Vaig sortir com faig quasibé cada dissabte a fer unes carreteretes i uns camins pel cantó del Lluçanès i desprès de fer un camí que no tenia massa clar continuar degut al fang, vaig- seguir- i

d´aqui fins a Alpens i fins a Sant Agustí de Lluçanès , pel que no coneixeu la carretera son uns 21 Qms. de carretera estreta , sense rectes practicament i amb un traçat bastant lent i amb els revolts quasibé tots cecs.
Doncs podeu creure que vaig anar trobant grups de motos quasi totes R i nakeds i que potser amb tota la meva vida motoristica ( que es bastant ) vaig passar l´index de ensurts per quilometre més elevat que recordo.
Revolts mal traçats, marxades i el que es més greu , més de tres i de quatre motos, van sortir en algún revolt clarament pel meu carril.
A mi m´agrada còrrer, però creieu-me que anava parat.
Amb quin criteri es compra molta gent una moto ???, se suposa que amb un minim de pericia, habilitat i sentit comú.
Tant jo com molts d´aquells companys , estic segur que al arribar a casa seva, amb una rialla d´orella a orella , diuen alló de Viu, segueixo viu :roll: :roll: