Com Conduir En Grup

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Com Conduir En Grup

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. gen. 23, 2011 7:52 pm

ImatgeImatgeImatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Com Conduir En Grup

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. gen. 23, 2011 7:56 pm

Stelvio 00, poso l'enllaç directe ;)

[youtube]5BDd8qttpl4[/youtube]
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dg. gen. 23, 2011 9:07 pm

Ostres! està molt bé això pel que n'estem aprenent!! Una bona classe! Gràcies!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. gen. 23, 2011 9:39 pm

El video m'agrada, però crec que realment Mototurisme ho fem fins i tot molt més bé, la veritat.
Teniu en compte que anar 70 motos i fer el que fem jo realment quedo acollonit, que podem millorar? de ben segur, que ho farem? segur. I si no ja ho veureu ;)
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 23, 2011 10:21 pm

[quote user="Sagal" post="154723"]El video m'agrada, però crec que realment Mototurisme ho fem fins i tot molt més bé, la veritat.
[/quote]

Penso igual, doncs aquests del video no m'acaben de fer el pes.... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dl. gen. 24, 2011 12:37 am

Jo encara no he tingut la sort de fer una sortida amb vosaltres, però quan sortim en colla aquestes normes o consells del vídeo es el que fem i no ens hem sentat mai per parlar del tema, ja surt tot sol. :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Jordi r80r
Presentats
Entrades: 128
Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
Ubicació: Selva

Entrada Autor: Jordi r80r » dl. gen. 24, 2011 10:32 am

Mes o menys aquestes indicacions del video ja es fan quan surts amb gent habitualment, el que hem quedo al.lucinat per be, amb les sortides de mototurisme, aquesta es la segona que hi participo i ahir mira tu per on hem va tocar fer de "cruiller" en un stop... :shock: el cas es que ni vaig baixar de la moto ( pensaba que seria un moment...pero pasar 70 motos es un rato llarg) i pel retrovisor anaba controlant les motos que venian i per devant el trànsit de la carretera i així poderse salta el stop :eyes tot anaba be fins que sem va parar un cotxe de arabs al darrera i va estar una estona esperant que li dones pas, ja que amb la moto negre i la xeca verde dec semblar un picoleto i aixó hem preocupa... ja es la segona vegada que hem pasa.
Un 10 a tothom, es respira molt bon rotllo, a la taula i a la carretera. ( molt bo el del platano a la rotonda...algú es va parar?)

salut i km

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dl. gen. 24, 2011 11:10 am

Doncs aquest tema del video sobre la conducció en grup, jo ho he llegit a les normes de Mototurisme, " s'ha de conduir en Z ", així que és un tema que tothom hauria de tenir bastant clar.

Molt be el video, aqui queda il-lustrat i es veu perfectament.

A la tornada cap a Osona i Manrresa varem fer una formació gairebé perfecte tot el viatge !!
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. gen. 24, 2011 7:24 pm

El video diu que el lider i l'ùltim tenen que ser els més experimentats del grup. En el nostre cas el lider, si que és un dels més experimentats, però l'últim no es ben bé cert. Tothom sap que el Luis i jo mateix som els més experimentats, no pas el Sagal.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :form :form :form :form :form :Disparant :Disparant

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Entrada Autor: Xepe71 » dl. gen. 24, 2011 8:17 pm

Què anava a dir... que la propera sortida la podriem fer tota per autopista com fan ells, i que sou tots una colla de motoQUeros! :cool:

No, en serio, el video molt interessant i instructiu, m'ha agradat el tema de la conducció alterna i veure com fan senyals.

Ah, i els nostres liders són molt més guapos, i les nostres motos són més millors! :razz:
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 24, 2011 9:48 pm

[quote user="Lini" post="154765"]
A la tornada cap a Osona i Manresa varem fer una formació gairebé perfecte tot el viatge !![/quote]

tens tota la rao Lini,aixi es com es te que anar quan es va en grup,la experiencia es veu en aquests casos i no tothom hi sap anar,pero s'apren amb els km'sss i las bonas companyias.
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. gen. 25, 2011 10:05 am

En general son molt semblant a les normes de circulació que estem seguint a Mototurisme des de fa uns anys.

Per el que dius Lini
Lini ha escrit:Doncs aquest tema del video sobre la conducció en grup, jo ho he llegit a les normes de Mototurisme, " s'ha de conduir en Z ", així que és un tema que tothom hauria de tenir bastant clar.
Es una de les coses que fem més be.
Anant de roadleader, es veu molt be. Deixes una moto de cruiller , i veus que la formació al darrera es resitua automaticament fent de nou la Z. Es espectacular ;)
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. gen. 25, 2011 3:30 pm

[quote user="JoanF" post="154797"]El video diu que el lider i l'ùltim tenen que ser els més experimentats del grup. En el nostre cas el lider, si que és un dels més experimentats, però l'últim no es ben bé cert. Tothom sap que el Luis i jo mateix som els més experimentats, no pas el Sagal.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :form :form :form :form :form :Disparant :Disparant[/quote]

Però que dius tu ara, ja t'has llevat del sofà? on tens el gos, jajajaja. Que més voldrieu tu i el Luis pendrem el lloc, el que passa que els administradors son savis i tenen molt clar qui ha d'anar a darrera. Et penses que no ho se que has enviat paneres aquest Nadal en els administradors per aconseguir el lloc? doncs fotet, quant amb jubili potser i n'aprens podras anar-hi. Apa algú ho havia de dir
ImatgeImatge

Respon

Torna a “General”