Porra Moto GP
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Porra Moto GP
[quote user="Randy-650" post="120455"][quote user="Kpeps" post="120453"]recordeu que es pot votar fins abans que començi la carrera,eh!!!! ;)
[/quote]
Abans que comenci la carrera o abans de les tandes classificatòries de dissabte? :roll:[/quote]
que començi la carrera,aquest any vem quedar aixi ;) o no ?
[/quote]
Abans que comenci la carrera o abans de les tandes classificatòries de dissabte? :roll:[/quote]
que començi la carrera,aquest any vem quedar aixi ;) o no ?
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Randy-650" post="120455"][quote user="Kpeps" post="120453"]recordeu que es pot votar fins abans que començi la carrera,eh!!!! ;)
[/quote]
Jo crec que no te molta importancia si ho fas després ho abans de les tandes classificatòries. Mira com va ser a Jerez en els entrenaments i com es va acabar la cursa.
[/quote]
Jo crec que no te molta importancia si ho fas després ho abans de les tandes classificatòries. Mira com va ser a Jerez en els entrenaments i com es va acabar la cursa.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Alucinamaripili" post="119977"]LORENZO
ROSSI
PEDROSA[/quote]
+ 1
ROSSI
PEDROSA[/quote]
+ 1
Gas a la burra!!!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Joan XT" post="120508"][quote user="Randy-650" post="120455"][quote user="Kpeps" post="120453"]recordeu que es pot votar fins abans que començi la carrera,eh!!!! ;)
[/quote]
Jo crec que no te molta importancia si ho fas després ho abans de les tandes classificatòries. Mira com va ser a Jerez en els entrenaments i com es va acabar la cursa.[/quote]
Jo crec que si que te importàcia, però vam quedar que aquest anys es faria així.... :mrgreen:
1.- PEDROSA
2.- LORENZO
3.- ROSSI
[/quote]
Jo crec que no te molta importancia si ho fas després ho abans de les tandes classificatòries. Mira com va ser a Jerez en els entrenaments i com es va acabar la cursa.[/quote]
Jo crec que si que te importàcia, però vam quedar que aquest anys es faria així.... :mrgreen:
1.- PEDROSA
2.- LORENZO
3.- ROSSI
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="120567"][quote user="Alucinamaripili" post="119977"]LORENZO
ROSSI
PEDROSA[/quote]
+ 1[/quote]
quepesssss, aixo vol dir que votas el mateix ??
ROSSI
PEDROSA[/quote]
+ 1[/quote]
quepesssss, aixo vol dir que votas el mateix ??
- Jesus
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="120615"][quote user="Jesus GS" post="120567"][quote user="Alucinamaripili" post="119977"]LORENZO
ROSSI
PEDROSA[/quote]
+ 1[/quote]
quepesssss, aixo vol dir que votas el mateix ??[/quote]
Blanco y en botella !!!! :mrgreen: ... efectivament ... tinc el mateix presentiment que l'Alucinamaripili ... :twisted:
ROSSI
PEDROSA[/quote]
+ 1[/quote]
quepesssss, aixo vol dir que votas el mateix ??[/quote]
Blanco y en botella !!!! :mrgreen: ... efectivament ... tinc el mateix presentiment que l'Alucinamaripili ... :twisted:
Gas a la burra!!!
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
1- Stoner
2- Rossi
3- Lorenzo
2- Rossi
3- Lorenzo
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
A veure aquesta vegada:
1 Rossi
2 Lorenzo
3 Stoner
1 Rossi
2 Lorenzo
3 Stoner
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Kpeps
- Presentats
coi,aquest Stoner,ja se la tornat a fume,quin any que porta,la carera de las Yamy's,pasantse i repasantse,molt maca :eyes ;) amb vicoria final per en Lorenzo que sembla apuntar a donar lliçons :mestre :mestre :mestre
el meu Pedrosa ha tingut un mal final, be, a veure la propera,felicitats ademes per l'Elias i l'Espargaro que han fet uns carrerons :bow :bow :bow :bow
el meu Pedrosa ha tingut un mal final, be, a veure la propera,felicitats ademes per l'Elias i l'Espargaro que han fet uns carrerons :bow :bow :bow :bow
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 23, 2010 3:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
A mi també m'agrada molt en Dani, i em sap greu quan veig que ademés de ser super-tècnic i super-bon pilot; no és capaç de fotre- hi els pebrots necessaris quan cal.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
[quote user="Alucinamaripili" post="120843"]A mi també m'agrada molt en Dani, i em sap greu quan veig que ademés de ser super-tècnic i super-bon pilot; no és capaç de fotre- hi els pebrots necessaris quan cal.[/quote]
Quina raò que tens :mrgreen: ,soc fan de Dani però he de reconeixer, i em fot molt, que Lorenzo els
té molt ben posats,i en Dani encara no els ha trobat
Quina raò que tens :mrgreen: ,soc fan de Dani però he de reconeixer, i em fot molt, que Lorenzo els
té molt ben posats,i en Dani encara no els ha trobat
Que gran aquest de Bilbao

- Alucinamaripili
- Presentats
Entre tots dos fariem una fusió. Seria un pilot completíssim, amb seny, tècnica, pebrots i prou nom per no mancar mai d'sponsors i per tant d'una moto de fàbrica amb prou evolucions.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Avui, a l'arribar al restaurant de la sortida del Berguedà, pregunto com va la cursa, i algú em diu:
L'Stoner ha caigut, en Sacot va primer, seguit d'en Rossi i Pedrosa !! :shock: :shock: :mrgreen:
L'Stoner ha caigut, en Sacot va primer, seguit d'en Rossi i Pedrosa !! :shock: :shock: :mrgreen:
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
siono1000...0 points.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Tindré d'anar al segur, fer com sempre he fet, votar a Lorenzo com a guanyador.
Salut.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Tindré d'anar al segur, fer com sempre he fet, votar a Lorenzo com a guanyador.
Salut.
Salut i kilómetres
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Heiii veí !!!!! hem sembla que tinc 2 punts, i per poc l'encerto del tot....
- Alucinamaripili
- Presentats
[quote user="Ride" post="120968"]Heiii veí !!!!! hem sembla que tinc 2 punts, i per poc l'encerto del tot....[/quote]
A mi se 'ha espatllat a la última volta, però anava bé.
A mi se 'ha espatllat a la última volta, però anava bé.
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Ni una, però, aquest Toni Elias aquest any SI ja era hora que es reconegues la seva vàlua
Lo de Lorenzo, xapo, li treu el suquet a la Yamy, i la pregunta es, k li passen aquestes Honda o als seus pilots ¿?¿?
Ducati, Hayden tornar a estar al davant i Stoner no funciona amb la nova Ducati, s'esperen canvis per un futur, la moto la preparant perquè mes pilots la portin al limit ¿?¿?
...V...
Lo de Lorenzo, xapo, li treu el suquet a la Yamy, i la pregunta es, k li passen aquestes Honda o als seus pilots ¿?¿?
Ducati, Hayden tornar a estar al davant i Stoner no funciona amb la nova Ducati, s'esperen canvis per un futur, la moto la preparant perquè mes pilots la portin al limit ¿?¿?
...V...
cor V-Twin
- Kpeps
- Presentats
l'any que ve,ja espero l que diue les revistes ,Lorenzo i Stoner a Honda ja que en Rossi es la primera opcio de Yamaha i la marca del ala daurad no pot perdre mes temps en guanyar un mundial,si en Lorenzo no cau gaire te el titol mitg al sarró.
- Jesus
- Presentats
Bé sembla que ja he pogut estrenar el marcador ... a veure si vaig filant més prim a les próximes curses ... i Stoner no cau ... i Pedrosa no puntxa
... :mrgreen:
PD: Sort de la TV d'en JoanXT que ens tenia informats en tot moment de les curses !!!
... :mrgreen:
PD: Sort de la TV d'en JoanXT que ens tenia informats en tot moment de les curses !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 25, 2010 11:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
dons començem per Mugello
1º Rossi :mrgreen:
2º Lorenzo ;)
3º Dovizioso :twisted:
Pedrosa,fot-li gas,Elias a sacccccc. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
1º Rossi :mrgreen:
2º Lorenzo ;)
3º Dovizioso :twisted:
Pedrosa,fot-li gas,Elias a sacccccc. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 31, 2010 7:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.