I know, mon ami... i va ser difícil, es veu, de convence'l per portar-lo... He fet la samarreta en commemoració al títol de l'any passat. WORLD CHAMPION no ho és qualsevol...
No crec que corri més de un o dos anys, ja... tampoc ha de demostrar res a ningú.
Potser en faré una de 2011 amb l'1... :lol: qui sap! SBK al poder
Si, jo també me'n faig tot sovint, las faig amb un dissenyador de samarretes d'aquests on line. l'ho bo es aixo, agafas la imatge d la web i la colocas. esta molt be i surt relativament be de preu.
[quote user="xagago1973" post="167965"]Si, jo també me'n faig tot sovint, las faig amb un dissenyador de samarretes d'aquests on line. l'ho bo es aixo, agafas la imatge d la web i la colocas. esta molt be i surt relativament be de preu.
[quote user="Ride" post="168011"][quote user="xagago1973" post="167965"]Si, jo també me'n faig tot sovint, las faig amb un dissenyador de samarretes d'aquests on line. l'ho bo es aixo, agafas la imatge d la web i la colocas. esta molt be i surt relativament be de preu.
[quote user="Fjodor" post="168013"]Home... la imatge de la web... pensa que jo tot m'ho he currat... retoc foto, he dibuixat tots els logos... té el seu curro.[/quote]
si, jejeje!! te molt mes merit es clar, pero com jo tot aixo no ho se fer, doncs....