Carnet A2
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Carnet A2
Enhorabona, Carme.
Vinga anims que falta molt menys ;) .
Un consell, agafa un mapa de Catalunya , bueno..... un mapa d´Espanya, bueno...... d´Europa ???????
Millor...... un poster ben gros ;)
Un consell, agafa un mapa de Catalunya , bueno..... un mapa d´Espanya, bueno...... d´Europa ???????
Millor...... un poster ben gros ;)
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Eiiih Amics Ja Tinc Mitj A2(ara Comença Lo Mes Complicat
[quote user="Edelweiss" post="135289"]Hola amics...!!!
Ahir vaig fer l'exàmen de teòrica i he entrat a la web de la DGT (ja que a partir de les 12:00 penjaben els resultats) i veig que ja tinc mitj A2, aixì que ja puc començar les practiqueeeees....! :ban :ban :ban :ban
Ara comença lo mes dificil :roll: , pero espero aviat poguer acompanyar-vos ;)[/quote]
Mig A2 és A1? :lol: :lol:
FELICITATS CARME!

Ahir vaig fer l'exàmen de teòrica i he entrat a la web de la DGT (ja que a partir de les 12:00 penjaben els resultats) i veig que ja tinc mitj A2, aixì que ja puc començar les practiqueeeees....! :ban :ban :ban :ban
Ara comença lo mes dificil :roll: , pero espero aviat poguer acompanyar-vos ;)[/quote]
FELICITATS CARME!

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Pasqual" post="135333"][quote user="Edelweiss" post="135289"]Hola amics...!!!
FELICITATS CARME!
[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall
FELICITATS CARME!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :wall :wall :wall :wall :wall :wall :wall
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Pasqual" post="135333"]
FELICITATS CARME!
Ostres Paqual això si que es bo...! m'ho penso imprimir i plastificar (el portare a fer pràctiques a veure si em dona sort...!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ).
Si soc al mig de l'A2 (encara que tinc l'A1 perquè amb el B del cotxe, puc portar de 125 cm3 fins a una potencia de 11 kw)
En aquet video (de la Motoescola on m'estic treien el carnet) es veu el que fan a les probes per l'A2
[youtube]17jbgLnY8a0[/youtube]
Al mes de Juliol vaig participar al III Curs Avantia de Motoescola en el mateix circuit (pero amb un scooter) i va ser força interessant (sobre tot per novates com jo...! ;) ).

Enllaç III Curs Avantia MOTOESCOLA
FELICITATS CARME!
Ostres Paqual això si que es bo...! m'ho penso imprimir i plastificar (el portare a fer pràctiques a veure si em dona sort...!

Si soc al mig de l'A2 (encara que tinc l'A1 perquè amb el B del cotxe, puc portar de 125 cm3 fins a una potencia de 11 kw)
En aquet video (de la Motoescola on m'estic treien el carnet) es veu el que fan a les probes per l'A2
[youtube]17jbgLnY8a0[/youtube]
Al mes de Juliol vaig participar al III Curs Avantia de Motoescola en el mateix circuit (pero amb un scooter) i va ser força interessant (sobre tot per novates com jo...! ;) ).

Enllaç III Curs Avantia MOTOESCOLA

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Enhorabona Carme... això ja ho tens a la màniga, aviat et veurem penjant alguna crònica!! Que tinguis sort!
Fins aviat!
Enhorabona Carme... això ja ho tens a la màniga, aviat et veurem penjant alguna crònica!! Que tinguis sort!
Fins aviat!

- Edelweiss
- Presentats
Moltes gràcies Eva...!
Apa ja m'he fet amb el de Catalunya

I tan de bo acompanyada amb molts de vosaltres... ;)
I desprès d'una aventura com aquesta... qui sap el proper destí...???

- Edelweiss
- Presentats
Moltes Gràcies Ride...! l'he fet una visita a l'enllaç, es veu força bé (bueno anirem per pas i quan tingui l'A2 complert ja veure que faig...).Si t'agrada la sporter mira't aquesta és d'un amic meu la moto està força bé !!!!

- Edelweiss
- Presentats
Moltes gràcies Carles...! Tan de bo aviat, pugui fer per començar, una petita crònica de mes a prop, "de proves i aprenentatge..." (per exemple: En busca del "Tibidabo" es a dir per la Rabassada que la tinc a prop de casa...)això ja ho tens a la màniga, aviat et veurem penjant alguna crònica!! Que tinguis sort!

Pert cert mooltes felicitats de nou per la vostra aventura al Japó... sou uns Cracks...!!!

- Edelweiss
- Presentats
Això d'octubre si que ho veig dificil Guixmo...!..ja ho tens a la butxaca això!!!! va que em una mica de sort i boines maneres a la trobada del mes d'octubre ja podras venir amb la teva moto!!!

Moltes gràcies per els anims..!

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Felicitatssssssssss!!!! A veure quan puc dir el mateix jo jejejejeje
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Edelweiss
- Presentats
Moltes gràcies Laiona, pero encare em falta lo mes dificilA veure quan puc dir el mateix jo jejejejeje

Apa ànims ! a veure si aviat ens donen el Carnet de "Mototuristes" integrals..

- Jordi 68
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dj. juny 28, 2007 11:33 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Hola Carme,no ens coneixem,fa temps que no faig sortides,a la de Sort anire.Yo trebalo a les pistes de Montjuic,soc professor,quan i vaguis prgunta pel Jordi de la federacio,no treballo per motoecola,pero els conec ah felicitats per la teorica.
- Edelweiss
- Presentats
Moltes gràcies Jordi !Hola Carme,no ens coneixem,fa temps que no faig sortides,a la de Sort anire.Yo trebalo a les pistes de Montjuic,soc professor,quan i vaguis prgunta pel Jordi de la federacio,no treballo per motoecola,pero els conec ah felicitats per la teorica.
Doncs avui he parlat amb la Motoescola i m'han dit que demà em diràn les hores que tenen lliures per sincronitzar-les amb el meu horari de la feina, durant tot aquest mes de setembre encare tinc horari intensiu, o sigui que per les tardes podré anar, i a partir de l'octubre a l'ultima hora, ja que lo mes d'hora que plego es a les 17:30 i desde L'Illa Diagonal fins al circuit he de calcular quan trigo en transport (aixi que una vegada allà ja preguntare per tu o en Jordi...)

Ah ! a la sortida de Sort si finalment vaig doncs ja ens veurem...

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Enhorabona Carme!!
Jo també penso que ja has fet el difícil. Ara una mica de pràctica i no atabalar-te gens i en quatre dies ja vindràs amb nosaltres amb la teva moto. Ànims i molta tranquil•litat.
Fins aviat.
:razz: :razz:
Enhorabona Carme!!
Jo també penso que ja has fet el difícil. Ara una mica de pràctica i no atabalar-te gens i en quatre dies ja vindràs amb nosaltres amb la teva moto. Ànims i molta tranquil•litat.
Fins aviat.
Sort,
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Albert" post="135420"]
[/quote]
Moltes gràcies Albert !!! això espero, agafar pràctica i no atabalar-me a l'hora de l'exàmen (tan de bo us pugui dir aviat que m'apunteu a la ruta com una Mototurista mes "encara que novata").
[/quote]
Moltes gràcies Albert !!! això espero, agafar pràctica i no atabalar-me a l'hora de l'exàmen (tan de bo us pugui dir aviat que m'apunteu a la ruta com una Mototurista mes "encara que novata").

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Edelweiss" post="135432"](tan de bo us pugui dir aviat que m'apunteu a la ruta com una Mototurista mes "encara que novata").
[/quote]
Segur que nes aviat del que ara penses!!!
[quote user="Edelweiss" post="135432"](tan de bo us pugui dir aviat que m'apunteu a la ruta com una Mototurista mes "encara que novata").

Segur que nes aviat del que ara penses!!!
Sort,
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Felicitats Carme. Ja falta menys. Tens que tenir en compte que el bateig mototurístic serà més o menys com el de la GW del Salgal
:twisted:
- Edelweiss
- Presentats
Ups doncs en Sagal ja va dir que el proper que es prepari...! :tremolant (bueno com soposo que hauran d'altres bateigs abans que la de la meva, m'anire preparan) :b9 :b9 :b9Tens que tenir en compte que el bateig mototurístic serà més o menys com el de la GW del Salgal

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="JoanF" post="135438"]Felicitats Carme. Ja falta menys. Tens que tenir en compte que el bateig mototurístic serà més o menys com el de la GW del Salgal
:twisted:[/quote]
Ala, amb el plumero? :mrgreen:
:twisted:[/quote]
Ala, amb el plumero? :mrgreen:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
Moltes felicitats Carme , com et diuen els altres companys ara ja et queda l`ho més fàcil
en quatre practiques que facis ja el tindras , pero sobretot no ti posis nerviosa , ja et vaig explicar
què li va pasar a en Francesc el dia que s' examinava de les practicas de moto
I quan tinguis la teva HD ja ho saps, cap al Cap de Creus a batejar-la :D
Vss
en quatre practiques que facis ja el tindras , pero sobretot no ti posis nerviosa , ja et vaig explicar
què li va pasar a en Francesc el dia que s' examinava de les practicas de moto
I quan tinguis la teva HD ja ho saps, cap al Cap de Creus a batejar-la :D
Vss