Entrada
Autor: Cuco » dv. maig 06, 2011 7:06 pm
Home, està clar que de totes les maxitrails és la única que realment ho és, doncs és 50/50.
No obstant, cada cop que faig recapitulació del número anual de kms i dies i el tipus d'ús que li he donat jo a la moto grossa, m'adono que realment el meu ús és 90/10 a tot estirar, i quan tens enduro petita, amb la gran ja passa a 97/3 per exemple.
Llavors és quan mires la diferència de comportament en asfalt (que n´hi ha, i força), i ja no et val tant la pena.
Jo fa 1 hora exacte també he estat als Orange Days a tornar-la a provar, i aquesta vegada he quedat prou decebut (per asfalt) de la roda de 21, de la poca pantalla, i del confort de marxa (pel passatger segur que també). Segur que si me l'haguèssin deixat per camp ja fora diferent, doncs ja he tingut jo dos KTM amb les mateixes suspensions i sé com treballen, però el cert és que aquesta vegada quan he pujat a la Superteneré 1200 no he trobat a faltar gens de patada com altres vegades que tornava a les meves GS, y el confort i facilitat asfáltica és superior clarament.
He estat dues vegades a punt de comprar-la, però sempre s´ha torçat per una cosa o altra.
Ara, sincerament, la veig ja un pel anticuada per molt que li vagin canviant els colors, doncs és un disseny de començaments de la dècada passada...
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 06, 2011 7:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.