TRAIL. QUIN ÚS FEU DE LA MOTO?
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
TRAIL. QUIN ÚS FEU DE LA MOTO?
Quin ús li doneu a la vostra trail?
- Gllm
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dc. abr. 20, 2011 12:47 pm
- Ubicació: Tona
Re: TRAIL. QUIN ÚS FEU DE LA MOTO?
Bones, jo tinc la Varadero i sóc novell, de moment ja tinc prou feines per carretera, espero posar-li tacs algun dia i fer algo marró ( encara que ho veig una mica dificil )
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo també vull veure respostes, jo abans amb la Super Teneré nomes asfalt, com que ja no la tinc, no voto....
Vssss
Jo també vull veure respostes, jo abans amb la Super Teneré nomes asfalt, com que ja no la tinc, no voto....
Vssss
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Amb la Strom no vaig expressament a fer pistes, però si n'apareix alguna per la ruta: som-hi!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
JO el 98% asfalt
Alguna vegada he sortit per lo marro i m´agrada molt.
El problema que tinc es que falta trobar gent per sortir a lo marro per la meva zona....
Alguna vegada he sortit per lo marro i m´agrada molt.
El problema que tinc es que falta trobar gent per sortir a lo marro per la meva zona....
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
Si. Ja sé que per allà baix o son ruteros o son enduristes...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
El dia que tingui una trail el seu ús serà per 'fer el burro', i pregaria no doni pas a males interpretacions. ;)

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Gairebé es podria dir 100x100 asfalt, l'altra XT sempre portava rodes de tacs i sempre m'escapava per marro però amb l'actual amb roda mixta no em dóna molta confiança.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
-
- Presentats
Doncs Joan, la teva XT amb roda mixta s'aguanta que no vegis en marró... ja pots exigir-la, que son molt nobles... i aguanta, aguanta la tia...
Salut
Salut
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Jo he votat que faig basicament asfalt , però que sempre que puc intento escapar-me cap a les pistes . I més desde que tinc la KTM :lol:
El què passa és que percentualment són molt pocs el Km que faig per pistes, comparats amb els que faig per carretera.
Et pots passar tot un matí per fer 60 Km de pistes, i per carretera en pots fer 300 amb la meteixa estona ..... així que , els numeros canten :oops:
És clar que ho podria comptar per hores d'ús .... llavors sortiria una mica més "ben parat" l'apartat off, però continuaria guanyant l'ús majoritari que l'hi faig per carretera.
A veure què surt ... tot i que crec que la majoria de gent la fa servir molt més per asafalt ... sobretot en aquest foro.
Jo vaig fer una enquesta similar el foro LC8 i va sortir gent amb un ús exclusiu per pistes !! I força gent amb més ús per pistes que per carretera, però no crec que l'usuari de les KTM 990 Adventure siguin representatius del client tipic de motos trail. Més aviat estan tots sonats :mrgreen:
Salut
El què passa és que percentualment són molt pocs el Km que faig per pistes, comparats amb els que faig per carretera.
Et pots passar tot un matí per fer 60 Km de pistes, i per carretera en pots fer 300 amb la meteixa estona ..... així que , els numeros canten :oops:
És clar que ho podria comptar per hores d'ús .... llavors sortiria una mica més "ben parat" l'apartat off, però continuaria guanyant l'ús majoritari que l'hi faig per carretera.
A veure què surt ... tot i que crec que la majoria de gent la fa servir molt més per asafalt ... sobretot en aquest foro.
Jo vaig fer una enquesta similar el foro LC8 i va sortir gent amb un ús exclusiu per pistes !! I força gent amb més ús per pistes que per carretera, però no crec que l'usuari de les KTM 990 Adventure siguin representatius del client tipic de motos trail. Més aviat estan tots sonats :mrgreen:
Salut
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo la única "trail" que he tingut va ser la BMW f 650GS mono i el primer dia ja la vaig batejar i ben batejada intentant creuar un rierol i la vaig ben omplir de pols. :tremolant
Ara la trobo a faltar, però reconec que soc una mica "perillós" ja que el meu afany de coneixer nous camins supera la meva perícia pilotant i alguna vegada (anant sol com sempre) m'havia trobat en algún petit merder.
Tot i així, espero poder tornar a tenir una trail lleugera per fer excursionetes marrons, algún dia...
En el seu moment, el meu us va ser 70%on, 30%off.
Ara la trobo a faltar, però reconec que soc una mica "perillós" ja que el meu afany de coneixer nous camins supera la meva perícia pilotant i alguna vegada (anant sol com sempre) m'havia trobat en algún petit merder.
Tot i així, espero poder tornar a tenir una trail lleugera per fer excursionetes marrons, algún dia...
En el seu moment, el meu us va ser 70%on, 30%off.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
amb la trail que tinc ara, intento fer les rutes combinant alguns troços de camins i/o pistes.
Abans amb les monocilindriques de 600/650 les feiem servir per fer travesses de varis dies, quasi exclusivament per camins ( molts teniem dues motos )
;)
Abans amb les monocilindriques de 600/650 les feiem servir per fer travesses de varis dies, quasi exclusivament per camins ( molts teniem dues motos )
;)
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 20, 2011 5:18 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
95 % carretera
crec no es moto gaire adequada per camins, encara que en faig algun
crec no es moto gaire adequada per camins, encara que en faig algun
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Basicament la utilt-zo per carretera, encara que tampoc li faig "ascos" a una ruteta per algun camí.
A mes a mes dec de ser una mica gafe ja que sempre que surto a rodar per asfalt enganxo algun tram en obres i per tant sempre va bé tenir una Trail.... :b9 :b9 :b9
A mes a mes dec de ser una mica gafe ja que sempre que surto a rodar per asfalt enganxo algun tram en obres i per tant sempre va bé tenir una Trail.... :b9 :b9 :b9
Rodar en moto es lo meu
- Joscoma
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
- Ubicació: vic (osona)
- Contacta:
jo diria que un 60%carretera i el 40% pistes,camins en bon estat.encara que de vegades em fico en algún envolic per les pistes.vss
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Fjodor" post="166297"]Doncs Joan, la teva XT amb roda mixta s'aguanta que no vegis en marró... ja pots exigir-la, que son molt nobles... i aguanta, aguanta la tia...
Salut[/quote]
Doncs serà qüestió d'entrar més en el marró.
Salut[/quote]
Doncs serà qüestió d'entrar més en el marró.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs un altre que ha votat. Faig molt us a l'asfalt i de tant en tant m'escapo per alguna pista....espero que a partir d'ara faci mes pistes que les poques que n'he fet han estat molt guapes. Fa anys amb la XT n'havia fet un munt, amb fang i fins i tot amb neu, vaig gaudir un munt.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo també he votat la segona opció, tot i que de tant en tant fer el burru per pista fa descarregar molta adrenalina i sinó hi ha fang, deunidor el que s'aguanten els mixtes, fins hi tot algún saltet força arrecladet surt en algun trencaaigües.
La llàstima és la bruticia que agafen les motos per camí i la mandra de netejar-la.
95% asfalt. :roll:
salut.
La llàstima és la bruticia que agafen les motos per camí i la mandra de netejar-la.
95% asfalt. :roll:
salut.
Salut i kilómetres
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Ja he donat el meu vot. Pel que veig, jo com la majoria.
Salutacions moteres.
- Mab
- Presentats
- Entrades: 15
- Membre des de: ds. abr. 23, 2011 7:43 pm
- Ubicació: Olivella
Bona nit , jo vaig començar amb motos de trial i sempre per montanya , peró amb el temps vaig cada cop mes per carretera . Com que ara tinc una fazer segurament tornare a fer mes camins amb la XT :form