Aquest misatge vol ser en certa mesura una matissació-rectificació del d'ahir, respecte a les apreciacions inicials de la F-800-ST. La pluja que va caure ahir a la tarda em va impedir acabar el test que volía fer, així que avui a primera hora he anat a provar-la en sec i amb més confiança pel Montseny i per una carretereta que va de Moià a Tona on hi ha una de les corbes més divertides que conec:

Com podeu veure son uns quants revolts encadenats que et fan moure el culete a dreta, esquerra, dreta, esquerra... ben peraltats i amb visibilitat, son divertits i no gaire perillosos, m'hauria agradat anar amb algú per a fer-nos les típiques fotos per a la posteritat, però...
Des de l'altre banda

Fins a Moià uns 13 Qms. s'alternen bons revolts i rectes avui hi havia molt de trànsit i no era questió de fer-se mal. És una carretera a tenir en compte, eh, James?!
Després m'he tornat cap el meu jardí, el Montseny, on he fet el recorregut clàssic: Seva-Coll Formic- Turó de l'Home- Sant Marçal-Viladrau, on hem retrobat els meravelosos paisatges que McKinley ens recordava a la seva darrera GT.

Haig de reconèixer que la ST ha mostrat ser una excel·lent companya de carreteres revirades, tot i que no li agradin els ferms en mal estat, els neumàtics Bridgestone Battlax potser tampoc són els més adequats si hi ha humitat, doncs en algun revolt humit he tornat a notar com se'n anava una mica del darrera, suspensions?...
Però haig de dir que per a tenir una moto utilitària, sense pretensions excesives no defrauda a ningú, al contrari, l'única pega la mida, és una moto per a motoristes de tamany mitja-petit, jo arribo al terra amb les plantes dels dos peus, fermament recoltzats al terra i les cames una mica plegades. Ah!, el seient és força còmode, en ser força estret per la part del davant, et permet els moviments amb facilitat.
La veritat es que malgrat que la posició de conducció i el tamany de la moto no s'ajusten a les meves necssitats els 250 Qms. d'avui m'han fet canviar força la meva apreciació. Crec que és una màquina excel·lent per a les noies, i per a qualsevol que vulgui iniciar-se en aixó de les motos sport-turisme, avui penso que la St és més que res de ciutat i rutes no massa llargues.

Se que en aquest fòrum hi ha un parell de companys/es que la tenen, ara me les miraré amb més atenció, espero que els resultats a mig i llarg termini s'ajustin a tot el que podem demanar a una màquina moderna, ben equipadeta, de línia cridanera i una mica agressiva, amb un pes molt limitat i unes excel·lents prestacions, tot i que la ST no és la S.
Bé era un deure contret amb ells, no volia quedar-me amb mal gust de boca, esperaré encuriosit a veure si treuen la F-800-GS i amb quines característiques surt al carrer.

Una abraçada
V'sssssssssssssss