Targetes Noves Amb Xip-> Funcionen A França ??
Moderador: Airald
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Targetes Noves Amb Xip-> Funcionen A França ??
Hola.
Estic preparant la meva "tradicional" escapadeta pels Pirineus i l'ultim dia tinc pensat de fer una bona ruta per la banda Francesa, però caurà en Diumenge :tremolant
Fa dos anys vam tenir problemes per omplir el dipòsit a les benzineres "sense personal" el Diumenge.
Els caixers automàtics d'aquestes benzineres no acceptaven ni la VISA, ni la 6.000 ni res de res. :enfaduu
Al final vam necessitar de la negociació d'en JoanStrom per poder omplir el dipòsit, però com que aquest any no el penso pas convidar a que ens acompanyi .... tinc un dubte :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Les targetes aquestes noves, que van amb xip incorporat ( les que demanen el PIN per fer el pagament ) funcionen bé a França ??
Algú ho ha intentat ??
Segur que si ;)
Gràcies
Estic preparant la meva "tradicional" escapadeta pels Pirineus i l'ultim dia tinc pensat de fer una bona ruta per la banda Francesa, però caurà en Diumenge :tremolant
Fa dos anys vam tenir problemes per omplir el dipòsit a les benzineres "sense personal" el Diumenge.
Els caixers automàtics d'aquestes benzineres no acceptaven ni la VISA, ni la 6.000 ni res de res. :enfaduu
Al final vam necessitar de la negociació d'en JoanStrom per poder omplir el dipòsit, però com que aquest any no el penso pas convidar a que ens acompanyi .... tinc un dubte :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Les targetes aquestes noves, que van amb xip incorporat ( les que demanen el PIN per fer el pagament ) funcionen bé a França ??
Algú ho ha intentat ??
Segur que si ;)
Gràcies
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: Targetes Noves Amb Xip-> Funcionen A França ??
Si no estic equivocat aquestes son les que sí que funcionen.De totes formes
els mes veterans de la clase t´ho podran confirmar :mrgreen:
els mes veterans de la clase t´ho podran confirmar :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Albert_KTM" post="162878"]
[/quote]
Si ;)
Vsssss
007
[/quote]
Si ;)
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Bieeeeeeeeeeeeeeeen !!!
Gràcies ;)
Gràcies ;)
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Si que te funcionaran, però no esta mai de més una ampolla de fontvella de 2l com a salvavides
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Els veïns fa temps que funcionen amb el xip i no fan la xorrada de demanar el DNI. Si saps el PIN la targeta es teva.
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="James Bond" post="162880"][quote user="Albert_KTM" post="162878"]
[/quote]
Si ;)
Vsssss
007[/quote]
Oi tant que SI, i ja fa temps que les fem funcionar! Oi Ramon? :mrgreen:
[/quote]
Si ;)
Vsssss
007[/quote]
Oi tant que SI, i ja fa temps que les fem funcionar! Oi Ramon? :mrgreen:
ArdnaS l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 23, 2011 7:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
hola
jo faig força viatges pel sud de frança i et puc dir que moltes funcionen amb telepagament o com se digui, que vol dir que no hi ha ningu a la benzinera, hi cardes la targeta, piques els numeros i et serveixes..
ara be, agafa sempre comprovant, a mi ja m'ha passat 2 vegades que l'import no coincideix amb la quantitat demanada....despres el banc t'ho arregla...deu ser alguna collonada informatica.
jo faig força viatges pel sud de frança i et puc dir que moltes funcionen amb telepagament o com se digui, que vol dir que no hi ha ningu a la benzinera, hi cardes la targeta, piques els numeros i et serveixes..
ara be, agafa sempre comprovant, a mi ja m'ha passat 2 vegades que l'import no coincideix amb la quantitat demanada....despres el banc t'ho arregla...deu ser alguna collonada informatica.
Atramuntanat l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 23, 2011 7:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Funcionan a França,Belgica ,Alemanya,Polonia,Austria ,Rep. Checa,Italia.......................... al menys el darrer estiu ho feian :mrgreen: :mrgreen:
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D Si funciona bé. Però no t'espantis si et envien un msm al mòbil amb una quantitat que no has posat que només et cobren el que poses "jo si que em vaig espantar" et posa el màxim que pots posar
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Perebi
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="163066"]Funcionan a França,Belgica ,Alemanya,Polonia,Austria ,Rep. Checa,Italia.......................... al menys el darrer estiu ho feian :mrgreen: :mrgreen:[/quote] Portugal des de fa al menys 6 anys que les tenen. Pobrets, que pobrets que son, redundancia asumida.
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
[quote user="Albert_KTM" post="162878"]Hola.
Algú ho ha intentat ??
Segur que si ;)
Gràcies[/quote]
:patada
:crys :crys :crys
Tu estàs buscant :KO , potser?
Algú ho ha intentat ??
Segur que si ;)
Gràcies[/quote]
:patada
:crys :crys :crys
Tu estàs buscant :KO , potser?
Joanstrom l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 29, 2011 11:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Perebi
- Presentats
Per acabar d’assegurar-te, parla amb la teva entitat per si les teves targetes tinguessin alguna restricció, però jo he fet servir les meves a benzineres de paris de nit i funcionen. les que nio funcionaven eren les que no tenen xip. fins i tot em vaig escapar ed pagar un sopar dels cars per que al restaurant no mes tenien terminal per llegir xips (pouce en franchute)