Tot El Que Es Imprescindible Per Viatjar
Moderador: Airald
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Tot El Que Es Imprescindible Per Viatjar
És una passada com s'organitza, però la meva dona diria.........
On poso el secador???
On poso el secador???
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="PEPI600" post="169252"]Està en anglés, però es espectacular tot el que fica dins de les maletes[/quote]
Em sembla que només ho ensenya, no ho he pas vist com hi fica a les maletes, es clar que no he :mrgreen: arribat al final del video
Mi jugo qualsevol cosa que porta un cotxe que li porta el material:les càmeres de fotos/video, l'spot, potabilitzador d'aigua, spray per netejar la visera, funda per tapar la moto, gorra de Touratech, etc.
No sé on pensa anar amb tot això però com a mínim a la lluna.
Em sembla que només ho ensenya, no ho he pas vist com hi fica a les maletes, es clar que no he :mrgreen: arribat al final del video
Mi jugo qualsevol cosa que porta un cotxe que li porta el material:les càmeres de fotos/video, l'spot, potabilitzador d'aigua, spray per netejar la visera, funda per tapar la moto, gorra de Touratech, etc.
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="Ramon" post="169269"][quote user="PEPI600" post="169252"]Està en anglés, però es espectacular tot el que fica dins de les maletes[/quote]
[/quote]
No cal que arribis al final del video, es veu com ho treu tot al principi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No cal que arribis al final del video, es veu com ho treu tot al principi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Joscoma
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
- Ubicació: vic (osona)
- Contacta:
molt interesant.pero s'ha deixat la casera.Jo sense la casera no viatjo... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
ondia, si es el camara del ewan mcgregor, a la volta al mon !!!
v'sss
v'sss