Yamaha SuperTénéré 1200. Rival de la BMW GS Adventure?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Yamaha SuperTénéré 1200. Rival de la BMW GS Adventure?
Molt bones apreciacions i molt ben resumides i detallades. I dedueixo que millora moltes de les carències de la Varadero.
Respecte a això que dius:
[quote user="Steelman" post="127124"].... la moto en frenades fortes no s´enfonsa del davant. Amb la varadero en frenades fortes, sembla que hagim de fer un invertit a vegades!
......
[/quote]
Una de dues: o la Varadero la portes massa tova o la invertida de la ST 1200 és una canya.
Et falta opinar sobre un punt molt important: el cardan. ;)
Aviam si en veig alguna per provar jo.....que cada dia m'agrada més. :D
Respecte a això que dius:
[quote user="Steelman" post="127124"].... la moto en frenades fortes no s´enfonsa del davant. Amb la varadero en frenades fortes, sembla que hagim de fer un invertit a vegades!
......
[/quote]
Una de dues: o la Varadero la portes massa tova o la invertida de la ST 1200 és una canya.
Et falta opinar sobre un punt molt important: el cardan. ;)
Aviam si en veig alguna per provar jo.....que cada dia m'agrada més. :D

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Yamaha SuperTénéré 1200. Rival De La BMW GS Adventure?
Gràcies Jordi, una explicació fenomenal. Venen ganes de provar-la ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
moltes explicacions que doneu, son el que a simple vista em va semblar el dia que mi vaig pujar,una molt bona moto que donara moltes satisfaccions al que la compri,tingueu clar que quan renovin la Varadero valdra lo mateix o mes ja que l'ompliran de novetats.
p.d. Jordi,m'he quedat amb el comentari que has dit que ha fet la Natalia i m'ha sorpres que el de radera no tingui la sensacio de plegar tant,pot sr les suspensio a part de l'alsada de l'estreb??
p.d. Jordi,m'he quedat amb el comentari que has dit que ha fet la Natalia i m'ha sorpres que el de radera no tingui la sensacio de plegar tant,pot sr les suspensio a part de l'alsada de l'estreb??
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Jordi, molt guapa la narració de la prova ... crec qeu has quedat molt prendat d'aquest màquina ... vols dir que no faràs un pensament !!! :twisted:
Realment fa molt bona pinta ... pero si amb la Varadero vas bé ... quines ganes de canviar ... a mi em pasa el mateix amb el dumper :mrgreen:
Realment fa molt bona pinta ... pero si amb la Varadero vas bé ... quines ganes de canviar ... a mi em pasa el mateix amb el dumper :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 07, 2010 12:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kpeps" post="127203"]moltes explicacions que doneu, son el que a simple vista em va semblar el dia que mi vaig pujar,una molt bona moto que donara moltes satisfaccions al que la compri,tingueu clar que quan renovin la Varadero valdra lo mateix o mes ja que l'ompliran de novetats.
p.d. Jordi,m'he quedat amb el comentari que has dit que ha fet la Natalia i m'ha sorpres que el de radera no tingui la sensacio de plegar tant,pot sr les suspensio a part de l'alsada de l'estreb??[/quote]
Porta la suspensió del darrera nova. ;)
p.d. Jordi,m'he quedat amb el comentari que has dit que ha fet la Natalia i m'ha sorpres que el de radera no tingui la sensacio de plegar tant,pot sr les suspensio a part de l'alsada de l'estreb??[/quote]
Porta la suspensió del darrera nova. ;)

- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Kpeps" post="127203"]moltes explicacions que doneu, son el que a simple vista em va semblar el dia que mi vaig pujar,una molt bona moto que donara moltes satisfaccions al que la compri,tingueu clar que quan renovin la Varadero valdra lo mateix o mes ja que l'ompliran de novetats.
[/quote]
Que vagi per davant que tinc una CBF500A i la veritat es que es una moto molt i molt treballada, però Honda no es que sigui el paradigme de la innovació tecnològica en les seves motos, altres marques com Aprilia, BMW, Yamaha, ... arrisquen més afegueixen gadgets
[/quote]
Que vagi per davant que tinc una CBF500A i la veritat es que es una moto molt i molt treballada, però Honda no es que sigui el paradigme de la innovació tecnològica en les seves motos, altres marques com Aprilia, BMW, Yamaha, ... arrisquen més afegueixen gadgets
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
KPEPS..iguan no m´he explicat be.
No dic que la natalia tingui sensacio de tombar tant, suposo que al anar més alt que en la varadero la sensació fins i tot ha de ser superior.
El que he dit que com que els estreps d´ella son més alts, en tombades de rascar estriberes, amb la varadero quant jo toco estreps, ella toca bota al terra.
En canvi, amb tumbades de rascar, al estar mes alt l´acompanyant, se suposa que l´acompanyant no toca a terra
No dic que la natalia tingui sensacio de tombar tant, suposo que al anar més alt que en la varadero la sensació fins i tot ha de ser superior.
El que he dit que com que els estreps d´ella son més alts, en tombades de rascar estriberes, amb la varadero quant jo toco estreps, ella toca bota al terra.
En canvi, amb tumbades de rascar, al estar mes alt l´acompanyant, se suposa que l´acompanyant no toca a terra
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
He estat llegint a ADVRIDER, un foro referencia en el mon de la aventura en moto...
MOlta gent que ja ha provat les tres motos (GS,GSA i la ST) parla mooolt i molt be de la ST, i no nomes en ONROAD, sino que en OFFROAD tambe..
Per a mostra unes fotos

MOlta gent que ja ha provat les tres motos (GS,GSA i la ST) parla mooolt i molt be de la ST, i no nomes en ONROAD, sino que en OFFROAD tambe..
Per a mostra unes fotos

Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
Avui he comprat la revista Fórmula Moto, on també la proven, i hi han uns comentaris que m'atrauen l'atenció:
- A 130 km/h el motor de la ST va a 4.100 rpm
- A 130 km/h el motor de la GS va a 4.750 rpm
- L'entrega de potència és fluida a la ST a partir de 3.000 rpm
- L'entrega de potència és fluida a la GS a partir de 2.000 rpm.
- ABS no desconectable per pistes a la ST
- A la GS crec que es pot demanar com opció

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Steelman" post="127293"]KPEPS..iguan no m´he explicat be.
En canvi, amb tumbades de rascar, al estar mes alt l´acompanyant, se suposa que l´acompanyant no toca a terra[/quote]
d'acord,d'acord,amb les trail suposo que es aixi,ara no vegis quina sensacio :eyes :eyes
En canvi, amb tumbades de rascar, al estar mes alt l´acompanyant, se suposa que l´acompanyant no toca a terra[/quote]
d'acord,d'acord,amb les trail suposo que es aixi,ara no vegis quina sensacio :eyes :eyes
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Randy-650" post="127649"]Avui he comprat la revista Fórmula Moto, on també la proven, i hi han uns comentaris que m'atrauen l'atenció:
Randy, gracies per la informació sobre aquestes dues meravelles ... m'agradaria fer-vos uns comentaris al respecte:
- El nou motor de la GS 2010 deu haver guanyat baixos , jo tinc la 2008 i fins a les 3000 rpm no gira rodona.
- El motor de la ST sembla molt rodó, pero crec que tindria que dispossar de control de tracció ( la veritat no recordo si ho porta ). A la GS v amolt bé.
- L'opció de dues corbes de potència per la ST m'agrada ... les futures GS tindrein que portar-ho.
- En un trail trobo que s'hauria de poder deconnectar l'ABS. ( en Off-Road les pots passar molt magres )... a la GS es pot fer.
- També trobo que podrien haver estudiat algun sistema d'amortiguació regulable eléctricament ( el de la GS va de conya).
- Estéticament cada cop m'agrada més l'asimetria de la ST ( pe: radiador )... la GS també juga amb això ( pe: llum davanter ) ... crec qeu els hi donen personalitat.
Pels comentaris dels que la heu "testada", la ST sembla una màquina molt equilibrada, a veure com la tracta el mercat ...
V'sss
- A 130 km/h el motor de la ST va a 4.100 rpm
- A 130 km/h el motor de la GS va a 4.750 rpm
- L'entrega de potència és fluida a la ST a partir de 3.000 rpm
- L'entrega de potència és fluida a la GS a partir de 2.000 rpm.
- ABS no desconectable per pistes a la ST
- A la GS crec que es pot demanar com opció
Randy, gracies per la informació sobre aquestes dues meravelles ... m'agradaria fer-vos uns comentaris al respecte:
- El nou motor de la GS 2010 deu haver guanyat baixos , jo tinc la 2008 i fins a les 3000 rpm no gira rodona.
- El motor de la ST sembla molt rodó, pero crec que tindria que dispossar de control de tracció ( la veritat no recordo si ho porta ). A la GS v amolt bé.
- L'opció de dues corbes de potència per la ST m'agrada ... les futures GS tindrein que portar-ho.
- En un trail trobo que s'hauria de poder deconnectar l'ABS. ( en Off-Road les pots passar molt magres )... a la GS es pot fer.
- També trobo que podrien haver estudiat algun sistema d'amortiguació regulable eléctricament ( el de la GS va de conya).
- Estéticament cada cop m'agrada més l'asimetria de la ST ( pe: radiador )... la GS també juga amb això ( pe: llum davanter ) ... crec qeu els hi donen personalitat.
Pels comentaris dels que la heu "testada", la ST sembla una màquina molt equilibrada, a veure com la tracta el mercat ...
V'sss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 11, 2010 11:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
No deixeu de visitar aquest post
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=595933
Es una bona preparació de la moto i amb moltes fotos , inclus comparant-la amb la GSA
Ta bé
Es una bona preparació de la moto i amb moltes fotos , inclus comparant-la amb la GSA
Ta bé
- Randy-650
- Presentats
[quote user="ALBERT_KTM" post="128099"]No deixeu de visitar aquest post
Ta bé[/quote]
Si que ta bé, si. I han fotografiat raconets que no s'han vist enlloc encara.
La foto del lateral, amb la bateria i tota la parafernàlia elèctrica impresiona:

I la foto de la GSA amb el cardan partit..... :tremolant

Ta bé[/quote]
Si que ta bé, si. I han fotografiat raconets que no s'han vist enlloc encara.
La foto del lateral, amb la bateria i tota la parafernàlia elèctrica impresiona:

I la foto de la GSA amb el cardan partit..... :tremolant

- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Son imaginacions meves o realment te un diposit extramadament petit?
Algu en sap la capacitat?

Algu en sap la capacitat?

- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Val, ja ho he vist,... 23l.... sembla que en tingui molts menys, el diposit de la Vstrom fot molt mes de bulto i en te 21 segons les especificacions
http://www.yamaha-motor.es/products/mot ... =techspecs
Mentre no iguali l'autonomia de la GS ADV dubto que es converteixi en una competidora realment
http://www.yamaha-motor.es/products/mot ... =techspecs
Mentre no iguali l'autonomia de la GS ADV dubto que es converteixi en una competidora realment
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
No es competidora de la ADV ;)
es competidora de les Maxitrails normals, tipus Varadero,GS,......
El diposit es de 23l i es poden fer gairebe 400km per el consum es de 5,5l
l´unic pero...es que la reserva salta mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt aviat.
Quant portes uns 290/300 km ja salta, i ja et posa " nervios", pero al omplir, tot i haver fer uns 30km en reserva hi poso uns 18/19l, aixi que em queden encara 4litres!! que m permetrien fer uns 60 o 70 km més..
es competidora de les Maxitrails normals, tipus Varadero,GS,......
El diposit es de 23l i es poden fer gairebe 400km per el consum es de 5,5l
l´unic pero...es que la reserva salta mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt aviat.
Quant portes uns 290/300 km ja salta, i ja et posa " nervios", pero al omplir, tot i haver fer uns 30km en reserva hi poso uns 18/19l, aixi que em queden encara 4litres!! que m permetrien fer uns 60 o 70 km més..
Ex ...moltes coses
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
[quote=Steelman]Quant portes uns 290/300 km ja salta, i ja et posa " nervios", pero al omplir, tot i haver fer uns 30km en reserva hi poso uns 18/19l, aixi que em queden encara 4litres!! que m permetrien fer uns 60 o 70 km més..[/quote]
Una cosa similar a la Vstrom. salta la reserva vas a la gasolinera y en poses 16/17 de 21.Soposo que ho fan per que no ens quedem tirats. Jo un cop apurant, apurant vaig fer 80km amb reserva i vaig posar 19l de 21
Una cosa similar a la Vstrom. salta la reserva vas a la gasolinera y en poses 16/17 de 21.Soposo que ho fan per que no ens quedem tirats. Jo un cop apurant, apurant vaig fer 80km amb reserva i vaig posar 19l de 21
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Per això van inventar l'ordinador d'abord. :mrgreen:
- Ignasi Tapia
- Presentats
- Entrades: 61
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
Consell per a tothom que compri moto nova: fer una sortida, quan el dipósit ja sigui força buit, amb una ampolleta de 1,5 litres d'aigua (plena de benzina, evidentment), i comptar EXACTAMENT quan dura la reserva. Val fins i tot per a les BMW's, ja que quan indica "0", al menys a laGS que vaig tenir, encara queda suc per a 30 kms. més...
Del més enllá es pot tornar... en moto!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
He rellegit el tema, i desprès d'haver-la provat i tal com he comentat a
viewtopic.php?f=1&t=9071
em sembla que SI que pot ser una rival de la GS. Sobretot si redueixen una mica el preu.
Randy, hauràs de fer una enquesta
Estic pendent de que torni l'Steelman perquè ens expliqui les seves impressions.
viewtopic.php?f=1&t=9071
em sembla que SI que pot ser una rival de la GS. Sobretot si redueixen una mica el preu.
Randy, hauràs de fer una enquesta
Estic pendent de que torni l'Steelman perquè ens expliqui les seves impressions.
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 28, 2010 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.