La Moto A La Muntanya
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
La Moto A La Muntanya
Sembla que les coses es van posant al seu lloc. Una bona notícia per els que ens agrada anar en moto per la muntanya.
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: La Moto A La Muntanya
Molt interessant.
Tant de bo aviat tinguem una llei més raonable que l'actual.
Aquests estudis poden ajudar força.
Salut.
Tant de bo aviat tinguem una llei més raonable que l'actual.
Aquests estudis poden ajudar força.
Salut.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
bones noticies per els amants del trail :lol:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ja fa mes de 1O anys que diuen de regularitzar el tema de muntanya, esperem que aquest cop vagin en serio.
Tinc moltes ganes de tornar-hi.
Tinc moltes ganes de tornar-hi.

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
SI, SI US PLAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
D'entrada, les excuses "mediambientals" han estat sempre una mentida. Ni sorolls, ni pols, ni roderes.
A veure si troben altres excuses, o -com hauría de ser- es dignen a complir les seves paraules.
A veure si troben altres excuses, o -com hauría de ser- es dignen a complir les seves paraules.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
A VEURE SI ÉS LA BONA !!!!!!!!
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
[quote user="650X" post="165610"]bones noticies per els amants del trail :lol:[/quote]
I del Trial!!!!!!!!!
:D :D :D
ja estem cansats de jugar a Fet i amagar amb els forestals, que ens tracten com a delinqüents.
El problema son els ECOPIJOS
I del Trial!!!!!!!!!
:D :D :D
ja estem cansats de jugar a Fet i amagar amb els forestals, que ens tracten com a delinqüents.
El problema son els ECOPIJOS
Xavmar l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 19, 2011 10:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
El problema son els polítics... la classe política actual no vol canviar res, ni en té la mentalitat. No es poden fer lleis des d'un despatx.
Si regulem l'accés al medi rural, s'ha de fer (amb compromís i en sterminis de temps raonables) una xarxa de moto-parcs (circuit de motocross, crono i zona d'enduro, zones de trial, circuit per xiquets...) a tot Catalunya. Som massa gent la que fem esport de motor de muntanya. Jo no trobo malament que em regulin l'accés a la muntanya, sempre i quan no em multin i no em tractin com un delinqüent, i que em donin alternatives on jo pugui fer el meu esport. Crec que hauria de ser una activitat combinada Generalitat-Diputacions-Ajuntaments.
Si regulem l'accés al medi rural, s'ha de fer (amb compromís i en sterminis de temps raonables) una xarxa de moto-parcs (circuit de motocross, crono i zona d'enduro, zones de trial, circuit per xiquets...) a tot Catalunya. Som massa gent la que fem esport de motor de muntanya. Jo no trobo malament que em regulin l'accés a la muntanya, sempre i quan no em multin i no em tractin com un delinqüent, i que em donin alternatives on jo pugui fer el meu esport. Crec que hauria de ser una activitat combinada Generalitat-Diputacions-Ajuntaments.
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
[quote user="Fjodor" post="166070"]El problema son els polítics... la classe política actual no vol canviar res, ni en té la mentalitat. No es poden fer lleis des d'un despatx.
Si regulem l'accés al medi rural, s'ha de fer (amb compromís i en sterminis de temps raonables) una xarxa de moto-parcs (circuit de motocross, crono i zona d'enduro, zones de trial, circuit per xiquets...) a tot Catalunya. Som massa gent la que fem esport de motor de muntanya. Jo no trobo malament que em regulin l'accés a la muntanya, sempre i quan no em multin i no em tractin com un delinqüent, i que em donin alternatives on jo pugui fer el meu esport. Crec que hauria de ser una activitat combinada Generalitat-Diputacions-Ajuntaments.[/quote]
Penso que no es el problema, a cas les estacions d'esqui no es carreguen les muntanyes?,
A cas no hi han molts mes practicant d'esqui que de moto?
Pero es clar com que generan calerons, cap problema.
Les motos no generan calers, doncs sols paguen l'impost de circulació i res mes. Segur que si paguessim quotes mensual per poder accedir al medi, tot això no passaria.
Si regulem l'accés al medi rural, s'ha de fer (amb compromís i en sterminis de temps raonables) una xarxa de moto-parcs (circuit de motocross, crono i zona d'enduro, zones de trial, circuit per xiquets...) a tot Catalunya. Som massa gent la que fem esport de motor de muntanya. Jo no trobo malament que em regulin l'accés a la muntanya, sempre i quan no em multin i no em tractin com un delinqüent, i que em donin alternatives on jo pugui fer el meu esport. Crec que hauria de ser una activitat combinada Generalitat-Diputacions-Ajuntaments.[/quote]
Penso que no es el problema, a cas les estacions d'esqui no es carreguen les muntanyes?,
Les motos no generan calers, doncs sols paguen l'impost de circulació i res mes. Segur que si paguessim quotes mensual per poder accedir al medi, tot això no passaria.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Xavmar" post="166071"]
Les motos no generan calers, doncs sols paguen l'impost de circulació i res mes. Segur que si paguessim quotes mensual per poder accedir al medi, tot això no passaria.[/quote]
Ara no ho veig, però està posat per aqui el fòrum: al meu poble -Castellar del Vallès- volien, i no sé si es va aplicar al final, fer pagar un impost per circular per muntanya.
No sé com va acabar el tema. Si que sé que al bell mig de la muntanya els diumenges el matí feien controls d'alcoholèmia, de velocitat, de papers i de ITV. :shock:
Les motos no generan calers, doncs sols paguen l'impost de circulació i res mes. Segur que si paguessim quotes mensual per poder accedir al medi, tot això no passaria.[/quote]
Ara no ho veig, però està posat per aqui el fòrum: al meu poble -Castellar del Vallès- volien, i no sé si es va aplicar al final, fer pagar un impost per circular per muntanya.
No sé com va acabar el tema. Si que sé que al bell mig de la muntanya els diumenges el matí feien controls d'alcoholèmia, de velocitat, de papers i de ITV. :shock:

- Randy-650
- Presentats
Doncs sembla ser que la cosa va en serio. :ban

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Mentres no sigui una promesa electoral !!!!!!!
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
-
- Presentats
Sembla que si va de debo... estem pendents d'una sèrie d'edictes, a veure com surt la "correcció"...
Gas (amb seny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )... per la muntanya.
Gas (amb seny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )... per la muntanya.