Compte quant circulem per França
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Compte quant circulem per França
Per rebaixar l'alta sinistralitat del país veí (el del nord) han canviat algunes coses.
- Han rebaixat a 30km/h la velocitat dins de població i qui superi els 50km/h pot tenir penes de 3 mesos de presó
- Han prohibit els avisadors de radars (no es poden portar als GPS avisos de radars)
- Han retirat les senyals que avisen de radars
Font de la noticia
- Han rebaixat a 30km/h la velocitat dins de població i qui superi els 50km/h pot tenir penes de 3 mesos de presó
- Han prohibit els avisadors de radars (no es poden portar als GPS avisos de radars)
- Han retirat les senyals que avisen de radars
Font de la noticia
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Compte Quant Circulem Per França
Otia :eyes i aqui que ho copien quasi tot dels francesos........
mama que em quedi com estic... :tremolant
mama que em quedi com estic... :tremolant
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 15, 2011 6:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs el darrer cap de setmana encara hi eren.
Per cert........... em vaig creuar dos cops amb motoristes de la Gendarmerie,i els dos cops em van saludar :eyes :eyes :eyes
Per cert........... em vaig creuar dos cops amb motoristes de la Gendarmerie,i els dos cops em van saludar :eyes :eyes :eyes
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ja no ens queda ni París :(
Ara bé, sembla que per anar a més de 50 km/h encara no t'engarjolaran: s'abaixarà fins a 30 quilòmetres per hora el límit de velocitat a dins dels municipis i els que excedeixin en més de 50 quilòmetres el límit fixat podrien fer front a 3 mesos de presó
Seria a partir dels 80
Ara bé, sembla que per anar a més de 50 km/h encara no t'engarjolaran: s'abaixarà fins a 30 quilòmetres per hora el límit de velocitat a dins dels municipis i els que excedeixin en més de 50 quilòmetres el límit fixat podrien fer front a 3 mesos de presó
Seria a partir dels 80
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Compte quant circulem per França
Bones!!!
Aquest migdia han fet menció a les Noticies de TV3 i m'he quedat flipant... però bé, suposo que un augment del 12% en els morts en carretera dona per pensar-s'ho i cercar noves maneres de reduïr la mortalitat! El problema és que a Catalunya potser havent reduït les morts, també ho aplicaran a base de col·locar nous ràdars!
Fins aviat!
Aquest migdia han fet menció a les Noticies de TV3 i m'he quedat flipant... però bé, suposo que un augment del 12% en els morts en carretera dona per pensar-s'ho i cercar noves maneres de reduïr la mortalitat! El problema és que a Catalunya potser havent reduït les morts, també ho aplicaran a base de col·locar nous ràdars!
Fins aviat!

- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="STELVIO 00" post="169229"]Doncs el darrer cap de setmana encara hi eren.
Per cert........... em vaig creuar dos cops amb motoristes de la Gendarmerie,i els dos cops em van saludar :eyes :eyes :eyes[/quote]
Es que vostè imposa senyor Stelvio... :twisted:
Per cert........... em vaig creuar dos cops amb motoristes de la Gendarmerie,i els dos cops em van saludar :eyes :eyes :eyes[/quote]
Es que vostè imposa senyor Stelvio... :twisted:
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 15, 2011 9:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Nosaltres avui hem pasat per algun poblet de la catalunya nord i els senyals de velocitat dintre la poblacio ja era de 30 kms/ h