BRUSSEL.LES 10.000

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

En cas d'estar interessat, com hi aniries?

L’enquesta ha acabat el dv. gen. 09, 2009 11:34 pm

EN BUS
1
6%
EN TREN
0
No hi ha cap vot
EN AVIO
5
28%
EN MOTO
12
67%

Vots totals: 18

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. feb. 07, 2009 9:24 pm

Holaaaaa,

Jo no estic massa acostumat a fer 1.400 kms en un dia, intentant arribar a lloc a una hora europea per sopar una mica i estirar bé les cames, però si ho voleu així tot es intentar-ho. Ara bé, si ens quedem a dormir abans d’arribar a Brucel•les, quant mes lluny ens aturem menys necessitat tenim de reservar l’hotel, i podem triar d’acord al nostre estat físic.
Si voleu podem fer reserves al Ibis de Namur, que està a uns 55-60 kms de Brussel•les. També es veritat que entre Luxemburg i Namur només he trobat hotels a Dinant ( a 100 kms.)

8) 8) 8)
Sort,

George
Presentats
Entrades: 120
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:51 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: George » ds. feb. 07, 2009 10:08 pm

Als de Reus: si voleu venir a dormir el dia 5 a Girona, a casa hi ha lloc; i aixì us stelvieu 200km de l'endemà

Ja direu quelcom

George

George
Presentats

Entrada Autor: George » ds. feb. 07, 2009 10:20 pm

Una altre cosa,

Jo crec que seri bona idea portar el "xaleco" de mototurisme, que he vist que alguns teniu.

George

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. feb. 08, 2009 6:27 am

Holaaaaa,
George ha escrit:Als de Reus: si voleu venir a dormir el dia 5 a Girona, a casa hi ha lloc; i aixì us stelvieu 200km de l'endemà

Ja direu quelcom

George
Als de Reus??? Qui son aquests??

:evil: :evil: :evil:
Sort,

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. feb. 08, 2009 8:08 am

George ha escrit:Als de Reus: si voleu venir a dormir el dia 5 a Girona, a casa hi ha lloc; i aixì us stelvieu 200km de l'endemà

Ja direu quelcom

George
Gracies, pero jo el dijous plego a les 23 de la nit de treballar :(

George ha escrit:Una altre cosa,
Jo crec que seri bona idea portar el "xaleco" de mototurisme, que he vist que alguns teniu.
George
I tant que si!! Xaleco, Seneyeres a les motos, estalades,... ;)
Ex ...moltes coses

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dg. feb. 08, 2009 6:37 pm

No estaría malament difondre l'imatge de mototurisme. Que hi tenim de merchandaising???.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

George
Presentats

Entrada Autor: George » dl. feb. 09, 2009 8:56 am

Albert ha escrit:Holaaaaa,

Ja direu quelcom

George
Als de Reus??? Qui son aquests??

:evil: :evil: :evil:
gent susceptible, sou gent sensible de pell fina :D :!:

Agustí
Presentats
Entrades: 6
Membre des de: dc. feb. 11, 2009 4:04 pm
Contacta:

10Mil.cat

Entrada Autor: Agustí » dj. feb. 12, 2009 8:06 am

Perdoneu-me aquesta intromissió, per comentar-vos que des de 10Mil.cat fa temps que segueixo els vostres plans d'anar a Brussel·les el 7 de març en moto. http://deumil.cat/index.php?board=9;act ... 09#msg3709

Però no es aquest el motiu d'aquest comentari.

Resulta que estic rebent peticions de gent que vol anar en moto i em demanen cóm poden agrupar-se per anar junts. Una d'aquestes peticions me l'ha fet una persona que ja passa dels 70 anys i que es troba en plena forma, segons m'explica.

Els vaig comentar la existència del vostre grup però, dissortadament, alguns no estan familiaritzats amb tot això dels fòrums que requereixen registrar-se i just utilitzen el correu electrònic.

Disposeu d'alguna adreça e-mail on els pugui adreçar?

10Mil salutacions

Admin@deumil.cat
http://deumil.cat/

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 12, 2009 8:26 am

Hola Agusti.
Normament et diria que per participar al foro et passesis per presentacions i tota la pesca.

Pero entenc que el teu missatge aqui ha estat per fer d´enllaç amb nosaltres per poder gestionar el tema del viatge amb moto fins a Bruseles.

T'he he enviat un mail,a la conta que tens a la firma, ja estarem en contacte ;)
Ex ...moltes coses

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. feb. 12, 2009 4:07 pm

De conya!!!
Jo ja m'estava fent a la idea de ser poquets... A veure si podem ser uns quants i que se'ns vegi passar per mitja Europa!
sergibuda

they called me an accident

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. feb. 12, 2009 10:57 pm

companys!!!

nosaltres no hi podem anar però estarem amb vosaltres en cor i pensament, deixeu el pabelló català ben alt i feu onejar una estelada BEN ALTA, BEN DRETA I BEN SOLA!!!!!!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dv. feb. 13, 2009 10:42 am

Molt bé, Agustí!!!
quants més siguem, més fort serà l'impacte.
Si pots dir més o menys quans penseu venir, t'ho agrairé.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. feb. 13, 2009 3:38 pm

Hola gent, m'agradaria acompanyar-vos a Bruse·les tot i que tinc els meus dubtes:

Fa temps que tinc la moto (K75) parada (des del setembre de l'any passat que vaig estar a País de Gales) i fer una tirada tant llarga m'espanta una mica: fa temps que no faig cap tirada de més de 1.000 kms.

Tampoc he anat mai cap al nord a l'hivern i deu fer un fred que pela !
No sé, expliqueu-me coses, consells, recomanacions que penseu que em poden anar bé :wink:

Sou molta gent els que aneu a Bruseles ?

Salut,
Ramon.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. feb. 13, 2009 4:27 pm

Primer que tot ANIMS!!!
Segon preparats per tirades de mes de 1000km's....son durs per a tots aixi que ...

El fred..a dia d´avui Bruseles estan entre 3º i -1º aixi q imagina.

Pero poder anar amb moto (vehicle que estimem) a defensar una llengua,pais,...que tambe estimem es lo maxim no?

Aixi que si que a casa estariem millor, o amb avio o ...pero d'aqui un temps no reordaras el fred,la son,el cansament...sino que un dia vas sortir de casa amb la teva moto a fer 3000km' en 3 dies per defensar com volies el qeu volies ;)
Ex ...moltes coses

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » ds. feb. 14, 2009 9:36 pm

Steelman ha escrit:Primer que tot ANIMS!!!
Segon preparats per tirades de mes de 1000km's....son durs per a tots aixi que ...

El fred..a dia d´avui Bruseles estan entre 3º i -1º aixi q imagina.

Pero poder anar amb moto (vehicle que estimem) a defensar una llengua,pais,...que tambe estimem es lo maxim no?

Aixi que si que a casa estariem millor, o amb avio o ...pero d'aqui un temps no reordaras el fred,la son,el cansament...sino que un dia vas sortir de casa amb la teva moto a fer 3000km' en 3 dies per defensar com volies el qeu volies ;)
Steelman, quasi em cau una llágrima al llegir això!!!.. Recordo la transpirenaica com una prova molt dura, però... ho vaig fer!!!! i ja no recordo el cansament, la caiguda, la desesperaciò per moments... només recordo lo bó que em va portar.

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » ds. feb. 14, 2009 10:56 pm

Steelman ha escrit: ... pero poder anar amb moto (vehicle que estimem) a defensar una llengua,pais,...que tambe estimem es lo maxim no?

... al final només hi faltava un Visca Catalunya !

Carai, a veure si encara m'entrarà la plorera :roll:

Topota89
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm

Entrada Autor: Topota89 » dg. feb. 15, 2009 7:15 pm

Boneeessss!!
la veritat es q m'agradaria molt poder compartir aquesta experiència, però no ho tinc clar...la qüestió és la següent, i em remeto a tu Albert (q veig q domines del tema), tinc una Transalp de 2ona mà, vora els 50000 km i del ‘02 si no recordo malament...com ho veus per poder fer el trajecte?? diguem que em desvirgaria...ja que tema viatges llargs sóc novato del tot...però no em fa por passar fred!
:D

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dg. feb. 15, 2009 9:02 pm

Topota89, es el viatge més llarg que faré jo i l'espero amb il.lusió.
Si tens la moto a punt, no pateixis ja que el nivell es variat i es faran les parades que es creguin convenients perque tothom pugui arribar a la fita de Brussel.les i poguer cridar tots junts "Visca Catalunya" des de les motos.
(ho he dit!!!!!)

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. feb. 15, 2009 9:09 pm

Topota89 ha escrit:Boneeessss!!
la veritat es q m'agradaria molt poder compartir aquesta experiència, però no ho tinc clar...la qüestió és la següent, i em remeto a tu Albert (q veig q domines del tema), tinc una Transalp de 2ona mà, vora els 50000 km i del ‘02 si no recordo malament...com ho veus per poder fer el trajecte?? diguem que em desvirgaria...ja que tema viatges llargs sóc novato del tot...però no em fa por passar fred!
:D

Us agrairiem que encara que us registreu alf oro amb l´unic objectiu de bruseles...us passesiu abans per preseentacions ok???

Lo de arribar a Bruseles amb una transalp de segona ma i 50.000km's no es problema. La moto aguantara de sobres.
Ara si es la teva primera vegada d´un viatge llarg.. pensa que 1400km's en un dia son durs .
Tot i aixi no es impossible aixi que si estas anima't ...ja ho saps ;)
per cert d'on ets?
Ex ...moltes coses

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dg. feb. 15, 2009 10:09 pm

Steelman ha escrit:Ara si es la teva primera vegada d´un viatge llarg.. pensa que 1400km's en un dia son durs .
«Eso me temo».

Jo he fet viatges llarguets però mai 1.400 kms en un sol dia, un segon dia per reposar i al tercer 1.400 kms més (em sembla que el dilluns m'hauré d'agafar festa i passar-m'el estirat a la vora de l'estufa :oops: ).

Bloquejat

Torna a “General”