SM30 Groguetes Vs Negretes

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 16, 2007 11:29 am

Anna ha escrit:

Randy, Quin Misteri ????? :D :D :D

Un misteri, ja ho dius bé, Anna!!!! :lol:

Però es clar, fins que no em vengui la meva....molta gent interessada però ningú es decideix finalment... Esperem que ara amb el bon temps surti el "virus" del moto a molta gent. :ban
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eli
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
Ubicació: Calella - Catalunya

Entrada Autor: Eli » dl. abr. 16, 2007 12:35 pm

Ostres quin post!! Però aixó no era una comparativa entre Groguetes i Negretes??????????. Algú s'ha llegit el reportage? Qui ha guanyat????. Ho sento però ès que entre tants "homes, nens" i adjectius varis, fa estona que he perdut el fil :lol: :lol: :lol: :lol:
Vssssssssssssssss
Imatge

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. abr. 16, 2007 12:41 pm

Randy-650 ha escrit:
gs12 red ha escrit:
Si et compres la Vstrom 650 o bé serà la 1000 ?????, per què ets un home no?????? no hi possis un Tecnomoto ni un Laser ni res que fagi soroll, eh??? que sempre has estat tu molt escandalós .... silenci i a disfrutar del soroll del motor , no del escape, si no la Montse :sado
Doncs ni l'una ni l'altre em penso comprar. :P Canvi de plans.

Vaja, ¿així que no em deixes ficar un 4 en 1?

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
mmmm.mmmm.mmmm. 4 en 1 i no es diu ficar es diu possar.......!!!!!!???????? mmm.mmm.mmm.

Ja sé per on aniràn els trets :roll: :roll: YamaFj1.289..........atxxissssss, jesus.ay, que m´ha agafat un esternut !!!!!!......... :roll: :roll: VA DE RETRO :hot et prohibeixo, si et prohibeixo..mes de 2 cilindres. :sado
ja saps perqué t´ho dic....has de venir a fer algún caminet amb mi algún dia......per lo tant TAT(ja que no véns amb bici)

:box
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 16, 2007 1:26 pm

gs12 red ha escrit:
Ja sé per on aniràn els trets :roll: :roll: YamaFj1.289..........atxxissssss, jesus.ay, que m´ha agafat un esternut !!!!!!......... :roll: :roll: VA DE RETRO :hot et prohibeixo, si et prohibeixo..mes de 2 cilindres. :sado
Doncs no. :P I mira que la FJR, la Goldwing i la MV Augusta F-4 Senna son ara per ara els meus somnis.

gs12 red ha escrit:
ja saps perqué t´ho dic....has de venir a fer algún caminet amb mi algún dia......per lo tant TAT(ja que no véns amb bici)

:box

Però es que aneu molt lluny amb la bici, home!!! I jo ja començo a ser grandet per fer-me aquestes pallises, ainssssssssss. :?

......................................................................................

Tornem al fil original, que l'Eli vol saber qui ha guanyat al final: la GS 1.200 o la Varadero.

Vinga, continuem el fil original!!!!!! :roll:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. abr. 16, 2007 1:32 pm

Doncs per primera vegada en molt de temps a BMW moto 30 no han donat per guanyadora a la GS
Deu ser que els honda tb deuen haver pagat els seus € per quedar be al a comparativa.

Possen que la GS es una moto amb un gran motor i gran xasis i que et permet fer gairebe de tot, i gairebe tot be

De la varadero possa que es una moto que tb et permet fer gairebe tot,i tambe be, excepte en pistes mes dures on la gs te mes aventatge, sobretot per el pes. En contrapartida posa que en la varadero aniras mes comode i mes protegit de vent i pluja...

En definitiva no hi ha guanyadora, i que cadascu es compri la que pugui i vulgui.

vs
Ex ...moltes coses

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. abr. 16, 2007 1:33 pm

valantains ha escrit:
Si, si que et deixes algú... a mi :jump

els que portem 1450 que som :?: :?: :?:

:!:
¿ Super homes?
Salut i kilómetres

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dl. abr. 16, 2007 1:42 pm

Personalment trobo un fallo a la BMW ( que vaig estar a punt de comprar i totser sera la propera, vui dir que m'encanta ) i es que la majoria de extres, accesoreis... tenen de ser originals, crec.
Almenys aquest viatge, vaig anar una mica amb un amic que te la gs1200 i no es podia comprar una bosa de diposit, per que no li anaven (la bmw, si clar)... i de la manera que es bmw crec que deu pasar sovint, es així ???
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. abr. 16, 2007 1:42 pm

Steelman ha escrit:Doncs per primera vegada en molt de temps a BMW moto 30 no han donat per guanyadora a la GS
Uiuiuiiii........... :shock:
David-Imma
NousetTres
LLUIS

:Saltant :jump :mrgreen: :ban

tonet
gs12red
Terraxaman
Angel
PereBMW

:wall :enfaduu :enfadat :crys

Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Serrallonga » dl. abr. 16, 2007 2:01 pm

roger ha escrit:Personalment trobo un fallo a la BMW ( que vaig estar a punt de comprar i totser sera la propera, vui dir que m'encanta ) i es que la majoria de extres, accesoreis... tenen de ser originals, crec.
Almenys aquest viatge, vaig anar una mica amb un amic que te la gs1200 i no es podia comprar una bosa de diposit, per que no li anaven (la bmw, si clar)... i de la manera que es bmw crec que deu pasar sovint, es així ???
Roger, jo tinc la Gs 1200, i t'asseguro que no cal comprar ni un dels accessoris originals si no vols, de fet hi ha varies cases d'accessoris que tenen uns catàlegs per la 1200 gs que són autèntics "totxos", vaja que hi ha el que vulguis i de molta més qualitat que els que ven BMW, jo sense anar més lluny, tinc les defenses HEPCO & becker i el top case de KRAUSER, totes dues coses donen mil voltes als originals BMW i són més barates

Pots mirar a Wunderlich, Touratech, Boxer-todo,nippy normans,Adventurers work-shop, Louis, per bosses de diposit pots mirar a BAGSTER ....... Hi ha per triar i remenar :wink:

Salut.
BMW R 1200 GS

Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dl. abr. 16, 2007 9:16 pm

Com ja vaig escriure al principi, aquest post promet i C.....S si ha promés! Tampoc no em pensava que prometés tant, que ni a l'Anna li ha fet falta fer servir l'artilleria pesada :lol: :lol: :lol: . Però bé, tornant a la comparativa, el que més m’ha agradat ha estat que per fer MOTOTURISME amb parella, com el que fem la majoria de nosaltres, queda clar que la millor es la DENALI, upsss perdó, vull dir la VARADERO (és que de vegades se m’en và el cap) :oops: :oops: Ai! ara em sembla que els de les groguetes em renyaran :sado .
L’altra cossa que encara m’ha agradat més ha estat el saber que les nostres Varas són millors que les del 2007:

- Més velocitat maxima 210-199
- Acceleració 0-1000m 22,6-23,6
- Recuperacio amb marxa mes llarga 50-100km 5,7-6,4
I a més a més són 2000€ més barates! Que més es pot demanar!

I ja que el senyor Tono García diu “¡a ver quién es el valiente que lleva por pistas una moto de mas de 200 kilos con neumáticos asfálticos como es la Varadero!”, doncs mira ara m’acabo d’ il.luminar, i demà faré una “Gestió de treball” a la recerca de totes les fonts del Parc Natural del Montnegre. (“Gestio de treball” dedicada al senyor Tono García). :form
Ja penjaré les fotos.
Vsssssssssssss
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

roger
Presentats

Entrada Autor: roger » dt. abr. 17, 2007 1:30 pm

Serrallonga ha escrit:
roger ha escrit:Personalment trobo un fallo a la BMW ( que vaig estar a punt de comprar i totser sera la propera, vui dir que m'encanta ) i es que la majoria de extres, accesoreis... tenen de ser originals, crec.
Roger, jo tinc la Gs 1200, i t'asseguro que no cal comprar ni un dels accessoris originals si no vols, de fet hi ha varies cases d'accessoris que tenen uns catàlegs per la 1200 gs que són autèntics "totxos", vaja que hi ha el que vulguis i de molta més qualitat que els que ven BMW, jo sense anar més lluny, tinc les defenses HEPCO & becker i el top case de KRAUSER, totes dues coses donen mil voltes als originals BMW i són més barates

Pots mirar a Wunderlich, Touratech, Boxer-todo,nippy normans,Adventurers work-shop, Louis, per bosses de diposit pots mirar a BAGSTER ....... Hi ha per triar i remenar :wink:

Salut.
M'agrada sentir aixó, interesant.... pero encara falta molt per al canvi de moto :D :D :D
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Serrallonga
Presentats

Entrada Autor: Serrallonga » dt. abr. 17, 2007 2:29 pm

roger ha escrit: M'agrada sentir aixó, interesant.... pero encara falta molt per al canvi de moto :D :D :D
:roll: :roll: Aixó també ho deia jo fa tres mesos i tenia la mateixa que tens tú ara :lol: :lol:
BMW R 1200 GS

roger
Presentats

Entrada Autor: roger » dt. abr. 17, 2007 11:18 pm

Serrallonga ha escrit:
roger ha escrit: M'agrada sentir aixó, interesant.... pero encara falta molt per al canvi de moto :D :D :D
:roll: :roll: Aixó també ho deia jo fa tres mesos i tenia la mateixa que tens tú ara :lol: :lol:
Pero jo fa meny d'un mes que la tinc i estic encantat (de moment, la vaig descartar.... en un futur... :D )
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Serrallonga
Presentats

Entrada Autor: Serrallonga » dc. abr. 18, 2007 1:57 pm

roger ha escrit: Pero jo fa meny d'un mes que la tinc i estic encantat (de moment, la vaig descartar.... en un futur... :D )
No et preocupis, tens una molt bona moto amb la que segur que disfrutaràs molt, lo meu va ser capritxo i "menjada de coco" per part d'un amic. :wink:
BMW R 1200 GS

Respon

Torna a “General”