per altra costat, cullo!!!! Quin mal fot això de les costelles... Sobretot posar-se al llit. No hi ha manera d’enxampar la postura (de dormir....eh!!!! que de les altres ni provar-ho). Semblem dos avis reumàtics.
La moto de moment li canviaré només l’estrep, l’intermitent, i el pelacrash. Això últim, estic segur que va salvar la moto de destrosses més grans al cadenat, i que la meva cama dreta no tingui cap cop.
ABS no en porta la meva moto. Vaig valorar-ho, i com molta gent em deia que per carreteres irregulars donava problemes, i al ser el que acostumen a fer nosaltres, doncs vaig deixar-ho córrer.
La veritat és que les rodes que porto són pràcticament noves. Ja havia comentat que no m’acabava d’adaptar a elles i precisament recordo, que en aquell moment estava pensant que els hi començava a trobar el gust. Pot ser vaig confiar massa en aquell moment amb les rodes, recordo que no anava molt ràpid (evident que massa per a la corba en aquelles condicions), parlant amb la Carme, quant vaig notar quelcom que no havia notat fins llavors, com la roda de darrera donava una sacsejada i patinava.
Va ser uns instant,el temps de dir osties!!!!, va tornar a agafar i de cop, un altre vegada va relliscar, i a terra.
No crec que fos frenant, això ho podria dir el Xavi que anava al darrera. I no ho crec, perquè va ésser sortint de la corba (per la trajectòria nostra i de la moto a terra).
Si hagués sigut d’entrada, en la frenada, segur ara no seriem aquí, perquè ens haguéssim menjat el guardarrail.
Joer últimament m’enrotllo un tou,
Gràcies a tots.
- Randy-650
- Presentats
Miquel, recorda què he dit jo.....burruktala ha escrit:.......... va ésser sortint de la corba (per la trajectòria nostra i de la moto a terra).
:oops:Randy-650 ha escrit: Que per cert, aquest migdia he passat pel revolt aquest on va caure en Miquel i se m'han ficat els pèls de punta....... :?

- Xavitiger
- Presentats
- Entrades: 833
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
Senyors, crec que no cal donar-hi tantes voltes, però repetiré el que ja vaig dir en el seu moment. Crec que el pitjor en aquests casos és buscar causes inexistents i oblidar-se de la que realment va originar l'accident.burruktala ha escrit: No crec que fos frenant, això ho podria dir el Xavi que anava al darrera.
Estat de la carretera: Molt bruta i humida. Per lo tant molt relliscosa!!!
Velocitat de marxa: Elevada tenint en compte l'estat de la carretera.
Haig de dir que si la carretera hagués estat seca, la velocitat de marxa que portava el Miquel hagués estat més que correcte.
Desde el darrera, vaig apreciar que el Miquel no va patinar durant la frenada. Simplement va frenar, va tumbar la moto "violentament", i en el punt àlgid de la plegada va perdre l'adherència.
És veritat que en aquest moment el Miquel va fer un gest estrany, però jo crec que li va sortir de l'ànima al intentar sense èxit redreçar la moto, ja que aquesta va entrar en pèrdua inevitable!!!
Crec Randy que tots el revolts poden possar els pèls de punta depenen de la manera en que s'agafin...Tu ja m'entens!!!Randy-650 ha escrit: Que per cert, aquest migdia he passat pel revolt aquest on va caure en Miquel i se m'han ficat els pèls de punta....... :?
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Heu de tenir una mica de paciencia perque els cops aquests tan forts costen de marxar, dir-te que ja fa mes d'un mes de la meva caiguda i encara tinc problemes a la má dreta, al final he tingut que anar a un fisioterapeuta, perque amb la medicació no hi ha manera de que marxi del tot.burruktala ha escrit:Per altra costat, cullo!!!! Quin mal fot això de les costelles... Sobretot posar-se al llit. No hi ha manera d’enxampar la postura (de dormir....eh!!!! que de les altres ni provar-ho). Semblem dos avis reumàtics.
Desitjo que la vostre recuperació sigui lo mes rapida possible.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Carme
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:44 pm
- Ubicació: Tarragona
Buenas,
Hola parella!!!!!!!!!! Com ha dit el Jordi voldríem saber com us trobeu? Espero que això dels vells reumàtics ho aneu superant perquè necessitem que esteu en plenes condicions el dia de la calçotada i no només per gaudir dels vostres magnífics reportatges fotogràfics.
Cuideu-vos i no feu esforços innecessaris, al menys de moment, eh? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Un petonàs enorme d'aquells que fan una sorollada de por!!!!!!!!!!!! :kssss :kssss :kssss
Hola parella!!!!!!!!!! Com ha dit el Jordi voldríem saber com us trobeu? Espero que això dels vells reumàtics ho aneu superant perquè necessitem que esteu en plenes condicions el dia de la calçotada i no només per gaudir dels vostres magnífics reportatges fotogràfics.
Cuideu-vos i no feu esforços innecessaris, al menys de moment, eh? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Un petonàs enorme d'aquells que fan una sorollada de por!!!!!!!!!!!! :kssss :kssss :kssss
Som esclaus de les nostres paraules i amos dels nostres silencis
- Randy-650
- Presentats
Eoooeoooeooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
Miqueeeeeeeeeeeeeeeellllllll!!!
Karmeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Com esteu????????????????
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Miquel, dessitjem de bon cor que estigueu ja recuperats per la calçotada, eh? I aviam si el moto el podeu tenir minimament a punt també :roll:
Miqueeeeeeeeeeeeeeeellllllll!!!
Karmeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Com esteu????????????????
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Miquel, dessitjem de bon cor que estigueu ja recuperats per la calçotada, eh? I aviam si el moto el podeu tenir minimament a punt també :roll:

- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Hola Compis, no digueu que no us explico res, que dimecres vaig posar el parte mèdic.
És com si portes un punyal que entres per sota el pit, i surtis per l’espatlla. Joer, fa mal de c****ns. No hi ha manera de trobar la postura. Suposo que per això no estic tant penjat del foro. I a 2/4 d’11 ja tinc ganes d’agafar el llit, tot i que és xungo estirar-se. La Krme, igual que jo.
Bufa!!!! Espero estar bé per la calçotada, que per cert, us recordo que em trèieu del numero 13 de la llista..... :evil: :evil: :evil: :evil:
Per la moto, be, avui m’ha arribat l’estribera i l’intermitent, i el Pere, el meu mecànic, que és un motero collonut, m’ha regalat el protector de puny i un pelacrash. Xulo el paio!!!! El pelacrash és d’una GSX, però quedarà de conya.....
Si ja ho diu el Ciscu (se n’enfot de mi), les costellades, al camp i a la brasa....

Avui, quasi igual.burruktala ha escrit:....Quin mal fot això de les costelles... Sobretot posar-se al llit. No hi ha manera d’enxampar la postura (de dormir....eh!!!! que de les altres ni provar-ho). Semblem dos avis reumàtics.
És com si portes un punyal que entres per sota el pit, i surtis per l’espatlla. Joer, fa mal de c****ns. No hi ha manera de trobar la postura. Suposo que per això no estic tant penjat del foro. I a 2/4 d’11 ja tinc ganes d’agafar el llit, tot i que és xungo estirar-se. La Krme, igual que jo.
Bufa!!!! Espero estar bé per la calçotada, que per cert, us recordo que em trèieu del numero 13 de la llista..... :evil: :evil: :evil: :evil:
Per la moto, be, avui m’ha arribat l’estribera i l’intermitent, i el Pere, el meu mecànic, que és un motero collonut, m’ha regalat el protector de puny i un pelacrash. Xulo el paio!!!! El pelacrash és d’una GSX, però quedarà de conya.....
Si ja ho diu el Ciscu (se n’enfot de mi), les costellades, al camp i a la brasa....
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)