Situació De Nous Radars I Reflexió.
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Situació De Nous Radars I Reflexió.
Doncs això, que avui anant cap a la feina he pogut observar la "insignificant" quantitat de 5 radars fixes nous.
De moment encara no estan operatius, ja que els tenen montats però embolicats amb celofana, però, com que com és normal d'aqui a uns dies ja funcionaran us dic on son perquè aneu prenent compte.
Dels 5, 3 estan posats a la C-25 (eix transversal). Dos estan en sentit Girona, als km's 163,7 i 128,5; i l'altre està en sentit Lleida al km 133,4.
Els altres estan: un a la C1412a al km 20'9 entre Torà i Pons en sentit Ponts; i a la N230 al km 186,7 en sentit Lleida.
De moment encara no estan operatius, ja que els tenen montats però embolicats amb celofana, però, com que com és normal d'aqui a uns dies ja funcionaran us dic on son perquè aneu prenent compte.
Dels 5, 3 estan posats a la C-25 (eix transversal). Dos estan en sentit Girona, als km's 163,7 i 128,5; i l'altre està en sentit Lleida al km 133,4.
Els altres estan: un a la C1412a al km 20'9 entre Torà i Pons en sentit Ponts; i a la N230 al km 186,7 en sentit Lleida.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Trencaferro
- Presentats
Re: Situació De Nous Radars I Reflexió.
Reflexió personal:
La veritat és que hi vaig donant voltes, i de tots aquests nous fotògrafs que he citat, n'hi ha un que no li acabo de trobar el què.
Amb els accidents mortals dia si, dia també que hi ha a l'Eix transversal, aquests els trovo bastant coerents, l'altre, el de la C1412a, per els que coneixeu la carretera també, ja que és tram on hi ha unes rectes llarguissimes i sense n'hi vorals, però la velocitat mínima a la que sol anar la majoria de la gent és a uns 130 km/h, això sense dir que hi transiten molts Andorrants i fan pujar i bastant la mitja. Contant que entre recte i recte és trabessen diferent poblacions pel mig, si això permet de fer baixar una miqueta la velocitat ja m'esta bé.
Ara bé, el que ja no entenc és el de la N230,i us explico el perquè:
Resulta, per qui no conegui el lloc, que està posat a 200 metres de la frontera, just al costat de la caseta de l'antiga aduana i montat en sentit Lleida, o sigui pels que entren de França.
Què vull dir amb això, doncs que aqui el 95% dels que hi passen són françesos, amb lo qual ells no paguen la multa i sel's i enrrefot si és dispara o no, o sigui que aquest per lo menys lo què s'en diu recaudatori no és...
Tampoc és un lloc on hi hagi gaires accidents, o sigui que preventiu tampoc ja que allà no es pot córrer gaire.
Aleshòres si no és ni recaudatori ni preventiu perquè s'han gastat els diners per montar-lo allà?
Potser és una estratègia politica???? Tot i que tampoc l'entenc???
Em sembla que hauré de trucar a en Murder i l'skully perquè acabo de descobrir un expedient X del SCT! :eyes
La veritat és que hi vaig donant voltes, i de tots aquests nous fotògrafs que he citat, n'hi ha un que no li acabo de trobar el què.
Amb els accidents mortals dia si, dia també que hi ha a l'Eix transversal, aquests els trovo bastant coerents, l'altre, el de la C1412a, per els que coneixeu la carretera també, ja que és tram on hi ha unes rectes llarguissimes i sense n'hi vorals, però la velocitat mínima a la que sol anar la majoria de la gent és a uns 130 km/h, això sense dir que hi transiten molts Andorrants i fan pujar i bastant la mitja. Contant que entre recte i recte és trabessen diferent poblacions pel mig, si això permet de fer baixar una miqueta la velocitat ja m'esta bé.
Ara bé, el que ja no entenc és el de la N230,i us explico el perquè:
Resulta, per qui no conegui el lloc, que està posat a 200 metres de la frontera, just al costat de la caseta de l'antiga aduana i montat en sentit Lleida, o sigui pels que entren de França.
Què vull dir amb això, doncs que aqui el 95% dels que hi passen són françesos, amb lo qual ells no paguen la multa i sel's i enrrefot si és dispara o no, o sigui que aquest per lo menys lo què s'en diu recaudatori no és...
Tampoc és un lloc on hi hagi gaires accidents, o sigui que preventiu tampoc ja que allà no es pot córrer gaire.
Aleshòres si no és ni recaudatori ni preventiu perquè s'han gastat els diners per montar-lo allà?
Em sembla que hauré de trucar a en Murder i l'skully perquè acabo de descobrir un expedient X del SCT! :eyes
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="157272"]Reflexió personal:
bé, el que ja no entenc és el de la N230,i us explico el perquè:
Em sembla que hauré de trucar a en Murder i l'skully perquè acabo de descobrir un expedient X del SCT! :eyes[/quote]
el de la N230, potser es per advertir a la gent extrangera que s´està entrant a terreny " comansi " en comptes de donar la benvinguda , doncs hi ha un radar. :roll:
Un altre radar per apuntar-vos: embolicat i a punt de treball. la C-59 de Castellterçol direcció Moià a la recta desprès de la Fàbrega a uns 2 Qms. abans de Moià :roll:
Em sembla que hauré de trucar a en Murder i l'skully perquè acabo de descobrir un expedient X del SCT! :eyes[/quote]
el de la N230, potser es per advertir a la gent extrangera que s´està entrant a terreny " comansi " en comptes de donar la benvinguda , doncs hi ha un radar. :roll:
Un altre radar per apuntar-vos: embolicat i a punt de treball. la C-59 de Castellterçol direcció Moià a la recta desprès de la Fàbrega a uns 2 Qms. abans de Moià :roll:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Gràcies per la informació, Trencaferro. haurem d'actualitzar els navegadors doncs.
[quote user="LLAGASTA" post="157296"]
Un altre radar per apuntar-vos: embolicat i a punt de treball. la C-59 de Castellterçol direcció Moià a la recta desprès de la Fàbrega a uns 2 Qms. abans de Moià :roll:[/quote]
El primer que dius em recorda al que hi ha a 10 km de l'autopista francesa, al baixadot aquell, on els espanyols anem gas a fons. L'última vegada el vaig passar a 1XX km/h, doncs anava xerrant amb la dona, i no m'en vaig adonar. Encara estic esperant la multa. :razz:
El segón que dius direcció Moià, quants som els que hem anat a provar la velocitat màxima de la moto en aquell troç? No m'enganyis si tu no eres un d'aquells.... :twisted: Ara sols en falta un al troç de Moià cap a Calders. :lol:
Un altre radar per apuntar-vos: embolicat i a punt de treball. la C-59 de Castellterçol direcció Moià a la recta desprès de la Fàbrega a uns 2 Qms. abans de Moià :roll:[/quote]
El primer que dius em recorda al que hi ha a 10 km de l'autopista francesa, al baixadot aquell, on els espanyols anem gas a fons. L'última vegada el vaig passar a 1XX km/h, doncs anava xerrant amb la dona, i no m'en vaig adonar. Encara estic esperant la multa. :razz:
El segón que dius direcció Moià, quants som els que hem anat a provar la velocitat màxima de la moto en aquell troç? No m'enganyis si tu no eres un d'aquells.... :twisted: Ara sols en falta un al troç de Moià cap a Calders. :lol:

-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
jo fa un temps que porto el gps... només perke tinc ficats els radars i els avisos...
les carreteres de per aqui el voltant, fins a BCN em sembla que les conec prou be,
pero no me'n refio de patir multes o perdua de punts.
Si voleu puc posar les webs de on trec aquesta info per si a algu li pot interessar.
les carreteres de per aqui el voltant, fins a BCN em sembla que les conec prou be,
pero no me'n refio de patir multes o perdua de punts.
Si voleu puc posar les webs de on trec aquesta info per si a algu li pot interessar.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Moltissimes gràcies Guifré !! bona informació, almenys per nosaltres...!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo també he trobat a la zona de tarragona nous radars a punt d´estrenar-se
Alguns que estaven trencats, els han reposats, i han posat de nous .
No hi ha diners per segoons que pero per segons que...si que n'hi ha :(
No hi ha diners per segoons que pero per segons que...si que n'hi ha :(
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Steelman" post="157382"]Jo també he trobat a la zona de tarragona nous radars a punt d´estrenar-se
No hi ha diners per segoons que pero per segons que...si que n'hi ha :([/quote]
home, es una inversió, si el negoci raja, doncs a instalar punts de recaptació als incauts.
a l´autovia C-31 a l´alçada del Restaurant Molí direcció BCN un altre a punt d´estrenar i avui em sembla que n´hi vist 2 o tres més que ja no recordo, pels voltants de la Bisbal
No hi ha diners per segoons que pero per segons que...si que n'hi ha :([/quote]
home, es una inversió, si el negoci raja, doncs a instalar punts de recaptació als incauts.
a l´autovia C-31 a l´alçada del Restaurant Molí direcció BCN un altre a punt d´estrenar i avui em sembla que n´hi vist 2 o tres més que ja no recordo, pels voltants de la Bisbal

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
És veritat, aquesta setmana n'han fet una plantada de collons, deu ser el temps :eyes
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Ramon" post="157415"]És veritat, aquesta setmana n'han fet una plantada de collons, deu ser el temps :eyes[/quote]
Ramon, que no ets de pagès? :eyes al fina d'hivern es planten per començar a recollir a la primavera i l'estiu :lol: :lol:
Ramon, que no ets de pagès? :eyes al fina d'hivern es planten per començar a recollir a la primavera i l'estiu :lol: :lol:
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Ahir a Salvados de la Sexta, el Jordi Évole va fer un reportatge dels radars.
El Pere Navarro director de la DGT va dir que amb multes es recaudaven 430.000.000 € l'any, i " que s'invertian "tots" en seguretat vial". :enfadat :box
També va dir que els radrs s'amortitzaven molt ràpidament. !! ji ji ji
El Pere Navarro director de la DGT va dir que amb multes es recaudaven 430.000.000 € l'any, i " que s'invertian "tots" en seguretat vial". :enfadat :box
També va dir que els radrs s'amortitzaven molt ràpidament. !! ji ji ji
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 14, 2011 10:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Els radars? m'agradaria creure que serveixen per a alguna cosa més que per recaptar...
Ho sento.
Salut
Ho sento.
Salut
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 14, 2011 11:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
[quote user="LLAGASTA" post="157296"][quote user="Trencaferro" post="157272"]Reflexió personal:
Es com el que hi ha a Almacelles, quan baixes de Binéfar. Passes el cartell d'entrada a Catalunya i la benvinguda a casa te la donen amb una calurosa foto de record!
Es com el que hi ha a A
Es com el que hi ha a Almacelles, quan baixes de Binéfar. Passes el cartell d'entrada a Catalunya i la benvinguda a casa te la donen amb una calurosa foto de record!
Es com el que hi ha a A
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Lini" post="157661"]Ahir a Salvados de la Sexta, el Jordi Évole va fer un reportatge dels radars.
[/quote]
http://www.lasexta.com/sextatv/salvados ... 08801/1061
http://www.lasexta.com/sextatv/salvados ... 08761/1061
http://www.lasexta.com/sextatv/salvados ... 08821/1061
http://www.lasexta.com/sextatv/salvados ... 08751/1061
[/quote]
http://www.lasexta.com/sextatv/salvados ... 08801/1061
http://www.lasexta.com/sextatv/salvados ... 08761/1061
http://www.lasexta.com/sextatv/salvados ... 08821/1061
http://www.lasexta.com/sextatv/salvados ... 08751/1061

-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
els companys de les ambulancies m'han dit que ha baixat la sinistralitat,
si mes no, el nombre de accidents MOLT GREUS...
no se si sera per aixo...
el programa de salvados un fart de riure, i el Navarro molt gracios (...)
no se qui em fot mes rabia si l'evole o l'altre :P
si mes no, el nombre de accidents MOLT GREUS...
no se si sera per aixo...
el programa de salvados un fart de riure, i el Navarro molt gracios (...)
no se qui em fot mes rabia si l'evole o l'altre :P
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Sembla que volen revisar el caràcter recaptatori dels radars
http://www.lavanguardia.es/politica/201 ... alana.html
http://www.lavanguardia.es/politica/201 ... alana.html
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Ostres Trencaferro quan he començat a llegir el teu post no me’n he pogut estar... Aquest cap de setmana he estat per les terres de ponent i d'una sola tirada m'he "creuat" amb tots els radars que tu has dit i més!
- Trencaferro
- Presentats
el de la N230, potser es per advertir a la gent extrangera que s´està entrant a terreny " comansi " en comptes de donar la benvinguda , doncs hi ha un radar. :roll: ][/quote]
Ostres, dada curiosa, avui he anat de compres fins a Saint-Gaudens, i sorpresa, just al poc de passar la frontera també hi ha montat un radar Françès donant la benvinguda!! Veig que es vagi a on es vagi em sembla que a tot Europa estem igual.
Això si, amb aquest fotògraf veí m'he permès la llibertat de que em fes una instantànea tot exprimint els 250cv amb 3a! :666 :oops: :oops:
el de la N230, potser es per advertir a la gent extrangera que s´està entrant a terreny " comansi " en comptes de donar la benvinguda , doncs hi ha un radar. :roll: ][/quote]
Ostres, dada curiosa, avui he anat de compres fins a Saint-Gaudens, i sorpresa, just al poc de passar la frontera també hi ha montat un radar Françès donant la benvinguda!! Veig que es vagi a on es vagi em sembla que a tot Europa estem igual.
Això si, amb aquest fotògraf veí m'he permès la llibertat de que em fes una instantànea tot exprimint els 250cv amb 3a! :666 :oops: :oops:
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Ahir vaig estar comptant... :roll: només en un dia i fent una “petita ruta” (Girona-Tàrrega-Guimerà-Tiurana-Manresa-Girona) m’he “creuat” amb tots aquests radars:
A la C25 (eix transversal) sortida des de Girona
- Vilobí d’Onyar
- Entrada Túnel (no funciona per les obres)
- Sant Julià de Vilatorta (no funciona per les obres)
- Gurb (A l’alçada de Llet Pascual)
- Gurb (prop de la benzinera)
- Sant Pere Sallavinera (Afores de Manresa (benzinera))
- Autovia alçada de Tàrrega
- L-310 O 303 a Plans de Sió?
- C14 Basella
- C1412 entre Torà i Pons
- I encara me’n deixo algun que no me’n enrrecordo... :oops:
Bé, tenint en compte que n’hi ha que es repeteixen perquè hi ha l’”anada i la tornada” compteu... És increïble als extrems a que s’ha arribat! Jo crec, que s’ha arribat a tal punt que la desició d’anar a una velocitat o a una altra ho marca més la possibilitats de trobar-te’n un que per la veritable raó que hauria de ser; per risc d’accident.
A la C25 (eix transversal) sortida des de Girona
- Vilobí d’Onyar
- Entrada Túnel (no funciona per les obres)
- Sant Julià de Vilatorta (no funciona per les obres)
- Gurb (A l’alçada de Llet Pascual)
- Gurb (prop de la benzinera)
- Sant Pere Sallavinera (Afores de Manresa (benzinera))
- Autovia alçada de Tàrrega
- L-310 O 303 a Plans de Sió?
- C14 Basella
- C1412 entre Torà i Pons
- I encara me’n deixo algun que no me’n enrrecordo... :oops:
Bé, tenint en compte que n’hi ha que es repeteixen perquè hi ha l’”anada i la tornada” compteu... És increïble als extrems a que s’ha arribat! Jo crec, que s’ha arribat a tal punt que la desició d’anar a una velocitat o a una altra ho marca més la possibilitats de trobar-te’n un que per la veritable raó que hauria de ser; per risc d’accident.